Toeval, zo sterk?

04-09-2019 15:36 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.

Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
loisnvt schreef:
04-09-2019 17:50
Ach, en al zou ze zijn telefoon controleren. Ik neem aan dat hij ook gewoon werkt en zijn vriendin dan niet op zijn schoot zit om zijn telefoon te controleren.
Klopt. Maar misschien heeft ze wel al zijn wachtwoorden. Je weet het nooit.
Als jij niets raars typt is het toch ook niet erg als zij het leest?
En je kent haar niet eens, maar je denkt al wel dat ze zijn telefoon compleet uit pluist.
Waarom energie er nog in steken??
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 17:54
Oh zeker wel. Ik bespreek alles face to face met een man.

Ik had het hem zelfs al kunnen zeggen op het feest als ik dat had gewild. Wanneer zijn vriendin hem telkens wegtrekt als hij ook maar een beetje bij me in de buurt stond kan ik weinig doen hè. Ik ga geen scène maken op een feest. Bovendien is zij hier onvolwassen. Ze heeft zelfs tegen zijn broers gezegd dat ze niet met mij mochten praten. Hier hebben ze zich uiteraard niet aan gehouden.
Net zei je nog dat als je zeker geweten had dat vriendin niet in zijn mobiel zou snuffelen, je al een appje had gestuurd. Niet helemaal face to face.
There is always something happening, and it's usually right now
Maar goed, doe wat je vindt dat je moet doen, maar pas op!
Hij klinkt niet echt als iemand die recht door zee is, van wie je op aan kan.
Dat jij denkt dat dat bij jou anders is, want grote liefde, daar kunnen wij niks aan veranderen. Voor jou hoop ik dat je gelijk hebt, maar koosjer is het allemaal niet.
There is always something happening, and it's usually right now
het klinkt iig behoorlijk puberaal, kan mij er niets bij voorstellen dat iemand van halverwege 20 of ouder zulk gedrag vertoont.
Grobbekuiken_ schreef:
04-09-2019 17:59
Net zei je nog dat als je zeker geweten had dat vriendin niet in zijn mobiel zou snuffelen, je al een appje had gestuurd. Niet helemaal face to face.
Ik heb niet gezegd dat ik dan al een appje zou hebben gestuurd. Wel dat ik dan al contact op had genomen. Dat kan op allerlei manieren.

Maar dan nog, zolang iemand bezet is ga ik er niet achteraan. Want dat kan eigenlijk gewoon niet. Uit principe. Ook al zou ik het wel graag willen doen. Ik ben al sinds zaterdag aan het twijfelen. Het is 2019, dus ik hoef niet meer te wachten tot de man eerst contact opneemt.
VGM1980 schreef:
04-09-2019 18:03
het klinkt iig behoorlijk puberaal, kan mij er niets bij voorstellen dat iemand van halverwege 20 of ouder zulk gedrag vertoont.
Toch is het zo haha
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 18:06

Maar dan nog, zolang iemand bezet is ga ik er niet achteraan.
Laat je even horen wat hij antwoordt? Ik heb het vermoeden dat het niet lang meer duurt voordat je het appje hebt gestuurd...

Enneh... kan iemand dan ook gelijk even de smoezenlijst opduikelen?
Ik weet gewoon niet of ik er iets mee moet doen. Vandaar dat ik ook dit topic heb geopend.

Ergens zegt mijn gevoel, nee. Neem geen contact op. Laat het rusten. Ga verder met je leven, en probeer mogelijk met iemand anders zo’n geweldige klik te krijgen.

Maar ergens denk ik ook, misschien had dit wel moeten gebeuren? En waarom zou ik niet mijn hart achterna gaan, wanneer ik zelf niks te verliezen heb. Die klik is er gewoon. Elke keer.
Nogmaals, je overschat jezelf gigantisch! Bel m gewoon morgen rond werktijd, neemt ie niet op, dan laat je je eerder geschreven bericht achter.

Enne......het is meer dan duidelijk dat je iets van hem wilt hoor, hou jezelf niet zo voor de gek zeg.
Ik geloof niet in 'het lot'. Maar je bent overduidelijk nog steeds verliefd op hem. Wie weet voelt hij hetzelfde, verbreekt ie zijn relatie en kun je het weer proberen. En anders heb je pech.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Nee, geloof niet in het lot, en heb medelijden met sommigen die dat wel hebben.
Vriendin van me denkt dat ze is voorbestemd voor een man die geen interesse in haar heeft. Dit speelt al 10 jaar. Af en toe heeft ze dan een andere relatie maar die breekt ze weer af omdat het toch niet haar "ware" is... :facepalm:
Screw it, let's do it!
Ik zou er absoluut voor gaan, maar ik sta dan ook niet bekend om mijn verstandige beslissingen op dit gebied :-/.
Je kunt hem ook gewoon zn geluk gunnen en niet in zn relatie gaan wroeten toch? Ieder zn eigen leven!
"unfinished business"

Een super topic normaal gesproken,

En dat laat de reacties ook zien. Iedereen heeft wel een aanknopingspunt

Bijna alles in het forum ; Realaties is onverwerkte emoties

Ik zou zeggen : Gooi het eruit :)
Gamayun schreef:
04-09-2019 18:26
Ik geloof niet in 'het lot'. Maar je bent overduidelijk nog steeds verliefd op hem. Wie weet voelt hij hetzelfde, verbreekt ie zijn relatie en kun je het weer proberen. En anders heb je pech.

Als ze zo overtuigd was van zichzelf, dan had ze hem al lang benaderd. Alle smoesjes als ‘ik weet niet of zijn vriendin zijn telefoon checkt etc’ laat duidelijk onzekerheid doorschemeren, heeft ze alleen zelf nog niet echt door.
En je zo opdringen bij zijn broer is natuurlijk ook geheel toevallig omdat het nu ineens weer goed voelt?
Lillybit schreef:
04-09-2019 18:52
En je zo opdringen bij zijn broer is natuurlijk ook geheel toevallig omdat het nu ineens weer goed voelt?

nee joh, is allemaal toeval!
Zn vriendin is niet jaloers, ze vertrouwt jou niet, en terecht want jij gedraagt je als een regelrechte roofkip.
“Hij is zo ongelukkig, hij is zo dit en dat” dat je überhaupt een relatie wil met zo’n slappe hap die zo met vrouwen omgaat.
Lillybit schreef:
04-09-2019 18:52
Opdringen? Helemaal niet. Je weet niks van de band die ik met deze groep had.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:03
Wat zal zijn partner blij zijn met die band en met jou...
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 19:03

Exact, HAD!

Als de band zo verschrikkelijk goed was geweest, dan had er ook geen onderbreking in gezeten!
wat doe je toch moeilijk, het is hartstikke duidelijk; hij smacht naar jou en jij naar hem dus spring er op zodat jullie voor altijd gelukkig zijn want het lot heeft dit zo bepaald toch daar kun jij niks aan doen :sarcastic:
lizenlotte schreef:
04-09-2019 19:08
wat doe je toch moeilijk, het is hartstikke duidelijk; hij smacht naar jou jij denkt dat hij naar jou smacht en jij naar hem dus spring er op zodat jullie voor altijd gelukkig zijn want het lot heeft dit zo bepaald toch daar kun jij niks aan doen :sarcastic:

Kleine nuancering ;-)
TO, ik heb je even geloept. Denk je niet dat feit dat je tot nu toe geen partner hebt gevonden en geen langdurige relatie hebt gehad, er mee te maken heeft dat je in het lot begint te geloven?
Je houdt jezelf voor dat dit 'het' is, omdat het iets onbereikbaars is.
Ga proberen te kijken of je je een keer echt kunt binden aan iemand, niet alleen maar friends with benefits of bezette mannen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven