Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zondag 20 oktober 2019 om 11:19
zondag 20 oktober 2019 om 11:48
Bij de dieren op de boerderij hier in de buurt duurt dat toch echt wat langer hoor.

Ik hoor het al. Ingesteld op de snel snel tijd van tegenwoordig

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 20 oktober 2019 om 13:23
Ik zit een beetje op slot. Ik ben trots op iedereen die zijn persoonlijke verhalen heeft gedeeld wat betreft het zware psychische deel...
Maar ik weet dat als ik het zelf doe dat ik helemaal uit elkaar getrokken word om mijn uitspraken, al dan niet op discord al dan niet in het openbaar op een ander forum. Zoals ik al eerder verteld heb.. En dat hakt er dan verdomme toch weer in, zeker ook omdat ze afgelopen week weer over me bezig geweest zijn terwijl ik geen contact heb met die mensen. Er worden tegenwoordig zelfs hele nietszeggende verhalen uit hun verband getrokken door mensen om interessant gevonden te worden.
Maar ik weet dat als ik het zelf doe dat ik helemaal uit elkaar getrokken word om mijn uitspraken, al dan niet op discord al dan niet in het openbaar op een ander forum. Zoals ik al eerder verteld heb.. En dat hakt er dan verdomme toch weer in, zeker ook omdat ze afgelopen week weer over me bezig geweest zijn terwijl ik geen contact heb met die mensen. Er worden tegenwoordig zelfs hele nietszeggende verhalen uit hun verband getrokken door mensen om interessant gevonden te worden.
zondag 20 oktober 2019 om 13:25

zondag 20 oktober 2019 om 13:26

zondag 20 oktober 2019 om 13:32
Af en toe als ik niks te doen heb. En super vaak is het dan raak dat ze toch weer bezig zijn en dan kan ik het niet laten rusten. Omdat ik echt gestoorde dingen voorbij zie komen als “ik zag laatst een bericht van haar op YouTube” bijvoorbeeld. Of dan zie opeens in mijn stories op instagram dat iemand me gevonden heeft.
Eigenlijk zou ik alles op privé moeten knallen om een paar gestoorde mensen en een forum dat weigert fatsoenlijk te modereren maar ik wil ze die kracht niet geven.

zondag 20 oktober 2019 om 13:36
Ja dat doe ik sowieso, die individuen blokkeren. Maar dat duurt nu dus al heel lang.

zondag 20 oktober 2019 om 13:39
zo, lekker lui vandaag... slecht geslapen, dat dan weer wel... Er is hier bij vriend in het dorp feestweekend en er was zo'n domme carnavalsband in de feesttent. Dat is dan blijkbaar een vrijbrief om het dorp op stelten te zetten, en als het nou vrolijk gefeest is hoor je me niet hoor maar echt vuurwerk waar je u tegen zegt afsteken in een woonwijk waar kleine kinderen en heel veel huisdieren wonen. Als we in de bergen hadden gewoon waren er zeker drie lawines geweest. Er schijnen allemaal hekken op het spoor gegooid te zijn, en gelukkig is het spoor deze week dicht, fietsen gesloopt en overal glas. Bij ons in de stad wordt er in de binnenstad meteen de dag erna alles schoongemaakt maar hier liggen dus door het hele dorp plastic bekertjes (waarom uberhaupt nog plastic, laat mensen hun eigen beker meenemen
). Ik zal het nooit snappen denk ik
Maar goed, vandaag lekker lui, wel even naar de winkel geweest voor avondeten maar verder lekker niks. Vriend moet wel zijn dienst voor zondag voorbereiden dus die is daarmee bezig.
Mijn pakketje, lego voor mijn dochter die acht wordt, zou volgens de Ali app bezorgd moeten zijn maar er is bij ons niets bezorgd. Bovendien, toen ik vrijdagmiddag rond dat tijdstip in de app keek lag ie nog bij de douane in China. Nooit eerder bij Ali gehad...

Maar goed, vandaag lekker lui, wel even naar de winkel geweest voor avondeten maar verder lekker niks. Vriend moet wel zijn dienst voor zondag voorbereiden dus die is daarmee bezig.
Mijn pakketje, lego voor mijn dochter die acht wordt, zou volgens de Ali app bezorgd moeten zijn maar er is bij ons niets bezorgd. Bovendien, toen ik vrijdagmiddag rond dat tijdstip in de app keek lag ie nog bij de douane in China. Nooit eerder bij Ali gehad...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

zondag 20 oktober 2019 om 18:28
Ja klopt. Ik red het echt niet meer om bij te houden helaas, dus gestopt. Soms vind ik het wel jammer, maar eigenlijk kan ik alleen in het weekend af en toe spelen en dat vind ik ook zonde.
"After all this time?" "Always."
zondag 20 oktober 2019 om 18:28
Ikea is toch nooit gezellig??

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!