Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Ik zou het trouwens wel leuk vinden om bij mij in de buurt in contact te komen met andere zwangere vrouwen die ongeveer even ver zijn. Zou dit op een gegeven moment via de VK komen? Je ziet wel eens vaker van die ‘zwangerschaps groepjes’ immers. Of is dat pas als je echt op zo’n pufcursus gaat ofzo? *leek ;-D
dekentje11 schreef:
12-12-2019 22:25
Ow wat vreemd dat de echo niet uitwendig lukte aardbei.
Hier vanaf 7+4 gewoon uitwendig, echo’s voor die tijd wel inwendig.
Ik probeerde juist uit te leggen dat het vaker voorkomt en het dus juist niet vreemd is. :-) ;-)

Fijn dat er weer goeie echos zijn geweest. Zo'n groepje is niks voor mij. Ben erg gesteld op mijn privacy wat dat soort dingen betreft. Wat me er wel leuk aan lijkt is dat je er wel leuke contacten opdoet!
Ja, dat lijkt mij dus ook leuk, de nieuwe contacten. Helemaal omdat wij recent verhuisd zijn en ik hier nog geen vriendinnen heb. Want die zijn natuurlijk niet met ons mee verhuisd. :P

Ik bedoel dus ook echt via de vk in mijn eigen woontplaats. Op internet wil ik juist anoniem blijven. :)
Het lijkt mij wel leuk om wekelijks te gaan sporten met een groepje. Voel me er nu nog niet fit genoeg voor, maar hopelijk over een tijdje wel. Misschien kun je ook zoiets doen?
Een hele goede echo gehad zo juist.
Hartje gehoord en erg duidelijke foto's !! :flirting:
En lekker uitwendig :yes:

Volgende week donderdag de officiële termijn echo, bij iemand anders.

UD is 1 dag naar voren geschoven, staat nu op 26-6-2020.
Dag dames, even snel snel

@Lila_Lilly - nee ik heb niet laten testen op nevenbevindingen. En qua contacten opdoen snap ik, helemaal als je nieuw bent ivm verhuizing. Hebben ze toevallig ook zwangerschapszwemmen bij jou in de buurt? (moet je zelf wel trek in hebben natuurlijk ;-) maar volgens mij kun je daar al redelijk vroeg mee beginnen, de puf cursus komt vaak wat later in de zwangerschap. Of zwangerschaps yoga ofzo...
Zou het een beetje in die hoe zoeken..

Juf en Just a girly - Gefeliciteerd met jullie goede echo's!! Wat fijn!!
Fijn justagirly!

Hier vanmorgen ook een mooie echo, uitgerekende datum blijft staan op 7 juli. Wij zijn heel blij! En nu ga ik een dutje doen ;-)
Jeeeejj Justagirly en SanPellegrino! Fijn die mooie echo’s!!! Wat kun je daar gelukkig van worden he?!

Wat drinken jullie de hele dag? Ik vooral water en rooibosthee, maar dat laatste komt me echt de neus uit!!
Juf-1985 schreef:
13-12-2019 20:04
Jeeeejj Justagirly en SanPellegrino! Fijn die mooie echo’s!!! Wat kun je daar gelukkig van worden he?!

Wat drinken jullie de hele dag? Ik vooral water en rooibosthee, maar dat laatste komt me echt de neus uit!!
Decaf koffie, 1 of 2 gewone kopjes koffie, thee, dubbeldrank, optimel tussen de middag of chocolademelk, ijsthee, af en toe frisdrank, ranja.
Ik drink gewoon waar in zin aan heb, wel vaak thee overdag en heb ook vaak zin in cola, maar haal ik niet altijd in huis want dan blijf ik dat drinken haha.

Ik heb van mijn vorige zwangerschap ook een groepje over gehouden, zowel van de verloskundige als van Viva, wij zitten nu op Facebook met 2 groepjes.
Ik verdraag geen water en de meeste thee ook niet. Komt er gelijk weet uit pff!
Hoe gaat het met jullie en huishouden? Ik baal er gigantisch van. Het is echt minimaal bijhouden momenteel en zelfs dat gaat met moeite.
Sini voel jij je nog steeds zo slecht?
Wat vervelend!

Ik drink heel veel Spa rood en thee en melk.

Huishouden: ik heb 3 uur hulp per 2 weken dus tussendoor wat Franse slag en minimaal is genoeg. Gaat het niet? Dan komt ze extra. Zo fijn!

Gaat het op je werk wel sini?
Of valt alles je zo zwaar?

Meiden met een mooie echo: wat fijn! Gefeliciteerd!
Helaas wel Dro. Ik werk nog wel maar minder. Eigenlijk moet ik op alle vlakken gewoon accepteren dat het even zo is, maar zo ver ben ik nog niet. Ben normaal ook geen klager dus zit mezelf vooral heel erg in de weg. Stiekem toch nog goede moed dat het de komende weken beter wordt..de verloskundige gaf aan dat ik waarschijnlijk zo misselijk blijf omdat ik oververmoeid ben en dus teveel doe. Maar dan denk ik wat doe ik nu eigenlijk nog? Haha
Misschien ga ik ook nog wel een pretecho laten doen..ik merk dat de echo's mij hernieuwde kracht geven..een soort van reminder "oh ja ik doe dit voor jou knap kindje".
Nou tot zover mijn klaagzang hoor!
Fijn van je echo SanPellegrino!

En vervelend dat je je nog zo slecht voelt siniwonder. Hoop voor je dat het snel beter wordt! Ik voel me sinds gisteren eigenlijk wel wat beter, nog wel misselijk maar wel beter te doen. Ben nu 13 weken, dus ik hoop echt dat deze lijn doorzet in ieder geval en dat dat ook snel voor jou geldt.

Ik drink nu Roosvicee ferro op advies van de verloskundige vanwege het ijzer dat erin zit, en dan met Spa rood. Dat krijg ik op de een of andere manier beter weg dan water. En verder valt thee sinds een paar dagen ook weer wat beter en drink ik ook veel sap.
Roosvicee Ferro is een goeie, ook vanwege het ijzer. Ga ik proberen! Fijn dat jij je inmiddels wat beter voelt, geeft de burger moed haha!
Huishouden gaat hier prima. Heb eigenlijk nog geen verschil met voor de zwangerschap, ben wel vaker moe maar dan ga ik even liggen als dat kan.
Ik werk 4 dagen trouwens.
Dekentje ik wil echt niet met je ruilen maarreeeee ruilen? 🤣
Vandaag de uitslag van de Nipt gekregen en die was goed! Ook geen nevenbedingen gevonden. Heel blij mee!
Super hoppi! Gefeliciteerd!
Wat mooi nieuws hoppipolla!

Sini, enorm balen dat je je nog zo slecht voelt. Hopelijk trekt het nog bij, misschien ook niet. Houd je verwachtingen maar laag en wees lief voor jezelf. Maar snap dat het erg lastig is!

Ik vooral moe en honger, gisteravond opeens weer heel misselijk. Gek hoe dat opeens op komt. Zojuist bloed geprikt voor de nipt, zal wel na de kerst worden dat we de uitslag krijgen. Ik heb vertrouwen erin dat het goed is hoor en ga het met Kerst ook aan familie en vrienden vertellen. Werk wacht ik nog even mee.
Wat fijn hoppi! Gefeliciteerd!
Hoppi :cheer2: super.
Wat fijn die goede nipt uitslagen!
Weer positief nieuws,
een goede termijn echo gehad vandaag, kloppend hartje, UD 26-6-2020.
En voel me top!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Wat fijn justagirly!! Super!

Ik ben gister hartje wezen luisteren op hartjesspreek uur, vond ik wel even fijn om weer te horen. Was 3 weken terug dat ik voor termijn echo was geweest..dus vond het wel prettig om even te kunnen horen dat alles nog goed gaat daarbinnen ;-)

Verder weinig nieuws...voel me helaas vaak nog wat misselijk/weeig ...gewoon niet lekker gevoel in mn buik. Had gehoopt dat dat al wat meer weg zou zijn deze termijn maar helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven