VT wonen

14-12-2019 18:55 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand dat hier wel eens?
Wat mij toch wel opvalt, is hoe kleurloos de nieuwe inrichting gemaakt wordt. En er zal eens een keer een nieuwe bank NIET grijs zijn.... Ik weet wel dat ik zelf bepaald niet de norm ben (ik ben de personificatie van afwijking) maar kom.... waarom toch iedereen hetzelfde?

Wat vinden jullie?

VT wonen mooi?

Totaal aantal stemmen: 185

ik vind het over het algemeen wel mooi bij VT wonen (27%)
het is allemaal zo'n beetje van hetzelfde (41%)
gruwelijk! (14%)
De ene x mooi, de andere x niet (19%)
herfstappeltaart schreef:
15-12-2019 07:34
Die aflevering heb ik ook gezien. De kast ging weg met de woorden: " die kan natuurlijk eeeeecht niet meer" :O :'(
Ja, die kan ik me ook nog herinneren! Prachtige en praktische kast, en hup, daar ging hij. Zo zonde!
kataravrouw schreef:
15-12-2019 10:07
Toevallig werden wij afgelopen week gebeld door VT Wonen.... 2 minuten promoten voor 3600 euro. Toch maar niet....
En dat keer 50 minuten... tel uit de winst. En ondertussen betalen de deelnemers nog steeds die 899 euro voor dat ene design-peertje aan een gekleurde draadje...
herfstappeltaart schreef:
15-12-2019 07:27
Dan is er toch geen rekening gehouden met de smaak van de bewoners?
Ze willen natuurlijk maximaal contrast met hoe het was. Dus als de bewoners een donker huis hadden, dan wordt alles fris en licht, en als de bewoners lichte kleuren hadden, dan wordt alles warm en donker.

Ik moet er ook echt niet aan denken dat ze bij mij over de vloer komen. Ik hou van licht en zie mijn lijk al drijven.
Cateautje schreef:
15-12-2019 09:46
Ik vind wel dat Binnenstebuiten door een heel leuk team wordt gepresenteerd. Van koks tot tuinman, allemaal even fijne mensen.
Ja die tuinman is leuk :$ . En zijn tuinen ook :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Nummer*Zoveel schreef:
15-12-2019 10:53
Ik heb in mijn keuken een goedkoop buitenkleed gelegd. Is makkelijk schoon te houden en als het toch groezelig wordt, dan is vervangen ook geen ramp.
Wat een goed idee! Dat ga ik ook doen.
GroenTuintje schreef:
15-12-2019 11:18
Ja die tuinman is leuk :$ . En zijn tuinen ook :biggrin:
Ik zou zeggen, geef je op, dan kunnen jullie samen een tuintje aanleggen. ;-)
Ik zou wel een dagje in de keuken willen staan met Sharon de Miranda, dat vind ik zo'n lief moppie, dat lijkt me zo gezellig. :-D
Cateautje schreef:
14-12-2019 23:54
Een tijdje terug een prachtige kamer met daarin een prachtige grote witte apothekerskast, die werd weggehaald en ze kregen er drie miezerige hangplankjes voor terug. Toen kon ik het niet stilhouden en heb ik tegen de televisie zitten blèren.
En dan moeten die mensen blij kijken als ze hun nieuwe interieur zien. Ik zou janken!

En die uitspraak "dat kan écht niet meer". Wie bepaalt dat??????? Hoe wordt dat bepaald? Het klinkt schaapachtig, namelijk dat je toch écht de trends moet volgen, want anders "kun je echt niet meer". pffff.

Ik hou van antiek en brocante. Dat is sfeer, warmte. Ik hou van kleur, mooie oude kleuren zoals oud grijsblauw, olijfgroen, ossenbloedrood. Maar daar moet je bij die lui van VT wonen niet mee komen.
iones wijzigde dit bericht op 15-12-2019 12:08
33.66% gewijzigd
iones schreef:
15-12-2019 12:03
En dan moeten die mensen blij kijken als ze hun nieuwe interieur zien. Ik zou janken!
Ik zou gewoon nooit meedoen :biggrin: . Het is haast net zo erg als dat programma van vroeger met Martijn Krabbé ( in Holland staat een huis) :rofl:
Voor iedereen een groene tuin
iones schreef:

En die uitspraak "dat kan écht niet meer". Wie bepaalt dat??????? Hoe wordt dat bepaald? Het klinkt schaapachtig, namelijk dat je toch écht de trends moet volgen, want anders "kun je echt niet meer". pffff.

Ik hou van antiek en brocante. Dat is sfeer, warmte. Ik hou van kleur, mooie oude kleuren zoals oud grijsblauw, olijfgroen, ossenbloedrood. Maar daar moet je bij die lui van VT wonen niet mee komen.
Dan zou ik meer vertrouwen hebben in Frank en Rogier met hun habbekrats, die doen het goed en met liefde in tegenstelling tot de VTwoners met hun kapitaal budget.
Cateautje schreef:
15-12-2019 12:11
Dan zou ik meer vertrouwen hebben in Frank en Rogier met hun habbekrats, die doen het goed en met liefde in tegenstelling tot de VTwoners met hun kapitaal budget.
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien maar ik vermoed dat het me meer aanspreekt. Ben zelf nogal van de kringloopwinkels en zo. Het grootste deel van mijn interieur komt van marktplaats en van de kringloop.
GroenTuintje schreef:
15-12-2019 12:06
Ik zou gewoon nooit meedoen :biggrin: . Het is haast net zo erg als dat programma van vroeger met Martijn Krabbé ( in Holland staat een huis) :rofl:
:rofl: dat programma was geweldig. Als je dat keek was je nou eens echt een ramptoerist.
iones schreef:
15-12-2019 12:16
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien maar ik vermoed dat het me meer aanspreekt. Ben zelf nogal van de kringloopwinkels en zo. Het grootste deel van mijn interieur komt van marktplaats en van de kringloop.
Ga ervoor zitten, het is zooo de moeite waard. Het zijn zulke lieve gasten en ze doen zulk leuk werk, ze maken echt paleisjes voor een prikkie. Ik sta er regelmatig versteld van wat ze voor elkaar krijgen voor die 250 euro. Ik laat er alles voor schieten.
Iones: mijn interieur ook! Rommelmarkt, marktplaats en kringloopwinkel zijn mijn 'jachtterrein' voor spullen. Ik houd ook erg van kleurrijk. Voor mij geen grijs, zwart en VT wonen treurnis.
-Simone- schreef:
15-12-2019 12:18
:rofl: dat programma was geweldig. Als je dat keek was je nou eens echt een ramptoerist.
Oh ja, dat was echt verschrikkelijk! Dan moesten de buren jouw huis aanpakken, en altijd met een vreselijk thema. Dan was je slaapkamer opeens getransformeerd naar een tropisch strand, inclusief zand op de vloer, riet aan je plafond en hangmatten daar waar ooit je comfortabele bed stond. En dat alles dan ook nog uitgevoerd door niet de beste doe-het-zelf-ers. Wat een nachtmerrie!
Nummer*Zoveel schreef:
15-12-2019 12:24
Oh ja, dat was echt verschrikkelijk! Dan moesten de buren jouw huis aanpakken, en altijd met een vreselijk thema. Dan was je slaapkamer opeens getransformeerd naar een tropisch strand, inclusief zand op de vloer, riet aan je plafond en hangmatten daar waar ooit je comfortabele bed stond. En dat alles dan ook nog uitgevoerd door niet de beste doe-het-zelf-ers. Wat een nachtmerrie!
@(
Cateautje schreef:
15-12-2019 12:28
@(
Vreselijk toch?

Ik heb trouwens sowieso wel een hekel aan thema’s, zowel voor het interieur als voor feestjes. Het komt vaak zo overdreven over allemaal. Voor een kinderfeestje of een kinderkamer vind ik het best geinig, maar als je eenmaal volwassen bent...
Ik ken het programma Binnenstebuiten niet maar het klinkt veelbelovend. Waar en wanneer kan ik dat bekijken?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
15-12-2019 12:47
Ik ken het programma Binnenstebuiten niet maar het klinkt veelbelovend. Waar en wanneer kan ik dat bekijken?
Dagelijks tussen 18.30 en 18.40 op ned.2
Thanks!
Ik vind hier dingen van.
Jammer dat dit topic gestrand is, vond het net zo leuk. :|
pearle schreef:
15-12-2019 10:04
En vergeet niet dat alle kleding die zo hip in het zicht hangt over een jaar is verkleurd aan 1 kant, de kant waar altijd licht opvalt.

Ook soms zo raar: dan hebben ze een zithoek gemaakt, en de tv in een andere hoek gezet
Wil je tv kijken moet je eerst alle stoelen verzetten of omdraaien. geen hond die dat daarna weer netjes terugzet natuurlijk he?

Dat van die kleding is helemaal waar! Ik heb een kapstok in de gang met kledinghangers waar de jassen aan hangen. In de zomer hang ik daar de winterjassen altijd binnenstebuiten aan op, om het verschieten tegen te gaan. Anders heb ik aan het eind van de zomer allemaal vale mouwen aan 1 kant :proud:
iones schreef:

He-le-maal mee eens!
Sabeltandcavia schreef:
15-12-2019 12:47

Dat is echt de moeite waard hoor. Altijd een leuke afwisseling tussen interieurs bekijken, een kook-item en natuur en tuin. :)
Ik keek ook altijd naar VT Wonen maar het gaat me nu toch vervelen. Inderdaad altijd dezelfde dingen die terug komen, ongeacht wat je smaak is, want de spulletjes van de sponsor moeten er toch in gepropt worden.....
Als je niet van industrieel houdt heb je sowieso een probleem. Houd je van landelijk, krijg je toch een zwarte stalen deur en stalen trapbekleding.
Poosje geleden een gezin met 2 kinderen, staat er na de metamorfose alleen nog een 3 zits bank. Dat was veel ruimtelijker... moet je met z'n vieren elke avond op een 3 zits bank proppen. Ik denk dat de fauteuil die door de stylist nasr de garage was verbannen want niet passend bij het nieuwe interieur, dezelfde avond door de bewoners weer terug is gezet. En gelijk hebben ze.

Ik heb een mix van landelijk, klassiek, retro in vooral wit/crème /hout/ grijstinten en haal veel spulletjes van kringloop en Marktplaats. Indien nodig krijgt het een likje verf om de juiste kleur te krijgen om on mijn interieur te passen.

Ik denk dat een stylist van VT Wonen in mijn huis lang bezig zou zijn om alles wat "echt niet meer kan" te laten verdwijnen :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven