Netflix Deel 5!

zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix

Veel lees-en schrijfplezier!!

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd

maandag 26 augustus 2019 om 08:04
Dat had ik ook, dat gedoe met de tijdlijnen, vooral omdat het er soort van 3 zijn dit keer. Een heden, een over wat er na homecoming gebeurde en een van daarvoor. Best verwarrend ja. Ik moest daar ook even aan wennen.vandale schreef: ↑26-08-2019 07:33Rommelig, ik begrijp steeds de tijdlijn niet, wat er nu speelt en wat maanden geleden.
Zal het waarschijnlijk wel uitkijken maar blijf een ontevreden gevoel houden over alle geheimen. Pubers die serieuze problemen zelf denken op te lossen.
Helemaal gezien de stortvloed aan waarschuwingen.
Het heden doen ze in een iets vagere kleur, wat ook verwarrend werkt want dat lijkt meer een verleden kleur te zijn.
Ik begrijp al die geheimen ook niet. Niemand vertelt ooit iets aan hun ouders, op enkele uitzonderingen na en iedereen wil alles maar zelf oplossen. Ik zal wel een rare tiener geweest zijn want ik besprak al mijn problemen met mijn moeder. Ze wist precies waar ik allemaal moeite mee had.
Ik vond het desondanks wel echt een heel sterk seizoen en ben blij dat ik het afgezien heb. Ik vloog er doorheen. Maar ik snap dat het lastig is, ook vanwege de introductie van een nieuw hoofdpersonage die er even midden in viel. Dat had van mij niet gehoeven. Die keuze begrijp ik niet echt.

maandag 26 augustus 2019 om 08:07
Ja die snap ik tot nu toe ook nog steeds niet. Alhoewel ik ergens wel een vaag vermoeden heb. Vanavond weer verder kijken.Madrid87 schreef: ↑26-08-2019 08:04Dat had ik ook, dat gedoe met de tijdlijnen, vooral omdat het er soort van 3 zijn dit keer. Een heden, een over wat er na homecoming gebeurde en een van daarvoor. Best verwarrend ja. Ik moest daar ook even aan wennen.
Het heden doen ze in een iets vagere kleur, wat ook verwarrend werkt want dat lijkt meer een verleden kleur te zijn.
Ik begrijp al die geheimen ook niet. Niemand vertelt ooit iets aan hun ouders, op enkele uitzonderingen na en iedereen wil alles maar zelf oplossen. Ik zal wel een rare tiener geweest zijn want ik besprak al mijn problemen met mijn moeder. Ze wist precies waar ik allemaal moeite mee had.
Ik vond het desondanks wel echt een heel sterk seizoen en ben blij dat ik het afgezien heb. Ik vloog er doorheen. Maar ik snap dat het lastig is, ook vanwege de introductie van een nieuw hoofdpersonage die er even midden in viel. Dat had van mij niet gehoeven. Die keuze begrijp ik niet echt.

maandag 26 augustus 2019 om 12:36
Dat is het ook. Ik joeg de serie in een paar dagen erdoorheen.watdachtjehiervan schreef: ↑26-08-2019 09:59Wij hebben gisteren de eerste aflevering van Vis a vis gezien. En het was meteen super spannend! Het lijkt me een hele goede serie.
dinsdag 27 augustus 2019 om 07:14
mamavanvier schreef: ↑26-08-2019 23:43Ben vis a vis aan het kijken. Seizoen 1. Wauw wat een serie. Door een aantal van jullie aangeraden. Zo onvoorspelbare en spannend. Echt geweldig, ben verslaafd. Ik heb het soms niet meer van de spanning.
En dat je een paar keer heel hard: NEE! naar je scherm gilt

en me vriend die wilt ook nog wat zegge

dinsdag 27 augustus 2019 om 12:28
Lucifer2018 schreef: ↑27-08-2019 12:25Ik heb last van de hitte dus netflix maar weer aangeslingerd, ik heb The Familie geprobeerd te kijken maar pakt me niet.
Mindhunter seizoen 2 heb ik uit. Heb even nog geen zin in Orange is the new Black.
Is The Last Czars wat? Beetje dom kijken?
Die is best aardig. Tussen de geacteerde stukken door geven een aantal historici uitleg en toelichting.
Ik vond het wel interessant.
woensdag 28 augustus 2019 om 02:35
Dat is toch hetzelfde als Queen of the South? Onder die naam staat seizoen 1 erop.Lisbeth_Salander schreef: ↑27-08-2019 18:49Maar op Netflix staat S2. S1 is jaren terug al uitgezonden .
Bedankt voor de tip, ik ben hooked!
.

woensdag 28 augustus 2019 om 15:41
Bij mij staat er maar 1 aflevering van seizoen 4.gizzmo-returns schreef: ↑28-08-2019 15:07Nieuw seizoen Chesapeake shore is er, heerlijk luchtig vermaak. Heb ook nog mindhunter en 13 reasons. Ik vermaak me wel weer even na een netflixdipje.
Ben nu nog Bates Motel er doorheen aan het jagen. Dacht altijd dat het niets was, maar wat een mooie serie zeg.

donderdag 29 augustus 2019 om 12:51
13 Reasons Why moet ik ook nog verder kijken, hij staat klaar maar wacht nog even tot ik er ook zin in heb om het te kijken
Mindhunter ben ik ook aan het kijken, maar kom er maar niet doorheen. Ben bij aflevering 10 en zit er nog niet helemaal in.
Gelukkig komt morgen een serie uit waar ik al heel lang op heb zitten wachten. Dark Crystal. Dus dat zal ik wel aan het bingen zijn dit weekend gok ik
Mindhunter ben ik ook aan het kijken, maar kom er maar niet doorheen. Ben bij aflevering 10 en zit er nog niet helemaal in.
Gelukkig komt morgen een serie uit waar ik al heel lang op heb zitten wachten. Dark Crystal. Dus dat zal ik wel aan het bingen zijn dit weekend gok ik

You can't make a rainbow without a little rain

donderdag 29 augustus 2019 om 13:41
Sommige dingen zijn wat vaag ja (met die maskers bv) en dat steeds terug in de tijd gaan hou ik ook niet zo van en de oudere Theresa die steeds tegen haar praat vind ik ook niks. Maar verder vond ik het toch weer spannend.
Sz 3 van La Casa de Papel gekeken, idd weer veel van hetzelfde, ongeloofwaardig ook. Toch afgekeken.
Nu begonnen aan The Affair en ik kan niet stoppen met kijken

donderdag 29 augustus 2019 om 16:23
Even een random vraagje tussendoor, maar kan iemand vertellen of Peaky Blinders de moeite is om verder te kijken? Ik heb ooit seizoen 1 gezien en vond het wel goed maar toch ook wat traag.
Begonnen aan seizoen 2 en toen afgehaakt. Maar bijna iedereen in mijn omgeving loopt ermee weg. Blijft het echt een beetje dat bende/misdaad gevoel net als bij Sons of Anarchy of wordt het nog echt psychologisch?
Net weer allemaal trailers van seizoen 5 langs zien komen en het ziet er wel goed uit. Ik ben gek op die Cillian Murphy trouwens. Ik vond Sons of Anarchy heel goed ( op het laatste seizoen na ) maar moet mezelf nog een beetje overhalen om Peaky Blinders verder te gaan kijken.
@ Kwebbel, jammer, maar ik snap het wel. Het was lastig doorkomen dit seizoen. Veel plotholes ook. Nu achteraf snap ik niets van hoe een hoop personages zich het hele seizoen gedragen hebben. ik moet het nog maar eens zien, misschien begrijp ik alles dan beter. Het was echt een rommelig seizoen. Wel mooi, maar ook heftig.
Begonnen aan seizoen 2 en toen afgehaakt. Maar bijna iedereen in mijn omgeving loopt ermee weg. Blijft het echt een beetje dat bende/misdaad gevoel net als bij Sons of Anarchy of wordt het nog echt psychologisch?
Net weer allemaal trailers van seizoen 5 langs zien komen en het ziet er wel goed uit. Ik ben gek op die Cillian Murphy trouwens. Ik vond Sons of Anarchy heel goed ( op het laatste seizoen na ) maar moet mezelf nog een beetje overhalen om Peaky Blinders verder te gaan kijken.
@ Kwebbel, jammer, maar ik snap het wel. Het was lastig doorkomen dit seizoen. Veel plotholes ook. Nu achteraf snap ik niets van hoe een hoop personages zich het hele seizoen gedragen hebben. ik moet het nog maar eens zien, misschien begrijp ik alles dan beter. Het was echt een rommelig seizoen. Wel mooi, maar ook heftig.
donderdag 29 augustus 2019 om 17:24