Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
donderdag 19 december 2019 om 08:45
TO, onthoud ook dat via dataingapps mensen gemiddeld 2 of 3 dates met verschillende mensen hebben ofzo. In de hele tijd dat ze dus die app hebben.
Omdat er zoveel aanbod op zit lijkt het een makkelijke tool om veel te daten, maar in werkelijkheid moeten mensen een werkweer (dus iets van 36 uur) swipen, liken en chatten voordat er ook maar een otnmoeting is. En dat is gemiddeld, dus er zijn legio mensen voor wie dit nog veel langer duurt dan die 36 uur, want dat is maar een gemiddelde.
Ook zitten er een hele hoop mensen juist níet op Tinder en dergelijke, misschien wel juist het tpe vrouw dat goed bij jou past. Het lijkt dus een groot aanbod, maar in werkelijkheid is het juist een hoop kaf terwijl het koren voor jou er misschien amper bij zit (en de een zijn kaf is de ander zijn koren)
Je doet er beter aan in het echte leven te zorgen dat je meer mensen ontmoet. En dn niet per se de kroeg. Dan heb je ook geen zorgen over hoe foto's overkomen.
Omdat er zoveel aanbod op zit lijkt het een makkelijke tool om veel te daten, maar in werkelijkheid moeten mensen een werkweer (dus iets van 36 uur) swipen, liken en chatten voordat er ook maar een otnmoeting is. En dat is gemiddeld, dus er zijn legio mensen voor wie dit nog veel langer duurt dan die 36 uur, want dat is maar een gemiddelde.
Ook zitten er een hele hoop mensen juist níet op Tinder en dergelijke, misschien wel juist het tpe vrouw dat goed bij jou past. Het lijkt dus een groot aanbod, maar in werkelijkheid is het juist een hoop kaf terwijl het koren voor jou er misschien amper bij zit (en de een zijn kaf is de ander zijn koren)
Je doet er beter aan in het echte leven te zorgen dat je meer mensen ontmoet. En dn niet per se de kroeg. Dan heb je ook geen zorgen over hoe foto's overkomen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
donderdag 19 december 2019 om 08:46
Ligt aan de situatie en je omgeving. Ik vind het van die typische christelijke mode. Van die o zo vlotte shirtjes en voor de vrouwen jurkjes waar leuk leggings onder kunnen. In die omgeving zal dit soort kleding wel goed vallen.
donderdag 19 december 2019 om 08:55
Ik heb de foto niet gezien, maar ik zou bijvoorbeeld weer afknappen op wat Meds bijvoorbeeld schrijft over een nette spijkerbroek met een overhemd en dan zeker nog van die afschuwelijke schoenen met puntneuzen erbij waar half managend Nederland mee loopt? Afschuwelijk.
donderdag 19 december 2019 om 08:59
Ja ik ook, maar dit is wel het andere uiterste vind ik.Star² schreef: ↑19-12-2019 08:55Ik heb de foto niet gezien, maar ik zou bijvoorbeeld weer afknappen op wat Meds bijvoorbeeld schrijft over een nette spijkerbroek met een overhemd en dan zeker nog van die afschuwelijke schoenen met puntneuzen erbij waar half managend Nederland mee loopt? Afschuwelijk.
donderdag 19 december 2019 om 09:08
donderdag 19 december 2019 om 09:23
donderdag 19 december 2019 om 09:25
donderdag 19 december 2019 om 09:29
donderdag 19 december 2019 om 09:31
Haha, nu komt het over of dit het enige is wat ik in mijn kast heb hangen. Dat er een hele discussie op gang komt over 1 setje kleding kan ik niet heel veel mee. Met de overige feedback als uitstraling, onzekerheid en de schaduw etc daar kan ik iets mee en daar ging het mij om. En ik weet nu genoeg en daarom is de foto ook weg.
donderdag 19 december 2019 om 09:36
Zo was het niet bedoeld, maar ik denk als je nog meer kleding in die "stijl" hebt, dat dat niet meteen leuk is voor een aantal vrouwenKettlebel schreef: ↑19-12-2019 09:31Haha, nu komt het over of dit het enige is wat ik in mijn kast heb hangen. Dat er een hele discussie op gang komt over 1 setje kleding kan ik niet heel veel mee. Met de overige feedback als uitstraling, onzekerheid en de schaduw etc daar kan ik iets mee en daar ging het mij om. En ik weet nu genoeg en daarom is de foto ook weg.
donderdag 19 december 2019 om 09:39
Onderschat de rol van kleding niet bovendien heb je daar veel makkelijker invloed op dan iets als onzekerheidKettlebel schreef: ↑19-12-2019 09:31Haha, nu komt het over of dit het enige is wat ik in mijn kast heb hangen. Dat er een hele discussie op gang komt over 1 setje kleding kan ik niet heel veel mee. Met de overige feedback als uitstraling, onzekerheid en de schaduw etc daar kan ik iets mee en daar ging het mij om. En ik weet nu genoeg en daarom is de foto ook weg.