Heeft iedereen een type?
dinsdag 24 september 2019 om 08:32
Je doelt op type qua uiterlijk?
Ik dacht altijd dat ik die niet had.
Blond, bruin, groot, mollig?
Vanalles kon mij triggeren.
Maar door de jaren heen zie ik wel een bepaald karakter. En het maakt daarbij niet uit of diegene een pak, jogging of jeans aan heeft.
Humor vind ik ook zeer aantrekkelijk.
Er blijkt wel enige overeenkomst te zijn in hun gezichtsuitdrukkingen. Moeilijk uit te leggen, maar voor mijzelf wel te herkennen.
Ik dacht altijd dat ik die niet had.
Blond, bruin, groot, mollig?
Vanalles kon mij triggeren.
Maar door de jaren heen zie ik wel een bepaald karakter. En het maakt daarbij niet uit of diegene een pak, jogging of jeans aan heeft.
Humor vind ik ook zeer aantrekkelijk.
Er blijkt wel enige overeenkomst te zijn in hun gezichtsuitdrukkingen. Moeilijk uit te leggen, maar voor mijzelf wel te herkennen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
dinsdag 24 september 2019 om 09:46
dinsdag 24 september 2019 om 10:03
Ik heb geen type qua uiterlijk, er is iets in de uitstraling waar ik op val. Donker, blond, rossig, kaal, lang haar, baard of juist niet, blauwe of bruine ogen, dik of dun maakt me allemaal niets uit. Wel heb ik qua innerlijk meestal hetzelfde type te pakken, ik val bijvoorbeeld nooit op foute mannen en het zijn ook altijd mannen met ambitie en meestal zijn ze ook intelligent. Misschien is het die uitstraling waarin ik dat zie of zo? Geen idee.
Toch speelt uiterlijk wel degelijk een rol, als ik iemand qua gezicht niet aantrekkelijk vind, zal ik er nooit verliefd op kunnen worden.
Toch speelt uiterlijk wel degelijk een rol, als ik iemand qua gezicht niet aantrekkelijk vind, zal ik er nooit verliefd op kunnen worden.
dinsdag 24 september 2019 om 11:24
Ik dacht altijd dat ik een type had: flinke bos donker haar, sportief, getraind lichaam, weinig lichaamsbeharing. Zo zagen mijn exen er ook ongeveer uit.
Toen kwam ik mijn huidige vriend tegen: Overal behaard behalve op zijn hoofd, kon nog geen 2 km hardlopen, en een sixpack ook allerminst
Maar het was geen rebound, inmiddels al 7 jaar samen. En inmiddels loopt hij 10 km races met me
maar een sixpack heeft hij nog steeds niet, net zo min als een bos haar.
Mijn 'type' is nog steeds wel het soort man waar ik op straat even een tweede keer naar kijk, dat wel. Maar voor een relatie duidelijk geen vereiste.
Toen kwam ik mijn huidige vriend tegen: Overal behaard behalve op zijn hoofd, kon nog geen 2 km hardlopen, en een sixpack ook allerminst
Mijn 'type' is nog steeds wel het soort man waar ik op straat even een tweede keer naar kijk, dat wel. Maar voor een relatie duidelijk geen vereiste.
dinsdag 24 september 2019 om 11:46
Ik wel. Ik val sneller voor mannen met een bepaald uiterlijk. Mannen met een hele lichte huid, blauwe ogen en blond haar trekken niet snel mijn aandacht. Ik vind met name mannen met een getinte huid, bruine of groene ogen en donker haar aantrekkelijk. Alle partners die ik tot nu toe heb gehad, hadden dat.
dinsdag 24 september 2019 om 13:00
Ik val op donkere types in de zin van donker haar en ogen. Ze moeten een tikkeltje dominant zijn, ik hou niet van sissy’s, en beschermend zijn. En lang. Kleine mannen kan ik niks mee. Zelfverzekerd, en geen kantoorpik, ik hou van werkmannen, in een overall met smeer op hun gezicht. Mijn man voldoet aan bovenstaande, alleen wordt hij ernstig grijs en heeft hij blauwe ogen. En hij zit niet onder de smeer maar de autolak.
dinsdag 24 september 2019 om 13:48
Een hartslag en karakter ja. Beter een kut karakter dan geen karakter.
dinsdag 24 september 2019 om 14:41
dinsdag 24 september 2019 om 19:08
dinsdag 24 september 2019 om 19:10
Haha nee ik heb niet echt een type.
Tenzij de dit type binnen zeer brede kaders valt.
Mijn exen en nu mijn vriend waren wel allemaal een beetje buitenbeentjes. Met mijn huidige partner merk ik wel hoe erg te kort ik mijzelf in het verleden heb gedaan door te denken dat ik een bepaald typen man leuk vond of daarvoor viel. Ondanks dat die mannen me helemaal niet gelukkig maakte.
Tenzij de dit type binnen zeer brede kaders valt.
Mijn exen en nu mijn vriend waren wel allemaal een beetje buitenbeentjes. Met mijn huidige partner merk ik wel hoe erg te kort ik mijzelf in het verleden heb gedaan door te denken dat ik een bepaald typen man leuk vond of daarvoor viel. Ondanks dat die mannen me helemaal niet gelukkig maakte.