Toeval, zo sterk?

04-09-2019 15:36 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.

Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
shift.delete schreef:
04-09-2019 16:18
Je gaat toevallig bij zijn familie op bezoek?
Dit kwam toevallig ter sprake op het feest.
Toen de relatie uitging heb ik met iedereen het contact verbroken omdat het voor mij te moeilijk was om bij deze groep in de buurt te zijn.
Na zoveel jaar doet het me nu juist goed.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:13
Nee hoor. Maar ik weet wel dat iedereen hem liever met mij ziet.
En hij ook naar hun heeft uitgesproken niet gelukkig te zijn, en nog die sterke gevoelens te hebben.
Als hij niet gelukkig is met zijn huidige relatie (en jullie zo ontzettend voorbestemd zijn) moet ie het uitmaken. Of wil jij graag het reservepaar schoenen zijn?
Ik en mijn man hadden een dingetje voor een paar dagen. Toen kapte ik het af. Her en der kwamen we elkaar tegen en we vonden het altijd leuk om elkaar te zien. Hij belde me ook zo nu en dan, maar dan had hij een relatie, dan ik weer.. Op koningsnacht liepen we elkaar tegen het lijf tussen honderden hossende mensen. Vanaf die dag hebben we elkaar nooit meer losgelaten.
nessemeisje schreef:
04-09-2019 16:23
Als hij niet gelukkig is met zijn huidige relatie (en jullie zo ontzettend voorbestemd zijn) moet ie het uitmaken. Of wil jij graag het reservepaar schoenen zijn?
Absoluut niet. Dat gun je niemand.
Klopt. Er zal eerst een punt achter hun relatie moeten worden gezet.
Maar ik ga hier niet tot aandringen. Integendeel zelfs. Als het echt zo moet zijn, gebeurd het heus wel.

Overigens weet ik wel dat hij dit zo had gedaan, als we elkaar op het feest gesproken hadden.
Dit heeft hij namelijk al eens gedaan.
Natuurlijk is dit niet voorbestemd, kom op zeg. Anders had hij z'n relatie allang verbroken, en niet eens om jou maar omdat hij 'ongelukkig' is. Als hij z'n relatie wel voor jou verbreekt is het iemand die niet alleen kan c.q. wil zijn en geen oude schoenen weg wil gooien voordat hij nieuwe heeft.
Oke. Zou inderdaad ook maar voorzichtig zijn. Ondanks dat mensen zeggen dat hij ongelukkig is in zijn huidige relatie. Hij maakt het immers niet uit met zijn vriendin. Daar kan van alles achter zitten. Misschien kan hij niet goed alleen zijn, misschien is hij gelukkiger met haar dan anderen denken, of wat dan ook. Of stel dat hij het uitmaakt 'vanwege jou'. Wil je dat wel, kun je hem dan vertrouwen? Al met al, hou je koppie erbij.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:28
Overigens weet ik wel dat hij dit zo had gedaan, als we elkaar op het feest gesproken hadden.

Ah oke. En vanwaar zijn jullie niet meer samen?
socialgoodwoman schreef:
Maar ik ga hier niet tot aandringen. Integendeel zelfs. Als het echt zo moet zijn, gebeurd het heus wel.

Als het enige wat hij nodig heeft om zijn relatie te beëindigen een gesprekje met jou is, schort er ook iets aan hem hoor. Dan zit hij dus liever in een ongelukkige relatie dan dat hij alleen is. Zou ik niet aantrekkelijk vinden. Of lijkt het je wel een kick dat hij zijn vriendin laat zitten voor jou? Kan hoor, maar ik zou mijn relatie een leukere start gunnen, zonder verdriet van een ander.
socialgoodwoman schreef:

Ook om jou?
Waarom is het dan fout gegaan? En wat maakt dat het deze keer wel leuk gaat zijn?
There is always something happening, and it's usually right now
Oh zo dus.... niets mee doen, gaat alleen maar ellende opleveren.
Als hij iets zou willen moet hij stappen ondernemen, en dat “iedereen” hem liever met jou ziet, daar heeft hij vast geen boodschap aan.

Niet stoken in zijn relatie, dat krijg je ooit een keer op je bord!
shift.delete schreef:
04-09-2019 16:34
Ah oke. En vanwaar zijn jullie niet meer samen?
We zijn niet meer samen omdat we toen veel te jong waren. We moesten nog veel leren.
Inmiddels zijn we wijzer, ouder en dat gevoel blijkt er toch nog te zijn.
ah so, we gaan frauentausch doen. zij eruit en jij er in, want ' hij is zooooo ongelukkig' :roll: pas op, zoals je er aan komt kom je er ook weer af zeggen ze altijd.. en ik zou er echt geen zin in hebben om te investeren in iets wat zo klakkeloos als een paar oude schoenen word omgeruild door hem als ik jou was. er zijn vast ook nog wel leuke mannen in je buurt die wel vrij zijn toch?
kortom, je wil wél wroeten in hun relatie want je hebt al geïnformeerd. Goh, raar zeg dat zij jaloers is!
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:37

Inmiddels zijn we wijzer, ouder en dat gevoel blijkt er toch nog te zijn.

Nou.. Als hij nu hetzelfde zou doen als destijds, heeft hij m.i. nog weinig geleerd.
nessemeisje schreef:
04-09-2019 16:35
Als het enige wat hij nodig heeft om zijn relatie te beëindigen een gesprekje met jou is, schort er ook iets aan hem hoor. Dan zit hij dus liever in een ongelukkige relatie dan dat hij alleen is. Zou ik niet aantrekkelijk vinden. Of lijkt het je wel een kick dat hij zijn vriendin laat zitten voor jou? Kan hoor, maar ik zou mijn relatie een leukere start gunnen, zonder verdriet van een ander.
Tot nu toe heeft hij altijd een vriendin gehad, als afleiding van mij.
Deze relaties hebben ook nooit lang geduurd. Hij vergelijkt ze altijd met mij. Dit heeft hij ook meerdere keren toegegeven.

Maar doordat we jaren geen contact hebben gehad, en elkaar dus ook nooit meer hebben gezien ga je verder met je leven. Heb ik simpelweg ook gedaan. Echter vind ik het bijzonder dat je zo'n erge klik kan hebben met iemand die je weer eens sporadisch tegenkomt. Ik denk ook dat we beiden niet hadden gedacht dat we elkaar weer tegen zouden komen.
VGM1980 schreef:
04-09-2019 16:39
kortom, je wil wél wroeten in hun relatie want je hebt al geïnformeerd. Goh, raar zeg dat zij jaloers is!
Wrong. Ik ben geïnformeerd. Heb zelf niks gevraagd over hun relatie, aan niemand niet.
Zij is jaloers, omdat ze weet dat ik zijn grote liefde ben. Ze heeft met eigen ogen gezien hoe hij naar me keek.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:43
Deze relaties hebben ook nooit lang geduurd. Hij vergelijkt ze altijd met mij. Dit heeft hij ook meerdere keren toegegeven
En wanneer heeft hij dat precies toegegeven? Toen jullie te jong waren en nog niet wijs genoeg?
Hoe oud waren jullie en hoe oud ben je nu? Je klinkt een beetje jong...
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:43
Deze relaties hebben ook nooit lang geduurd. Hij vergelijkt ze altijd met mij. Dit heeft hij ook meerdere keren toegegeven.
(...)
Sorry, ik spuugde mijn late-middag-salade even uit. Kom op TO, dat geloof je toch zeker zelf niet?
Wat een ontzettende glijer. Wat oneerlijk naar die eerdere vriendinnen. Wat ontzettend treurig dat hij niet alleen kan zijn.
socialgoodwoman schreef:
04-09-2019 16:46
Wrong. Ik ben geïnformeerd. Heb zelf niks gevraagd over hun relatie, aan niemand niet.
Zij is jaloers, omdat ze weet dat ik zijn grote liefde ben. Ze heeft met eigen ogen gezien hoe hij naar me keek.
Sorry, maar dan ben je toch wel een eikel hoor, als je je vriendin zo overduidelijk laat weten dat ze maar tweede keus is.
There is always something happening, and it's usually right now
VGM1980 schreef:
04-09-2019 16:39
kortom, je wil wél wroeten in hun relatie
Ik geloof het ook ja. Het klinkt allemaal een beetje manipulatief. En mocht je gelijk hebben (hoe weet je dat zo zeker), dat hij wederom zijn relatie zou verbreken voor jou, is het dan geen mega-afknapper dat hij nog steeds bij z'n vriendin is. Tot jij het seintje zou geven..

Enfin, TO, als dit is wat je wilt, go for it.
Aha, je hebt dus al flink geïnformeerd naar zijn leven. Afspreken met zijn broer, maar nee hoor, je bent helemaal niet bezig om hem terug te krijgen. Geloof je het zelf? Als hij zo ongelukkig is, in zijn kort durende relatie, waarom zou dan blijven? Zit hem niet zo op zijn hielen joh.
Oh lees nu de rest. Wat een parel. Zou er voor gaan!
shift.delete schreef:
04-09-2019 16:50
Oh lees nu de rest. Wat een parel. Zou er voor gaan!
+1
echt, doe het niet!
lizenlotte wijzigde dit bericht op 04-09-2019 16:57
93.14% gewijzigd
typisch. dat ze jou vanuit het niets jou informeren. Fijne broer. Hoe oud is ie, 17?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven