Mail naar scharrel ter afsluiting?

25-10-2019 17:59 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.

doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.

Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.

Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!

Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.

Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.

Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
Murrmurr schreef:
25-10-2019 18:55
"hoe is het”

AU, soms kunnen woorden dolken zijn

Het gaat niet om de woorden. Het gaat om de gevoelens/herinneringen die het naar boven brengt.

Mijn ex had daar ook een handje van en altijd op die momenten dat je het eindelijk bijna hebt verwerkt en door bent gegaan met je leven.

En dan opeens een berichtje met "hoe gaat t"? Met daarna natuurlijk de beruchte " ik mis je". Of " ik dacht opeens aan je". Blablabla.

Overkomt me niet meer want hij is geblokkeerd.

Maar zo'n berichtje kan er helaas wel zorgen dat je wat stappen terug doet in t verwerkingsproces of dat je er weer opnieuw mee moet beginnen.
Nitflex schreef:
25-10-2019 19:06
Het is duidelijk dat TO deze periode heel anders heeft ervaren dan deze man. Daarom denkt ze nu ook dat hij haar expres pijn wil doen of dat hij verwacht dat ze nog wel beschikbaar zal zijn. Terwijl het bij dit soort mannen gewoon echt zo kan zijn dat hij langs een terrasje fietst waar ze weleens wat hebben gedronken, of een liedje hoort op de radio, waardoor hij dacht: “goh, hoe zou het met Hiske zijn?”, zonder allerlei gevoelens erbij. Gewoon een ex-scharrel.
Precies. Vaak zijn mannen vrij letterlijk en bedoelen ze met hoe is het ook hoe is het
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd, maar ik laat dingen ook wel vrij snel achter me. En als ik wel echt de schurft heb aan iemand, dan zou ik er nog wel plezier in scheppen dat de afzender weet dat ik gewoon niet reageer, maar dat het wel is aangekomen ipv een bounce ofzo.
CherokeeRose1977 schreef:
25-10-2019 19:10
Het gaat niet om de woorden. Het gaat om de gevoelens/herinneringen die het naar boven brengt.

Mijn ex had daar ook een handje van en altijd op die momenten dat je het eindelijk bijna hebt verwerkt en door bent gegaan met je leven.

En dan opeens een berichtje met "hoe gaat t"? Met daarna natuurlijk de beruchte " ik mis je". Of " ik dacht opeens aan je". Blablabla.

Maar zo'n berichtje kan er helaas wel zorgen dat je wat stappen terug doet in t verwerkingsproces of dat je er weer opnieuw mee moet beginnen.
Tjongejonge, waar hebben we het nou eigenlijk over??

TO heeft een tijdlang contact gehad met een kerel en af en toe seks gehad.
Hij wilde niet meer dan dat, maar TO wilde per se antwoorden (lees:zwaar gesprek) en toen was de 'vriendschap' over.

En nu vindt ze dat hij haar gebruikt heeft, een te groot ego heeft enzovoort.

TO wist dat hij niets wou, maar hield de "relatie' gaande.

Echt, wat heeft die kerel verkeerd gedaan? Ik lees het niet.
Ik lees wel een behoorlijk gefrustreerde en achterdochtige rTO die flipt van een 'hoe is het'.

Schiet mij maar lek..
EMDR?
Hey, weer wat geleerd. Paperclipping! Cool. Heb meteen een ouwe scharrel geappt. Gewoon met 'hoe issie?'

Ben benieuwd.
Eidde schreef:
25-10-2019 19:31
Hey, weer wat geleerd. Paperclipping! Cool. Heb meteen een ouwe scharrel geappt. Gewoon met 'hoe issie?'

Ben benieuwd.
Trendsetter ;-D
.
Of alleen Hoi sturen.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
25-10-2019 20:15
Of alleen Hoi sturen.....

Of: sorry, wie is dit?
CherokeeRose1977 schreef:
25-10-2019 19:10

Dat weet die ander toch niet als je dat soort geleuter gewoon totaal negeert? Gewoon niet antwoorden.
Ah we hebben weer een paperclip!
Ik heb er een topic over geopend, heel handig.
Someonenew schreef:
25-10-2019 18:21
:hihi:
:-D
Dagelijks nieuwe topics over dit onderwerp
Eidde schreef:
25-10-2019 20:50
Of: sorry, wie is dit?
Of ik weet niet wie je bent. En dan klaar.
Niets doen Hiske2020. Niet reageren. Ik denk oprecht dat het je moeite niet waard is. Hij vindt het misschien leuk, een berichtje terug van jou. Maar jij moet verder en daar hoort hij niet meer bij.
Ik krijg gezien de reacties van to de indruk dat er elk advies in de wind geslagen gaat worden. To schijnt toch zelf al precies bedacht te hebben wat ze wil doen en hoe hij zich daarbij gaat voelen.
Gewoon doen, to! Dat zal hem leren, de schobbejak.
Jufjoke schreef:
25-10-2019 21:33
Ik krijg gezien de reacties van to de indruk dat er elk advies in de wind geslagen gaat worden. To schijnt toch zelf al precies bedacht te hebben wat ze wil doen en hoe hij zich daarbij gaat voelen.
Gewoon doen, to! Dat zal hem leren, de schobbejak.
Dat is soms echt een beetje bijzonder. Mensen openen een topic, vragen om advies en gaan vervolgens overal over in discussie of tegenin en doen precies hun eigen ding.... tegen alle adviezen in.
anoniem_6403aefb0a56d wijzigde dit bericht op 26-10-2019 00:00
0.29% gewijzigd
hiske2020 schreef:
25-10-2019 18:31
Dames jullie hebben gelijk. Als ik ga mailen, dan weet hij dat ik aan hem denk in plaats van plezier maken, of verliefd zijn op een ander. Ik gun hem dat niet en ga niks meer laten horen.

Ik ga inderdaad een brief schrijven en verbranden ter afsluiting. Bedankt voor de reacties en steun
TO heeft toch al gezegd dat ze t niet gaat doen?
Lees ik een typisch gevalletje van "paperclipping"?

Negeer hem gewoon. Succes met je afscheidsbrief (die je niet echt aan hem gaat versturen).
Julus schreef:
25-10-2019 20:53
Ah we hebben weer een paperclip!
Ik heb er een topic over geopend, heel handig.
Een collega van me vorige werk mailde mij van de week hee murr Lang geleden, hoe issie met jou? Begrijp ik nu in retrospect correct dat ik keihard gepaperclipt ben!?
Je snapt toch wel dat dat over daten gaat?
Julus schreef:
25-10-2019 23:25
Je snapt toch wel dat dat over daten gaat?
Nee leg es uit?
Bedoelt die collega dan dat ie wilt daten? Want ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk en volgens mij heeft ie een vriendin
Blokkeren. Klaar.
Murrmurr schreef:
25-10-2019 23:27
Bedoelt die collega dan dat ie wilt daten? Want ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk en volgens mij heeft ie een vriendin
ik heb dit wel eens met winkels. zo ui het niets ineens een mailtje
block and delete. echt niet nog wat terug sturen, dan heeft hij wat hij wil: aandacht. Je laat dan zien dat het je raakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven