Gone Flying, Dubai

12-12-2018 17:57 2119 berichten
Welkom in mijn vervolgtopic! :cheer:

Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.

Maar eerst... inpakken en afscheid nemen. :there:

Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd. ;-)
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha Superleuk om te lezen weer! Ik vroeg me af: was de crew die wel aan het werk moest die vlucht de avond ervoor ook dronken geweest enzo? Voor iig piloten is dat heel streng toch?
Merel7 schreef:
04-11-2019 07:23
Als je ooit stopt met vliegen kan je altijd nog je memoires gaan schrijven.
Wedden dat het een bestseller wordt.
Zegt mijn vader ook steeds. :proud:
Lasvegas-84 schreef:
04-11-2019 07:35
Haha Superleuk om te lezen weer! Ik vroeg me af: was de crew die wel aan het werk moest die vlucht de avond ervoor ook dronken geweest enzo? Voor iig piloten is dat heel streng toch?
De piloten heb ik niet gezien aan de bar. Maar de operating crew is ook stevig in de drank gevlogen. Dat was geen probleem aangezien de cut-off time, zoals wij dat noemen, 12h voor de wake-up call is. Die was om 13h55 en om 01h30 gingen de laatsten naar hun kamer. Netjes!
Leuk om te lezen Dolly! Maar als Mr. UK vlakbij woont en je hebt zijn nummer dan is er toch nog niets verloren?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
04-11-2019 10:50
Leuk om te lezen Dolly! Maar als Mr. UK vlakbij woont en je hebt zijn nummer dan is er toch nog niets verloren?
Nee niet echt. Ik heb gewoon een voorgevoel. Ik stuurde hem vanmiddag om te vragen of ik hem nog geld schuldig was voor die avond in bar. We hadden met 4 een rekening lopen op zijn kamer en hebben hem die avond wat geld gegeven. Maar ik wist niet zeker of dat wel genoeg was.

Dat bleek wel het geval te zijn gelukkig. Vanavond ga ik iets eten met Jay en ik vroeg of hij zin had om mee te gaan. Hij zei dat hij die avond wilde bijpraten met zijn roommate die hij al een poos niet meer had gezien. Een klassieke "I'm busy-blow off". Hij vroeg meteen daarna of ik een uitnodiging wilde voor een brunch die hij binnenkort gaat organiseren. Ik heb gezegd dat hij het mij moet laten weten als hij een datum geprikt had.

Ik weet het niet. Ik krijg vandaag "he's not that into you" vibes. Integenstelling tot de vibes die ik kreeg op de layover. Mijn gevoel zit vaak juist dus ik denk dat ik mij moet neerleggen bij een plaatsje in de friendzone.

Ach ja. Op naar het volgende verhaal met romantisch tintje. Die komt er vast wel weer. :proud:
Merel7 schreef:
04-11-2019 07:23
Als je ooit stopt met vliegen kan je altijd nog je memoires gaan schrijven.
Wedden dat het een bestseller wordt.
Of een Bouquetreeks :proud:
Joh... ik heb geen geduld voor een hele reeks :proud: Zelfs niet genoeg voor 1 boek. Dus ik hou het maar op dit forum.
en daar genieten wij uitermate van, wat een heerlijk topic is dit toch! :popcorn: :hyper:
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Superleuk om te lezen allemaal! Zou ik je ook mogen volgen op Instagram?
kleineschnitzel schreef:
04-11-2019 15:36
en daar genieten wij uitermate van, wat een heerlijk topic is dit toch! :popcorn: :hyper:
Gelukkig! :proud:

Gisteren klaarde het wat op in Mauritius en ben ik er toch in geslaagd om mijn buik en borst van een rode tint te voorzien. Het gevolg van anderhalf uur op het strand. Typisch Mauritius. Zeer extreme UVstraling daar. Ik had me nochthans ingesmeerd. Zo gek dat mijn gezicht, armen en benen niet rood zijn geworden. Wellicht omdat die vaker blootgesteld worden aan de zon.

Mijn benen zijn mooi bruin nu. Dus ik heb er vandaag mee lopen pronken in een shortje.

Zoals gezegd ben ik iets gaan eten met Jay. Dat moest vroeg op de avond omdat ze morgenvroeg een vlucht heeft. 3h lang hebben we uitgelaten zitten praten. We konden elkaar zelfs niet laten uitpraten omdat we zoveel te vertellen hadden. Ze heeft samen met mij de hele Mauritius situatie zitten overanaliseren. Heerlijk! Dan is dat ook uit mijn systeem. :proud:

Nu kan ik rustig in het gezelschap van Pringles naar mijn serie kijken: "Jane the virgin".
Misschien kon Mr UK die avond echt niet omdat hij die afspraak al had staan? Zijn uitnodiging die volgde mbt de brunch komt op mij (als buitenstaander) niet als “brush off” over hoor.
Yabanci schreef:
04-11-2019 19:25
Misschien kon Mr UK die avond echt niet omdat hij die afspraak al had staan? Zijn uitnodiging die volgde mbt de brunch komt op mij (als buitenstaander) niet als “brush off” over hoor.
Als een man echt interesse heeft dan zorgt hij ervoor dat hij je snel kan zien. Hij zal ook uit zichzelf berichtjes sturen ed. Dit doet hij allemaal niet. Voor mij is de boodschap inmiddels even duidelijk als wanneer hij rechtuit zou zeggen: "Ik heb geen interesse." :-)
Ik kon gisterenavond niet slapen. Niet zo vreemd aangezien ik om 18h al in bed moest kruipen.

Maar, ik kreeg wel een idee toen ik mij voor de 50ste op mijn andere zij draaide. 04/01 ben ik 1 jaar in dienst. Dat lijkt mij een goed moment om een nieuw topic te openen met een toepasselijkere naam. Dit topic gaat al lang niet meer alleen over vliegen. Dus ik dacht aan de titel: "Dolly's Diary". Wat denken jullie?
TrolleyDolly schreef:
06-11-2019 02:20
Ik kon gisterenavond niet slapen. Niet zo vreemd aangezien ik om 18h al in bed moest kruipen.

Maar, ik kreeg wel een idee toen ik mij voor de 50ste op mijn andere zij draaide. 04/01 ben ik 1 jaar in dienst. Dat lijkt mij een goed moment om een nieuw topic te openen met een toepasselijkere naam. Dit topic gaat al lang niet meer alleen over vliegen. Dus ik dacht aan de titel: "Dolly's Diary". Wat denken jullie?
Dat is wat het is.....dus ik zeg......Doen!!!
TrolleyDolly schreef:

Ja, leuk!
TrolleyDolly schreef:

Goed idee. Maar ik vraag me stiekem wel af of de titel dan nog wel nieuwe lezers trekt. Ik ben begonnen met dit topic te lezen omdat er iets met 'vliegen' inzat, dat blijft toch altijd iets magisch. Heel veel mensen hebben misschien ooit gedroomd over het leven van een stewardess en door jouw verhalen kunnen we een beetje binnenkijken hoe dat is. Alleen maar Dolly's Diary klinkt een beetje als een bouqetreeks terwijl jouw verhalen natuurlijk veel leuker zijn. Misschien een ondertitel erbij zetten, bijvoorbeeld Dolly's Diaries, stories of a flight attendant.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik lees je graag dus niet stoppen met schrijven hoor. Wat dacht je van:
Still flying, Dubai
of
Gone flying, Dubai continues.
Superuser2018 schreef:
06-11-2019 11:14
Ik lees je graag dus niet stoppen met schrijven hoor. Wat dacht je van:
Still flying, Dubai
of
Gone flying, Dubai continues.
Still flying :proud: Ook leuk!

Laat de suggesties maar komen. We hebben nog 2 maanden om erover na te denken.

Ik ben net aangekomen in Lissabon. Oh wat ben ik moe. Ik heb echt moeten googlen of ik "suggesties" wel goed had getypt. :facepalm: Mijn keel is een beetje rauw na 8h vliegen. De vlucht was verder heel aangenaam.

Ik ga zo toch nog even de stad in met de crew.

Straks of morgen meer over de vlucht. Ik krijg nu niet veel zinnigs meer getypt. :uh?:
Er zit een leuk foodcourt in Lissabon, eten moet je toch.
Ik vind de titel Gone Flying, Dubai, met de naam Trolley Dolly én je avatar een prrrima combinatie.
Ik lees altijd wat jij geschreven hebt.
" Vooral dooooorgaaaaan! "
Potverrrrdorie! Nu begint het te regenen :cry: Gezien de keelpijn is het misschien geen goed idee om in de regen te gaan lopen. Ziek worden net voor mijn vakantie is echt geen optie. Volgens de weersvoorspelling gaat het alleen maar harder regenen.
Jullie staan voor jouw appartement. Hij zegt: ik lust wel een drankje. En dan zeg jij: je kan ook een bar nemen in je kamer. Ipv dat je hem uitnodigt voor een drankje. Ik denk dat hij zich afgewezen voelt door jou hoor.
Wintertime16 schreef:
06-11-2019 14:53
Jullie staan voor jouw appartement. Hij zegt: ik lust wel een drankje. En dan zeg jij: je kan ook een bar nemen in je kamer. Ipv dat je hem uitnodigt voor een drankje. Ik denk dat hij zich afgewezen voelt door jou hoor.

Dat dacht ik ook! Plus dat jij hem meevraagt naar een etentje met iemand anders... ik denk dat hij zich gefriendzoned (zeg ik dat goed... :P ) voelt!
Yep, eens met hierboven.
Je kunt niet verwachten dat hij met jou contact opneemt terwijl hij min of meer zichzelf uitnodigde en jij hem naar huis stuurde.
Tijd voor actie dus. Stuur hem een bericht en vraag of ie wat wil drinken!
Yabanci schreef:
06-11-2019 16:20
Yep, eens met hierboven.
Je kunt niet verwachten dat hij met jou contact opneemt terwijl hij min of meer zichzelf uitnodigde en jij hem naar huis stuurde.
Tijd voor actie dus. Stuur hem een bericht en vraag of ie wat wil drinken!
+ 1, jij hebt juist hem afgewimpeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven