Gone Flying, Dubai

12-12-2018 17:57 2119 berichten
Welkom in mijn vervolgtopic! :cheer:

Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.

Maar eerst... inpakken en afscheid nemen. :there:

Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd. ;-)
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
Yeeeh voor de Italiaan. Toen je over die vlucht schreef, hoopte ik op de Italiaan voor je. Maar het 'werd' Mr. UK.

Benieuwd hoe het nu verder gaat.
Jeetje wat een verhalen. Neighbours is er niks bij!!!
Superuser2018 schreef:
09-11-2019 08:28
Wat een plottwist Dolly. Zat je toch goed met je gevoel over Max.

En zelf weer opgeknapt?
Helaas niet. Logisch ook.. ik wist dat het niet slim was om op de uitnodiging in te gaan. Maar ik had zelf nooit kunnen verzinnen dat de avond zo'n wending zou nemen. :proud:

Ik heb nu een droge hoest, mijn oren zaten dicht en ik ben verkouden. De keelpijn is wel zo goed als weg. Ik heb Advil genomen, hoestdrank, keelspray en neusspray. En heel die mikmak heb ik in mijn handbagage gestoken. Nog 1 vlucht volhouden. Dankzij de medicijnen zijn mijn oren weer open. Het belangrijkste is om geen barotrauma op te lopen.
Eendje_ schreef:
09-11-2019 08:34
Dolly, wat een heerlijke verhalen weer :popcorn:
Wat ga je doen met de Italiaan? :hihi:
Ik heb werkelijk waar geen idee. :confused:

Ik heb hem wel teruggezoend. :-$ Hij kan dat best goed namelijk :hihi:

Hij weet heel goed dat ik hem knap en aardig vind maar dat die "spark" er niet is. En ik denk dat hij zich daar niet aan stoort onder het mom van "wat niet is, kan nog komen". Hij heeft mij op zijn beurt heel duidelijk gemaakt dat hij het echt niet zomaar gaat opgeven.

Ik weet het niet. Ik ben echt op zoek naar het "swept of my feet" gevoel.
En een man die mij kan laten lachen. Dat vind ik echt belangrijk.

Ik heb tegen Lucio gezegd dat ik dit even ga laten rusten tot ik terug ben van mijn vakantie.

1 ding is wel zeker: ik ga dit keer minder moeite hebben met terugkeren naar Dubai. :D
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat iemand al zei
Boeketreeks verhalen :hyper: ik lees je verhalen vanaf je twijfel wel of niet solliciteren in Duitsland was het tóch? héérlijk leven heb je.
mamavanvier schreef:
09-11-2019 11:07
Wauw wat iemand al zei
Boeketreeks verhalen :hyper: ik lees je verhalen vanaf je twijfel wel of niet solliciteren in Duitsland was het tóch? héérlijk leven heb je.
Klopt inderdaad! Dat was ik. Wat leuk dat je bent blijven lezen.
Tja2 schreef:
09-11-2019 00:04
Ik lees dit gewoon als: hij wil je uitnodigen. Niks meer, niks minder.
En ja, dat kan 'gewoon flirten en niks meer' zijn, maar dat weet je dus niet. Tenzij (als je dat wilt natuurlijk) op de uitnodiging ingaat en dan kom je er vanzelf achter. ;-)
Nou, zo zie je maar weer... :proud: Al was het niet helemaal zoals ik het had bedacht, haha.

Wat een ontwikkelingen, leuk om te lezen!
TrolleyDolly schreef:
09-11-2019 07:47

Toen het al veeeeel te laat was liep Lucio met mij mee naar mijn gebouw waar hij een taxi naar huis zou nemen. Hij zei toen dat hij weet dat ik Max leuk vind. Great! Michael had ook al hetzelfde gezegd. Ik begreep er niks van. Ik had namelijk gepaste afstand gehouden gezien het feit dat Max een vriendin heeft.
Lucio zei ook dat hij weet dat Max zijn vriendin nooit zal verlaten. En toen zoende hij mij.
Ja natuurlijk zegt hij dat (6) , hij wil jou natuurlijk voor zichzelf alleen :heart: .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Omg wat een leven!
Stopt de vliegmaatschappij feromonen in het eten van de crew ofzo?
:hihi:
Ik lees al een tijdje mee. Zou ik ook je insta mogen?
Rosalind schreef:
09-11-2019 16:59
Stopt de vliegmaatschappij feromonen in het eten van de crew ofzo?
:hihi:
Haha! :biggrin:

Ik ontmoet hier elke vlucht opnieuw nieuwe mensen. De kans is dan veel groter dat je wat interessant tegen het lijf loopt dan bij een kantoorbaan met dag in dag uit dezelfde collega's.

Een layover op een honeymoonbestemming helpt ook eea vooruit. ;-)

Ik ben heelhuids terug in Dubai geraakt! Als ik thuis ben even wat hydrateren en dan een paar uurtjes slapen voor ik terug naar de luchthaven ga.
Prettige vakantie
Leuk verhaal weer Dolly!

Wat ik me dan afvraag; waar hebben jullie gezoend?
Ik meen namelijk dat het in Dubai verboden is om in het openbaar affectie te tonen. Of was er geen kip (of politie) meer op straat en neem je het risico voor lief?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik heb 5h geslapen en ben klaar om naar de luchthaven te vertrekken. Er is echter een storm op komst hier. Geweldig... ik hoop dat het is overgewaaid over 3h.
Een fijne vakantie gewenst, geniet ervan!!
Fijne vakantie!
Fijne vakantie Dolly!
Fijne vakantie! Hopelijk rustige vlucht gehad zonder vertraging.
Ik zie dat je met een uur vertraging bent vertrokken (als ik het goed gezien heb). Dus een heel fijne vakantie gewenst!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
fijne vakantie Dolly!!
mevrouwiglesias schreef:
10-11-2019 12:13
Ik zie dat je met een uur vertraging bent vertrokken (als ik het goed gezien heb). Dus een heel fijne vakantie gewenst!
Klopt! Was ik al bang voor. De storm gooide wat roet in het eten.

Intussen zijn we weer tijdelijk buren! Ik sta aan de gate te wachten tot de collega's de deuren opengooien richting vrijheid, frisse lucht, frietjes en familie. :jump:
Hoera, de vakantie kan beginnen! Veel plezier!
Leuke verhalen Dolly, vorig jaar je selectietopic gelezen en vandaag op weg naar Brussel dit topic herontdekt.

Zou ik ook je insta mogen?

Fijne vakantie!
Fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven