Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 november 2019 om 08:52
Gezien het feit dat die mensen de hele dag online zijn om bij voortduring te roepen dat de zuurderiken geen leven hebben neem ik die uitingen maar niet al te serieus.rosanna08 schreef: ↑04-11-2019 08:46De afgelopen dagen wordt er in het zuurtopic geregeld geïnsinueerd dat mensen geen leven hebben en daarom zuur zijn. Ze hebben geen leven en zijn dus minder waard. Als iemand dan dezelfde bewoordingen gebruikt, kan daar gewoon een reactie op volgen. In dit geval onterecht, maar niet minder begrijpelijk
maandag 4 november 2019 om 08:53
maandag 4 november 2019 om 08:55
Ik denk dat het ook aan je eigen psychische gesteldheid van het moment ligt of het wel of niet binnenkomt.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 08:52Gezien het feit dat die mensen de hele dag online zijn om bij voortduring te roepen dat de zuurderiken geen leven hebben neem ik die uitingen maar niet al te serieus.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

maandag 4 november 2019 om 08:59
Klopt, maar dat doet Taart niet.
Wat ik zei, zoek er niet teveel achter.
Pas als iemand expliciet aangeeft zich beter te voelen dan een ander of in een topic over arbeidsongeschiktheid gaat lopen opscheppen over haar baan, heb je reden om zuur te reageren.
En dan nog. Mensen die dat doen, zetten zichzelf ook wel te lakken zonder dat je erop ingaat.
Iets met sop en kool.
maandag 4 november 2019 om 09:02
Ik kom gelukkig niet in dat zuurgleuftopic. Moet die nonsens daar dan hier ook toegepast worden?rosanna08 schreef: ↑04-11-2019 08:46De afgelopen dagen wordt er in het zuurtopic geregeld geïnsinueerd dat mensen geen leven hebben en daarom zuur zijn. Ze hebben geen leven en zijn dus minder waard. Als iemand dan dezelfde bewoordingen gebruikt, kan daar gewoon een reactie op volgen. In dit geval onterecht, maar niet minder begrijpelijk
Geen bijzonderheden

maandag 4 november 2019 om 09:05

maandag 4 november 2019 om 09:08
Eens.broekrok schreef: ↑04-11-2019 09:05Wat ik niet begrijp, is dat "jullie" je zo veel gelegen laten liggen aan anonieme (zeikzure) forummers. Het is toch volstrekt oninteressant wat een klein groepje van je vindt?
Of je nu werkt of niet, depressief bent of niet, studeert of niet... Wat maakt het in godesnaam uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 4 november 2019 om 09:08
maandag 4 november 2019 om 09:09
Ik word niet graag onterecht beschuldigd, anoniem of niet.broekrok schreef: ↑04-11-2019 09:05Wat ik niet begrijp, is dat "jullie" je zo veel gelegen laten liggen aan anonieme (zeikzure) forummers. Het is toch volstrekt oninteressant wat een klein groepje van je vindt?
Of je nu werkt of niet, depressief bent of niet, studeert of niet... Wat maakt het in godesnaam uit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 4 november 2019 om 09:10
Nou, genoeg te lezen hier. Topics over bruidsschatten en verschil in sociale klasse in de relatiepijler...

anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 09:11
0.68% gewijzigd

maandag 4 november 2019 om 09:12
Maar daar kunnen die spoedgevallen niks aan doen, maar het is wel heel erg vervelend.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 09:10Mijn dochter moest een keer om negen uur in het ziekenhuis zijn en om kwart over vijf mocht ze nog een keer naar de OK. Kind was intussen totaal uitgehongerd en volledig verzenuwd. Stomme ziekenhuizen.
maandag 4 november 2019 om 09:12
Zo eens! Boeien.broekrok schreef: ↑04-11-2019 09:05Wat ik niet begrijp, is dat "jullie" je zo veel gelegen laten liggen aan anonieme (zeikzure) forummers. Het is toch volstrekt oninteressant wat een klein groepje van je vindt?
Geen bijzonderheden

maandag 4 november 2019 om 09:15
Het is ook gewoon een hele geniepige manier om mensen weg te zetten. Wat dan weer “ grappig” is dat het komt van degenen die op de barricades staan dat we liever moeten zijn hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 4 november 2019 om 09:16
Nee precies.Coconuts12 schreef: ↑04-11-2019 09:12Maar daar kunnen die spoedgevallen niks aan doen, maar het is wel heel erg vervelend.
Ik hield er al rekening mee.
Ik mocht niet meer eten sinds gisteravond 1800 dus ik heb honger!!!!
Het gaat nog wel even duren voordat ik eten krijg.
En ik snak naar een kop thee. ( en een glas wijn
Geen bijzonderheden
maandag 4 november 2019 om 09:17
Dat bedoel ik te zeggen. Als iemand een ander de grond intrapt, zegt vooral iets over degene die dat doet. Laat het mooi daar. Door zo fel op ze te reageren weten ze dat ze een teer punt hebben geraakt - wat waarschijnlijk precies de bedoeling was!broekrok schreef: ↑04-11-2019 09:05Wat ik niet begrijp, is dat "jullie" je zo veel gelegen laten liggen aan anonieme (zeikzure) forummers. Het is toch volstrekt oninteressant wat een klein groepje van je vindt?
maandag 4 november 2019 om 09:19
Toen mijn galblaas eruit moest had ik ook echt te doen met de mensen die daardoor langer moesten wachten.Coconuts12 schreef: ↑04-11-2019 09:12Maar daar kunnen die spoedgevallen niks aan doen, maar het is wel heel erg vervelend.
Hoewel ik helemaal niet weet of er daadwerkelijk geplande operaties moesten wachten.
Ik kreeg de indruk dat ze een aparte spoed-OK hadden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning