Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
strikjemetstippels schreef:
16-11-2019 14:08
Wat een simplistisch stuk vol zelfmedelijden. "You hate me cause you ain't me" idee, ook vol waanideeën dat mens.
Ik zie geen zelfmedelijden. Vind dit uitermate treffend juist, bepaalde Viva dames leven nog in 1950
“De woede die opborrelt zodra een vrouw doet wat mannen al eeuwen onder luid applaus doen, laat zien dat we nog bijna nergens zijn en we de vrouw die seks heeft hoe dan ook als bron van alle kwaad zien.”
smulrol schreef:
16-11-2019 16:56
Ik zie geen zelfmedelijden. Vind dit uitermate treffend juist, bepaalde Viva dames leven nog in 1950
“De woede die opborrelt zodra een vrouw doet wat mannen al eeuwen onder luid applaus doen, laat zien dat we nog bijna nergens zijn en we de vrouw die seks heeft hoe dan ook als bron van alle kwaad zien.”

Ik vind dat vrij veelzeggend over jou eigenlijk. En over Saskia N (die moet gewoon eens een flinke beurt, die columns gaan áltijd over seks).
the_Wicked_Witch schreef:
16-11-2019 17:00
Ik vind dat vrij veelzeggend over jou eigenlijk. En over Saskia N (die moet gewoon eens een flinke beurt, die columns gaan áltijd over seks).
Wat een jij-bak. Wat zegt dat over mij dat ik geen issues met Bridget heb?
smulrol schreef:
16-11-2019 17:05
Wat een jij-bak. Wat zegt dat over mij dat ik geen issues met Bridget heb?

Dan lees je het ondanks je uitmuntende intelligentie verkeerd.
16-11-2019 17:00
Waarom moet ze een flinke beurt? Zo’n trieste uitdrukking vind ik dat, om te zeggen over iemand. En dan heeft ze goede seks. En dan?
appelientjex schreef:
16-11-2019 17:11
Waarom moet ze een flinke beurt? Zo’n trieste uitdrukking vind ik dat, om te zeggen over iemand.

Ik denk dat je daar behoefte aan hebt als je columns alleen nog maar over seks en daten kunnen gaan ja.
Liliane13 schreef:
16-11-2019 13:05
Geweldige column, niks aan toe te voegen!

https://www.ad.nl/binnenland/waarom-toc ... ~a3c6048a/
Wat een hysterisch jankverhaal zeg. "Bridget en ik, we laten ons de mond en de vagina niet snoeren" :facepalm:
Alsof dat het punt is.
Waarmee ik de haatreacties uiteraard niet goed wil praten.
Nothing happens for a reason
Ik vind het nogal typisch dat Saskia Noort eigenlijk impliceert dat het Bridget puur en alleen om de "geile seks" gaat. Ik hoor nergens iets over een klik, intentie serieuze relatie etc. Beetje simpel mens die Saskia..
apart ook dat je dan zelf wel jaloers zou zijn en geen seksleven.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik vind dat Rutte er wat over moet zeggen.
Had zij niet iets met Kluun?
Heeft niet lang geduurd geloof ik?
Ze is een beetje verzuurd. Of was dat misschien al.
Precies dit soort reacties heeft ze het over. Zuur, geen seksleven, simpel mens etc. Wat een domme reacties.
Lekker laten leven die lui. Gaat ons niks aan.
Ik ben het helemaal eens met Saskia Noort. Goede column.
smulrol schreef:
16-11-2019 16:56
Daar gaat het helemaal niet om. Kennelijk komt die ex van het kamp en kampers verdedigen elkaar altijd, maar niet altijd eloquent.

Ik ga niet staan te klappen als een vent elke dag een ander neukt hoor, en om Kluun er maar bij te pakken (ik vind hem met name een lul om dat hij niet kan schrijven, dat hele kanker verhaal et cetera doet me dan minder): die kreeg ook een lading shit over zich heen destijds. Wat z'n bedoeling ongetwijfeld was.

Ik vind het wel extreem ordinair van man en vrouw om constant over neuken te schrijven. En sorry hoor, er zullen heel wat mensen zijn die Bridget juist feliciteren en high fiven dat ze een jonge knul die nog wel wat energie heeft in bed heeft gestrikt. Al weet ik niet of iemand die genetisch aan Hazes Sr. energie kán hebben, maar ok ;-)

Ik vind ook dat ze Bridget weg zet als een sloerie die gewoon een jonge paal wil. En als dat zo is: ook goed. Maar Saskia komt er kennelijk niet eens op dat Bridget misschien wel echt verliefd is. Dus ze zet Bridget zelf weg als eendimensionaal sex object.
16-11-2019 18:56
Daar gaat het helemaal niet om. Kennelijk komt die ex van het kamp en kampers verdedigen elkaar altijd, maar niet altijd eloquent.

Ik ga niet staan te klappen als een vent elke dag een ander neukt hoor, en om Kluun er maar bij te pakken (ik vind hem met name een lul om dat hij niet kan schrijven, dat hele kanker verhaal et cetera doet me dan minder): die kreeg ook een lading shit over zich heen destijds. Wat z'n bedoeling ongetwijfeld was.

Ik vind het wel extreem ordinair van man en vrouw om constant over neuken te schrijven. En sorry hoor, er zullen heel wat mensen zijn die Bridget juist feliciteren en high fiven dat ze een jonge knul die nog wel wat energie heeft in bed heeft gestrikt. Al weet ik niet of iemand die genetisch aan Hazes Sr. energie kán hebben, maar ok ;-)

Ik vind ook dat ze Bridget weg zet als een sloerie die gewoon een jonge paal wil. En als dat zo is: ook goed. Maar Saskia komt er kennelijk niet eens op dat Bridget misschien wel echt verliefd is. Dus ze zet Bridget zelf weg als eendimensionaal sex object.
Daar gaat het dus juist ook niet om.
Die column gaat over de bagger die je als vrouw over je heen krijgt. Als je iets doet wat nog niet zo geaccepteerd is. Zoals een veel jongere man daten. Of een uitgesproken mening hebben en daarover schrijven. Dan krijg je haatreacties. Ze schrijft nergens dat het Bridget enkel te doen is om seks.
16-11-2019 18:56

Als je het stuk van Saskia ordinair vind moet je ook eens wat aan je eigen taalgebruik doen, met je ‘paal’
Maar je hebt de kern van haar betoog gemist, het ging niet om sex maar om de dubbele standaard tov vrouwen. Waar jonge vrouwen die ver na 1950 geboren zijn ook aan meedoen
Wat een slecht geschreven column van Saskia Noort.
Am Yisrael Chai!
Ik denk dat het veel vrouwen helemaal niet om de seks met jr gaat, maar om de manier waarop ze dit aanpakken. Dat mevrouw Noort daar weer een seksrelateerd issue van maakt ligt eerder aan haar mindset denk ik.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 11:57
0.24% gewijzigd
17-11-2019 11:49
Ik denk dat jhet veel vrouwen helemaal niet om de seks met jr gaat, maar om de manier waarop ze dit aanpakken. Dat mevrouw Noort daar weer een seksrelateerd issue van maakt ligt eerder aan haar mindset denk ik.
Nou, dat dus. Ik snap bovendien niet waarom ze de situatie van Bridget met zichzelf vergelijkt, die twee hebben niks met elkaar te maken en komt eerder over als goedkoop willen meeliften met Bridget.
Am Yisrael Chai!
Ik denk dat het mensen niet zoveel doet maar de roddelpers maakt het zo groot, stel dat je al die berichten niet had gelezen in de krant en die pop ups op je telefoonscherm.. dat was je er een stuk minder mee bezig.
17-11-2019 11:49
Ik denk dat jhet veel vrouwen helemaal niet om de seks met jr gaat, maar om de manier waarop ze dit aanpakken. Dat mevrouw Noort daar weer een seksrelateerd issue van maakt ligt eerder aan haar mindset denk ik.
Eens
MissMaran schreef:
17-11-2019 11:55
Ik denk dat het mensen niet zoveel doet maar de roddelpers maakt het zo groot, stel dat je al die berichten niet had gelezen in de krant en die pop ups op je telefoonscherm.. dat was je er een stuk minder mee bezig.
Ja het was even hot news maar inmiddels is het al bedaard en oud nieuws. Alles is ook al wel gezegd.
fashionvictim schreef:
17-11-2019 11:47
Wat een slecht geschreven column van Saskia Noort.
Helemaal mee eens!
16-11-2019 17:06
Dan lees je het ondanks je uitmuntende intelligentie verkeerd.
Zo, wat een bizarre reactie, zeg. Het komt op mij over alsof je moeite hebt om neutraal te formuleren wat jouw punt is en alsof je daarom maar denigrerend gaat doen tegen iemand met een andere mening.

Wat Bridget en André betreft: ik word blij van verliefde mensen. En natuurlijk is het pijnlijk voor Monique en voor de kleine André, zoals uit elkaar gaan altijd pijnlijk is, een nieuwe liefde het nog pijnlijker maakt en de publiciteit eromheen nog een extra hoop zout in de wonden strooit. Dat gun ik niemand. En dat laatste is iets waar wij allemaal onszelf op aan moeten kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven