Uitgerekend maart 2020
maandag 1 juli 2019 om 11:26
Hallo allemaal,
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
| Naam | Leeftijd | Uitgerekend | JMO | Afspraken | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| vlaflippie | 27 | 1e | 16 februari | 25/9 20wekenecho | Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn | |
| Domninoz | 30 | 3e | 26 februari | J | 16/9 controle | zoon bijna 3, zoon 10mnd |
| leahv | 31 | 3e | 1 maart | - | ||
| Koekiemonster26 | 29/32 | 2e | 3 maart | M | 5-9 controle | Vanishing Twin |
| Juffertje28 | 28 | 1e | 3 maart | 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho | - | |
| Sunny_Lady | 33/34 | 1e | 4 maart | 2 oktober 20 weken echo | Zwanger m.b.v. ICSI | |
| Pinda1511 | 27/29 | 1e | 5 maart | Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7 | ||
| JaneDoe00 | 27/29 | 1e | 5 maart | - | - | |
| Hartje83 | 35/39 | 2e | 5 maart | zoontje van 2 | ||
| Sambabal | 25/28 | 1e | 6 maart | 9-9 controle | Zwanger na Gonal F en Clomid | |
| MisseD | 28 | 2e | 6 maart | - | zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN | |
| Jantientje1 | 30/32 | 2e | 6 maart | 23 september controle | 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap | |
| Hufflepuff | 24 | 1e | 9 maart | 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho | miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger | |
| Chloé | 30 | 1e | 11 maart | Echo 12-09, 01-10, 22-10 | ||
| Koffiewijck | - | 1e | 11 maart | - | - | |
| Leeuw32 | 32/39 | 1e | 12 maart | J | 2 miskramen en zwanger via IVF | |
| Miesje1993 | 26/27 | 1e | 13 maart | 25 september | MA september 2018 | |
| Zonnebloem | 39 | 2e | 16 maart | echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn | Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad. | |
| Veyi | 28 | 1e | 17 maart | 19/9 controle verloskundige | ||
| Jetski15 | 33 | 2de | 17 maart | 8-10 controle verloskundige | zoon van 2 |
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:15
Zonnebloem vandaag al iets gehoord over je nipt? Zou snel zijn, maar wat heerlijk als jullie het al voor het weekend horen.
Leahv wat leuk, geslachtsecho komt dan echt al dichtbij!
Lees net een topic over gender reveal party. Gaan jullie dat doen? En hopen jullie op een babyshower
Wij niet, willen het wel weten en delen het met iedereen die het wil weten. Maar gewoon door het te zeggen als ze ernaar vragen.
Lees net in dat topic dat überhaupt willen weten wat het wordt al ‘over de top’ en ‘gelukkig wisten we het vroeger pas bij de geboorte’ en ‘niemand interesseert het wat het wordt behalve jullie zelf’ etc.
Ik vind het juist wel nuchter en praktisch om gewoon vast te weten wat het wordt haha.
Babyshower wil ik niet. Kan die van anderen wel leuk vinden (of vreselijk) maar van mij hoeft t niet.
Leahv wat leuk, geslachtsecho komt dan echt al dichtbij!
Lees net een topic over gender reveal party. Gaan jullie dat doen? En hopen jullie op een babyshower
Wij niet, willen het wel weten en delen het met iedereen die het wil weten. Maar gewoon door het te zeggen als ze ernaar vragen.
Lees net in dat topic dat überhaupt willen weten wat het wordt al ‘over de top’ en ‘gelukkig wisten we het vroeger pas bij de geboorte’ en ‘niemand interesseert het wat het wordt behalve jullie zelf’ etc.
Ik vind het juist wel nuchter en praktisch om gewoon vast te weten wat het wordt haha.
Babyshower wil ik niet. Kan die van anderen wel leuk vinden (of vreselijk) maar van mij hoeft t niet.
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:38
Hahaha hier vorige zwangerschap duidelijk aangegeven dat ik echt geen babyshower wilde. Dat kwartje is gevallen haha.
Gender reveal party dus ook een dikke no van deze kant. We willen het wel weten (want handig met kleding kopen etc en gewoon leuk), maar dat vertellen we id gewoon normaal aan mensen die er naar vragen.
Gender reveal party dus ook een dikke no van deze kant. We willen het wel weten (want handig met kleding kopen etc en gewoon leuk), maar dat vertellen we id gewoon normaal aan mensen die er naar vragen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:51
Nee hoor hier ook geen gender reveal party. Alleen in t mini misschien, ik denk dat ik mijn ouders iets leuks roze of blauw geef. Die zijn echt heel benieuwd.
Babyshower lijkt mij dan wel weer leuk. Ik heb er nooit 1 gehad, bij mijn eerste 2 was het nog niet zo ‘in’ denk ik. Dus bij mij Mn (waarschijnlijk) laatste lijkt het me wel wat
Maar ik ga geen hints geven hoor, ik zie wel of er iemand wat doet.
Babyshower lijkt mij dan wel weer leuk. Ik heb er nooit 1 gehad, bij mijn eerste 2 was het nog niet zo ‘in’ denk ik. Dus bij mij Mn (waarschijnlijk) laatste lijkt het me wel wat
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:06
Ha lieve dames! Eindelijk weer even tijd om wat te tikken. Hard aan het werk geweest.
En zonnebloem? Heb je al wat gehoord? Ik duim voor jullie!
Leeuw idd telefoon weg en genieten. Het is en wordt een prachtig weekend!
@shower en gender reveal: allebei niet.... ben niet zo van dat soort dingen.
Vanavond gaat mijn vriend het al tegen z'n kinderen vertellen. Bewust voor gekozen dat ik daar niet bij ben, zodat ze alles kunnen uiten wat er in ze op komt en ze zich vrij voelen. Ik kan goed met ze hoor, maar ik ben niet hun eigen moeder natuurlijk. Die informeert m'n vriend trouwens ook vanavond zodat zij ze eventueel op kan vangen mocht het helemaal verkeerd vallen.
Het is zo hoor huffle, z'n dochter volwassen maar echt drama queen. En verwend
.
Hoe het ook uitpakt: dan is het verhaal bekend en dan kunnen wij verder met onze families inlichten en goede vrienden. zo'n zin in!!
Vandaag een grote zal H&M positiekleding aangekomen en het meeste zit super!
@tabel: op volgorde lijkt me een top idee en j/m/o ook! Leuk!
Vandaag vroeg iemand op het werk voor het eerst of ik zwanger was
. Ze had van de week al iets aan mn gezicht gezien en nu zag ze m'n buik.... IK kan niet/zo slecht liegen dus heb het beaamd maar op straffe van ontslag en vervolging...
Ze begreep de situatie en zou het voor zich houden. Zo moeilijk soms als je niet kan liegen. Maar ik vind dat ook zo stom. En dan over een week vertellen ja het was toch zo. Dat kan ik niet.
Hebben jullie leuke weekendplannen?
En zonnebloem? Heb je al wat gehoord? Ik duim voor jullie!
Leeuw idd telefoon weg en genieten. Het is en wordt een prachtig weekend!
@shower en gender reveal: allebei niet.... ben niet zo van dat soort dingen.
Vanavond gaat mijn vriend het al tegen z'n kinderen vertellen. Bewust voor gekozen dat ik daar niet bij ben, zodat ze alles kunnen uiten wat er in ze op komt en ze zich vrij voelen. Ik kan goed met ze hoor, maar ik ben niet hun eigen moeder natuurlijk. Die informeert m'n vriend trouwens ook vanavond zodat zij ze eventueel op kan vangen mocht het helemaal verkeerd vallen.
Het is zo hoor huffle, z'n dochter volwassen maar echt drama queen. En verwend
Hoe het ook uitpakt: dan is het verhaal bekend en dan kunnen wij verder met onze families inlichten en goede vrienden. zo'n zin in!!
Vandaag een grote zal H&M positiekleding aangekomen en het meeste zit super!
@tabel: op volgorde lijkt me een top idee en j/m/o ook! Leuk!
Vandaag vroeg iemand op het werk voor het eerst of ik zwanger was
Ze begreep de situatie en zou het voor zich houden. Zo moeilijk soms als je niet kan liegen. Maar ik vind dat ook zo stom. En dan over een week vertellen ja het was toch zo. Dat kan ik niet.
Hebben jullie leuke weekendplannen?
vrijdag 30 augustus 2019 om 18:49
@Sambabal: na jouw berichtje heb ik ook een 2e keer geluisterd, haha. Maar voelt toch dubbel. Je leest er toch verschillende meningen over. Maar goed, jongste ziek en ik lag wakker, toen heb ik even geluisterd. Is ook de laatste keer geweest, want ik voel 'm ook echt steeds duidelijker. Heeel fijn. Nu 14+2.
@Esprietje: Wat hebben jullie de hond een mooi leven gegeven zeg! De liefde voor hem komt ook duidelijk over in je schrijven. Las ook over je boosheid rondom het vertellen. Snap je volkomen hoor. Heeft m.i. niet per se iets met hormonen te maken. Snap jouw vriend ook, i.v.m. het tekenen wat erg belangrijk was, maar wat super fijn dat alles rond is en je het nieuws eindelijk gewoon kunt delen. Hopelijk reageert zijn dochter goed. VOelt toch fijner. Maar jullie kindje is hoe dan ook heel erg gewenst en welkom en dat is wat telt!
PCM neem ik buiten de zwangerschap al zo goed als nooit, maar als ik zwanger ben, toch nog minder snel. Ondanks dat het inderdaad gewoon een veilige vorm van pijnstilling is. Misschien ben ik ook wel te streng voor mezelf hoor. Ik ben er voor een ander ook zeker niet tegen, maar zelf probeer ik het te laten.
@Leeuw: Yes, goede NIPT!!
@Hufflepuff: Wat fijn dat je schoonouders ook bijdraaien. Was je zus inderdaad niet op de verjaardag? Verstandig denk ik, de afstand voor nu. En jeetje wat schrikken van het bloedverlies! Fijn dat je meteen een echo kon krijgen en alles er goed uit zag.
@Juffertje: de onzekerheid herken ik wel. Nu wel veel minder sinds ik duidelijk leven voel. Voelde het al een poosje, maar nog niet duidelijk genoeg. Wat fijn dat de verloskundige zo meedenkend is!
@Zonnebloempje: Wat een nare afspraak zeg. Ondanks dat de meting dus gewoon binnen de marge bleek te liggen, kan ik me voorstellen dat het je toch bezighoudt. Hopelijk heb je snel de NIPT uitslag.
@Jantientje & @veyi: Goede echo, fijn!
@Koekie: Haha, jullie kat!
Heeel prettig, zo'n kraamverzorgster in het bv verhaal. Ik heb het beide keren geprobeerd. Bij de eerste ging ik er zelf aan onderdoor, met 3 weken gestopt. Is toen nog tot zoon een halfjaar was helemaal niet zo goed gegaan hier. Met zoon 2 helemaal geen problemen gehad, ook niet buiten de bv zeg maar, en 8 maanden gevoed. Gestopt omdat ik zwanger bleek te zijn... Hij wilde niet meer drinken bij me. Als ik om wat voor reden dan ook geen bv zou willen geven, of in de kraamweek zou stoppen (wat ik niet hoop en niet per se van uit ga) zou ik ook graag iemand om me heen willen hebben die me zo steunt! Gewoon lekker kiezen voor wat voor jou/jullie goed voelt!
@Koffiewijck: Ik heb tot nu toe beide zwangerschappen gewoon dagelijks multivitamines genomen. Nu ook weer, terwijl ik al had mogen stoppen met foliumzuur. Voelt goed, dus blijf het lekker volhouden tot de bevalling.
Hier geen gender reveal, bij de eerste niet, bij de tweede de opa's en oma's en broer en zus uitgenodigd. We hadden cupcakes laten maken met blauwe vulling. Ik wist als enige het geslacht, wilde ik graag. Man en de rest niet. Man at 'met zoon' at de eerste cupcake. Nooit achter mezelf gezocht, maar vond het fijn om wat aandacht voor de zwangerschap te hebben, tijdens een drukke verhuizing en het zou ons laatste kindje zijn. Dit keer doen we er niets aan. Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, begrijp die zwaar negatieve reacties in dat topic op zo'n reveal niet hoor (oke, dat poeder in een auto stoppen zou mij ook te ver gaan) Laat een ander lekker, je hoéft zelf niets...haha!
@Esprietje: Wat hebben jullie de hond een mooi leven gegeven zeg! De liefde voor hem komt ook duidelijk over in je schrijven. Las ook over je boosheid rondom het vertellen. Snap je volkomen hoor. Heeft m.i. niet per se iets met hormonen te maken. Snap jouw vriend ook, i.v.m. het tekenen wat erg belangrijk was, maar wat super fijn dat alles rond is en je het nieuws eindelijk gewoon kunt delen. Hopelijk reageert zijn dochter goed. VOelt toch fijner. Maar jullie kindje is hoe dan ook heel erg gewenst en welkom en dat is wat telt!
PCM neem ik buiten de zwangerschap al zo goed als nooit, maar als ik zwanger ben, toch nog minder snel. Ondanks dat het inderdaad gewoon een veilige vorm van pijnstilling is. Misschien ben ik ook wel te streng voor mezelf hoor. Ik ben er voor een ander ook zeker niet tegen, maar zelf probeer ik het te laten.
@Leeuw: Yes, goede NIPT!!
@Hufflepuff: Wat fijn dat je schoonouders ook bijdraaien. Was je zus inderdaad niet op de verjaardag? Verstandig denk ik, de afstand voor nu. En jeetje wat schrikken van het bloedverlies! Fijn dat je meteen een echo kon krijgen en alles er goed uit zag.
@Juffertje: de onzekerheid herken ik wel. Nu wel veel minder sinds ik duidelijk leven voel. Voelde het al een poosje, maar nog niet duidelijk genoeg. Wat fijn dat de verloskundige zo meedenkend is!
@Zonnebloempje: Wat een nare afspraak zeg. Ondanks dat de meting dus gewoon binnen de marge bleek te liggen, kan ik me voorstellen dat het je toch bezighoudt. Hopelijk heb je snel de NIPT uitslag.
@Jantientje & @veyi: Goede echo, fijn!
@Koekie: Haha, jullie kat!
Heeel prettig, zo'n kraamverzorgster in het bv verhaal. Ik heb het beide keren geprobeerd. Bij de eerste ging ik er zelf aan onderdoor, met 3 weken gestopt. Is toen nog tot zoon een halfjaar was helemaal niet zo goed gegaan hier. Met zoon 2 helemaal geen problemen gehad, ook niet buiten de bv zeg maar, en 8 maanden gevoed. Gestopt omdat ik zwanger bleek te zijn... Hij wilde niet meer drinken bij me. Als ik om wat voor reden dan ook geen bv zou willen geven, of in de kraamweek zou stoppen (wat ik niet hoop en niet per se van uit ga) zou ik ook graag iemand om me heen willen hebben die me zo steunt! Gewoon lekker kiezen voor wat voor jou/jullie goed voelt!
@Koffiewijck: Ik heb tot nu toe beide zwangerschappen gewoon dagelijks multivitamines genomen. Nu ook weer, terwijl ik al had mogen stoppen met foliumzuur. Voelt goed, dus blijf het lekker volhouden tot de bevalling.
Hier geen gender reveal, bij de eerste niet, bij de tweede de opa's en oma's en broer en zus uitgenodigd. We hadden cupcakes laten maken met blauwe vulling. Ik wist als enige het geslacht, wilde ik graag. Man en de rest niet. Man at 'met zoon' at de eerste cupcake. Nooit achter mezelf gezocht, maar vond het fijn om wat aandacht voor de zwangerschap te hebben, tijdens een drukke verhuizing en het zou ons laatste kindje zijn. Dit keer doen we er niets aan. Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, begrijp die zwaar negatieve reacties in dat topic op zo'n reveal niet hoor (oke, dat poeder in een auto stoppen zou mij ook te ver gaan) Laat een ander lekker, je hoéft zelf niets...haha!
domninoz wijzigde dit bericht op 31-08-2019 01:47
3.63% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 19:57
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:08
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:14
Gender reveal ehmm ik stuur een berichtje met : het wordt... maar ik vind al die feestjes met gekleurde ballonnen en zo echt overdreven. Het niet zelf willen zien op de echo en een verrassing willen krijgen tegelijkertijd met de visite snap ik ook niet. Natuurlijk zullen we ouders bijvoorbeeld wel face to face vertellen wat het wordt.
Babyshower ik dacht dat ik dit helemaal niets zou vinden, maar met de eerste baby in het rijtje vrienden was ik toch wel erg blij met het gevoel dat ze heel erg welkom was. Dat deed me meer dan ik had verwacht.
Esprietje wat fijn dat het nu bekend gemaakt mag worden en gelijk ook wat verdrietig dat zijn volwassen dochter zo kinderlijk reageert. Trek hier niets van aan, ik snap niet hoe ze zo kan doen. Ga het vooral snel vertellen aan mensen waar je leuke reacties van verwacht en ga daar dan van genieten. Ik snap niet hoe jouw vriend rekening had moeten houden met zijn volwassen kinderen in zijn kinderwens met jou. Dat kan aan mij liggen, maar hij is toch al heel lang weg bij hun moeder? In ieder geval een dikke knuffel
trek fijn die strakke positiejurk aan en showen dat beginnende zwangere buikje. Wees er trots op, je hebt lang genoeg geleden onder het geheim.
Babyshower ik dacht dat ik dit helemaal niets zou vinden, maar met de eerste baby in het rijtje vrienden was ik toch wel erg blij met het gevoel dat ze heel erg welkom was. Dat deed me meer dan ik had verwacht.
Esprietje wat fijn dat het nu bekend gemaakt mag worden en gelijk ook wat verdrietig dat zijn volwassen dochter zo kinderlijk reageert. Trek hier niets van aan, ik snap niet hoe ze zo kan doen. Ga het vooral snel vertellen aan mensen waar je leuke reacties van verwacht en ga daar dan van genieten. Ik snap niet hoe jouw vriend rekening had moeten houden met zijn volwassen kinderen in zijn kinderwens met jou. Dat kan aan mij liggen, maar hij is toch al heel lang weg bij hun moeder? In ieder geval een dikke knuffel
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:19
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:27
@zonnebloempje
Dat meen je niet! Wat een rotsituatie! Hopelijk zijn jullie snel uit de onzekerheid!
@Esprietje ahh ik snap zeker dat je je hond dan niet mee wilt nemen. Dat is voor beide niet fijn. Wat heerlijk dat hij zo'n fijn leven bij jullie heeft gekregen.
En jeetje wat rot dat zijn dochter zo reageert.. op die leeftijd verwacht ik inderdaad wat anders, immers zit ik er vlakbij qua leeftijd. Echter ergens kan ik me ook wel in haar inleven. Mijn ouders zijn recent gescheiden. En als mijn vader zou vertellen dar zijn nieuwe vriendin zwanger is zou ik ook nog amused zijn.
@domninoz ik vind het inderdaad ook dubbel. Woensdag ben ik extra naar de verloskundige geweest, die heeft ook geluisterd. Ik had een heel fijn berichtje gekregen van een collega met een link naar een artikel over dat nachtdiensten zorgen voor miskramen. Echt top! Zeker omdat ze weeet dat ik zwanger ben. Maakte me zo vreselijk onzeker. Lijkt me heerlijk om het kleintje te kunnen voelen!
@gender reveal gaan wij niet doen. Hou ik zelf niet van.
@babyshower zou ik op zich niet erg vinden, maar ook niet perse nodig.
Dit weekend gaan wij het aan onze vriendengroep vertellen! Zo spannend!
Dat meen je niet! Wat een rotsituatie! Hopelijk zijn jullie snel uit de onzekerheid!
@Esprietje ahh ik snap zeker dat je je hond dan niet mee wilt nemen. Dat is voor beide niet fijn. Wat heerlijk dat hij zo'n fijn leven bij jullie heeft gekregen.
En jeetje wat rot dat zijn dochter zo reageert.. op die leeftijd verwacht ik inderdaad wat anders, immers zit ik er vlakbij qua leeftijd. Echter ergens kan ik me ook wel in haar inleven. Mijn ouders zijn recent gescheiden. En als mijn vader zou vertellen dar zijn nieuwe vriendin zwanger is zou ik ook nog amused zijn.
@domninoz ik vind het inderdaad ook dubbel. Woensdag ben ik extra naar de verloskundige geweest, die heeft ook geluisterd. Ik had een heel fijn berichtje gekregen van een collega met een link naar een artikel over dat nachtdiensten zorgen voor miskramen. Echt top! Zeker omdat ze weeet dat ik zwanger ben. Maakte me zo vreselijk onzeker. Lijkt me heerlijk om het kleintje te kunnen voelen!
@gender reveal gaan wij niet doen. Hou ik zelf niet van.
@babyshower zou ik op zich niet erg vinden, maar ook niet perse nodig.
Dit weekend gaan wij het aan onze vriendengroep vertellen! Zo spannend!
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:40
Twee keer mocht ik het doen zelfs
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:53
Zonnebloemmetje ik had al het gevoel mensen te missen, maar ook dat er dames tussen staan die al weken niet wat hebben laten horen (misschien zelfs gestopt zijn met meeschrijven?)
Misschien kunnen de stille meelezers een gilletje geven als ze nog in het tabel willen staan.
Ik heb echt afspraken die in juli stonden weggehaald om wat orde te scheppen
Ik hoop dat je na een goede nipt ook in het tabel wilt komen
Misschien kunnen de stille meelezers een gilletje geven als ze nog in het tabel willen staan.
Ik heb echt afspraken die in juli stonden weggehaald om wat orde te scheppen
Ik hoop dat je na een goede nipt ook in het tabel wilt komen
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:56
Wat goed gedaan koekie! Lekker overzichtelijk. Fijn dat je dat (2x
) voor ons clubje hebt gedaan.
En inderdaad, ze zijn al 7 jaar gescheiden
.
Is het een idee om dames die zeg... langer dan een maand niet hebben gereageerd uit de tabel te halen? of ben ik nu onaardig? zo bedoel ik het niet maar meer van dan houden we de groep overzichtelijk en actueel. Meelezen kan altijd, ook als je niet in de tabel staat.
Ik heb ondertussen mijn zus met haar kindjes gebeld (ze zijn met vakantie,, maar vriendlief was er niet zeker van dat dit heel snel verder het dorp door ging door zijn ex en dochter dus snel gebeld voor ze het van een ander horen), en die waren verrukt
... Mijn neefje (groep 8, heel stoer mannetje maar zoooo ontzettend lief met een hart van goud) had hele verhalen en ideeen. Hij gaat zijn duplo opzoeken en dan bouwen met hem of haar, en hij wil als we weten wat het is het ook weten zodat hij een shirtje kan kopen, en hij wil 'het' graag vasthouden. Zo schattig. mijn nichtje is altijd wat rustiger maar stond volgens mijn zus de stralen met rode wangetjes van blijdschap. Maakt een hoop goed.
Jij bijna de geslachtsechopoging Koekie, spannend!!!!! Laat je het weten hier? Ik denk aan je zondag!
Bedankt voor het duimen Jantientje!
KLopt Samba, ik had me ook wel kunnen voorstellen dat ze niet om een kleine stonden te springen hoor, alle begrip. Maar in mijn leven en wereld wordt altijd gepraat. Waar heb je zorgen van, waar ben je bang voor, wat maakt je zo van slag? Maar ze werd gewoon hysterisch boos. Dat vind ik lastig. En de verwijten naar haar vader doet me pijn. Hij is zo goed voor hen.... Dat verdient hij niet.
Nou ja, laten afkoeken maar en dan kijken of er wel te praten is.
En inderdaad, ze zijn al 7 jaar gescheiden
Is het een idee om dames die zeg... langer dan een maand niet hebben gereageerd uit de tabel te halen? of ben ik nu onaardig? zo bedoel ik het niet maar meer van dan houden we de groep overzichtelijk en actueel. Meelezen kan altijd, ook als je niet in de tabel staat.
Ik heb ondertussen mijn zus met haar kindjes gebeld (ze zijn met vakantie,, maar vriendlief was er niet zeker van dat dit heel snel verder het dorp door ging door zijn ex en dochter dus snel gebeld voor ze het van een ander horen), en die waren verrukt
Jij bijna de geslachtsechopoging Koekie, spannend!!!!! Laat je het weten hier? Ik denk aan je zondag!
Bedankt voor het duimen Jantientje!
KLopt Samba, ik had me ook wel kunnen voorstellen dat ze niet om een kleine stonden te springen hoor, alle begrip. Maar in mijn leven en wereld wordt altijd gepraat. Waar heb je zorgen van, waar ben je bang voor, wat maakt je zo van slag? Maar ze werd gewoon hysterisch boos. Dat vind ik lastig. En de verwijten naar haar vader doet me pijn. Hij is zo goed voor hen.... Dat verdient hij niet.
Nou ja, laten afkoeken maar en dan kijken of er wel te praten is.
vrijdag 30 augustus 2019 om 21:45
@Esprietje jij hebt ook een hele andere band met ze dan ik heb met de vriendin van mijn vader. En inderdaad praten.. dat hysterische gedoe bereikt niemand iets mee.
@koffie ik vind de meeste topics trouwens echt respectloos en belachelijk hier op dit forum haha. Dus ik lees verder helemaal niets meer.
@koffie ik vind de meeste topics trouwens echt respectloos en belachelijk hier op dit forum haha. Dus ik lees verder helemaal niets meer.
vrijdag 30 augustus 2019 om 23:07
Esprietje, ik lees net pas je bericht. Wat vind ik dat jammer voor jullie. En ja, ik snap best dat ze moeten slikken. Maar hun ouders zijn al langer uit elkaar en het zijn geen kleine kindjes meer. Iets genuanceerder was leuk geweest voor jullie. Ik hoop echt dat ze beiden gaan bijdraaien. Geef het wat tijd. En bedenk maar dat dit wel de opening was om het ook aan anderen te vertellen. En zij reageren wel heel blij voor jullie. Desondanks voor jullie verdrietig, hoezeer ik ook kan begrijpen dat het voor zijn kids even incasseren is.
vrijdag 30 augustus 2019 om 23:10
Hier geen grootse gender reveal en ook geen babyshower gehad bij de eerste. Ik ben er ook niet zo van geloof ik. We hebben destijds gewoon verteld dat hij een jongen zou worden. Dit keer moeten we eerst nog maar afwachten hoe het allemaal gaat lopen.
Overigens vertelde ik aan bekenden op straat dat we het voor ons hielden hoor. Ik vond het gewoon irritant hoe iedereen daar naar zat te vragen steeds. Dus ja dan word ik wat recalcitrant haha.
Overigens vertelde ik aan bekenden op straat dat we het voor ons hielden hoor. Ik vond het gewoon irritant hoe iedereen daar naar zat te vragen steeds. Dus ja dan word ik wat recalcitrant haha.
vrijdag 30 augustus 2019 om 23:28
@ Esprietje fijn dat jouw familie positief reageerde en fijn dat het geen geheim meer is. Zijn dochter en zoon hebben gelukkig nog even om aan het idee te wennen
Vorige keer geen gender reveal (pas bij geboorte;)) en geen babyshower. Ook niet gemist en verwacht ze nu ook niet
@ zonnebloemetje
hopelijk dan na weekend goede uitslag
@ koekie topper ben je
Hier dinsdag termijn echo. Kijken of ik de hekkensluiter blijf;)
Vorige keer geen gender reveal (pas bij geboorte;)) en geen babyshower. Ook niet gemist en verwacht ze nu ook niet
@ zonnebloemetje
@ koekie topper ben je
Hier dinsdag termijn echo. Kijken of ik de hekkensluiter blijf;)
zaterdag 31 augustus 2019 om 01:52
Jeetje wat naar... Waar je eigenlijk ook bang voor was dus. Maar vanuit hen snap ik de reactie ergens ook wel. Zelf gescheiden ouders sinds mijn 13e en ookal is het 7 jaar geleden en zijn ze al 'zo oud', het blijft vaak een zere plek. Mijn vader heeft geen nieuwe kinderen gekregen, maar de kinderen van zijn vriendin heeft hij wel opgevoed, in 'ons' huis. Stiefzus kreeg mijn kamer. Dat was best pijnlijk. Heb kon hij wel voorlezen, naar school brengen en voor hen stoppen met roken.Esprietje schreef: ↑30-08-2019 19:57Nou, het nieuws is niet goed gevallen.... ze is vreselijk boos en overstuur. Zoon en dochter vonden dat hun vader rekening met hun had moeten houden en geen kind met mij had moeten nemen.
Dochter is overstuur en niet voor rede vatbaar naar haar moeder gegaan. Zoon is er nog. Wat een toestand....
Het is een eerste reactie vanuit emotie. Snap dat het even moet landen bij ze, maar hoop dat ze wel bijdraaien...
zaterdag 31 augustus 2019 om 02:01
@Koekie: super van de tabel!!
@Sambabal; nee dat meen je niet... Lekker tactisch van je collega. Beetje onnodig. Ik heb toevallig 2 vriendinnen die nachtdiensten draaien en bij hen is alles 2x volgens de boekjes verlopen. Hopelijk laat je je niet gek maken!
@esprietje: ach wat lief en leuk hoe je zus en haar kinderen reageerden! Fijn dat je het hebt kunnen vertellen! En bedoel het niet vervelend hè, mijn reactie. Probeer het alleen te relativeren, door vanuit mijn eigen ervaring aan te geven dat ik de reactie niet gek vind. Alhoewel ik later las dat ze hysterisch boos werd, zonder dat haar vader nog echt met haar heeft kunnen praten. Dat is wel erg jammer. Ze is immers toch een jonge vrouw inmiddels. Nogmaals, ik hoop dat het bijdraait. Het is toch hun broertje of zusje!
@jetski: ah, bijna de termijnecho! Wie weet krijg je een paar dagen cadeau, haha! Hopelijk is hij/zij lekker actief, vond het zo'n mooie echo!
@Sambabal; nee dat meen je niet... Lekker tactisch van je collega. Beetje onnodig. Ik heb toevallig 2 vriendinnen die nachtdiensten draaien en bij hen is alles 2x volgens de boekjes verlopen. Hopelijk laat je je niet gek maken!
@esprietje: ach wat lief en leuk hoe je zus en haar kinderen reageerden! Fijn dat je het hebt kunnen vertellen! En bedoel het niet vervelend hè, mijn reactie. Probeer het alleen te relativeren, door vanuit mijn eigen ervaring aan te geven dat ik de reactie niet gek vind. Alhoewel ik later las dat ze hysterisch boos werd, zonder dat haar vader nog echt met haar heeft kunnen praten. Dat is wel erg jammer. Ze is immers toch een jonge vrouw inmiddels. Nogmaals, ik hoop dat het bijdraait. Het is toch hun broertje of zusje!
@jetski: ah, bijna de termijnecho! Wie weet krijg je een paar dagen cadeau, haha! Hopelijk is hij/zij lekker actief, vond het zo'n mooie echo!
zaterdag 31 augustus 2019 om 06:10
Ten aanzien van nachtdiensten, die hoef je niet te draaien tijdens en een paar maanden na je zwangerschap. Je hebt recht op regelmatige diensten.
Niks mis mee als je het zelf gewoon wil, maar anders gewoon aangeven op je werk.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -bevalling
Niks mis mee als je het zelf gewoon wil, maar anders gewoon aangeven op je werk.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -bevalling