Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
Madeliefjees schreef:
17-12-2019 13:16
Op die sites zitten veel meer mannen dan vrouwen, dus alleen de knapste mannen krijgen dates.
Ben je te dik?
Verre van, je ziet zelfs dat ik wat spieren heb
chocolol schreef:
17-12-2019 13:29
Doe eens een fotootje dan :cheer2:
Stuur maar een PB met je mail
Kerstvrouw schreef:
17-12-2019 13:05
Indien kroeg heb je nietszeggende gesprekken met vrouwen maar dat vind je niet erg. Waarom niet?
Nou meer gesprekken die op niets uitlopen, ik raak vaak toevallig aan de praat zonder dat ik er een oogje op heb zeg maar of ga ik ook nooit met het idee naar de kroeg nu ga ik mijn vriendin vinden
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon vrijwilligerswerk doen of bij een activiteitenclub. Kom je vanzelf leuk vrouw tegen .
Sinds november 2018 ben je hier heel erg mee bezig, heeeel veel berichten op het forum. Je zit likes te analyseren, zit blikken van vrouwen tijdens een lunch of te analyseren, zit eindeloos te bedenken van welke kant je een foto moet plaatsen. Kan het dat je er iets te veel mee bezig bent? Dat als je eindelijk een like ofzo hebt je ook direct erop afgaat als een malle, je elk contact dat je hebt (ook buiten internet) meteen ziet als een check of er een match is? Gooi al die apps eens voor een paar maanden van je telefoon en ga onbevangen de wereld tegemoet. Spreek met vrienden af, ga dingen doen maar blijf even weg bij dat online gedate.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 14:20
Nou meer gesprekken die op niets uitlopen, ik raak vaak toevallig aan de praat zonder dat ik er een oogje op heb zeg maar of ga ik ook nooit met het idee naar de kroeg nu ga ik mijn vriendin vinden
Waarom denk je dat mannen eeuwig naar telefoonnummers lopen te vissen.
Als zij het initiatief niet nemen en het alleen bij een babbeltje houden komt er vaak niks van terecht.
Volgende keer vragen of ze een keer iets met je wil drinken of contact wil houden op zijn minst.
Puur voor mezelf gesproken, een man met een bos krullen, zou ik niet aantrekkelijk vinden.
kerst schreef:
17-12-2019 14:24
Ga gewoon vrijwilligerswerk doen of bij een activiteitenclub. Kom je vanzelf leuk vrouw tegen .
Nogmaals ik leef gewoon hoor
Ik ben nu getrouwd en er is een baby op komst maar vroeger was ik een echte player op tinder.. mag ik je 1 tip geven? Kom niet te wanhopig over. Wat voor jou een leuk tekstje of een stoere foto lijkt, lijkt voor vrouwen misschien een afknapper..

PS: hier topics over openen lijkt me redelijk wanhopig 😅
Kettlebel schreef:
17-12-2019 14:09
Stuur maar een PB met je mail

Ik heb je een pb gestuurd :P
Het lijkt me helemaal niet leuk om een man te zijn! We zeuren altijd wel dat wij vrouwen het zo lastig hebben maar dit is ook niet alles. Ik las de eerste helft van de OP ervan uitgaande dat TO een vrouw was en ik zat echt te denken huh, hoe kan dit nou.
Laat eens een goede platonische vriendin meekijken?

Spontaan lachen kan een creepy foto zijn. Serieus kan chagrijnig overkomen, avontuurlijk pocherig en beschaafd /intellectueel arrogant.

Vrouwen met serieuze intenties proberen je karakter af te lezen van de foto's en daar straal je blijkbaar niet uit wat ze zoeken.
Voor vrouwen die iets kritischer zijn dan 'als het maar een piemol heeft' zijn die apps ook niet zaligmakend hoor. Ik krijg alleen maar likes van hele oude allochtonen, en hele gladde mannen 'in een relatie'. Oh, en mannen die er van houden om met een zelfgevangen snoek te poseren, dat ook.

Ik ben helemaal niet zo lelijk, en mijn foto's kunnen er absoluut mee door. Heb geen belachelijke profieltekst, en ook geen buitensporige eisenlijst; Een vrijgezelle vent die op zijn minst de moeite neemt om een gespreksopener zonder spelfouten te sturen, dat moet toch te vinden zijn voor in elk geval gewoon een eerste gesprekje, zou je denken? Niet dus!

Gelukkig ben ik eigenlijk ook gewoon prima happy in mijn eentje en boeit het me niet zo heel erg, als ik dat nog even mag blijven.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 14:20
Waarom niet? Je wil toch daten en een relatie? je kan toch ook bij toeval tegen iemand aanlopen. Ik heb vaak hele betekenisvolle gesprekken in de kroeg. Niet dat dat perse iets uitkomt maar echt niets zeggend is het zelden. Mensen vertellen soms hele persoonlijke dingen.
Misschien ligt het niet aan de foto, of aan je kroegpraat.
Misschien vis je in de verkeerde vijver?
Misschien probeer je het met vrouwen die (way) out of your league zijn?
gizzmo-returns schreef:
17-12-2019 14:31
Puur voor mezelf gesproken, een man met een bos krullen, zou ik niet aantrekkelijk vinden.
Dat kan en mag maar dat is gewoon smaak! Zelfde als iemand een baardje aantrekkelijk of niet aantrekkelijk vind net zoals kaal
Kettlebel schreef:
17-12-2019 15:12
Dat kan en mag maar dat is gewoon smaak! Zelfde als iemand een baardje aantrekkelijk of niet aantrekkelijk vind net zoals kaal
Maar daar gaat het toch over bij die dating apps? Wat vind je wel of niet aantrekkelijk?
Ik ken wel vrouwen die krullen juist wel aantrekkelijk vinden. Heb je speeddaten weleens geprobeerd? Ik vind zelf het hele online gebeuren nogal geforceerd.
To, het kan ook zijn dat je er onzeker/verdrietig uit ziet op de foto. Of dat de "wanhoop" te zien is op de foto.
Heb je geen zus, vriendin of nicht die mee kan kijken?
Je komt nogal onzeker en wanhopig over. Vrouwen voelen dat soms als: als je een hartslag hebt ben ik je man.
Dat is niet wat ze wil.

Schrijf iets leuks, “hoi Anja wat een mooie ogen wil je neuken is niet leuk”...

Geen lange verhalen, geen drama of drammen. Het is een kwestie van veel sturen en weinig terug krijgen.

In het wild maak je denk meer kans maar dat lijk je niet te durven?
En hoe ging speeddaten dan?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Pff, serieus TO je bent er veel te obsessief mee bezig, dat gaat nooit werken. Je zelfvertrouwen heeft inmiddels een enorme deuk en het lijkt je leven te beheersen.
Dat is ook wat men kan voelen.

Probeer het even een tijd los te laten! Geef jezelf lucht, ruimte, kom op adem en probeer het over 6 maanden of een jaar nog een keer.
Ga genieten van het leven dat je nu hebt, ipv datgene na te jagen wat er nog niet is.
Je vergeet echt dat je in het NU leeft. Leef!
Toch heb ik de nodige vriendinnen die hun hebben geswiped op Tinder (ikzelf ook trouwens). De heren zijn geen van allen erg knap. Mijn lief was op de foto ook niet bijzonder, in het echt vind ik hem wel heel erg leuk, maar mijn kind denkt daar anders over: die vindt hem "niet bepaald heel knap", zoals hij subtiel zei.

Anyhoe, je hoeft dus niet per se heel knap te zijn of zo.
Even in het algemeen anders moet ik op iedereen apart gaan reageren die denken dat ik wanhopig ben of obsessief. Want dat is beide niet waar. Ik lig er geen moment wakker van, en ik sport, ga op vakantie en stedentrips ga op pad met vrienden. Doe mijn werk dus ik leef gewoon!

Maar je gaat je toch op een gegeven moment afvragen waar het aan kan liggen daar wil ik gewoon mijn vinger op leggen. Ik weet dat het nu niet aan de tekst ligt. En ik weet dat jullie niet kunnen oordelen over mijn foto's (maar het zijn zeker geen foto's met een karper of een stomme sixpackfoto of een badkamerselfie) Dus toen ik likes kreeg met mijn geheimzinnige foto reageerde ik vaak op iets wat ik zag in hun foto's 9 van de 10 keer kreeg ik reactie en ik hield het gesprek altijd luchtig. Waardoor het gesprek leuk bleef. Dus nee ik kom daar niet hopeloos over.
malibu82 schreef:
17-12-2019 16:06
En hoe ging speeddaten dan?
Nog nooit gedaan, dat lijkt mij dan weer geforceerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven