Tips!!
dinsdag 20 augustus 2019 om 11:21
Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend, het gaat best goed op één twijfel puntje van mij na. Mijn vriend heeft 2 jaar geleden een vrouw ontmoet in Zuid-Amerika door reizen, zij hebben toen eenmalig seks gehad en elkaar daarna nooit meer gezien. Wel hebben ze nog steeds wekelijks app-contact. De kans dat ze elkaar ook nooit meer zien is erg groot, ook heeft zij een vriend en woont samen. Dus op zich nergens om mij zorgen over te maken, denk ik? Toch zit het mij af en toe niet lekker, omdat ik zelf niet echt weet of dit normaal is. Stel ik mij aan? Ik heb neutraal advies nodig!
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend, het gaat best goed op één twijfel puntje van mij na. Mijn vriend heeft 2 jaar geleden een vrouw ontmoet in Zuid-Amerika door reizen, zij hebben toen eenmalig seks gehad en elkaar daarna nooit meer gezien. Wel hebben ze nog steeds wekelijks app-contact. De kans dat ze elkaar ook nooit meer zien is erg groot, ook heeft zij een vriend en woont samen. Dus op zich nergens om mij zorgen over te maken, denk ik? Toch zit het mij af en toe niet lekker, omdat ik zelf niet echt weet of dit normaal is. Stel ik mij aan? Ik heb neutraal advies nodig!
dinsdag 20 augustus 2019 om 12:24
Ik snap dit niet. Hij geeft aan als het andersom zou zijn het hem ook niet super lekker zou zitten???!!! Nou doe het dan gewoon niet.Groningen12 schreef: ↑20-08-2019 11:52Mijn vriend geeft eerlijk toe dat als het andersom was geweest het hem ook niet super lekker zou zitten, maar we het elkaar niet kunnen verbieden. Ik vertrouw hem wel in de zin dat het contact netjes is, het gaat mij meer om het principe, waarom heb je nog contact met elkaar? Dat begrijp ik soms niet helemaal.
Mijn motto: doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wil dat je aangedaan wordt.
Verder, heb ik ook wel contact met sommige ex-bedpartners. Echter is daar nooit enige vorm van erotisch app-verkeer bij. Maar om iedereen uit te sluiten van contact, enkel omdat je er ooit eens iets mee gedaan hebt, gaat mij te ver.
dinsdag 20 augustus 2019 om 12:31
Lijkt erop dat het goed gaat komen dan, of tenminste dat dit niet een relatiebreuk geeft.Groningen12 schreef: ↑20-08-2019 12:10Vriend is er open uit zichzelf over, ik kijk absoluut niet in zijn telefoon. Nog nooit gedaan![]()
dinsdag 20 augustus 2019 om 12:37
Nou dit! Begrijp ik ook helemaal niks van!! Hei is 2! Jaar geleden en jullie hebben allebei een relatie. Dit is echt problemen zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 20 augustus 2019 om 13:14
Dit.
Het kan zijn dat ze op die vakantie meer om de seks zelf deden dan om de persoon met wie ze het deden.
Soort fwb ofzo. Maar als er nu meer achter zit zou ik dat niet zo zien zitten.
dinsdag 20 augustus 2019 om 15:51
Tijdens mijn reizen heb ik jaren geleden een man uit Engeland ontmoet en daar ook 1 keer sex mee gehad.
Nu ruim 5 jaar later woont hij weer in Engeland en ik in Australië maar hebben we nog af en toe contact (zeker niet wekelijks). Deze gesprekken gaan puur over hoe onze levens ontwikkelen en vaak ontstaan gesprekken naar aanleiding van een fb post.
Ik zou me hier persoonlijk echt niet druk over maken, hij gaat haar immers toch niet meer zien.
Nu ruim 5 jaar later woont hij weer in Engeland en ik in Australië maar hebben we nog af en toe contact (zeker niet wekelijks). Deze gesprekken gaan puur over hoe onze levens ontwikkelen en vaak ontstaan gesprekken naar aanleiding van een fb post.
Ik zou me hier persoonlijk echt niet druk over maken, hij gaat haar immers toch niet meer zien.
dinsdag 20 augustus 2019 om 19:50
Ik wist al wie het was toen ik de tekst lasKukita-Del-Barrio schreef: ↑20-08-2019 12:10en gelijk heb je. laat het je niet aanpraten dat je het maar oké moet vinden dat je vriend of man regelmatig contact heeft met exen of de kans nu groot of klein is dat ze elkaar weer gaan zien. de meeste van de vrouwen hier zouden het ook niet pikken maar willen gewoon net doen alsof ze hip zijn.
dinsdag 20 augustus 2019 om 22:53
Ik doe met je mee hoor ik ben ook niet hip.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑20-08-2019 12:04het gaat hier om iemand met wie hij seks heeft gehad in het verleden en waarmee hij wekelijks contact heeft. dat lijkt me toch net ff wat anders dan af en toe appen of praten met 'iemand' van het ander geslacht. en het feit dat het hem zelf onzeker zou maken als de rollen omgedraaid zouden zijn zou al genoeg moeten zijn om zich af te vragen of het contact op deze manier wel oké is.
ik heb sowieso geen wekelijks contact met exen en zeker niet wanneer ik in een relatie zit. elk mens met een halve hersencel kan bedenken dat dit voor misverstanden zou kunnen zorgen. maar zo te lezen aan de reacties ben ik vast HEEL RAAR EN NIET HIP GENOEG.
Blijf in jezelf geloven !