VT wonen
zaterdag 14 december 2019 om 18:55
Kijkt iemand dat hier wel eens?
Wat mij toch wel opvalt, is hoe kleurloos de nieuwe inrichting gemaakt wordt. En er zal eens een keer een nieuwe bank NIET grijs zijn.... Ik weet wel dat ik zelf bepaald niet de norm ben (ik ben de personificatie van afwijking) maar kom.... waarom toch iedereen hetzelfde?
Wat vinden jullie?
Wat mij toch wel opvalt, is hoe kleurloos de nieuwe inrichting gemaakt wordt. En er zal eens een keer een nieuwe bank NIET grijs zijn.... Ik weet wel dat ik zelf bepaald niet de norm ben (ik ben de personificatie van afwijking) maar kom.... waarom toch iedereen hetzelfde?
Wat vinden jullie?
zondag 15 december 2019 om 16:09
Godbetert, ik heb een hocker staan. Die figuren van VT wonen zouden een hartverzakking krijgen. Wat dacht je van een kersenrode bank? En dan heb ik het niet eens over mijn Marokkaanse bidkleed gehad of de kleuren op de muren.
Ik zou minstens een halve ton in moeten leggen voor hen om er nog iets van te maken.
Ik zou minstens een halve ton in moeten leggen voor hen om er nog iets van te maken.
zondag 15 december 2019 om 16:12
Ik heb juist helemaal geen kleuren op de muren, alle muren zijn hier 9001 en alle deuren en kozijnen wit
zondag 15 december 2019 om 16:24
Mijn muren, op eentje na, waren altijd eierschaal, maar dat ging niet met een schilderij dat ik heb gekocht. Moet zeggen dat ik het best wel mis.Nummer*Zoveel schreef: ↑15-12-2019 16:12Ik heb juist helemaal geen kleuren op de muren, alle muren zijn hier 9001 en alle deuren en kozijnen witHelemaal fout natuurlijk!
zondag 15 december 2019 om 16:57
Oh joh, zo ver komen ze niet eens bij mij! Ze belanden in een zware shock en kruipen op handen en voeten weer naar buiten om weg te komen!ohohwatnuweer schreef: ↑15-12-2019 15:47
Ik denk dat een stylist van VT Wonen in mijn huis lang bezig zou zijn om alles wat "echt niet meer kan" te laten verdwijnen![]()
Nee natuurlijk niet. Trends duren zelden lang. En als je die allemaal moet volgen omdat 'het écht niet meer kan".... is eigenlijk het tegenovergestelde van "duurzaamheid" waar we toch eigenlijk naar toe moeten.
Ja, al dat kopen van een nieuw bankstel om de twee jaar dient de economie wél. Maar de wereld draait niet op economie alleen....
zondag 15 december 2019 om 18:03
Nummer*Zoveel schreef: ↑15-12-2019 16:12Ik heb juist helemaal geen kleuren op de muren, alle muren zijn hier 9001 en alle deuren en kozijnen witHelemaal fout natuurlijk!
zondag 15 december 2019 om 18:07
Dat was bij mij precies zoNummer*Zoveel schreef: ↑15-12-2019 16:12Ik heb juist helemaal geen kleuren op de muren, alle muren zijn hier 9001 en alle deuren en kozijnen witHelemaal fout natuurlijk!
Ik ben nu bezig om de verf van de deuren te branden, het zag er echt niet meer mooi uit. Nou komen er mooie houten deuren tevoorschijn en twijfel ik of ik dat niet 's zo zal laten. Zou dat nou kunnen of is dat heel ouderwets jaren '70?
zondag 15 december 2019 om 18:11
Nou idd, vooral die afleveringen met zand in de woonkamer, of thema oerwoud in slaapkamer
Voor iedereen een groene tuin
zondag 15 december 2019 om 18:19
zondag 15 december 2019 om 18:26
GroenTuintje schreef: ↑15-12-2019 18:11Nou idd, vooral die afleveringen met zand in de woonkamer, of thema oerwoud in slaapkamer. Als je een hekel had aan je buren, was dit de ideale wraak om mee te doen
![]()
zondag 15 december 2019 om 18:29
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar ik heb echt totaal geen gevoel voor kleuren en styling. Erover babbelen vind ik dan weer wel echt leuk, ik steek elke keer weer wat op.
Mijn huis wordt steeds gezelliger door dit soort topics en door woonprogramma's. Zelfs door VT Wonen soms.
zondag 15 december 2019 om 18:29
Laat ze gewoon een tijdje zo. Als je het toch niet mooi vindt kun je het nog altijd verven. Gewoon eens even uitproberen
zondag 15 december 2019 om 18:37
Heb je mooie oude paneeldeuren? Ik vind dat zelf heel mooi, dat kale hout.
zondag 15 december 2019 om 18:41
En er was altijd 1 stel de klos, het andere stel had wel een normaal huis gekregen
zondag 15 december 2019 om 18:49
En altijd zo sneu. Zo’n vrouw die dan haar man in de nek zat dat ‘ie toch echt netjes en precies moest werken want ‘Ojee, we wonen hier nog wel een tijdje naast hen’. En die vrouw werkte zich dan uit de naad, bijna gevechten met de stylisten om de buren te behoeden voor een compleet onleefbare kamer en wat kreeg ze dan terug? Een woonkamer in saloonstijl met zaagsel op de grond.GroenTuintje schreef: ↑15-12-2019 18:41een zwembad in de slaapkamer is ook wel heel erg ja
En er was altijd 1 stel de klos, het andere stel had wel een normaal huis gekregen![]()
zondag 15 december 2019 om 18:50
Ik sluit me aan bij lemoos. Als jij het mooi vindt, dan moet je het gewoon lekker zo laten. En word je het zat, dan kun je het altijd weer verven.
Met jaartallen hoef je geen rekening te houden, want alles tussen pakweg 1920-2020 is momenteel “in”.
De enige reden dat in bijv VT Wonen niks kaal wordt geschuurd is omdat ze gesponsord worden door Flexa.
zondag 15 december 2019 om 18:51
Oja, dat soort anekdoteslemoos2 schreef: ↑15-12-2019 18:49En altijd zo sneu. Zo’n vrouw die dan haar man in de nek zat dat ‘ie toch echt netjes en precies moest werken want ‘Ojee, we wonen hier nog wel een tijdje naast hen’. En die vrouw werkte zich dan uit de naad, bijna gevechten met de stylisten om de buren te behoeden voor een compleet onleefbare kamer en wat kreeg ze dan terug? Een woonkamer in saloonstijl met zaagsel op de grond.
zondag 15 december 2019 om 18:54
Precies. En dat gemis vangen ze op met halfgare kastjes van ‘authentieke vissersbootjes’, of met ‘doorleefde look’ van zogenaamd ‘reclaimed wood’ (lees: een handelaar die persoonlijk die stukken hout van de lokale sloop haalt).Nummer*Zoveel schreef: ↑15-12-2019 18:50Ik sluit me aan bij lemoos. Als jij het mooi vindt, dan moet je het gewoon lekker zo laten. En word je het zat, dan kun je het altijd weer verven.
Met jaartallen hoef je geen rekening te houden, want alles tussen pakweg 1920-2020 is momenteel “in”.
De enige reden dat in bijv VT Wonen niks kaal wordt geschuurd is omdat ze gesponsord worden door Flexa.
zondag 15 december 2019 om 19:00