Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Ach Liubi, wat erg. Wat snel gegaan nog he. Gecondoleerd meid.

Disco, je had gelijk, met je flasgebeuren - hij doet ut nu wel, thanks!

Anais, crumble lekker? Ik heb alles in huis, maar bedacht me dat ik geen weegschaaltje heb... Morgen toch nog maar even naar het shopping centre dus!

Oh I looooove my computer! Moet er alleen nog Norton op zetten, wel balen die hadden net vorige maand €60 van mijn credit card gehaald om de nieuwste update op mijn PC te zetten, zonde van het geld eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ainne, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, echt genieten voor je dat deze lekker snel is.

Wat een ijverige man heb jij, lekker van genieten en je vooral niet schuldig voelen. Is de klus al geklaard?
Liubi, heel veel sterkte!!!!
Ainne, Crumble is inderdaad overheerlijk en een weegschaaltje heb je niet nodig hoor, behalve als je die vaker wilt gebruiken. Beetje gokwerk volstaat al. Ik had een kilo bloem gehaald, dat grofweg afgemeten met een penstreepje op het pak.
liubi; gecondoleerd en heel veel sterkte.

Anais: Het flauwste antwoord op je vraag is natuurlijk MET HET VLIEGTUIG, VOOR ZWEMMEN WAS HET TE VER. Maar als ik eerlijk moet zijn dan was het voornamelijk uit nieuwschierigheid en de drang om NL te verlaten om een jaartje werkervaring op te doen (ik ben fysio).

Massaal allemaal donderdag 23 april vrij nemen om de eerste zomerdag te vieren. Lekker BBQen (op kooltjes, lekker primitief) en dan de volgende dag iedereen die je tegenkomt een gelukkige zomer wensen en bedanken voor de winter.
Snjókorn falla, á allt og alla
Liubi meis gecondoleerd. Wat vreselijk. Twee weken geleden is een goede vriend van me onverwacht overleden en ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik hem nooit meer zal zien. Hij was niet zo jong als je vriendin maar nog veel te jong om te sterven. ik wens je veel sterkte.
@Liubi, gecondoleerd. Probeer rustig aan te doen, zeker als je hormonen en emoties op hol slaan. Dikke knuffel van Specu.
Lapin, buurvrouw , ik woonde aan het Haringvliet van 1987 tot 1992. Wanneer zat jij op de Mariniersweg?

(Het begint trouwens een beetje eng te worden, zoveel dingen die wij gemeen hebben).

Anais, ik ben net zo jong als jij en mijn sterrenbeeld is tweelingen. Jij weet nu wie nr 1 is.
Rubis, Ongeveer van van 1984 tot 1992. Ik woonde op de hoek van de Burgemeester van Walsumweg en de Mariniersweg. Boven de sigarettenwinkel op de hoek. Het was leuk wonen daar. Je zat zo in de Oude Haven (waar ik ook heel erg vaak zat ) en ik kon na het stappen zo weer mijn bed inrollen. Op Zaterdag had ik de markt onder mijn balkon, dat was wel gezellig. Minpuntje was dat het het visgedeelte was. Ik moest de hele dag mijn ramen dichthouden om de lucht buiten te houden .

*we hebben inderdaad heel erg veel gemeen*

Liubi, gecondoleerd met je vriendin. Ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent, 27 jaar is idioot jong om te sterven. Heel veel sterkte en een knuffel.

Mijn vriendin uit Spanje komt vandaag weer hierheen om verder te gaan met haar zoektocht naar een baan. Het gaat haar lukken, dat weet ik zeker.

Het is hier heel erg lekker weer aan het worden. We kunnen smiddags al weer buiten zitten in de tuin. Dat scheelt heel erg veel voor mijn humeur.
Jemig Lapin, we hebben dus echt heel dicht bij elkaar gewoond. Was jij dat meisje dat elke avond dronken in Cambrinus hing ? Ik woonde in die nieuwbouwflat aan het Haringvliet. Dus jij zit vandaag zeker ook voor de TV naar de marathon van Rotterdam te kijken.
Rubis, je staat op nummer 1 en we schelen ´1 sterrenbeeld´.
quote:Anais01 schreef op 05 april 2009 @ 11:51:

Rubis, je staat op nummer 1 en we schelen ´1 sterrenbeeld´. Hoi Kreeft. Weet niet of ik hier nou zo blij mee ben . Ach voor mijn gevoel ben ik in mijn twintiger jaren blijven hangen.
Rubis, als jij in je twintiger jaren bent blijven hangen en ik in mijn dertiger jaren, ben je in dat opzicht jonger dan ik. Laten we een deal maken en de eerste plaats delen. Ben je nu weer blij? Ehm... de consequentie daarvan zou zijn dat Lapin weer van de derde naar de tweede plaats gaat. En of zij daar ´blij´ van wordt, weet ik niet...

zooo!! zonnig hiero!!

net verjaardag van een vriendin gevierd. die zegt altijd: ik ben 18 met 27 jaar levenservaring :D hahaha

we zijn naar Volendam geweest en het was zooo grappig. Ik vond het heel hollands allemaal. heb me prima vermaakt in het zonnetje. vanmiddag was fc volendam tegen feyenoord, dus het was ontieglijk druk...
shit men! echt ontzettend sorry sorry... ik heb geen tijd en geen`pc.

Heb ook niet bijgelezen.

Nu stress want op pc van vriendin die er niet van houdt dat mensen gaan internetten.

Alles hier super ok, heel fijn om niet te werken maar ook heel druk met allerlei papierwinkels en bezoek uit NL.

Sorry, ik maak het ooit weer goed.....
Laptop kopuuuuh Chicha!!

Nou laydeez, de officiele (waar zitten de trema's op een laptop?) "Emigreren"-crumble zit ook hier in de oven. Die lulhannes van een vent van mij zit nu thee te drinken met mariakaakjes - vertrouwt mijn brouwsel zeker niet, grmbl.

Ik laat jullie weten hoe ie was, nu snel naar "come dine with me" kijken - gut je zou haast denken dat ik van eten hou....
quote:Discovery schreef op 05 april 2009 @ 18:13:

vanmiddag was fc volendam tegen feyenoord, dus het was ontieglijk druk...En dan verliest me cluppie
Perfect gelukt, wahaaaay!
quote:Anais01 schreef op 05 april 2009 @ 15:07:

[Ehm... de consequentie daarvan zou zijn dat Lapin weer van de derde naar de tweede plaats gaat. En of zij daar ´blij´ van wordt, weet ik niet...

Ik vind alles best, ik ben niet meer de oudste.

Chicha, koop nou even eerst een laptop.

Nog steeds blij met je vrije leven?
He meiden,

Even een kort bericht uit Nederland. Het was vandaag zonnig! Ben met een vriendin in Rotterdam geweest (niet voor de marathon hardlopen, wel marathon winkelen en biertjes drinken in de oude haven...). Was heel gezellig. Dinsdag nog naar Den Haag met andere vriendin en verder lekker rustig thuis en omgeving. Hopen maar dat het mooi weer blijft....

Sterkte Liubi!

Lapin, Rubis: vandaag in jullie oude buurt geweest, wat is het gezellig daar!
Liubi, gecondoleerd en veel sterkte!
Ainne, geen idee waar je codes en symbolen staan, ik werk zelf met een Turks toetsenbord maar als je www.mijnwoordenboek.nl onder je favorieten zet, kun je alles invoegen wat je nodig hebt.

Goed joh, dat je baksel is gelukt. Welke vruchten heb jij gebruikt en smaakt het een beetje?

Wat irritant Chicha, om op andermans Pc te werken als je weet dat diegene het eigenlijk vervelend vindt dat je zit te internetten, echt niet relaxed. Hopelijk heb je snel een eigen laptopje.

Guiri, nog veel plezier in NL, hoelang blijf je daar? Heerlijk dat de zon schijnt, hier regent het momenteel maar zoals gewoonlijk zal straks de zon wel weer doorbreken. We hebben erg veel regen gehad de afgelopen winter. De natuur is daar vast heel blij mee na de laatste zomer die veel te droog en te warm was en veel bosbranden veroorzaakte.
Bristol was leueueueuk! Wat een gezellige stad zeg, het deed me een beetje aan Utrecht denken (voor zover ik Utrecht dan ken, he). Ik heb zo'n heerlijk weekend gehad. Beetje teveel geld uitgegeven, beetje teveel gedronken, veuls te veul gegeten. Sex and the City marathon met maskertjes op, fles Champagne en heerlijk olijfbrood met verse pesto en hummus. Yum.... Top!

Enne, ter ere van de Wereldwijven heb ook ik een crumble gemaakt! Appel en braam, lekker. Anais, altijd voorverwarmen, de oven, wat je ook maakt (tenzij je iets alleen maar opwarmt, dan maakt het niet uit). Vooral bij taarten en cakes en dergelijke, errug belangrijk.

Liubi, wat afschuwelijk. Ik denk aan je.
Hihi, geinig dat we met z'n alleen aan het crumbelen zijn gegaan de afgelopen paar dagen. Wiens idee was het nou ook al weer oorspronkelijk?

Ik had Bramley appels, een banaan omdat ik eigenlijk een appel of twee tekort kwam en geraspte chocola. Ik had het crumble-gedeelte 125 boter/125 meel/125 suiker, dat was de goede verhouding. Wel even slikken hoeveel boter er eigenlijk in zo'n ding gaat zeg!!

Wat leuk Caramella, Bristol. Ben er nog nooit geweest, maar het klinkt goed. Was je er met een vriendin?

Veel plezier nog, Guiri! Ik ga volgend weekend (de 18e) een week naar NL/DE, heb er nu al zin in!
Ik was op bezoek bij een vriendin die onlangs van Londen naar Bristol is verhuisd. Ze heeft het zo naar haar zin, vindt het veel leuker en relaxter daar. Ze is aan de ratrace ontsnapt!

De laatste 4 weken zijn ingegaan, hier op het werk, en ik zal eraan moeten trekken want het gaat echt niet meer vanzelf... Ik zit echt ontzettend te balen vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven