Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat Dana zei dus
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
03-11-2019 11:56
Nee hoor, staf dit bericht van mij maar eens.
Dan kun je zien dat het nog niet gestaft is.
En dan hoef je niet bang te zijn dat jij mij ineens staft, want je kunt je stafje terugtrekken ( gewoon niet verzenden, scherm terug gaan).
Als ik al wél gestaft ben komt dat in beeld te staan.
aah, uitgeprobeerd en geannuleerd. Als ik je per ongeluk toch heb gestaft, sorry!
Dana schreef:
Jawel, je kunt ook op het stafje bij het betreffende bericht klikken. Dan krijg je een schermpje waarin je de reden kunt aangeven óf de mededeling dat het bericht al gestaft is.
helder, dank!
feow schreef:
Wat Dana zei dus
Iemand nog een motto nodig? :biggrin:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Mogguh

Het is nog steeds gezellig op het zuurtopic dus.

Ik ben schor. Gisteren een halloweentocht gelopen en ik ben echt héél vaak en heel hard geschrokken.
PoesinBoots schreef:
03-11-2019 12:25
Mogguh

Het is nog steeds gezellig op het zuurtopic dus.

Ik ben schor. Gisteren een halloweentocht gelopen en ik ben echt héél vaak en heel hard geschrokken.
Halloween? Was dat niet eergisteren?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
03-11-2019 12:37
Halloween? Was dat niet eergisteren?

In het Oosten lopen we wat achter :biggrin:
PoesinBoots schreef:
03-11-2019 12:53
Ik stelde mij in gedachten al voor waar je geweest zou kunnen zijn en nu je excuses aan moest gaan bieden ("Sorry dat ik je complimenteerde met je enge outfit, ik wist niet dat je zo'n griezel bent van jezelf")
enthousiasteling schreef:
03-11-2019 11:58
aah, uitgeprobeerd en geannuleerd. Als ik je per ongeluk toch heb gestaft, sorry!
Maar als het stafje inmiddels beoordeeld is door de mods kun je weer opnieuw staffen.
Als je dus staft en een reageerscherm krijgt, kán het zijn dat die post wel eerder gestaft is, maar dat dat stafje inmiddels beoordeeld is en verwijderd door de mods.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dana schreef:
03-11-2019 13:05
Ik stelde mij in gedachten al voor waar je geweest zou kunnen zijn en nu je excuses aan moest gaan bieden ("Sorry dat ik je complimenteerde met je enge outfit, ik wist niet dat je zo'n griezel bent van jezelf")

Kak. Misschien was die man met die kettingzaag in het donkere bos wel een boze buurman @(
Ik zie nu pas het zure gleuven topic. Daar is al zoveel geschreven. Is het de moeite waard om terug te lezen? Nee zeker hè?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
03-11-2019 13:25
Ik zie nu pas het zure gleuven topic. Daar is al zoveel geschreven. Is het de moeite waard om terug te lezen? Nee zeker hè?
Ik kwam dit gifje ergens tegen en vind het op een of andere manier een perfecte samenvatting van dat topic.
Afbeelding
yasmijn schreef:

Als je het niet heel druk hebt zou ik het doen. Er vallen ook wel redelijk veel kwartjes qua trollen en dubbelnicken.
Ben ik de enige die het gek vindt dat die iskek een perma ban krijgt voor 'onrust veroorzaken'?

Kun je het halve forum wel bannen toch als dat een reden is.

Verder zou ik totaal niet zwaar tillen aan iemand die zegt dat door mijn opmerking op een forum waar iedereen anoniem is een poging zelfmoord heeft gedaan. Sterker nog ik zou me ergens vereerd voelen zo veel macht te hebben en het, want wetenschap he, op meerdere fora uit proberen.

Maar goed als ik het goed begrijp heeft die persoon konijnenoren? Ik denk gezien haar eerdere posts dat het geen troll is. Dingen die zij schreef komen wel overeen met konijnenoren.
yasmijn schreef:
Na een paar pagina's ben je wel klaar hoor, de rest is herhaling op herhaling op herhaling.
yasmijn schreef:
Nee niks voor jou.
Ik dacht dat dit het zuregleuventopic was?

Goedemiddag. :bye:
Edit: niet handig
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
PoesinBoots schreef:
03-11-2019 12:53
:there:
RikM schreef:
03-11-2019 14:10
Ik dacht dat dit het zuregleuventopic was?

Goedemiddag. :bye:
:biggrin:
Dana schreef:
03-11-2019 13:28
Ik kwam dit gifje ergens tegen en vind het op een of andere manier een perfecte samenvatting van dat topic.
Afbeelding
:rofl:
Inderdaad ja!
There is always something happening, and it's usually right now
bethweeter schreef:
03-11-2019 09:50
Mods, heel goed dat jullie maatregelen hebben genomen tegen Iskek. Maar kijken jullie ook nog even naar hetgeen hier in het Modtopic op pagina 68 is geschreven?
RamseyStreet mag dus gewoon anderen lastig vallen want dit berichtje is van het mod topic naar hier verplaatst.
yasmijn schreef:
Teruglezen? Je zou het zelf geschreven kunnen hebben. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yasmijn schreef:
Jawel, heel erg.
Graag met pen in de hand en dan de groepjes turven.

Want het schijnt dat er enorme hoeveelheden groepjes en medestanders zijn, dus dan zijn objectieve cijfers best prettig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
03-11-2019 14:28
Jawel, heel erg.
Graag met pen in de hand en dan de groepjes turven.

Want het schijnt dat er enorme hoeveelheden groepjes en medestanders zijn, dus dan zijn objectieve cijfers best prettig.
O God nee, ik ga daar dus niet lezen. 🤨
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven