Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Ik zou zelf geen lucifers meenemen, en ook niet moeilijk doen met parfum o.i.d. Persoonlijk vind ik het dan nog raarder ruiken.

Wel kan je proberen om, nadat je klaar bent, zo snel mogelijk door te spoelen zodat het minder lang blijft liggen.

En misschien lukt het je om vochtig toiletpapier mee te nemen om je bips schoon te maken na afloop (mocht het zo uitkomen dat je, nadat je klaar bent, niet kan douchen). Wel zo fijn als je later met hem in bed belandt.
‘T wordt steeds ingewikkelder.
Kezia schreef:
07-12-2019 21:21
Noemen ze daar “poepen” (dus seks) ook nummer 2? Want in Nederland slaat dat meestal wel op Nederlands poepen.
Precies, ze is gewoon Nederlandse hoor.
Nummer 2 is gewoon een ander woord voor poepen. En nee ben ook geen belgische. Het is niet de eerste date,maar de derde..
Dreamyb79 schreef:
07-12-2019 21:32
Nummer 2 is gewoon een ander woord voor poepen. En nee ben ook geen belgische. Het is niet de eerste date,maar de derde..
Dan zeg je als je gaat poepen tegen hem: ik ben even nummer 2 doen.
Hoef je niet meer bang te zijn dat hij afknapt op je geur of de geluiden. Als hij niet eerst afknapt op de benaming, hoef je nergens meer bang voor te zijn.
MevrKakel schreef:
07-12-2019 21:34
Dan zeg je als je gaat poepen tegen hem: ik ben even nummer 2 doen.
Hoef je niet meer bang te zijn dat hij afknapt op je geur of de geluiden. Als hij niet eerst afknapt op de benaming, hoef je nergens meer bang voor te zijn.
Dit zou jij dus doen/durven als je iemand nog maar kort kent? Ik iig niet,.. lijkt me superongemakkelijk om dat te mentionen
Mentionen? Je doet het erom.
Dreamyb79 schreef:
Ok maar de moeder in mij wil nog steeds graag dat je zijn adres doorgeeft aan een bekende.

Als je zoveel stress hebt van het idee van poepen, verstopt de boel misschien wel gewoon.
Ik ben afgelopen week voor de 2e keer bij mijn vriendje wezen slapen, had daar ook zitten kakken, hij zei dat het enorm stonk, ik kwam niet meer bij van het lachen. Ik heb nl. een stoma en dat stinkt i.d.d. veel erger. Hij vind mij nog steeds super leuk, en inderdaad ook wat mevrKakel zegt, als je het benoemt is de spanning er al een beetje af, dan wordt het grappig, als je zegt dat je nodig moet kakken of zo.
Mentionen? Ach nee toch was je Nederlands op?
Dreamyb79 schreef:
Nou, misschien wel een ander woord maar wel een die alleen voor peutertjes gebruikt wordt. En ik ken het niet in de Nederlandse taal eigenlijk, wel in de Engelse, ook daar voor kleutertjes :D
Gisselle schreef:
07-12-2019 21:38
Ik ben afgelopen week voor de 2e keer bij mijn vriendje wezen slapen, had daar ook zitten kakken, hij zei dat het enorm stonk, ik kwam niet meer bij van het lachen. Ik heb nl. een stoma en dat stinkt i.d.d. veel erger. Hij vind mij nog steeds super leuk, en inderdaad ook wat mevrKakel zegt, als je het benoemt is de spanning er al een beetje af, dan wordt het grappig, als je zegt dat je nodig moet kakken of zo.
Kakken, poepen, schijten en van mij part De Grote Boodschap (alhoewel) maar nr 2. Idd, als hij daar niet op afknapt zit je gebeiteld. Bouten, kleien, droldraaien...
Dreamyb79 schreef:
07-12-2019 21:35
Dit zou jij dus doen/durven als je iemand nog maar kort kent? Ik iig niet,.. lijkt me superongemakkelijk om dat te mentionen
??
Hoe oud ben je? 15?
En waarom praat/ schrijf je niet gewoon normaal?
Gisselle schreef:
Zo bedoelde ik het niet eens.
Ik denk dat hij eerder afknapt op het niet durven benoemen van het woord poepen en er dan zo'n raar woord aan geven, dan op het feit dat ook TO poept.
Als je dit niet kan moet je er niet blijven slapen.
Gisselle schreef:
Moest je daarom lachen? Ik schaam me na 14 jaar nog steeds als hij wat ruikt als hij na mij gaat. Gelukkig hebben we twee wc’s.
Als je niet bij hem in huis durft te poepen, moet je je misschien afvragen of het wel een geschikte date is? Hij moet op een gegeven moment ook poepen neem ik aan, niks raars aan. Heel erg niet sexy misschien, maar het hoort er wel gewoon bij.

Vochtig toiletpapier in je tas stoppen is misschien niet zo'n verkeerd idee, ik voel me bij gebruik daarvan ook frisser.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Pak een taxi als je geen auto hebt. Zou zeker niet bij voorbaat blijven slapen.

Ik wist ook niet wat nummer 2 was, ik dacht aan iets met seks.
beetjegek schreef:
07-12-2019 21:52
Moest je daarom lachen? Ik schaam me na 14 jaar nog steeds als hij wat ruikt als hij na mij gaat. Gelukkig hebben we twee wc’s.
Maar iedereen weet toch dat poep stinkt? Niks om je voor te schamen vind ik. Als een date/partner denkt dat haar/zijn poep naar roosjes ruikt klopt er iets niet.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Handtasflacon before you go toiletspray van poo pourri mee? Spray je voor je poept in de pot en dan poep je bloemetjes.
beetjegek schreef:
Treurig....schamen voor een dagelijks iets, een normaal iets, een menselijke iets en dat na zo'n lange tijd.
beetjegek schreef:
Nee toch?! Waarom??
En trouwens, luchtverfrisser en klaar.
Because schreef:
07-12-2019 22:01
Treurig....schamen voor een dagelijks iets, een normaal iets, een menselijke iets en dat na zo'n lange tijd.
Ik moet dan altijd aan ons koningspaar denken.
Zelfs Máxima poept en stinkt :blond:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Because schreef:
07-12-2019 22:01
Treurig? Ik hou sommige dingen gewoon graag voor mezelf.

Wat overdreven zeg, treurig.
Dit doet me denken aan een foto van een drol die tussen het raam en nog iets klem zit. Vrouw moest ook poepen en drol wilde niet door het riool. Vrouw dacht slim te zijn en de drol uit het raam te gooien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven