Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:14
Eehm wat? Ik noem geen namen. Waarom voel jij je aangesproken? (en wie is wij? Koninklijk meervoud?)
En ik staf zelf ook niet. Wat wil je hiermee?
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 15:16
8.33% gewijzigd

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:15
Oeh, een groepje!Joanjett schreef: ↑30-08-2019 15:13So0rry dat ik het zeg maar wij worden voor staffers uitgemaakt terwijl we het niet eens gedaan hebben. Kijk eens in de spiegel zou ik zo zeggen. En trouwens ik word wel vaker gestaft en dan ga ik ook geen zoektocht houden wie dat gedaan heeft.Het zal me nl aan me reet roestuh en slaap er geen uurtje minder om. Wat een drama zeg.
Hoe weet jij wat andere mensen wel of niet doen? Ik heb niet die illusie.

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:17
Ja we worden als giftig groepje weggezet ja in de Actueelk pijler dus maak het even makkelijk.Betty_Slocombe schreef: ↑30-08-2019 15:15Oeh, een groepje!
Hoe weet jij wat andere mensen wel of niet doen? Ik heb niet die illusie.

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:20
PoesinBoots schreef: ↑30-08-2019 15:05Heb je het teruggelezen hier? (vanaf pagina 36) Het lijkt er niet op. Maar je hebt er dus wel een oordeel over.
Sam reageerde HIER op LV dat ze die wel even zou staffen. Over iets wat HIER op napraat gezegd was en waarvan het onduidelijk is of het grapje was ja of nee.
LV had niks met dat andere topic te maken.
LV had ook hier ook op dat andere topic gereageerd (en is daar misschien om geband?). Dus ik begreep de opmerking van Sam volkomen. Wellicht omdat ik ook even in dat andere topic had gelezen. Als ik dat niet gedaan had, had ik het misschien niet begrepen. En dan had ik er ook niets van gevonden.
Such fun!1

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:22
MarindaH schreef: ↑30-08-2019 15:20LV had ook hier ook op dat andere topic gereageerd (en is daar misschien om geband?). Dus ik begreep de opmerking van Sam volkomen. Wellicht omdat ik ook even in dat andere topic had gelezen. Als ik dat niet gedaan had, had ik het misschien niet begrepen. En dan had ik er ook niets van gevonden.
LV is hier gewist (net als ik) om een grapje over het giftige topic. Dus het ging echt om wat er op napraat gebeurde.
als grapjes al banwaardig zijn. En dan ook nog dat grapje met het hek wat al 100 keer gemaakt is.

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:28
Maar goed, een vraag stellen aan iemand is dus "verbeten haat" lees ik net in dat topic op actueel.
Mijn hemel. Dan komt iemand hier binnenvallen, roept iets vrij opvallends en dan zeg je daar iets op (wat de bedoeling lijkt te zijn, want waarom anders hier posten) en dan ben je ineens een HaTEr!!!11!1!1
Tsja.
Mijn hemel. Dan komt iemand hier binnenvallen, roept iets vrij opvallends en dan zeg je daar iets op (wat de bedoeling lijkt te zijn, want waarom anders hier posten) en dan ben je ineens een HaTEr!!!11!1!1
Tsja.

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:49
PoesinBoots schreef: ↑30-08-2019 15:22LV is hier gewist (net als ik) om een grapje over het giftige topic. Dus het ging echt om wat er op napraat gebeurde.
Snap ik, is dus ook wat ik zeg.
als grapjes al banwaardig zijn. En dan ook nog dat grapje met het hek wat al 100 keer gemaakt is.
Praat me er niet van.
Such fun!1

vrijdag 30 augustus 2019 om 16:53
Betty_Slocombe schreef: ↑30-08-2019 15:43Het lijkt wel een parallel universum. "Oh, hoe stoppen we toch die giftige sfeer! Oh, wat erg allemaal."
En morgen gewoon weer met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dat zei ik laatst dus ook al. Alsof ik swahili lees, ik begrijp gewoon echt niet waar het nou precies om gaat. Maar goed, dat ligt ongetwijfeld aan mij.
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:13
Maud*de*Braose schreef: ↑30-08-2019 16:13Vandaag een leerling die moeite heeft met mijn vak en aan wie ik vroeg of extra ondersteuning een idee zou zijn "hoeft niet juf, ik ben hooggeleid"![]()

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:24
En ik heb daar ook geleerd dat een gesprek geen discussie kan zijn. Of omgekeerd. Of zoiets.Betty_Slocombe schreef: ↑30-08-2019 15:28Maar goed, een vraag stellen aan iemand is dus "verbeten haat" lees ik net in dat topic op actueel.

vrijdag 30 augustus 2019 om 18:43
Na weer een topic vol met gruwelijke schoonfamilieverhalen en schoonloedermoeders heb ik een bezorgboeket besteld voor mijn schoonmoeder.
En dat gaat ze weer onzin en zonde van het geld vinden maar stiekem wel leuk
. Door dat soort topics ben ik weer even heel dankbaar dat er aan die man wel een leuke moeder vast zit.
En dat gaat ze weer onzin en zonde van het geld vinden maar stiekem wel leuk

vrijdag 30 augustus 2019 om 21:25
Je het het verkeerd begrepen denk ik. Jullie klonteren een beetje samen. En als je veel zuren bij elkaar gooit kan er een giftig goedje ontstaan wat je maar beter weg kan zetten. Goedje.