Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos - Geen Spoilers s.v.p.

20-06-2019 07:15 3073 berichten
Ik dacht, ik maak maar vast een topic aan voor het vervolg van 'Het Italiaanse Dorp Ollolai'

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.

Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 07-08-2019 08:55
12.57% gewijzigd
Emma95 schreef:
23-08-2019 08:26
Ik vraag me af of Donna en Mark echt zo zijn of dat ze expres zo aan het prutsen zijn....
Het lijkt of ze er geen zin meer in hebben.
AliM schreef:
22-08-2019 23:37
Een van de donaties:

€5 Juani&John 33 minuten geleden
Wij zouden hier graag willen ontstresschen! Vief euro draagt zijn schteentje wel bie!

:rofl: :rofl: :rofl:
En zelfs dit is een vorm van treiteren.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
23-08-2019 08:22
Ik denk dat de groep die mening al lang gevormd heeft maar Juani is de enige die zich laat verleiden het voor de camera te zeggen. De rest is slimmer of beleefder hoe je het wil noemen .
Dat kan natuurlijk ook.
Vorig jaar gingen ze dan naar Sandra en Marcello om zoiets over Brenda en Diederik te horen.
whateverever wijzigde dit bericht op 23-08-2019 08:59
14.03% gewijzigd
Ik zie echt niet wat jullie allemaal zien.
Ik zie vooral de Rutten’s alles solo doen.
De rest doet van alles gezellig met elkaar.
2019 schreef:
23-08-2019 08:29
En zelfs dit is een vorm van treiteren.
Wie zegt dat zij dat zelf zijn ?
Misschien heeft iemand anders hun naam gebruikt.
whateverever schreef:
23-08-2019 08:30
Wat kinderachtig gedoe allemaal. Dom gedoe.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 23-08-2019 08:32
2.77% gewijzigd
Emma95 schreef:
Ik zie echt niet wat jullie allemaal zien.
Ik zie vooral de Rutten’s alles solo doen.
De rest doet van alles gezellig met elkaar.
Ik zie iig de rest met elkaar optrekken.
Samenwerken met de Ruttens lijkt me ook geen pretje.
Elisa heeft al 3 mensen onder zich en jij moet je daarbij aansluiten en ook naar haar luisteren.
Daar hebben de meeste mensen geen zin in, behalve die vriend van haar zoon.
whateverever wijzigde dit bericht op 23-08-2019 08:35
8.82% gewijzigd
whateverever schreef:
100% iemand anders
2019 schreef:
23-08-2019 08:32
Wat kinderachtig gedoe allemaal. Dom gedoe.
Zeker kinderachtig.
Het ging mij er alleen om dat zij er niet bij betrokken hoeven te
zijn.
.
Yildizlar schreef:
23-08-2019 08:33
100% iemand anders
Oh daar ging ik ook gelijk van uit dat het NIET John en Juani zijn.
absie schreef:
22-08-2019 23:29
Veel reacties zijn niet mis...je moet wel knetter zijn om deze familie een donatie te schenken. De bedoeling is toch om je eigen broek zelf op te houden. Wat een tokkies :boooos:
Mark en Donna hebben ook zo'n actie opgezet om fietsen naar Spanje te krijgen. Daar dan wel voor doneren?
2019 schreef:
23-08-2019 09:02
Mark en Donna hebben ook zo'n actie opgezet om fietsen naar Spanje te krijgen. Daar dan wel voor doneren?
Ik heb ze daar geen rode cent voor gegeven, kan natuurlijk niet voor anderen spreken.
BigLizzie schreef:
23-08-2019 08:00
Echt, nu wist Mark weer niet wat muildieren waren en welk geluid een ezel maakt......

Heeft die jongen zijn hele leven in een grot gewoond ofzo?
Waarschijnlijk wel.
En op sporten na, vindt hij niks leuk.

Ik snap niet waarom de verkooptekst van de bidons alleen in het Nederlands is. Zo sluiten ze de Spaanse dorpsgenoten al buiten.
Hahahaha...maar als ik dat Aeribic lesje van Elisa en Demi met die bejaarden zag denk ik niet dat de dorpsbewoners met Mark en Donna gaan sporten en graag een bidon willen... ;-)
Ah, gewoon voor de leuk, om interesse in Donna en Mark te tonen en ze financieel te steunen.
En met de tekst ook in het Spaans laat je zien dat je integgggggreert. :-]
ZaraZara100 schreef:
23-08-2019 09:31
Ah, gewoon voor de leuk, om interesse in Donna en Mark te tonen en ze financieel te steunen.
En met de tekst ook in het Spaans laat je zien dat je integgggggreert. :-]
Als souvenir aan de tijd met die gekke Holllanders.😂
2019 schreef:
23-08-2019 09:02
Nee hoor, dat heeft Juani voor ze gedaan! Bovendien was dat een sponsoractie, geen ordinaire bedelactie
AliM schreef:
23-08-2019 08:43
Oh daar ging ik ook gelijk van uit dat het NIET John en Juani zijn.
Natuurlijk zijn ze dat niet, De tekst is echt niet door een Limburger geschreven.
Dan stond er ongeveer zoiets: veer zouwe hie gér wille ontstresje, Vief euro dreug zien stjeintje waal bie.
Is ook niet correct Valkenburgs maar komt wel in de richting.
Blauwbloemetje schreef:
23-08-2019 09:41
Natuurlijk zijn ze dat niet, De tekst is echt niet door een Limburger geschreven.
Dan stond er ongeveer zoiets: veer zouwe hie gér wille ontstresje, Vief euro dreug zien stjeintje waal bie.
Is ook niet correct Valkenburgs maar komt wel in de richting.
Ook dat ja.
Limburgs spellen vind ik trouwens heel lastig. Ik waag me er niet aan.
Bergje65 schreef:
23-08-2019 09:34
Nee hoor, dat heeft Juani voor ze gedaan! Bovendien was dat een sponsoractie, geen ordinaire bedelactie
Als het beestje maar een naam heeft, het blijft geld in zamelen en Donna en Mark vonden het blijkbaar prima dat Juani dat voor ze deed.
Maar he de familie Rutten begint een actie en het word meteen afgekraakt, Juani begint een actie voor geld en dat is blijkbaar prima.

Meten met 2 maten,
https://www.doneeractie.nl/mountainbike ... pos/-37377
2019 schreef:
23-08-2019 10:13
Als het beestje maar een naam heeft, het blijft geld in zamelen en Donna en Mark vonden het blijkbaar prima dat Juani dat voor ze deed.
Maar he de familie Rutten begint een actie en het word meteen afgekraakt, Juani begint een actie voor geld en dat is blijkbaar prima.

Meten met 2 maten,
https://www.doneeractie.nl/mountainbike ... pos/-37377
Op zich is de insteek hetzelfde (geld van iemand krijgen zonder tegenprestatie), maar het maakt nog wel uit of het een overzichtelijk bedrag is voor onvoorziene kosten (€ 750 voor transport fietsen) of dat mensen in totaal een groot bedrag vragen voor een bodemloze put (€ 12.500 voor opknappen camping).
En als je in Spanje met je camper overal mag kamperen zou ik ook geen € 14,00 per nacht uitgeven om op een TV kampeerplaats te gaan staan zonder voorzieningen.
ZaraZara100 schreef:
23-08-2019 09:15
Waarschijnlijk wel.
En op sporten na, vindt hij niks leuk.

Ik heb zelfs het idee dat hij dat ook niet echt leuk vindt. Het is geen passie in elk geval.
Sorry maar ik vind die bidon verkoop echt zo stom. Wie koopt nou zo'n bidon? Zoiets geef je toch gewoon gratis weg bij zo'n sportvakantie! Had echt plaatsvervangende schaamte. Logo is ook echt lelijk en onprofessioneel en ik snap niet wat het logo met sport te maken heeft? Ze doen echt hun best maar zijn zo bleu en weten van toeten noch blazen. :facepalm:
Bergje65 schreef:
23-08-2019 09:34
JAwel. Zij hadden ook een Crowd funding actie om die fietsen naar daar te krijgen. Weliswaar een lager bedrag dan dat van de Ruttens. Maar ook zij hebben om geld gevraagd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven