Gone Flying, Dubai

woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.

Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.

Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.

anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd

zaterdag 9 november 2019 om 10:10
Helaas niet. Logisch ook.. ik wist dat het niet slim was om op de uitnodiging in te gaan. Maar ik had zelf nooit kunnen verzinnen dat de avond zo'n wending zou nemen.Superuser2018 schreef: ↑09-11-2019 08:28Wat een plottwist Dolly. Zat je toch goed met je gevoel over Max.
En zelf weer opgeknapt?

Ik heb nu een droge hoest, mijn oren zaten dicht en ik ben verkouden. De keelpijn is wel zo goed als weg. Ik heb Advil genomen, hoestdrank, keelspray en neusspray. En heel die mikmak heb ik in mijn handbagage gestoken. Nog 1 vlucht volhouden. Dankzij de medicijnen zijn mijn oren weer open. Het belangrijkste is om geen barotrauma op te lopen.

zaterdag 9 november 2019 om 10:26
Ik heb werkelijk waar geen idee.

Ik heb hem wel teruggezoend.

Hij weet heel goed dat ik hem knap en aardig vind maar dat die "spark" er niet is. En ik denk dat hij zich daar niet aan stoort onder het mom van "wat niet is, kan nog komen". Hij heeft mij op zijn beurt heel duidelijk gemaakt dat hij het echt niet zomaar gaat opgeven.
Ik weet het niet. Ik ben echt op zoek naar het "swept of my feet" gevoel.
En een man die mij kan laten lachen. Dat vind ik echt belangrijk.
Ik heb tegen Lucio gezegd dat ik dit even ga laten rusten tot ik terug ben van mijn vakantie.
1 ding is wel zeker: ik ga dit keer minder moeite hebben met terugkeren naar Dubai.

zaterdag 9 november 2019 om 11:39
Klopt inderdaad! Dat was ik. Wat leuk dat je bent blijven lezen.mamavanvier schreef: ↑09-11-2019 11:07Wauw wat iemand al zei
Boeketreeks verhalenik lees je verhalen vanaf je twijfel wel of niet solliciteren in Duitsland was het tóch? héérlijk leven heb je.
zaterdag 9 november 2019 om 14:22
Nou, zo zie je maar weer...

Wat een ontwikkelingen, leuk om te lezen!
zaterdag 9 november 2019 om 15:33
Ja natuurlijk zegt hij datTrolleyDolly schreef: ↑09-11-2019 07:47
Toen het al veeeeel te laat was liep Lucio met mij mee naar mijn gebouw waar hij een taxi naar huis zou nemen. Hij zei toen dat hij weet dat ik Max leuk vind. Great! Michael had ook al hetzelfde gezegd. Ik begreep er niks van. Ik had namelijk gepaste afstand gehouden gezien het feit dat Max een vriendin heeft.
Lucio zei ook dat hij weet dat Max zijn vriendin nooit zal verlaten. En toen zoende hij mij.

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

zaterdag 9 november 2019 om 17:48
Haha!

Ik ontmoet hier elke vlucht opnieuw nieuwe mensen. De kans is dan veel groter dat je wat interessant tegen het lijf loopt dan bij een kantoorbaan met dag in dag uit dezelfde collega's.
Een layover op een honeymoonbestemming helpt ook eea vooruit.

Ik ben heelhuids terug in Dubai geraakt! Als ik thuis ben even wat hydrateren en dan een paar uurtjes slapen voor ik terug naar de luchthaven ga.
zondag 10 november 2019 om 02:13
Leuk verhaal weer Dolly!
Wat ik me dan afvraag; waar hebben jullie gezoend?
Ik meen namelijk dat het in Dubai verboden is om in het openbaar affectie te tonen. Of was er geen kip (of politie) meer op straat en neem je het risico voor lief?
Wat ik me dan afvraag; waar hebben jullie gezoend?
Ik meen namelijk dat het in Dubai verboden is om in het openbaar affectie te tonen. Of was er geen kip (of politie) meer op straat en neem je het risico voor lief?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

zondag 10 november 2019 om 13:03
Klopt! Was ik al bang voor. De storm gooide wat roet in het eten.mevrouwiglesias schreef: ↑10-11-2019 12:13Ik zie dat je met een uur vertraging bent vertrokken (als ik het goed gezien heb). Dus een heel fijne vakantie gewenst!
Intussen zijn we weer tijdelijk buren! Ik sta aan de gate te wachten tot de collega's de deuren opengooien richting vrijheid, frisse lucht, frietjes en familie.