Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 september 2019 om 19:27
quattro-stagioni schreef: ↑22-09-2019 16:30Wat zijn er toch ongelooflijk domme graftakken ook!Dáár zou eens stevig geband moeten worden, bij mensen die dergelijke onzinpraat verkondigen! (net als in het bijstandstopic)
Ze heeft inmiddels een ban, niet door die opmerking trouwens. Dat was immers een mening. Er is toen voor mij gestafd, wat ik zeer waardeerde.
Later is nu
zondag 22 september 2019 om 19:31
Mooi.
Ik kan wel begrijpen dat meningen niet kunnen worden geband. Maar af en toe vind ik het wel een goed idee.
Misschien maar goed dat ik geen mod ben
zondag 22 september 2019 om 19:36
Dat geloof ik best. Maar het beeld kan net zo goed níet kloppen en kinderen komen niet veel verder wanneer iedereen ze al van te voren in een hokje stopt.
zondag 22 september 2019 om 19:36
Dat geloof ik best. Maar het beeld kan net zo goed níet kloppen en kinderen komen niet veel verder wanneer iedereen ze al van te voren in een hokje stopt.
zondag 22 september 2019 om 19:38
Ik hoor in zoons vriendenkring en klas werkelijk van alles voorbij komen.Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 19:36Dat geloof ik best. Maar het beeld kan net zo goed níet kloppen en kinderen komen niet veel verder wanneer iedereen ze al van te voren in een hokje stopt.
zondag 22 september 2019 om 19:41
Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 19:36Dat geloof ik best. Maar het beeld kan net zo goed níet kloppen en kinderen komen niet veel verder wanneer iedereen ze al van te voren in een hokje stopt.
Dat klopt. Hier thuis wordt een Djaden uiteraard niet anders behandeld dan een een Claire.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 september 2019 om 19:43
Ik woon in een wijk met allerlei milieus door elkaar. Juist bij mij in de straat, allemaal koopwoningen en mensen met dubbele inkomens, zijn kinderen met redelijk normale namen maar apart gespeld want "we willen niet een naam, zoals iedereen dat heeft"
Ik heb m'n hele leven m'n achternaam moeten spellen. Echt niet dat ik m'n kind een naam ging geven, die altijd fout geschreven wordt en dus gespeld moet worden.
Later is nu
zondag 22 september 2019 om 19:48
Onmogelijk dat die allemaal verschillende namen hebben.
Die heten Mees en Teun, dat weet iedereen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 22 september 2019 om 19:49
Ik geef al jaren alleen maar les in bovenbouwklassen havo en vwo en ik kom al die "afgrijselijke" namen ook regelmatig tegen. Zou wat zijn, als ik die kinderen de toegang zou weigeren tot mijn lokaal omdat hun naam te ordinair is voor een atheneumdiploma.
zondag 22 september 2019 om 19:51
Je kunt ze er best op voorbereiden dat ze helaas nooit werk zullen vinden op hun niveau met zo’n naam.
Misschien moeten ze bij al die woningen die ze de komende jaren gaat bouwen (van mijn belastingcenten) bij wijknamen hier rekening mee houden. Hele wijken met grote tuinen zijn nodig voor mensen waarvan hun naam eindigt op een y. Dan kan zon wijknaam beter ook eindigen op een y.
Misschien moeten ze bij al die woningen die ze de komende jaren gaat bouwen (van mijn belastingcenten) bij wijknamen hier rekening mee houden. Hele wijken met grote tuinen zijn nodig voor mensen waarvan hun naam eindigt op een y. Dan kan zon wijknaam beter ook eindigen op een y.
feow wijzigde dit bericht op 22-09-2019 19:54
57.46% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 22 september 2019 om 19:51
Wat een bullshit artikel weer. Alsof ze je kunnen dwingen een nieuw contract voor meer uren te tekenen.
https://www.viva.nl/werk-en-leven/de-ma ... telzorger/
zondag 22 september 2019 om 19:53
Ze zitten zelfs al op het categoraal gymnasium!Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 19:49Ik geef al jaren alleen maar les in bovenbouwklassen havo en vwo en ik kom al die "afgrijselijke" namen ook regelmatig tegen. Zou wat zijn, als ik die kinderen de toegang zou weigeren tot mijn lokaal omdat hun naam te ordinair is voor een atheneumdiploma.
zondag 22 september 2019 om 20:01
Inderdaad. Wat een onzin.Suðri schreef: ↑22-09-2019 19:51Wat een bullshit artikel weer. Alsof ze je kunnen dwingen een nieuw contract voor meer uren te tekenen.
zondag 22 september 2019 om 20:03
Achfeow schreef: ↑22-09-2019 19:51Je kunt ze er best op voorbereiden dat ze helaas nooit werk zullen vinden op hun niveau met zo’n naam.
Onze minister van financiën heet Wobke. Ik denk dat er veel mogelijk is.
Later is nu
zondag 22 september 2019 om 20:04
Je leest er wel lekker snel doorheen.Suðri schreef: ↑22-09-2019 17:54Wat fijn dat jullie tegenwoordig zo zorgvuldig naar de context kijken, maar deze misschien gewoon toch verwijderen?
reizen/ben-ik-al-klaar-voor-een-nieuwe- ... ges/449735
zondag 22 september 2019 om 20:08
Niet. Dat kan dus niet. Vraag maar aan het forum.
Niemand neemt hem serieus. Of is het een haar? Compleet onzichtbaar, tenzij je over die naam wilt lachen.
Onbegrijpelijk dat zijn/haar ouders hem/haar dit aangedaan hebben. Hun schuld dat hun kind mislukt en onzichtbaar is.
zondag 22 september 2019 om 20:24
Kan dat
Later is nu
zondag 22 september 2019 om 20:25
Mijn kinderen hebben top-10-namen.
Toen mijn oudste geboren werd was zijn naam nog geen top-10-naam, dus daar heb ik nog een trendje gezet, maar de naam van mijn jongste was ook al top-10 toen hij geboren werd.
Wat zegt dat over mij?
Toen mijn oudste geboren werd was zijn naam nog geen top-10-naam, dus daar heb ik nog een trendje gezet, maar de naam van mijn jongste was ook al top-10 toen hij geboren werd.
Wat zegt dat over mij?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 september 2019 om 20:26