Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
vrijdag 13 september 2019 om 12:31
socialgoodwoman schreef: ↑05-09-2019 15:23Nee dat klopt. Ik heb dit ook liever niet. Vind het nu ook allemaal een beetje kinderachtig verlopen.
Maar ik heb momenteel geen enkele contactgegevens van hem. Dus een beetje hulp kan ik wel gebruiken.
en ook hier was je echt niet op zoek naar contactgegevens.
vrijdag 13 september 2019 om 12:33
socialgoodwoman schreef: ↑06-09-2019 11:22
Ik zou alleen graag een gesprek met hem willen voeren. Puur om erachter te komen of deze jeugdliefde nog een volwassen, 2de kans kan krijgen. Was het makkelijker geweest als we beide vrijgezel waren. Absoluut. Moet ik "hulp" ontvangen van anderen? Waarschijnlijk niet. Kan ik actie ondernemen? Ja. Is dat netjes? Nee. Maar een relatie van 10 maanden is nog heel pril. Wilt hij toch liever verder gaan met zijn huidige vriendin? Ook prima. Blijf ik hoe dan ook omgaan met de vriendengroep? Ja.
En ook hier, echt niet bezig om te kijken of hij nog wil.
vrijdag 13 september 2019 om 13:15
vrijdag 13 september 2019 om 13:18
Nee jíj bent lekker volwassen bezig geweest. Ik lach me kapot om je acties mbt tot ''jouw liefde van je leven''... Jij zou toch ook beter moeten weten en handelen op jouw leeftijd. Ga je ajb schamen...socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 13:15Voor iemand met het geboortejaar 1980, ben je wel erg kinderachtig. Niks beters te doen?
Wat reageer je nog, terwijl ik allang gezegd heb dat ik deze situatie, deze man heb afgekapt?
vrijdag 13 september 2019 om 13:24
Gelukkig heb je dan toch nog kunnen lachen. Verder heb je volgens mij weinig te doen. Bij zo goed als elk relatie topic, ben jij te vinden in de reacties. Hoezo kansloos?Marigold1986 schreef: ↑13-09-2019 13:18Nee jíj bent lekker volwassen bezig geweest. Ik lach me kapot om je acties mbt tot ''jouw liefde van je leven''... Jij zou toch ook beter moeten weten en handelen op jouw leeftijd. Ga je ajb schamen...
vrijdag 13 september 2019 om 13:26
Kansloos in wat?socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 13:24Gelukkig heb je dan toch nog kunnen lachen. Verder heb je volgens mij weinig te doen.
Bij zo goed als elk relatie topic, ben jij te vinden in de reacties. Hoezo kansloos?
vrijdag 13 september 2019 om 13:52
Doe eens niet zo zwaar overdreven zeg!Marigold1986 schreef: ↑13-09-2019 13:18Nee jíj bent lekker volwassen bezig geweest. Ik lach me kapot om je acties mbt tot ''jouw liefde van je leven''... Jij zou toch ook beter moeten weten en handelen op jouw leeftijd. Ga je ajb schamen...
Wat wind jij je op met je "Ga je schamen!"
T.o is geen monster, crimineel of moordenares ofzo hoor!
Tjonge.. iets met een mug en een olifant??
vrijdag 13 september 2019 om 14:08
bij de lotto
Precies! Sensatie is weer voorbij hoor.Pindakaasjes schreef: ↑13-09-2019 14:04Joh!
T'is toch klaar zo?!
En ze leefden nog lang en gelukkuggg,.. zonder elkaar... poeh, poeh..![]()
Vrijdag, dat betekent bijna weekend. Vanavond lekker avondje op stap. Zin in!
hij wil je niet terug
vrijdag 13 september 2019 om 14:28
shift.delete schreef: ↑13-09-2019 14:09Wat ik al dacht, hij blijft bij z'n vriendin en wil jou ondertussen 'uitproberen'. En die vriendenclub ziet het behoorlijk verkeerd of zoekt drama in de tent. Heel goed dat je het hebt afgekapt!
Zeker goed. Dat heet de eer aan jezelf houden. T.o zal vast een leuker iemand tegen het lijf gaan lopen i.p.v op de reservebank te gaan zitten voor zulk een halfzacht ei.. en weer doorrrr
vrijdag 13 september 2019 om 14:32
Nee hoor, ik had niets te verliezen en dat maakte me moedig genoeg om het te "proberen". Ik heb al jaren met hem doorgebracht, dus ik zie dit niet als een (persoonlijke) afwijzing of iets wat ik moet verwerken.
vrijdag 13 september 2019 om 15:02
Interessant dat die aap nu pas uit je mouw komt.socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:41Klopt. Dat is omdat ze onlangs ervoor gezorgd heeft dat een collega in echtscheiding ligt.
Toch nog achter de rug om van mijn ex afspreken met anderen, en contact onderhouden via whatsapp.
Er zijn harde bewijzen. Ik bemoei me er niet mee. Maar ze komen er vanzelf wel achter.
vrijdag 13 september 2019 om 16:23
Dat hoeft echt niet het geval te zijn hoor, dat het pijn doet.
Ten eerste gaat niet iedereen half dood na een afwijzing, en ten tweede kun je een bepaald beeld van iemand hebben (wellicht te idealistisch) en dan kan het juist heerlijk en verhelderend zijn wanneer je inziet dat je het mis had, hij helemaal zo leuk niet is of zo goed bij je past.
Alleen maar goed om te weten aan wie je wel, en aan wie je niet je tijd en aandacht wil besteden.
Ik zou echt niet weten waarom dat een afgang is.
Ik krijg ook niet de indruk dat t.o nu huilend onder een dekentje zit.
Al zouden sommige hier daar van smullen en opkicken,, dat mag wel duidelijk zijn.
Lekker verder gaan met je leven t.o
vrijdag 13 september 2019 om 19:30
lees je eigen OP nog eens doorsocialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 14:32Nee hoor, ik had niets te verliezen en dat maakte me moedig genoeg om het te "proberen". Ik heb al jaren met hem doorgebracht, dus ik zie dit niet als een (persoonlijke) afwijzing of iets wat ik moet verwerken.
je unfinished business zal altijd unfinished blijven, het is niet meant to be
en jij dacht nog wel dat je hem een aanbod deed dat hij nooit zou kunnen weigeren
dat doet pijn
vrijdag 13 september 2019 om 19:48
“Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat. ”
eh er was niet eens een vraag