Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wat goed zeg, Vleer! Gefeliciteerd! En nu een keuze maken..

@Xen: Wat vervelend van die vriend! Ik hoop dat het gauw beter met 'm gaat!

@PV: Werk ze nog vandaag! En succes met de jacht op meubels!

En ik geloof dat ik het nu al 3 keer gezegd heb..maar ik ga ECHT uit bed en onder de douche
Hee wat goed. Vleer! Rustig over nadenken dan maar.

Xen: te lief, te zacht om een relatie mee te hebben, hij is fantastisch, gezellig, leuk, slim, grappig en zeker ook erg lekker, dat is niet veranderd.

Beterschap voor je vriend! Wat een naar verhaal. Hoop dat er iets gevonden wordt in het ziekenhuis en dat het snel beter gaat.
Ik heb een topic geopend op WERK .. over mijn opzegtermijn e.d .. Snap t niet helemaal..

Ontslagbrief is al wel getypt ... nog niet geprint en nog niet opgestuurd.

Ben idd de voors en tegens tegen elkaar aan het afwegen. Baan 1 is 32 uur p/w, meer de richting uit die ik al jaren ken en ook veel ga meemaken en leren, veel verantwoordelijkheden, mogelijkheden om opleidingen te doen. Redelijk grote afdeling.

Baan 2 is 28 uur p/w is totaal iets nieuws minder verantwoordelijkheden , minder kans voor opleidingen, kleine afdeling.

qua afstanden maakt weinig uit , beide even ver rijden.

Voor baan 1 heb ik a.s donderdag een arbeidsvoorwaardengesprek voor baan2 hoor ik dat nog.

Qua salaris zal baan1 beter zijn dan baan2

volgens mij heb ik t al duidelijk haha .. baan 1
Vleer dat word effe een weekendje seriues nadenken en zoals Xen zegt voor en tegens afwegen!! Oh ja proficiat he

Ja is lastig verhaal he men collega verhaal straks eens nazien wanneer die een week nacht komt doen...

MP ik ben het helemaal met Xen eens jij doet zo verliefd over weekendmeneer en nu je laatste post...?? Om eerlijk te zijn bij mij komt het over als bindingsangst het klonk allemaal zo heerlijk en nu. Maar zoals de rest zegt misschien effie laten weten dat je liever enkel in weekend bezoek wil ivm tijd met je kids ofzo (neem dan eerste weekend, als je van weekend tot weekend gaat tenminste, dan kun je nog altijd zeggen blijf maar hele week )

Indi leuk gewinkeld? Tof he zo'n dagje vroeger lang weekend

Voel je je al wat vrolijker?

Ben zalig wakker geworden met op gezicht ga wat naar buiten nu
Haha slaapkop dat ik ben, was vergeten laatste blad te lezen dus MP heb je reactie op xen nu gelezen
Xen: Jeetje heftig van je beste vriend! Ziekte van Crohn is ook echt wel een heftige ziekte! Hoop dat het snel beter met hem gaat!!!!!

Hier is het echt super stralend lekker weer! :shining:

Ik ben even naar mijn ouders huis gegaan omdat die een grote tuin hebben op het zuiden en lekker uit de wind. Ik lig dus lekker in bikini in de tuin met ipodje op!

Ik hoop dat iedereen verder leuke weekendplannen heeft zo met de Paasdagen voor de deur!!

Morgen waarschijnlijk ook super lekker weer, dus lekker van genieten!!!!
EN toen waren er allemaal wolken!!!!!!!
Bah, Xen, dat is naar. Hopelijk vinden ze snel iets, en dan iets wat niet al te ernstig is (naast die ziekte van Crohn dus)

Vleer, volgens mij weet je het al qua baan. Maar neem even rustig de tijd om er over na te denken. Je hebt iig lekker weekend nu.

WM, wat heerlijk! Ik wist niet wat ik aan moest doen, buiten zag ik mensen met truien en jassen aan, maar nu ik net even naar de super fietste was het zooooooo heerlijk!

Ik ga zo even met boek in de zon.

(Oh, RPman komt online, kan zelfs wel met hem op n terrasje gaan zitten. Misschien ook niet, veels te veel zenuwen voor zo'n heerlijke dag. Misschien moet ik maar in de sekte!)
Heerlijk weertje.. tafel is weer geverfd net een hele tijd op balkon gezeten..

En maak mij stiekem druk om t beeindigen van mijn arbeidsovereenkomst.. Wil de directie vervelend doen , kunnen ze mij verplichten om mijn contract uit te dienen.

Naja de rest staat wel op t topic werk
Vleer: gefelciteerd met je 2 banen > goed hoor!

Hoe zit het met je abreidsovereenkomst dan vleer; heb je een jaarcontract en geen opzegtermijn? Anders kun je toch gewoon je opzegtermijn aanhouden..... anyway;sterkte ermee, maar niet teveel piekeren he!

Voor de rest: halloow!

Vnvd pannenkoeke eten, snel douche en weer de deur uit.

Wat een heerlijk weertje!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ing.. in mijn arbeidsovereenkomst staat dat de wettelijke bepalingen gelden bij beeindiging/opzegging arbeidsovereenkomst..

Maar ik heb een 1jr contract dat van rechtswege afloopt in December 09. Er staat niets in over tussentijdse opzegging. (helaas).. En volgens de wet loopt ie gewoon af per december en wanneer ik eerder wegga , kan mijn werkgever op mij de schade verhalen.

Offff ik moet met de directeur in gsprek gaan en kijken of hij met wederzijds goedvinden mijn contract wil ontbinden.
Lekker hé Pop! Wat heb je uiteindelijk gedaan? Met RPman op terras of met een boek in de zon?

Ow Ing...lekker pannekoeken! Ik ga maandag met een vriendin poffertjes maken! ook zo lekker met poedersuiker en een flinke klont roomboter! Veel plezier vanavond!!!
1 probleem .. mijn tafel past neit door t deurkozijn haha
@Vleer: hahaha..kan de tafel nog uit elkaar??

@ingel; Mmmm..Pannenkoeken! die ga ik ook weer eens bakken binnenkort!

@Reiz; Lekker naar buiten geweest?

@Pop: Hoe heb je je middag nu door gebracht?

@WM: al een beetje bruin??

Ik heb echt een heeeerlijke dag gehad!! Eindelijk mijn boek uitgelezen..lekker op het balkon in de zon en ik zat gewoon in een hemdje..

Voor zometeen een lekkere salade in elkaar geflanst met gerookte makreel..mijn dag is een stuk beter dan gisteren

Lang leve de zon!!
Indi geen idee.. wacht op de buurman die mij komt helpen.. Misschien moet ie op de kant door mijn slaapkamer raam zo t balkon op .. En anders met touwen vanaf de begane grond haha
grrrrrr.

Eindelijk thuis, is de zon weg!

Morgen even lekker sporten, dan meubeltjes uitzoeken bij oa. loods 5, daar zijn nu wat leuke aanbiedingen en dan kijken wat de rest van het paasweekend brengt

Oh, en zondag bbq-en, lekkerr

Vleer, jammer van je tafeltje. Zit je erg hoog? (denk 2e verdieping gezien de foto's?).
Hai allemaal!

Ook weer thuis na lange wandeling met goeie vriend, samen bij beste vriend in het ziekenhuis geweest (gaat alweer een stuk beter, darmonderzoek gehad en nu heeft ie waarschijnlijk niet een crohn, maar een andere chronische darmziekte met een heel lastige naam, minder erg dan crohn iig) en daarna op terras met rose en nachos. Wat een heerlijke middag! Vriend had etentje vanaond, anders hadden we er nog gezeten.

had R nog gesmst, want die was ook vrij vandaag, maar was ergens aan het klussen. Kan zijn dat ie bij mij nog even komt klussen straks :-)

WM, in je bikini al? Super zeg!

Indi: lekker zon egodagje he en altijd goed gevoel dat je boek uit hebt!

Pop; potentiele date? of zit je nu te daten?

MP: jammer dat je niet op het 'ik ben zo geslaagd'issue ingaat, maar daar zul je je redenen wel voor hebben dan.

Vleer: succes met de tafel! hahaha. En ik denk dat je gewoon maand opzegtermijn hebt hoor, zoals iedereen.

Ingel: lekker, pannekoeken. Ik ga zometeen maar salade maken.
Oh PV: loods 5 is echt leuk! maar zitten die bij jou in de buurt dan?
quote:Xenia66 schreef op 10 april 2009 @ 19:10:

Oh PV: loods 5 is echt leuk! maar zitten die bij jou in de buurt dan?

Mwoah, wat is dichtbij

Wat dat betreft ben ik wel makkelijk, wil in ieder geval even een kijkje genomen hebben daar.

Enige nadeel is: kopen is meenemen en aangezien mijn auto niet zo groot is moet ik waarschijnlijk twee keer heen en weer.
@Xen: Klinkt als een geslaagde middag!! Wat voor een salade heb jij gemaakt??

@PV: Loods 5 lijkt me erg leuk! Volgens mij hebben ze er leuke dingen...ik wil er ook nog eens gaan kijken!

@Vleer: Hoop dat het gaat lukken met je tafel!

Ik heb eigenlijk best al zin in een wijntje..
hmmm wijn!
Zitten toch in Zaandam ergens, PV? of hebben ze nu meer vestigingen?

Ik was op bank in slaap gevallen...rose hakt er wel in in de zon en natuurlijk lange wandeling gemaakt. Haha, had mn gympen aangetrokken voor de wandeling omdat die vriend altijd klaagt over mn hakjes (ben een tutje daarin), hij helemaal blij dat ik gympen aanhad. Belt R net, vertel ik dat ik lange wandeling heb gemaakt, zegt ie: je had vast de juiste schoenen weer niet aan...grappig dat mensen mij blijkbaar dus toch zo zien.

Anyway, R is niet in zn hum, had kutdag gehad vanwege klussen-zere rug-te warm, dus heb gezegd dat ie maar moest relaxen.

Ik schenk ook wijntje in Indi en salade is maar net wat er nog in de koelkast ligt :-) tomaten, feta en zo.
Oeh..lekker Xen! Ik vind feta erg lekker! Mijn salade was ook voor herhaling vatbaar!

En ik neem ook gewoon lekker een wijntje! Ik ga wel voor wit
en..jammer dat R. niet komt??

grappig verhaal van die gympen trouwens
nee hoor is niet jammer, Kan best zijn dat zn humeur wat beter wordt en dan hoor ik t wel ennuh weekend is nog lang natuurlijk.

ik had trouwens mn schoenen met hoge hak wel in tas zitten hoor, hou met alles rekening :-)

ik aan de rose!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven