Bord-en kaartspellentopic voor iedereen

09-05-2017 19:10 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 2: entertainment/bord-en-kaartspellen-voor ... ges/470601

Dit topic is voor spelliefhebbers, van zeer verslaafd tot och wel een keertje leuk.

Van Wauw, kennen jullie dat nieuwe spel al tot ik stond in de winkel en ik wist niet wat ik moest kiezen want ik wist niet dat er zoveel waren

Van aankondigingen tot beurzen of vragen daarover of wat er maar op spelgebied is.

Je mag best zeggen dat je een bepaald spel niks vindt, want dat wil niet zeggen dat je de liefhebber van dat spel niks vindt

Hoop dat we er een leuk topic van kunnen maken, hoeft geen top 3 te worden, maar wel een dat niet helemaal verdwijnt in het grote geheel

Je top 3 spellen mogen ook genoemd worden natuurlijk

veel plezier allemaal
nlies wijzigde dit bericht op 14-11-2020 20:21
8.50% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Geen sinterklaas hier officieel, maar Spel is er dicht genoeg bij voor de uitzondering
Wist niet dat er een topic was op viva. Leuk! Hier vanavond welcome to gespeeld.
davo1979 schreef:
16-11-2019 18:47
Wist niet dat er een topic was op viva. Leuk! Hier vanavond welcome to gespeeld.
Welkom, kom gezellig de laatste 1000 posts volmaken,
Leuk dat er nog steeds mensen ons kunnen vinden, al had ik het topic misschien beter bij entertainment kunnen zetten, nou ja, na deze 1000 dus
Heeft er iemand ervaring met de outlet sale van 999 games?
Is dat de moeite waard qua aanbod en aanbiedingen?
JoyM schreef:
16-11-2019 22:58
Heeft er iemand ervaring met de outlet sale van 999 games?
Is dat de moeite waard qua aanbod en aanbiedingen?
ik niet, is altijd tegelijk met Spel, heb wel gehoord dat je goed moet weten wat de normale prijzen zijn. Maar dat is bij iedere uitverkoop
Ik ben een aantal jaar terug meerdere keren geweest. De eerste keer was leuk goed te doen en nog goede aanbiedingen. De keren daarna werd het steeds drukker en de aanbiedingen minder dus de laatste 3/4 jaar ben ik niet meer geweest . Op Facebook plaatsen ze vaak een lijst met de spellen die ze hebben en de prijzen dus dan kun je vast kijken of je het wat vindt.
Ik ben een paar jaar geleden geweest en begin dit jaar. Je moet de prijzen goed kennen wil je de echte koopjes herkennen. Paar jaar geleden Majesty op spel gekocht voor €23 en de dag erna op de outlet lag hij voor maaaar!!!! €30, wat een koopje :woa:
Dit jaar OMG gekocht voor maar €5, is al wat ouder maar toch best leuk en hebben dat al vaak gespeeld!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Dankje voor de reacties allemaal :)
Dan zal ik me van tevoren even goed inlezen.

Ik hoor veel positieve verhalen over wingspan, wat me toch wel nieuwsgierig maakt.
Het thema vogels spreekt me niet echt aan maar is het spel desondanks leuk?
JoyM schreef:
17-11-2019 11:29
Dankje voor de reacties allemaal :)
Dan zal ik me van tevoren even goed inlezen.

Ik hoor veel positieve verhalen over wingspan, wat me toch wel nieuwsgierig maakt.
Het thema vogels spreekt me niet echt aan maar is het spel desondanks leuk?
Wingspan is pas uit dus ik denk zo dat die nog niet in de uitverkoop zit, maar kan me vergissen.
De bedoeling is dat je voedsel vogels en eieren verzamelt. Het een lukt niet zonder het ander, je hebt verder persoonlijke doelen en algemene.
Er is vast al wel een you tube filmpje dat het beter uitlegt dan dat ik hier kan doen.
999 geeft nog steeds een gratis verrassingsspel als je via de website bestelt
Ik las hier in het topic over Overbooked. Ingelezen wat het inhoudt en dacht dat is wel een spel dat bij ons goed zou kunnen vallen. Is het nergens meer te verkrijgen... :evil:
MrsLady schreef:
17-11-2019 14:41
Ik las hier in het topic over Overbooked. Ingelezen wat het inhoudt en dacht dat is wel een spel dat bij ons goed zou kunnen vallen. Is het nergens meer te verkrijgen... :evil:
Ik had precies hetzelfde!
MrsLady schreef:
Het was op spellenspektakel zaterdag al voor de middag uitverkocht
Ziet er inderdaad leuk uit overbooked.
MrsLady schreef:
Ik heb het spel gekocht via amazon.de. Spel op zich is taal onafhankelijk. Spelregels weet ik niet of die in meerdere talen erin staan.
davo1979 schreef:
18-11-2019 09:35
Ik heb het spel gekocht via amazon.de. Spel op zich is taal onafhankelijk. Spelregels weet ik niet of die in meerdere talen erin staan.
Ik heb het via Thalia.de besteld (die hadden een aanbieding) en daar zaten meertalige spelregels bij, beginnend met Nederlands!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
S7rin schreef:
18-11-2019 12:15
Ik heb het via Thalia.de besteld (die hadden een aanbieding) en daar zaten meertalige spelregels bij, beginnend met Nederlands!
Wat betaal je daar nog aan verzendkosten?
davo1979 schreef:
18-11-2019 12:33
Wat betaal je daar nog aan verzendkosten?
Ik heb het in Duitsland laten bezorgen, dat was iets van €3. Voor Nederland zou je even moeten kijken, maar ze bezorgen er in ieder geval wel.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
8 euro meen ik op te maken uit de site.
Weten jullie of er ergens zelfgemaakte avonturen voor Escaperoom the game zijn te downloaden (hoeft niet gratis hoor)? Ik zoek me helemaal suf en kan niks vinden.
En we hebben nu toch dat apparaat staan....
thistle schreef:
19-11-2019 09:12
Weten jullie of er ergens zelfgemaakte avonturen voor Escaperoom the game zijn te downloaden (hoeft niet gratis hoor)? Ik zoek me helemaal suf en kan niks vinden.
En we hebben nu toch dat apparaat staan....
geen idee, ik heb wel bij Kruidvat wat uitbreidingen gezien, 1 normale en 1 voor 2 personen, rond de 10 euro geloof ik, maar geen idee wat ze ergens anders kosten
Dit is er wat er is qua uitbreidingen van escape room

https://boardgamegeek.com/boardgame/204 ... expansions
Ik hoopte dat er inmiddels mensen zelf uitbreidingen hadden gemaakt voor Escape room. Bv een leuk kerst scenario. Heb al wat uurtjes gegoogled, maar kan alleen de uitbreidingen van de fabrikant vinden.
De codes voor dat apparaat zwerven al genoeg over internet, dus had stille hoop....
In de mail van 999 staat een lijst van de locaties van de spellen, niet wan de vraagprijs
nlies schreef:
20-11-2019 11:21
In de mail van 999 staat een lijst van de locaties van de spellen, niet wan de vraagprijs
Vraagprijs geven ze nooit vrij. Meestal is het tussen de 5 en 15 % op de prijs uit de webshop van 999. Bijvoorbeeld Wingspan (heel nieuw en hot) kost daar €50 en op de sale was hij vorige keer €45 en verwacht dat dat nu nog zo is. Oudere, en dus minder populaire spellen zijn vaak nog goedkoper en dan hebben ze altijd nog een aantal spellen die echt heel goedkoop zijn. Vorige keer bijvoorbeeld La Granja voor €15 en OMG voor €5, dat zijn dan echte stuntprijzen maar vaak maar max 10 spellen waar ze dat bij doen en dus moet je geluk hebben.
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Ja ik denk niet dat het de benzine waard is, ga wel op Spel kijken wat Adriaenssen in de aanbieding heeft. (En dan ergens in België tanken, scheelt ook weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven