Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
AeonOfWinter schreef:
10-09-2019 11:41
Ik had haar reacties gelezen en zag niets ongepasts?
Ze schreef in het gezinsdrama topic dat “het lot de overleden vrouw mild gezind was”

Dat vond men blijkbaar ongepast en is gewist.
Torment schreef:
10-09-2019 11:46
Ze schreef in het gezinsdrama topic dat “het lot de overleden vrouw mild gezind was”

o_o
Dat wisbeleid hier...
Torment schreef:

Echt? Nou ik ben meestal geen fan van Cateau's opvattingen maar dit vind ik nergens op slaan. Ik begrijp wel wat ze bedoelt en daar is volgens mij niks ongepasts aan.
Torment schreef:

En afgestraft met een maandban.
Suðri schreef:
10-09-2019 11:45
Ik ook niet, meer iets dat het fijn is dat de moeder er niet mee verder hoeft te leven. Lijkt me niet ongepast. Nou heb ik geen liefde voor Cateau, maar mijn God, wat is het hier kapot gecensureerd als dat ook al niet meer mag.
Ik vond dat allesbehalve ongepast. Ik gaf haar gelijk. Die moeder is meer leed bespaard gebleven.
Torment schreef:

😱😱😱😱

Bizar! Een volkomen normale opmerking.
Geen bijzonderheden
Suðri schreef:
10-09-2019 11:45
Ik ook niet, meer iets dat het fijn is dat de moeder er niet mee verder hoeft te leven. Lijkt me niet ongepast. Nou heb ik geen liefde voor Cateau, maar mijn God, wat is het hier kapot gecensureerd als dat ook al niet meer mag.
Noord Korea is er niets bij.

Over het vulvatopic heb ik geen mening.
Geen bijzonderheden
Wauw. Ik begrijp de opmerking van Cateautje juist compleet. Welk teer zieltje heeft dat lopen staffen?
¡Apagando las luces!
herfstappeltaart schreef:
10-09-2019 11:48
Echt? Nou ik ben meestal geen fan van Cateau's opvattingen maar dit vind ik nergens op slaan. Ik begrijp wel wat ze bedoelt en daar is volgens mij niks ongepasts aan.
Ik denk ook dat ze bedoelde te zeggen dat niemand in deze situatie zijn of haar kinderen wil overleven.
Vind het ook niet ongepast. Eerder een vorm van inlevingsvermogen als het je zelf zou overkomen.
SombraOnline schreef:
10-09-2019 11:51
Wauw. Ik begrijp de opmerking van Cateautje juist compleet. Welk teer zieltje heeft dat lopen staffen?
Dat zullen we nooit weten.
SombraOnline schreef:
Dan zou zo'n moderator toch beter moeten weten? Of ben ik nu héééél naïef?
Torment schreef:
Ik denk ook dat ze bedoelde te zeggen dat niemand in deze situatie zijn of haar kinderen wil overleven.
Vind het ook niet ongepast. Eerder een vorm van inlevingsvermogen als het je zelf zou overkomen.

Vind ik ook.
Aalbes schreef:
10-09-2019 11:53
Ja.
Geen bijzonderheden
Aalbes schreef:
Dacht ik ook.( niet dat jij naïef bent :proud: )
Elke moeder snapt de opmerking van Careautje. De mod van dienst niet.

Trek uw conclusie.
Geen bijzonderheden
Torment schreef:
Dit ja.
10-09-2019 11:48

Ik begreep ook wat ze bedoelde, maar toen ik het las dacht ik wel, Jesus wat is het weer lomp geformuleerd.

Wat erg dat moeder niet dood is. Oh ze is wel dood, nou gelukkig maar, het lot is haar gunstig gezind.

Nou vind ik lompigheid ook niet banwaardig, maar het was wel de reden waarom ik dacht, ik moet niet in dat topic gaan reageren.
Als lomp banwaardig is, bestaat 90% van dit forum niet meer.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
10-09-2019 11:55
Elke moeder snapt de opmerking van Careautje. De mod van dienst niet.

Trek uw conclusie.

Daar hoef je geen moeder voor te zijn om dat te begrijpen.
Mensen zonder kinderen zijn niet per definitie achterlijk.
SHIFTY schreef:
10-09-2019 11:57
Ik begreep ook wat ze bedoelde, maar toen ik het las dacht ik wel, Jesus wat is het weer lomp geformuleerd.

Wat erg dat moeder niet dood is. Oh ze is wel dood, nou gelukkig maar, het lot is haar gunstig gezind.

Nou vind ik lompigheid ook niet banwaardig, maar het was wel de reden waarom ik dacht, ik moet niet in dat topic gaan reageren.

Dat klopt. Maar ik ken haar niet anders dan vrij bot. En dit vind ik echt geen ban waard. Hoogstens een waarschuwinkje om zich wat minder bot uit te drukken.
Same here, ik heb het topic pas net gelezen en de opmerking hier pas gelezen, maar djees. Ten eerste heeft het lot er niets mee te maken en ten tweede had die moeder verder ook nog gewoon familie en vrienden. Dus van een gelukkig is ze dood-opmerking krijg ik toch ook wel de kriebels.
PoesinBoots schreef:
10-09-2019 12:00
Daar hoef je geen moeder voor te zijn om dat te begrijpen.
Mensen zonder kinderen zijn niet per definitie achterlijk.
En dit
Aalbes schreef:
Je zou het denken, he?
¡Apagando las luces!
SHIFTY schreef:
10-09-2019 11:57

Dit is jouw interpretatie ervan. Zo stond het er niet. Verre van zelfs.
10-09-2019 12:00
Dat klopt. Maar ik ken haar niet anders dan vrij bot. En dit vind ik echt geen ban waard. Hoogstens een waarschuwinkje om zich wat minder bot uit te drukken.

Mee eens. Zelfs een waarschuwinkje had voor mij, vanuit forum-moderatie-oogpunt niet gehoeven. Ik vond het gewoon lomp maar technisch of inhoudelijk niet over de schreef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven