Schamen voor moeder
zaterdag 2 november 2019 om 16:24
Ik heb een hele lieve moeder, echter schaam ik mij voor het volgende. Mijn moeder slikt veel voedingssublementen. Deze maakt zij ook zelf. Dit doet ze vaak in het weekend. Echter komt mijn nieuwe vriend straks langs en ziet haar dit dan maken. Stel ik mij aan? Ik denk nml dat hij dit wel raar vindt. Ik kan er natuurlijk weinig aan doen maar vind het toch vervelend.
zaterdag 2 november 2019 om 16:51
Ik lees nergens dat TO van plan is haar moeder niet met rust te laten.elfjetwaalfje schreef: ↑02-11-2019 16:47Ga ff lekker ergens anders naar toe met die nieuwe vriend van je en laat je moeder met rust; zij doet niets waarvoor jij je zou moeten schamen.
zaterdag 2 november 2019 om 17:00
Als ik vriendje was, zou ik denken: zooo, die heeft tijd te veel!Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 16:35Het is geen koken, het is poeder bijv vitamine c in een plasticje drukken zodat je een pil hebt. Het is pillen maken
zaterdag 2 november 2019 om 17:02
zaterdag 2 november 2019 om 17:03
Is dat alles? Doe ik ook met curcuma. Waarom schaam je je daarvoor? Het is juist slim, bepaart een hoop geld.Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 16:35Het is geen koken, het is poeder bijv vitamine c in een plasticje drukken zodat je een pil hebt. Het is pillen maken
ik geef mn bek ook maar een douw
zaterdag 2 november 2019 om 17:06
zaterdag 2 november 2019 om 17:12
Ik had iets geplaatst en in eens was het weg, heel gek.
2e ronde: ik vind je moeders hobby totaal niet raar en best slim eigenlijk. Maar goed, jij denkt er anders over.
Ik denk dat je nieuwe vriend dit ook niet gek zou vinden, maar jij denkt van wel.
Ik zou dit dan niet met vriend bespreken per se (als het serieus is komt ie van zelf hier eens achter) en met je moeder af spreken dat ze in ieder geval niet gaat preken over de heilzaam werking van haar magic pills.
Joh iedereen heeft familie die beetje af wijkt, misschien is vriend opgelucht en vertelt hij over zijn oom die paddo's kweekt. Weet jij veel.
2e ronde: ik vind je moeders hobby totaal niet raar en best slim eigenlijk. Maar goed, jij denkt er anders over.
Ik denk dat je nieuwe vriend dit ook niet gek zou vinden, maar jij denkt van wel.
Ik zou dit dan niet met vriend bespreken per se (als het serieus is komt ie van zelf hier eens achter) en met je moeder af spreken dat ze in ieder geval niet gaat preken over de heilzaam werking van haar magic pills.
Joh iedereen heeft familie die beetje af wijkt, misschien is vriend opgelucht en vertelt hij over zijn oom die paddo's kweekt. Weet jij veel.
zaterdag 2 november 2019 om 17:13
Je hoeft je zeker niet te schamen, maarrrrrrr, het is wel erg herkenbaar.
Toen mijn vriendje voor het eerst langskwam was ik ook panisch of alles wel goed zou gaan en niemand iets raars zou doen of zeggen.
Probeer het eens om te draaien!
Als jij bij je vriend zou komen en zijn moeder zou daarmee bezig zijn. Wat zou je daar dan van vinden? En zou dat invloed hebben op wat je van je vriend vindt?
"Ik vind je niet meer leuk want je moeder heeft rare hobby's?"
Toen mijn vriendje voor het eerst langskwam was ik ook panisch of alles wel goed zou gaan en niemand iets raars zou doen of zeggen.
Probeer het eens om te draaien!
Als jij bij je vriend zou komen en zijn moeder zou daarmee bezig zijn. Wat zou je daar dan van vinden? En zou dat invloed hebben op wat je van je vriend vindt?
"Ik vind je niet meer leuk want je moeder heeft rare hobby's?"
The time is now
zaterdag 2 november 2019 om 17:14
Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 16:35Het is geen koken, het is poeder bijv vitamine c in een plasticje drukken zodat je een pil hebt. Het is pillen maken
En dan zeg je toch gewoon wat ze aan het doen is?
zaterdag 2 november 2019 om 17:20
Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
zaterdag 2 november 2019 om 17:25
Neem zelf dan bij voorbaat een standpunt in richting je vriend over je moeder: dat je erg trots op haar bent, hoe lief ze is of wat dan ook.. Hij moet wel een erge hork zijn als hij dan nog kritiek heeft. Trek je niks van hem aan!Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 17:20Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
Sterker nog, wees loyaal aan je moeder door je niet te schamen
zaterdag 2 november 2019 om 17:27
Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 17:20Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
Dat lijkt me een groter probleem dan je pillendraaiende moeder.
zaterdag 2 november 2019 om 17:27
Ja, dat vind ik ook wel een beetje raar, afknappen op iemand die een boek leest. Misschien moet je je meer zorgen maken over de malle ideeën van je vriend dan over de hobby van je moeder.Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 17:20Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
zaterdag 2 november 2019 om 17:31
Ik heb als kind weleens een calciumsupplement gemaakt van een eierschaal, 1 minuut in een magnetron en daarna met een lepel havermout of suiker in de koffiemolen. Bevat 6 tot 8 gram goedkope calcium. Wat de kwaliteit is weet ik niet maar heel goed bruikbaar als je je zakgeld voor iets anders nodig hebt. 
http://www.ovocal.be/gebruik-van-eierschalen.html
Bevat ook magnesium zie ik.
http://www.ovocal.be/gebruik-van-eierschalen.html
Bevat ook magnesium zie ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 2 november 2019 om 17:36
Dit kun je toch wel gewoon uitleggen aan je vriend? Waarschijnlijk maak je het in je hoofd wel groter dan het is? Gewoon uitleggen aan je vriend en that's it.Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 16:35Het is geen koken, het is poeder bijv vitamine c in een plasticje drukken zodat je een pil hebt. Het is pillen maken
zaterdag 2 november 2019 om 17:40
Toen mijn man voor het eerst meeging naar mijn moeder zat ze toen we binnenkwamen haar teennagels te knippen en eelt te vijlen en vervolgens vroeg ze hem honderduit over zijn maagzuurklachten incl. ontlastingspatroon.
Maar hij is nu dus wel mijn man dus het heeft hem niet tegengehouden
Komt vast goed.
Maar hij is nu dus wel mijn man dus het heeft hem niet tegengehouden
Komt vast goed.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
zaterdag 2 november 2019 om 17:42
En wat zei hij daar dan op?Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 17:20Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.