Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
woensdag 4 september 2019 om 17:56
woensdag 4 september 2019 om 17:59
Net zei je nog dat als je zeker geweten had dat vriendin niet in zijn mobiel zou snuffelen, je al een appje had gestuurd. Niet helemaal face to face.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:54Oh zeker wel. Ik bespreek alles face to face met een man.
Ik had het hem zelfs al kunnen zeggen op het feest als ik dat had gewild. Wanneer zijn vriendin hem telkens wegtrekt als hij ook maar een beetje bij me in de buurt stond kan ik weinig doen hè. Ik ga geen scène maken op een feest. Bovendien is zij hier onvolwassen. Ze heeft zelfs tegen zijn broers gezegd dat ze niet met mij mochten praten. Hier hebben ze zich uiteraard niet aan gehouden.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 4 september 2019 om 18:02
Maar goed, doe wat je vindt dat je moet doen, maar pas op!
Hij klinkt niet echt als iemand die recht door zee is, van wie je op aan kan.
Dat jij denkt dat dat bij jou anders is, want grote liefde, daar kunnen wij niks aan veranderen. Voor jou hoop ik dat je gelijk hebt, maar koosjer is het allemaal niet.
Hij klinkt niet echt als iemand die recht door zee is, van wie je op aan kan.
Dat jij denkt dat dat bij jou anders is, want grote liefde, daar kunnen wij niks aan veranderen. Voor jou hoop ik dat je gelijk hebt, maar koosjer is het allemaal niet.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 4 september 2019 om 18:06
Ik heb niet gezegd dat ik dan al een appje zou hebben gestuurd. Wel dat ik dan al contact op had genomen. Dat kan op allerlei manieren.Grobbekuiken_ schreef: ↑04-09-2019 17:59Net zei je nog dat als je zeker geweten had dat vriendin niet in zijn mobiel zou snuffelen, je al een appje had gestuurd. Niet helemaal face to face.
Maar dan nog, zolang iemand bezet is ga ik er niet achteraan. Want dat kan eigenlijk gewoon niet. Uit principe. Ook al zou ik het wel graag willen doen. Ik ben al sinds zaterdag aan het twijfelen. Het is 2019, dus ik hoef niet meer te wachten tot de man eerst contact opneemt.
woensdag 4 september 2019 om 18:11
Laat je even horen wat hij antwoordt? Ik heb het vermoeden dat het niet lang meer duurt voordat je het appje hebt gestuurd...socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 18:06
Maar dan nog, zolang iemand bezet is ga ik er niet achteraan.
Enneh... kan iemand dan ook gelijk even de smoezenlijst opduikelen?
woensdag 4 september 2019 om 18:11
Ik weet gewoon niet of ik er iets mee moet doen. Vandaar dat ik ook dit topic heb geopend.
Ergens zegt mijn gevoel, nee. Neem geen contact op. Laat het rusten. Ga verder met je leven, en probeer mogelijk met iemand anders zo’n geweldige klik te krijgen.
Maar ergens denk ik ook, misschien had dit wel moeten gebeuren? En waarom zou ik niet mijn hart achterna gaan, wanneer ik zelf niks te verliezen heb. Die klik is er gewoon. Elke keer.
Ergens zegt mijn gevoel, nee. Neem geen contact op. Laat het rusten. Ga verder met je leven, en probeer mogelijk met iemand anders zo’n geweldige klik te krijgen.
Maar ergens denk ik ook, misschien had dit wel moeten gebeuren? En waarom zou ik niet mijn hart achterna gaan, wanneer ik zelf niks te verliezen heb. Die klik is er gewoon. Elke keer.
woensdag 4 september 2019 om 18:26
Ik geloof niet in 'het lot'. Maar je bent overduidelijk nog steeds verliefd op hem. Wie weet voelt hij hetzelfde, verbreekt ie zijn relatie en kun je het weer proberen. En anders heb je pech.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
woensdag 4 september 2019 om 18:31
Nee, geloof niet in het lot, en heb medelijden met sommigen die dat wel hebben.
Vriendin van me denkt dat ze is voorbestemd voor een man die geen interesse in haar heeft. Dit speelt al 10 jaar. Af en toe heeft ze dan een andere relatie maar die breekt ze weer af omdat het toch niet haar "ware" is...
Vriendin van me denkt dat ze is voorbestemd voor een man die geen interesse in haar heeft. Dit speelt al 10 jaar. Af en toe heeft ze dan een andere relatie maar die breekt ze weer af omdat het toch niet haar "ware" is...
Screw it, let's do it!
woensdag 4 september 2019 om 18:40
Als ze zo overtuigd was van zichzelf, dan had ze hem al lang benaderd. Alle smoesjes als ‘ik weet niet of zijn vriendin zijn telefoon checkt etc’ laat duidelijk onzekerheid doorschemeren, heeft ze alleen zelf nog niet echt door.
woensdag 4 september 2019 om 19:07
Wat zal zijn partner blij zijn met die band en met jou...socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 19:03Opdringen? Helemaal niet. Je weet niks van de band die ik met deze groep had.
woensdag 4 september 2019 om 19:07
socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 19:03Opdringen? Helemaal niet. Je weet niks van de band die ik met deze groep had.
Exact, HAD!
Als de band zo verschrikkelijk goed was geweest, dan had er ook geen onderbreking in gezeten!
woensdag 4 september 2019 om 19:11
lizenlotte schreef: ↑04-09-2019 19:08wat doe je toch moeilijk, het is hartstikke duidelijk; hij smacht naar jou jij denkt dat hij naar jou smacht en jij naar hem dus spring er op zodat jullie voor altijd gelukkig zijn want het lot heeft dit zo bepaald toch daar kun jij niks aan doen![]()
Kleine nuancering
woensdag 4 september 2019 om 19:12
TO, ik heb je even geloept. Denk je niet dat feit dat je tot nu toe geen partner hebt gevonden en geen langdurige relatie hebt gehad, er mee te maken heeft dat je in het lot begint te geloven?
Je houdt jezelf voor dat dit 'het' is, omdat het iets onbereikbaars is.
Ga proberen te kijken of je je een keer echt kunt binden aan iemand, niet alleen maar friends with benefits of bezette mannen...
Je houdt jezelf voor dat dit 'het' is, omdat het iets onbereikbaars is.
Ga proberen te kijken of je je een keer echt kunt binden aan iemand, niet alleen maar friends with benefits of bezette mannen...