Hoe vind ik een vent!?
maandag 11 november 2019 om 20:10
Auditor schreef: ↑10-11-2019 19:39Denk dat ik het geen vrouw wil aandoen een relatie met mij te hebben.
Ik ben niet meer op te voeden en bij te sturen. Te lang alleen en daardoor te eigenwijs.
Maar als het toch moet:
Motorrijdster die goed kan sleutelen met flink technisch inzicht.
Als ze goed klan klussen in het algemeen is dat ook een pré, moet volgend jaar een balkon vervangen.
Goed salsa kunnen dansen. Maar wel begrijpen dat dit niet betekent dat ik op feestjes alleen met haar dans.
En vooral geen moeite hebben met mijn al ruim 20 jaar durende vriendschap met een vrouw.
Ik kan alleen geen salsa dansen, verder kan ik achter alles een vinkje zetten.... ben alleen geen vrijgezel meer....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
dinsdag 12 november 2019 om 00:47
Odense2 schreef: ↑11-11-2019 19:50Je ziet een leuke dame. Zonder trouwring en zonder kind in draagdoek. Ze heeft een halve liter melk, een tijgerbolletje en drie appels in haar winkelmandje. Ze doet oesterzwammen in haar mandje. Je zegt: "Oesterzwammen, dat heb ik nog nooit gegeten. Waar gebruik je die in?" Dan zegt zij: "Wat ben jij een cultuurbarbaar. Iedereen eet toch oesterzwammen." Of ze geeft je zo'n receptenkaartje van de Appie. Of ze kijkt je woedend aan, omdat ze mindful boodschappen wil doen en jij haar mindful-moment hebt verstoord. Of ze maakt een praatje met je.
Ik heb twee jongens pubers. Mijn winkelwagen ziet eruit alsof WO III elk moment kan beginnen en dat is dan voor 4 dagen ofzo.
Dat word dus niks in die supermarkt.
dinsdag 12 november 2019 om 01:03
He het bestaat. 1e date al se# zeggen ze meestal neeeeee das te makkelijk...Lady*Voldemort schreef: ↑11-11-2019 19:45Nou ja, ik ben mijn vent in 1999 tegengekomen op een meerdaags kampeerweekend. Een half uur na kennismaking zaten we hevig te zoenen en hij ging heel gewillig mee naar mijn tentje hoor![]()
•zucht•
Na al deze verhaaltjes. Liefde en aantrekkingskracht is toch wel magisch...
dinsdag 12 november 2019 om 01:06
the_Wicked_Witch schreef: ↑12-11-2019 00:47Ik heb twee jongens pubers. Mijn winkelwagen ziet eruit alsof WO III elk moment kan beginnen en dat is dan voor 4 dagen ofzo.
Dat word dus niks in die supermarkt.![]()
Ik word bang als zoon aanbiedt om mee te gaan, liggen er ineens weer dingen in die kar die niet op mijn lijstje stonden. Oke, voordeel is wel dat we ook 2x zo snel klaar zijn met boodschappen doen en dat hij de zooi in de auto laadt en ik afreken.
Maar idd, ik kan nog zo rondlopen als single in die supermarkt en zoon aan de andere kant, het helpt niks. Ik doe soms echt mijn best om zoon al gelijk met kar en al naar de auto te sturen zodat ik alleen nog maar met die zelfscanner bij de kassa sta, maakt niks uit.
Krijg motto niet verwijderd :-)
dinsdag 12 november 2019 om 06:42
iceteapeach schreef: ↑12-11-2019 01:06Ik word bang als zoon aanbiedt om mee te gaan, liggen er ineens weer dingen in die kar die niet op mijn lijstje stonden. Oke, voordeel is wel dat we ook 2x zo snel klaar zijn met boodschappen doen en dat hij de zooi in de auto laadt en ik afreken.
Maar idd, ik kan nog zo rondlopen als single in die supermarkt en zoon aan de andere kant, het helpt niks. Ik doe soms echt mijn best om zoon al gelijk met kar en al naar de auto te sturen zodat ik alleen nog maar met die zelfscanner bij de kassa sta, maakt niks uit.
Ook dat. Als ik zoon 1 bij me heb lijkt het van een afstand op een nieuwe verkering. Of dat ik een Dréetje (let op, dit wordt een nieuw woord
dinsdag 12 november 2019 om 07:46
Nee hoor minimaal 1 meer niet
Buiten dat heel ouderwets op de dansschool elkaar gevonden
dinsdag 12 november 2019 om 08:24
Het idee van iemand bij de supermarkt tegenkomen is natuurlijk niet dat je bij het schap met kant en klaar maaltijden gaat staan cruisen. Het is meer dat je open staat om overal leuke mannen tegen te komen mocht het gebeuren. Dus als er dan wél iemand een praatje begint je het herkent, of misschien zelfs eens een praatje durft te beginnen. De supermarkt is er niet de ideaalste plek voor.
Ik las eens een dat de beste plekken om je visvijver te vergroten zijn die
- waar je makelijk een praatje kan hebben (dus niet de bioscoop of een club met harde muziek).
- waar je een tijdje verblijft (dus waar iemand ook de tijd heeft voor een praatje. Supermarkt is dan dus ook niet echt ideaal).
- waar jouw 'soort' man/vrouw komt (dus wil je een sportliefhebber, dan maak je meer kans bij een gemengde sportclub dan bij een gallerie opening. De kroeg of disco is hierom ook niet geweldig want daar komt vanalles).
En ik moet zeggen dat ik het daar wel mee eens ben. Ben zelf altijd meer leuke mannen tegengekomen door ook meer leuke dingen te gaan ondernemen. Want ze zitten overal, en veel ook juist niet online.
Ik las eens een dat de beste plekken om je visvijver te vergroten zijn die
- waar je makelijk een praatje kan hebben (dus niet de bioscoop of een club met harde muziek).
- waar je een tijdje verblijft (dus waar iemand ook de tijd heeft voor een praatje. Supermarkt is dan dus ook niet echt ideaal).
- waar jouw 'soort' man/vrouw komt (dus wil je een sportliefhebber, dan maak je meer kans bij een gemengde sportclub dan bij een gallerie opening. De kroeg of disco is hierom ook niet geweldig want daar komt vanalles).
En ik moet zeggen dat ik het daar wel mee eens ben. Ben zelf altijd meer leuke mannen tegengekomen door ook meer leuke dingen te gaan ondernemen. Want ze zitten overal, en veel ook juist niet online.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
dinsdag 12 november 2019 om 08:36
dinsdag 12 november 2019 om 09:01
Zelfs als er geen kind in dat kinderzitje zit blijken vrouwen het al aantrekkelijk te vinden.
Niet alle vrouwen hè.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 12 november 2019 om 09:05
Het overkwam me in m'n oude buurt wel eens. Hoor je 'heeee popje' en dan fietst zo'n vent greinzend langs met een peuter op het achterzitje. Ik denk echt niet dat iemand dat aantrekkelijk vindt.
Maar als een man voor z'n kinderen zorgt zullen vrouwen die zich ook voort willen planten misschien denken 'zorgzame vader' of 'woke'
dinsdag 12 november 2019 om 09:08
Ik ben er inmiddels achter dat ik zorgzaam gewoon onaantrekkelijk vind.Murrmurr schreef: ↑12-11-2019 09:05Het overkwam me in m'n oude buurt wel eens. Hoor je 'heeee popje' en dan fietst zo'n vent greinzend langs met een peuter op het achterzitje. Ik denk echt niet dat iemand dat aantrekkelijk vindt.
Maar als een man voor z'n kinderen zorgt zullen vrouwen die zich ook voort willen planten misschien denken 'zorgzame vader' of 'woke'
Bij mannen zowel als bij vrouwen.
Maar: bij vrouwen vind ik een leeg kinderzitje op de fiets een mooi bewijs dat ze ook dingen doen zonder hun kinderen (aantrekkelijk dus), terwijl ik bij mannen een leeg kinderzitje vooral een bewijs vind dat ze ook zorgzaam (onaantrekkelijk dus) zijn.
dinsdag 12 november 2019 om 09:13
Ik ben altijd serieus, dat maakt mij zo grappig.
Ik wil een partner die genoeg geld heeft om de boodschappen te laten bezorgen.