Mijn ex
donderdag 5 september 2019 om 20:50
Mijn ex heeft al 5 jaar een vriendin heb ze nog nooit gezien ze hebben wel een kindje samen ook nooit gezien mijn dochter is daar altijd ik wil weten waar me dochter verblijft ik wil toch eens zien wie haar broertje is, zijn vriendin wilt mij niet ontmoeten en mijn ex mag niets zeggen van haar, heb ik het recht om dit te weten ? kan ik die via de rechter opvragen wie zij is ? ik weet niet eens waar ze woont me ex wilt dat niet zeggen.
donderdag 5 september 2019 om 21:03
Goed verhaal, maar denk niet dat de rechter je dat zomaar vertelt met oog op de nieuwe AVG wetgeving. Oh, en zet je topic ook even bij de juiste pijler.
Overigens weer een heel mooi eerste bericht.. pff. Volgende keer zou wat interpunctie overigens ook niet misstaan.
Overigens weer een heel mooi eerste bericht.. pff. Volgende keer zou wat interpunctie overigens ook niet misstaan.
rosebloom wijzigde dit bericht op 05-09-2019 21:04
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
27.62% gewijzigd
donderdag 5 september 2019 om 21:18
Denk het niet. Hij moet zorgen dat hij zijn ouderlijke plicht vervult gedurende de tijd dat hij het kind onder zijn hoede heeft maar hoe dat invult moet hij zelf weten. Je hoeft geen supervisie over je ex uit te oefenen. Zou jij toch ook niet dulden, dat hij je nieuwe vriend gaat bezoeken om te kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 5 september 2019 om 21:23
donderdag 5 september 2019 om 21:30
Sowieso zou ik mijn kind niet zomaar laten inwonen bij een vrouw die ik nog nooit gezien heb en die de dienst uit wil maken, ze heeft niks te weigeren, jij en je ex beslissen dingen over dochter, zij heeft zich iets te belangrijk gemaakt en je ex en jij zitten blijkbaar allebei onder de plak bij haar??
donderdag 5 september 2019 om 21:30
Tessa1986a schreef: ↑05-09-2019 21:23Nee daar gaat het niet om, mijn dochtertje die heeft het steeds thuis over haar broertje ik zou toch weleens haar broertje te zien en waar me dochter verblijft, ik sta volgens mij gewoon in me recht om dat te weten, wie haar broertje is toch zou jij ook wel willen weten of zie ik dat verkeerd?
Je staat niet in je recht hoor, wat betreft haar broertje. En als Pa niet samen woont ook niet over de verblijfplaats.
donderdag 5 september 2019 om 21:33
donderdag 5 september 2019 om 21:33
@Decadence
Ik zie dat anders hoor,zou graag kennis maken met haar broertje en haar mama zij doet alsof dat mijn kind haar kind is moet wel toegeven, wat ik van me ex hoort dat mijn dochter zich bij haar thuis voelt maar ja mijn ex wilt het gewoon niet zeggen helaas, denk gewoon stappen te ondernemen.
Ik zie dat anders hoor,zou graag kennis maken met haar broertje en haar mama zij doet alsof dat mijn kind haar kind is moet wel toegeven, wat ik van me ex hoort dat mijn dochter zich bij haar thuis voelt maar ja mijn ex wilt het gewoon niet zeggen helaas, denk gewoon stappen te ondernemen.
donderdag 5 september 2019 om 21:37
Welke stappen?Tessa1986a schreef: ↑05-09-2019 21:33@Decadence
donderdag 5 september 2019 om 21:37
De consequente van scheiden is dat je niet overal controle meer over hebt. Ze zal nog wel meer mensen tegenkomen die jij niet kent.Tessa1986a schreef: ↑05-09-2019 21:35@the_Wicked_Witch
Nee hij woont er niet, hij heeft z'n eigen huis maar zit er gewoon vaak.
donderdag 5 september 2019 om 21:41
donderdag 5 september 2019 om 21:49
Je hebt niks te willen.Tessa1986a schreef: ↑05-09-2019 21:48Dat klopt hij is de vader van me dochter, ik wil gewoon contact met zijn vriendin die heeft een zoontje van me ex en wil graag dat zoontje ontmoeten is toch haar broertje van me dochter !
donderdag 5 september 2019 om 21:52
Het is inderdaad het (half)broertje van je dochter. Maar dat jongetje is niets van jou. Waarom wil jij dat kind perse leren kennen? Je klinkt erg nieuwsgierig naar iets waar je geen jota mee te maken hebt.
donderdag 5 september 2019 om 21:55
Daarom willen ze waarschijnlijk ook niet dat TO weet waar ze woont