Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Met hoerengrappen wacht ik idd beter nog heel even.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
25-08-2019 00:28
Met hoerengrappen wacht ik idd beter nog heel even.
Beter van wel anders zou je hem kunnen sms 'n dat je graag de maten wil weten voor gordijnen voordat je perongeluk ongewenste gasten binnen lokt.
.
Cheesy af maar geen hoerengrappen

Lieve makelaar, zou je de ramen kunnen komen meten? Ik zou graag weten hoeveel glas mijn nieuwe gordijnen moeten bedekken. Als je dat glas hebt gezien heb ik nog wel een ander glaasje of meer voor je als je wilt? Hopelijk kijk je
er dan niet te diep in dus kan je een raming doen van wat je aankan?
Sms hem dat je een oorbel bent kwijt geraakt in dat appartement.
.
Murrmurr schreef:
25-08-2019 00:08
Etwas trinken, Spaß machen, einander kennen lernen und zu gegebener Zeit natürlich auseinandergerissen werden
Warum zu gegebener Zeit? Lass uns rampfetampfen! Jetzt! Im Arsch wenn notwendig!
Ik zou in zo'n situatie nooit een berichtje sturen. Gewoon als de zaken afgerond zijn een beetje een grapje maken. Goh, en nou had ik je best op een borrel willen trakteren , maar je hebt vast al een relatie :)
Gewoon vriendelijk er bij glimlachen. Als hij een relatie heeft, of geen zin kan hij zonder gene en ongemak zeggen. Jammer maar idd, heb al een relatie. Of iets in die richting. Als de vonk er is kan hij het ook als opening zien en zeggen Nee, geen relatie. Of nou ik lust wel een borrel.
Is dat nou zo moeilijk? Voor sommige vrouwen wel blijkbaar. Ik heb daar nooit moeite mee gehad.
Wel eens "ja borrel heb ik wel zin in maar wel een relatie, ff mijn vriendin bellen"
Nou ja dan weet je ook waar je aan toe bent :D
Oeh ik hou van dit soort topics.
Nu te aangeschoten om een goed advies te verzinnen dus eigenlijk is dit een tvp.
Tvp! Ik wil weten hoe dit afloopt.
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:40
Ja er waren wel heel veel foto's van hem in een roze string op een boot en twee leken in een dark room te zijn gemaakt.
Deze man is hoogstwaarschijnlijk zo gay als Mari van der Ven.
Weinig hetero mannen zullen dit doen.
Delhi23 schreef:
25-08-2019 07:24
Deze man is hoogstwaarschijnlijk zo gay als Mari van der Ven.
Weinig hetero mannen zullen dit doen.
Wat gaf het weg?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:15
Nou ik had het in een bestaand topic gezet en toen werd iedereen boos omdat ze dachten dat ik zwaar sarcastisch was. Maar ik kan toch ook wel eens iemand leuk vinden?
Dat kan zeker. Maar dat je daarvoor dat topic omhoog haalde om voort te borduren op iemand haar legacy, zoals je het zelf zei, en alle flauwe verwijzingen naar die persoon waren totaal niet nodig.
Maar hey, ga hier voor door met de vermoorde onschuld spelen.
Je OP is alweer een flauwe verwijzing naar E. Een smsje naar de makelaar sturen over iets praktisch voordat hij weer langs komt, waar heb ik dat eerder gelezen?
Rookgordijn1 schreef:
25-08-2019 07:35
Dat kan zeker. Maar dat je daarvoor dat topic omhoog haalde om voort te borduren op iemand haar legacy, zoals je het zelf zei, en alle flauwe verwijzingen naar die persoon waren totaal niet nodig.
Je OP is alweer een flauwe verwijzing naar E. Een smsje naar de makelaar sturen over iets praktisch voordat hij weer langs komt, waar heb ik dat eerder gelezen?
Neem een kop koffie joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat heerlijk dit.
Nouschi schreef:
25-08-2019 07:33
Wat gaf het weg?
:proud:
Rookgordijn1 schreef:
25-08-2019 07:35
Bladora had eerder zo'n topic dus Elfje heeft dat van haar gejat. Enorm op de man en laag en gemeen van E was dat, want het woord sms verwees overduidelijk naar die mislukte toenaderingspoging waar B nog even fijntjes aan herinnerd werd.
Btw Mari van der Ven is toch niet gay!? :woa:
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2019 00:43
Warum zu gegebener Zeit? Lass uns rampfetampfen! Jetzt! Im Arsch wenn notwendig!
Du machst einen guten Punkt aber ich fürchte das ich nicht ernst genommen werde wenn ich beim ersten Date anal mache
Murrmurr schreef:
25-08-2019 09:54
Bladora had eerder zo'n topic dus Elfje heeft dat van haar gejat. Enorm op de man en laag en gemeen van E was dat, want het woord sms verwees overduidelijk naar die mislukte toenaderingspoging waar B nog even fijntjes aan herinnerd werd.
Zie je het niet, wil je het niet zien of je je het wel en vind je het gewoon leuk?
Murrmurr schreef:
25-08-2019 09:58
Du machst einen guten Punkt aber ich fürchte das ich nicht ernst genommen werde wenn ich beim ersten Date anal mache
Volgens mij word je dan juist wel serieus genomen, maar mijn Duits is en beetje roestig.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Rookgordijn1 schreef:
25-08-2019 10:21
Zie je het niet, wil je het niet zien of je je het wel en vind je het gewoon leuk?
Dit begint echt een beetje belachelijk te worden. Ben je nou echt serieus een topic aan het verbieden omdat iemand anders ook iemand mee uit wilde vragen? Je hebt je punt nu wel gemaakt geloof ik. Ga maar even leuk buitenspelen (evt. onder begeleiding).
Vanzai schreef:
25-08-2019 10:27
Volgens mij word je dan juist wel serieus genomen, maar mijn Duits is en beetje roestig.
Sehr ernst ja
Taaaatuuuuu taaaatuuuuuu taaaaatuuuuu!
Murrmurr schreef:
25-08-2019 10:28
Dit begint echt een beetje belachelijk te worden. Ben je nou echt serieus een topic aan het verbieden omdat iemand anders ook iemand mee uit wilde vragen? Je hebt je punt nu wel gemaakt geloof ik. Ga maar even leuk buitenspelen (evt. onder begeleiding).
Ik verbied helemaal niks. Waar lees je dat?
Er zijn tig topics geopend over dit onderwerp.
Echter, in E haar topic zat je haar destijds al belachelijk te maken. Vervolgens haal je het topic omhoog om voort te borduren op haar legacy en haar nogmaals belachelijk te maken met allerlei verwijzingen, zoals bijvoorbeeld naar de tientallen legpuzzels hihi haha die aangeschaft moeten worden voordat makelaar langs komt.
Dan open je een eigen topic met alwéér verwijzingen naar E haar topic.

Het zou heel wat anders zijn als je gewoon meteen je eigen topic had geopend zonder te verwijzen naar dat andere topic.

Goed, ik ga lekker van het mooie weer genieten. Veel plezier met het belachelijk maken van andere mensen :hello:
Afbeelding
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:31
En als ie dan vreemd opkijkt van die wat al te feestelijke uitdossing zeg ik "ja ik doe dit vind voor mezelf, toch een speciaal moment weer zo'n sleutel van een huurappartement hè. Je mot zelf de slingers ophangen".
Dít zou ik doen....Die roze jurk aan. En dan met wapperende wimpers zeggen:" zoooo jammer dat al mn vrienden aan het werk zijn...Ik had het nou zo leuk gevonden om met iemand te proosten op mn nieuwe huis! Jij misschien zin in een proseccootje?" :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven