Hij wil vrijblijvend daten?
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:32
Hoi
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
dinsdag 1 oktober 2019 om 22:44
Kijk aan! Toch geen vieze hond dan?zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 22:41Even een update;
Ik heb hem gevraagd wat hij bedoelde. Zijn antwoord
“ ik zei alleen dat ik rustig aan wilde doen, en dat ik je aantrekkelijk vind. “
En dat hij zin heeft om mij te zien.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
dinsdag 1 oktober 2019 om 22:44
Een onzekere vrouw, zonder baan of vrienden, die geen leven heeft maar meestentijds depressief op bed ligt en daar, bij gebrek aan dagbesteding, de instagramfoto's van haar succesvolle en nu gelukkige exen afstruint en vervolgens jankt dat ze daar zo ongelukkig van wordt.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 22:23Een zelfverzekerde man, strak in pak, financieel onafhankelijk een echte vent met ruggengraat die weet wat hij wil en hoe hij een gentleman moet zijn. Eentje die je het hof maakt, en je belt en zorgt dat de dates vast staan.
Niet een lamlul die zit te tobben of hij je wel of niet moet appen, zegt dat je geen verwachtingen moet hebben en geen moer te bieden heeft.
Ik zeg ;
NEXT
Elke zelfverzekerde man, strak in pak, financieel onafhankelijk een echte vent met ruggengraat die weet wat hij wil en hoe hij een gentleman moet zijn zegt daarbij onmiddellijk:
NEXT
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
dinsdag 1 oktober 2019 om 22:46
Dat meent hij niet hoor. Het is een laffe hond, die vaag doet, alleen de lusten en niet de lasten wil en misbruik van je wil maken.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 22:41Even een update;
“ ik zei alleen dat ik rustig aan wilde doen, en dat ik je aantrekkelijk vind. “
Dat wist je toch al zeker?
dinsdag 1 oktober 2019 om 22:48
Ik ben niet onzeker hoor, dat is een aanname, en een baan is niet nodig doordat ik financieel onafhankelijk ben door jarenlang flink gecashed te hebben. En ik heb een leven , ik leef toch...mijn dagbesteding is mijn kind 100% en genoeg andere dingen. En met geen vrienden bedoel ik geen “ echte “ vrienden. Maar afspreken doe ik genoeg. Ze zijn alleen heel oppervlakkig.*Sikkepit* schreef: ↑01-10-2019 22:44Een onzekere vrouw, zonder baan of vrienden, die geen leven heeft maar meestentijds depressief op bed ligt en daar, bij gebrek aan dagbesteding, de instagramfoto's van haar succesvolle en nu gelukkige exen afstruint en vervolgens jankt dat ze daar zo ongelukkig van wordt.
Elke zelfverzekerde man, strak in pak, financieel onafhankelijk een echte vent met ruggengraat die weet wat hij wil en hoe hij een gentleman moet zijn zegt daarbij onmiddellijk:
NEXT
Nog meer vragen?
Je mag mij best beledigen als je daardoor lekker kan slapen zometeen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 22:56
Lieve schat, al je reacties staat bol van de onzekerheid. Dat kun je niet verbloemen.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 22:48Je mag mij best beledigen als je daardoor lekker kan slapen zometeen.
En nu doen alsof ineens alles toppiejoppie is, is natuurlijk ook niet waar, gezien je topic van vorige week.
Je mag mij best voor de gek houden als je daardoor lekker kan slapen, maar dat verandert jouw realiteit natuurlijk niet.
In plaats van net doen alsof er niks aan de hand is, kan je beter eerlijk zijn tegen jezelf en als de sodemieter aan het werk gaan om je leven weer op de rit te krijgen en een man daadwerkelijk iets te bieden te hebben ipv een hoop loze woorden en een leeg, triest leven.
En dat is geen belediging maar een oprecht advies.
dinsdag 1 oktober 2019 om 23:01
Waarom blijf je in mijn topic reageren met passief agressieve commentaren ? En dit voor iemand die een partner, bedrijf en vrienden heeft, heb je dan niks beters te doen dan te discussiëren met een onbekende op een Viva forum.*Sikkepit* schreef: ↑01-10-2019 22:56Lieve schat, al je reacties staat bol van de onzekerheid. Dat kun je niet verbloemen.
En nu doen alsof ineens alles toppiejoppie is, is natuurlijk ook niet waar, gezien je topic van vorige week.
Je mag mij best voor de gek houden als je daardoor lekker kan slapen, maar dat verandert jouw realiteit natuurlijk niet.
In plaats van net doen alsof er niks aan de hand is, kan je beter eerlijk zijn tegen jezelf en als de sodemieter aan het werk gaan om je leven weer op de rit te krijgen en een man daadwerkelijk iets te bieden te hebben ipv een hoop loze woorden en een leeg, triest leven.
En dat is geen belediging maar een oprecht advies.
Misschien weer eens aantrekkelijk worden voor je partner? Hoef je hier ook niet meer in de avonden te komen om ruzie te maken
Succes en sterkte !
dinsdag 1 oktober 2019 om 23:07
Maak je over mij geen zorgen. Ik heb een griepje en daarom heb ik nu even alle tijd om een onbekende op het viva-forum met woorden welgemeende schop de goede richting op te geven. Ruzie maken is wat mij betreft niet aan de orde, dus die aanname kan ik gelijk ontkrachten.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 23:01Waarom blijf je in mijn topic reageren met passief agressieve commentaren ? En dit voor iemand die een partner, bedrijf en vrienden heeft, heb je dan niks beters te doen dan te discussiëren met een onbekende op een Viva forum.
Misschien weer eens aantrekkelijk worden voor je partner? Hoef je hier ook niet meer in de avonden te komen om ruzie te maken
Succes en sterkte !
Mijn partner verzorgt intussen de soepjes en kopje thee en heeft me net bevestigd dat ik - ook met griep- nog hartstikke aantrekkelijk ben.
Succes hoor meid!
dinsdag 1 oktober 2019 om 23:20
Ik zeg jou
dinsdag 1 oktober 2019 om 23:39
zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 22:41Even een update;
En heb jij dan nu eerlijk gezegd dat je een tweede date niet ziet zitten, omdat hij je type niet is en je met een man in pak wilt daten die geen onzekerheden toont?
Dat je hem een laffe hond vindt, dat je hem geen prijs vindt, dat je vindt dat hij niks te bieden heeft, dat je wel begrijpt waarom hij al jarenlang alleen is en dat je vindt dat je out of his league bent lijkt me onnodig kwetsend om er bij te vermelden.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
dinsdag 1 oktober 2019 om 23:48
Da's wel eerlijk en direct, waar TO zoveel belang aan hecht.plumplum schreef: ↑01-10-2019 23:39En heb jij dan nu eerlijk gezegd dat je een tweede date niet ziet zitten, omdat hij je type niet is en je met een man in pak wilt daten die geen onzekerheden toont?
Dat je hem een laffe hond vindt, dat je hem geen prijs vindt, dat je vindt dat hij niks te bieden heeft, dat je wel begrijpt waarom hij al jarenlang alleen is en dat je vindt dat je out of his league bent lijkt me onnodig kwetsend om er bij te vermelden.
Zij niet aan het lijntje, dan hij ook niet.
woensdag 2 oktober 2019 om 00:09
Het rustig aan willen doen en je aantrekkelijk vinden zegt in mijn ogen nog steeds hetzelfde... Hij vindt je seksueel aantrekkelijk maar hij wil (nog) geen relatie. Hij is niet verliefd en ik denk dat hij dat ook niet gaat worden...
To een depressie is super naar. Ik weet er alles van. En ik weet ook dat het ene moment kan voelen alsof je geen vrienden hebt en het andere moment voel je je juist gezegend met je vrienden. Ik denk dat t eerste topic gewoon in een depressieve bui is geschreven. Een depressie is niet je 24/7 Alleen maar kut voelen. Soms voel je ook iets minder kut.
Of je moet daten of niet weet alleen jij. Ik lees wel dat je beeld van mannen en relaties wel echt doordrenkt zijn van depressieve gedachtes. Zoals je alleen kan denken als je depressief bent.
Het hoeft niet perse slecht te zijn... Je moet niet als je er helemaal midden in zit gaan daten want dan ben je geen leuk persoon... Maar ik ben mijn vriend tegengekomen aan t eind van een hele zware depressie. Ik ben bipolair Dus t komt altijd terug. Mijn vriend steunt mij... niet door me 100 keer te troosten of weet ik veel maar naar mijn gedachtes te luisteren en hij weet wat ik nodig heb om er weer uit te komen. Ik vind het fijn dat ik t kan delen en t maakt onze relaties soms wel mooier. Maar t is wel een extra uitdaging. Ik stel me niet afhankelijk van hem op en ik gebruik hem niet als psycholoog of hulpverlener. Als ik depressief ben kan ik alles inclusief hem heel negatief zien. Ik moet echt opletten en mezelf er aan herinneren dat t geen waarheid is. Want dat is niet leuk voor hem. Ik hoop dat je iemand vindt die bij je past. Iemand die heel gek is op jou en je accepteert zoals jij bent.
To een depressie is super naar. Ik weet er alles van. En ik weet ook dat het ene moment kan voelen alsof je geen vrienden hebt en het andere moment voel je je juist gezegend met je vrienden. Ik denk dat t eerste topic gewoon in een depressieve bui is geschreven. Een depressie is niet je 24/7 Alleen maar kut voelen. Soms voel je ook iets minder kut.
Of je moet daten of niet weet alleen jij. Ik lees wel dat je beeld van mannen en relaties wel echt doordrenkt zijn van depressieve gedachtes. Zoals je alleen kan denken als je depressief bent.
Het hoeft niet perse slecht te zijn... Je moet niet als je er helemaal midden in zit gaan daten want dan ben je geen leuk persoon... Maar ik ben mijn vriend tegengekomen aan t eind van een hele zware depressie. Ik ben bipolair Dus t komt altijd terug. Mijn vriend steunt mij... niet door me 100 keer te troosten of weet ik veel maar naar mijn gedachtes te luisteren en hij weet wat ik nodig heb om er weer uit te komen. Ik vind het fijn dat ik t kan delen en t maakt onze relaties soms wel mooier. Maar t is wel een extra uitdaging. Ik stel me niet afhankelijk van hem op en ik gebruik hem niet als psycholoog of hulpverlener. Als ik depressief ben kan ik alles inclusief hem heel negatief zien. Ik moet echt opletten en mezelf er aan herinneren dat t geen waarheid is. Want dat is niet leuk voor hem. Ik hoop dat je iemand vindt die bij je past. Iemand die heel gek is op jou en je accepteert zoals jij bent.
woensdag 2 oktober 2019 om 14:24
Joh echt? Nou fijn dat we het daar tenminste allemaal over eens zijn eindelijk.abracadabra schreef: ↑02-10-2019 00:09Het rustig aan willen doen en je aantrekkelijk vinden zegt in mijn ogen nog steeds hetzelfde... Hij vindt je seksueel aantrekkelijk maar hij wil (nog) geen relatie. Hij is niet verliefd en ik denk dat hij dat ook niet gaat worden...
woensdag 2 oktober 2019 om 14:32
Ja, nog even dit:zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 22:48Ik ben niet onzeker hoor, dat is een aanname, en een baan is niet nodig doordat ik financieel onafhankelijk ben door jarenlang flink gecashed te hebben. En ik heb een leven , ik leef toch...mijn dagbesteding is mijn kind 100% en genoeg andere dingen. En met geen vrienden bedoel ik geen “ echte “ vrienden. Maar afspreken doe ik genoeg. Ze zijn alleen heel oppervlakkig.
Nog meer vragen?
Nog geen week geleden klampte je, in grote nood en verdriet, de viva-forummers aan omdat je leven, naar eigen zeggen, een puinhoop is. Dat je geen baan, geen vrienden en dus geen leven hebt. Dat je je waardeloos en leeg voelt, niks hebt en ook niets te bieden hebt.
Gisteren wilde je een beeld scheppen van een vrouw die haar leven op orde heeft, er financieel riant bijzit, vrienden en activiteiten heeft en zichzelf goed genoeg acht om dusdanig hoge eisen aan een man te stellen dat iemand die daar niet aan lijkt te voldoen, bij voorbaat al ongenadig wordt afgeserveerd.
Zo naast elkaar ziet iedereen dat dit niet klopt. Ofwel je bent vorige week niet eerlijk geweest en hebt je ellende uit je duim gezogen of je hebt gisteren de kluit willen belazeren. Je hebt hoe dan ook zitten jokken.
Dat moet je natuurlijk zelf weten en daar benadeel je mij verder niet mee, maar weet wel dat als je niet eerlijk bent, je ook niet de reacties krijgt die je nodig hebt. Je mag zelf willen wegkijken van de waarheid, maar anderen kijken daar wel doorheen. En als mensen steeds weer tegen een muur van verzinsels en uitvluchten aanlopen (en dan heb ik het nog niet eens over de jij-bakken en sneren) raken ze geïrriteerd, voelen zich niet serieus genomen en is het uiteindelijk onmogelijk om jou nog iets zinnigs mee te geven.
Ik kan goed voorstellen dat een confrontatie met de realiteit hard en pijnlijk kan zijn en dat verweer en verdediging dan het beste wapen lijkt om dat te bestrijden. Maar ik wil je nog meegeven dat je daarmee uiteindelijk alleen jezelf treft. Goed beschouwd geeft je daarmee jezelf nog een schop naar beneden. Wij forummers sluiten gewoon het topic en gaan weer over tot de orde van de dag, jij zult moeten blijven dealen met de staat van jouw leven. Hoe die ervoor staat weet jij en ook of het echt zo'n puinhoop is als je hier hebt voorgewend. Mocht dat zo zijn, ga dan als de wiedeweerga daarmee aan de slag. Wees eerlijk, erken je puinhoop, zoek hulp, pak het aan en maak wat van je leven. Want dat jij je eigen leven tot puinhoop maakt is tot daar aan toe, maar je kunt het je kind niet aandoen. Het is je verplichting als moeder om er wat van te maken. Daarin heb je niet te kiezen, je kind verdient het simpelweg.
Laat mannen voorlopig uit je leven, daar ben jij nog helemaal niet aan toe en zal je alleen maar afleiden van wat werkelijk prioriteit nodig heeft. Pak jezelf bij de lurven en ga aan de slag. Liever vandaag dan morgen.
Verder geen vragen.
*sikkepit* wijzigde dit bericht op 02-10-2019 15:12
0.17% gewijzigd
woensdag 2 oktober 2019 om 14:52
Wel zo eerlijk, dus TO, als je eerlijkheid echt zo hoog in je vaandel hebt als je zegt , app je m deze tekst en oom nog dat je eigenlijk nog gevoelens hebt voor de vader van je kind die verloofd is met n ander, dus dat ie eigenlijk tweede keus is.plumplum schreef: ↑01-10-2019 23:39En heb jij dan nu eerlijk gezegd dat je een tweede date niet ziet zitten, omdat hij je type niet is en je met een man in pak wilt daten die geen onzekerheden toont?
woensdag 2 oktober 2019 om 14:53
O kan je alleen s avonds neuken?zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 12:12Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
woensdag 2 oktober 2019 om 15:59
*Sikkepit* schreef: ↑02-10-2019 14:32Ja, nog even dit:
Nog geen week geleden klampte je, in grote nood en verdriet, de viva-forummers aan omdat je leven, naar eigen zeggen, een puinhoop is. Dat je geen baan, geen vrienden en dus geen leven hebt. Dat je je waardeloos en leeg voelt, niks hebt en ook niets te bieden hebt.
Gisteren wilde je een beeld scheppen van een vrouw die haar leven op orde heeft, er financieel riant bijzit, vrienden en activiteiten heeft en zichzelf goed genoeg acht om dusdanig hoge eisen aan een man te stellen dat iemand die daar niet aan lijkt te voldoen, bij voorbaat al ongenadig wordt afgeserveerd.
Zo naast elkaar ziet iedereen dat dit niet klopt. Ofwel je bent vorige week niet eerlijk geweest en hebt je ellende uit je duim gezogen of je hebt gisteren de kluit willen belazeren. Je hebt hoe dan ook zitten jokken.
Dat moet je natuurlijk zelf weten en daar benadeel je mij verder niet mee, maar weet wel dat als je niet eerlijk bent, je ook niet de reacties krijgt die je nodig hebt. Je mag zelf willen wegkijken van de waarheid, maar anderen kijken daar wel doorheen. En als mensen steeds weer tegen een muur van verzinsels en uitvluchten aanlopen (en dan heb ik het nog niet eens over de jij-bakken en sneren) raken ze geïrriteerd, voelen zich niet serieus genomen en is het uiteindelijk onmogelijk om jou nog iets zinnigs mee te geven.
Ik kan goed voorstellen dat een confrontatie met de realiteit hard en pijnlijk kan zijn en dat verweer en verdediging dan het beste wapen lijkt om dat te bestrijden. Maar ik wil je nog meegeven dat je daarmee uiteindelijk alleen jezelf treft. Goed beschouwd geeft je daarmee jezelf nog een schop naar beneden. Wij forummers sluiten gewoon het topic en gaan weer over tot de orde van de dag, jij zult moeten blijven dealen met de staat van jouw leven. Hoe die ervoor staat weet jij en ook of het echt zo'n puinhoop is als je hier hebt voorgewend. Mocht dat zo zijn, ga dan als de wiedeweerga daarmee aan de slag. Wees eerlijk, erken je puinhoop, zoek hulp, pak het aan en maak wat van je leven. Want dat jij je eigen leven tot puinhoop maakt is tot daar aan toe, maar je kunt het je kind niet aandoen. Het is je verplichting als moeder om er wat van te maken. Daarin heb je niet te kiezen, je kind verdient het simpelweg.
Laat mannen voorlopig uit je leven, daar ben jij nog helemaal niet aan toe en zal je alleen maar afleiden van wat werkelijk prioriteit nodig heeft. Pak jezelf bij de lurven en ga aan de slag. Liever vandaag dan morgen.
Verder geen vragen.
Wat was uberhoupt je vraag eigenlijk? Want die heb ik gemist volgens mij.
woensdag 2 oktober 2019 om 16:02
Die was ook niet voor jou bedoeld dus je mist niks.Fantastic_Ambiance schreef: ↑02-10-2019 15:59Wat was uberhoupt je vraag eigenlijk? Want die heb ik gemist volgens mij.
woensdag 2 oktober 2019 om 16:11
Dit.yette schreef: ↑01-10-2019 11:52Wat is hier nou ingewikkeld aan?
Hij is in principe op zoek naar een relatie, maar weet na één afspraakje nog niet of dat al dan niet met jou zou kunnen zijn. Dus wil hij nog eens afspreken. Omdat jij aangaf dat je een relatie zoekt, wil hij duidelijk zijn om te voorkomen dat jij meteen denkt dat een tweede ontmoeting ook meteen betekent dat je beet hebt. Klinkt aardig en verstandig.
Of hij zoekt vrijblijvende seks tot er leuker relatiemateriaal langskomt. Kan ook.
Waarom vraag je het hem niet?