Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Volgens mij letterlijk Kwebbeltje. Onder de negeerknop.
VivaYfke schreef:
02-11-2019 22:29
Volgens mij letterlijk Kwebbeltje. Onder de negeerknop.
Waar kan je die vinden?
Alle reacties Link kopieren
Emma matras en knoflookbed,duurde even voordat het kwartje viel.
Het moet een fijn matras zijn, kwebbeltje.hopelijk komt het gauw.

Vandaag dikke pech, ik draag peperdure schoenen, laat vanmiddag opeens de hele zool los.
Ik kon eerst naar de schoenenzaak rijden , gelukkig valt het onder garantie.
Nu worden de schoenen opgestuurd naar Duitsland en komen er helemaal nieuwe zolen en binnenzolen onder ,maar ik baal.
Dat waren juist de schoenen waar ik eindelijk goed ik kan lopen ,wordt nu weer de eerste weken pijnlijke voeten en enkel,samen mt de rugklachten erbij.
Getvergetver.

Man en ik zitten nu te luisteren naar de Duitse tv, Schalerbooom, leuk, oude bekenden met hun hits.

Iedereen wens ik een goede nachtrust.
Kwebbeltje91 schreef:
02-11-2019 22:30
Waar kan je die vinden?
Al sla je me dood, ik weet het niet.
Intussen weet ik het wel: op de avatar klikken van degene die je wilt negeren en dan op de optie blokkeren klikken
Balen van je schoenen Hempke. Jij ook welterusten voor later.
letterlijk, figuurlijk kan ook maar is iets minder effectief ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
02-11-2019 21:41
Ik ben Pelgrim, in het Nederlands dan, tsja...Ik heb hem ook weggelegd. Nooit weer in begonnen.
Net als De Ontdekking van de Hemel... die staat nog wel in de kast (omdat ie van mijn moeder is geweest).
Ja precies. Maar jij vond het ook niks dus?
Oh, ik heb ‘ik ben pelgrim’ in één keer (verspreid over wat avonden dan) uit gelezen op vakantie een paar jaar terug. Het las heerlijk weg, vond ik. Verder weinig inhoud ofzo. En een paar dingen zijn té onwaarschijnlijk voor woorden. Maar op één of andere manier stoorde het me in dit boek niet. Kan ook aan mijn stemming destijds liggen natuurlijk!

Kwebbel, een Emma matras schijnt heel goed te zijn! Ik hoop voor je dat het er snel is.

Hemke, balen van die schoenen. Goed dat ze het oplossen natuurlijk, maar op korte termijn ben je er niet mee geholpen helaas.

Yfke, leuk dat je van meelezer een meeschrijver bent geworden!
Hier een heel druk (te druk) weekend. Even de tanden op elkaar.

Ik merk dat ik door de infectie heel veel heb ingeleverd aan conditie. Hopelijk komt dat weer terug.

[poef]

Over 6 weken weer controle.
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 03-11-2019 13:56
Reden: Herkenbaarheid
33.90% gewijzigd
lise1985 schreef:
02-11-2019 20:09
Jij bent toch niet zuur Dreamer?

Ik had ook een boek gekregen, maar er is niet door te komen. Ik heb het dus maar aan de kant gelegd en ben in een ander boek begonnen. Heel lief bedoeld van de geefster maar het is niet mijn idee van een goed boek.

Welk boek ben jij in bezig Dreamer?

Kruisbestuiving van Louzewies de Jager. Dat is een pseudoniem. De schrijfster wil op komisch ironische wijze haar leven en keuzes beschrijven, maar slaat wat mij betreft de plank behoorlijk mis. Ze zit voor mij gevoel vooral erg hoog te paard een monoloog te houden over hoe goed ze alles wel niet gedaan heeft en hoe matig haar omgeving daar tegen afstak. Even kort door de bocht gereageerd. Ik heb het boek van Hebban gekregen en alleen daarom lees ik 'm uit. Nog maar 50 pagina's te gaan.
Later is nu
lise1985 schreef:
02-11-2019 21:19
The Pelgrim, van Terry Haynes

Oh, die vond ik wel heel erg mooi, maar was wel blij 'm in een vakantie te kunnen lezen, waardoor ik ook door kon lezen. 2 regendagen en hij was uit. :)
Later is nu
Vervelend van de schoenen Hemke.

WAt lastig dat je conditie achteruit is gegaan, Doro. Enige kans dit weer op te krikken? Of

Oh, hond moet eruit. Slaap lekker iedereen.

Lientje, wees lief voor jezelf!
Later is nu
Goedemorgen iedereen!
Ik heb alles bijgelezen. Sterkte voor wie dat nodig heeft.

De afgelopen dagen was ik druk met het schoonmaken van mijn huis. Vrijdag kwamen de meubels terug uit de opslag. Bijna alles is nu klaar. Heerlijk om gewoon weer in mijn kamer te kunnen zitten, ik ben erg gelukkig met het resultaat.
VivaYfke schreef:
02-11-2019 22:53
Intussen weet ik het wel: op de avatar klikken van degene die je wilt negeren en dan op de optie blokkeren klikken

Oh je bent geweldig!
Oei Hemke wat vervelend en apart van je schoenen! Fabrieksfoutje?
Ik merk het hoor, ik moet ook altijd stevige goede schoenen hebben.
Ik kan niet de hele dag op (bad)slippers lopen bijvoorbeeld. Geheid rugpijn einde van de dag. En de dagen erna.
Ik heb nu sinds een tijd steunzolen en dat scheelt toch wel.
Als ik ze een dagje niet in heb merk ik het toch wel.
lise1985 schreef:
02-11-2019 23:03
Ja precies. Maar jij vond het ook niks dus?
Nee, als die ophef over dat boek destijds en toen ik erin begon kon ik er maar niet inkomen. Nu geef ik niet heel snel op maar vond het niet leuk. En als je me nu vraagt wat ik dan heb gelezen, zou het echt niet meer weten.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dreamer schreef:
03-11-2019 00:08
Kruisbestuiving van Louzewies de Jager. Dat is een pseudoniem. De schrijfster wil op komisch ironische wijze haar leven en keuzes beschrijven, maar slaat wat mij betreft de plank behoorlijk mis. Ze zit voor mij gevoel vooral erg hoog te paard een monoloog te houden over hoe goed ze alles wel niet gedaan heeft en hoe matig haar omgeving daar tegen afstak. Even kort door de bocht gereageerd. Ik heb het boek van Hebban gekregen en alleen daarom lees ik 'm uit. Nog maar 50 pagina's te gaan.
:rofl: hahaha! Pies in mijn broek!
Je quote van die van Lise waarin ze vraagt: “maar jij bent toch niet zo zuur Dreamer?” En vervolgens las ik direct daarna jouw zin “Kruisbestuiving van Louzewies de Jager”. Dus dacht even dat je bedoelde dat je zo zuur was als Louzewies de Jager want je had daar een kruisbestuiving mee ondergaan :lol:
cesium24 schreef:
03-11-2019 08:28
Goedemorgen iedereen!
Ik heb alles bijgelezen. Sterkte voor wie dat nodig heeft.

De afgelopen dagen was ik druk met het schoonmaken van mijn huis. Vrijdag kwamen de meubels terug uit de opslag. Bijna alles is nu klaar. Heerlijk om gewoon weer in mijn kamer te kunnen zitten, ik ben erg gelukkig met het resultaat.
Hoera! Heerlijk!
@Doro ja ik hoorde ook veel positieve verhalen over dat matras. Huisgenootje heeft er ook 1 en die was er erg positief over.
Hemke, wat balen van je schoenen!
Ik heb ook na lang zoeken maar één paar schoenen die goed lopen.
Heb nog wel 2 paar die redelijk zijn maar daar kan ik echt geen hele dagen op lopen. Want veel meer pijn als gevolg.

Cesium, :yes: eindelijk klaar!
Geniet ervan!

Dreamer, ik doe vandaag heel lief tegen mezelf. Ga een ( beetje) een rustdagen houden vandaag.
Ik merk dat ik de lat weer even te hoog leg, ik moet voor iedereen klaarstaan, beter mijn sociale contacten onderhouden,afvallen, sporten en gezonder eten, huis op orde hebben, meer werken, meer tijd en aandacht aan mijn gezin besteden en ga zo nog maar even door.
Even een dagje " niks " dus nu.

Ga zo met man die onverwachts vrij heeft een bestelling bezorgen, rondje rijden langs de kust op de terugweg en aansluitend bij schoonmoeder op de koffie.
Dan neem ik daar uit de vriezer vlees mee voor het avondeten (schoonmoeder heeft altijd voorraad voor ons in haar vriezer) en dan weer naar huis.
lientje69 wijzigde dit bericht op 03-11-2019 10:32
0.05% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Goedemorgen!

Goedzo Lientje! Lekker langs de kust rijden. Hopelijk met zon.

Ja, over het boek ben ik wel zuur, Suzy.. ik heb het uitgelezen, maar vind het eigenlijk zonde van m'n tijd. Heb nu ook een niet zo positieve recensie in m'n hoofd. Het boek leest als een snelle monoloog, zo 'klinkt' de recensie ook in mijn hoofd. Die stem, die gaat gewoon doooooor.. brr.
Later is nu
Iedereen een beetje goed geslapen? Dat hoop ik maar.

Fijn dat je huis weer klaar is, Cesium! Heerlijk. l
Later is nu
Goed zo Lientje, even lief zijn voor jezelf.
Dreamer schreef:
03-11-2019 10:24
Goedemorgen!

Goedzo Lientje! Lekker langs de kust rijden. Hopelijk met zon.

Ja, over het boek ben ik wel zuur, Suzy.. ik heb het uitgelezen, maar vind het eigenlijk zonde van m'n tijd. Heb nu ook een niet zo positieve recensie in m'n hoofd. Het boek leest als een snelle monoloog, zo 'klinkt' de recensie ook in mijn hoofd. Die stem, die gaat gewoon doooooor.. brr.
Ow ja, dan kan je dat ook niet meer los ‘horen’.
Net zo zelfingenomen als die vrouw uit het topic waarin ze vertelt dat ze haar man niet meer aantrekkelijk vindt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven