Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
donderdag 19 december 2019 om 10:34
Wat een geneuzel over die kleding. Er was helemaal niets mis mee. En als je al op zoiets oppervlakkigs afknapt als een bermuda en sneakers dan wordt de spoeling wel heel dun. Ja, toen wij 15 waren waren we er stellig van overtuigd dat we nooit gingen daten met iemand die iets verschrikkuluks afstotends aanhad zoals witte sokken of een spijkerbroek van de C&A.
Smaken verschillen en wat TO aanhad op die foto daar zie ik de winkels vol mee hangen (nou ja, behalve die korte broek momenteel even niet).
Smaken verschillen en wat TO aanhad op die foto daar zie ik de winkels vol mee hangen (nou ja, behalve die korte broek momenteel even niet).
donderdag 19 december 2019 om 10:34
https://www.tindergeheim.nl/tinder-profielfoto-tips/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 19 december 2019 om 10:35
donderdag 19 december 2019 om 10:37
Lady_Day schreef: ↑19-12-2019 10:34Wat een geneuzel over die kleding. Er was helemaal niets mis mee
Maar feit is dat niemand hem met die foto de goede kant op heeft geswiped.
. En als je al op zoiets oppervlakkigs afknapt als een bermuda en sneakers dan wordt de spoeling wel heel dun.
De spoeling is al heel dun op Tinder etc. Dus wil je daten, dan moet je een goede foto hebben en dan was dit misschien ook niet de beste kleding om aan te hebben. .
Ja, toen wij 15 waren waren we er stellig van overtuigd dat we nooit gingen daten met iemand die iets verschrikkuluks afstotends aanhad zoals witte sokken of een spijkerbroek van de C&A.
donderdag 19 december 2019 om 10:41
Lievejetje schreef: ↑19-12-2019 10:35Mensen wat een gezeur. Prima foto, niks mis mee.
Tussen 100.000 foto’s is dit een foute profielfoto. Als vakantiekiekje is het een prima foto.
Nu weet je gelijk waarom mensen niet swipen, omdat er allemaal van die mierenneukers op tinder zitten die vallen over het feit dat je op een hek zit of een gele broek aan hebt. Nee, zo zit het niet. Niet bewust, in ieder geval. Er zal zowat niemand denken “ he, jakkes, een man op een hekje “ . Maar het feit dat hij zo zit, met dat licht, met zo’n blik, in die compositie, dat “ doet “ dus iets met degene die op Tinder een vent zoekt. Of doet juist niks.... What a world we live in...
donderdag 19 december 2019 om 10:58
Kleding kijk ik toch in zekere zin naar. Niet in de zin van mooi/lelijk maar omdat
er in mijn ogen ook een bepaald karakter bij hoor.
Zoals mannen die buitenshuis in trainingspak/joggingbroek rond lopen, of de 'kakker-look'. Dat zijn niet mijn types. Of mannen die graag verkleed gaan bij van die larven-feesten. Verkleed als Harry Potter of als ridder.
Zoals mannen die buitenshuis in trainingspak/joggingbroek rond lopen, of de 'kakker-look'. Dat zijn niet mijn types. Of mannen die graag verkleed gaan bij van die larven-feesten. Verkleed als Harry Potter of als ridder.
donderdag 19 december 2019 om 11:01
Dan is het toch juist goed dat TO zijn kleding niet aan gaat passen aan wat de gemiddelde Viva-vrouw vindt dat hij aan moet trekken? Als je een kakker bent, lijkt het me ook zinvol om als kakker op Tinder te gaan. Niet dat je met een vrouw die op kakkers valt afspreekt en dat je dan opeens je eigen kleding weer aan hebt en zij erop afknapt. Ik neem aan dat TO een vrouw wil die op hem valt met zijn eigen kleding.VGM1980 schreef: ↑19-12-2019 10:58Kleding kijk ik toch in zekere zin naar. Niet in de zin van mooi/lelijk maar omdat
donderdag 19 december 2019 om 11:02
absoluut.pamelacourson schreef: ↑19-12-2019 11:01Dan is het toch juist goed dat TO zijn kleding niet aan gaat passen aan wat de gemiddelde Viva-vrouw vindt dat hij aan moet trekken? Als je een kakker bent, lijkt het me ook zinvol om als kakker op Tinder te gaan. Niet dat je met een vrouw die op kakkers valt afspreekt en dat je dan opeens je eigen kleding weer aan hebt en zij erop afknapt. Ik neem aan dat TO een vrouw wil die op hem valt met zijn eigen kleding.
donderdag 19 december 2019 om 11:23
het is niet dat mensen daar bewust op “afknappen” je maakt onbewust een screening van interessant/ oninteressant en dat gebeurt in een split second. Geen bewust proces. Als je niet meteen op de hoop oninteressant wilt dan moet je zorgen voor een neutrale uitstraling.Lady_Day schreef: ↑19-12-2019 10:34Wat een geneuzel over die kleding. Er was helemaal niets mis mee. En als je al op zoiets oppervlakkigs afknapt als een bermuda en sneakers dan wordt de spoeling wel heel dun. Ja, toen wij 15 waren waren we er stellig van overtuigd dat we nooit gingen daten met iemand die iets verschrikkuluks afstotends aanhad zoals witte sokken of een spijkerbroek van de C&A.
donderdag 19 december 2019 om 11:23
Of je kan wat spieren bouwen, ik bedoel, zat vrouwen die vallen op een man met sterke armen en een sixpack.
Neem Zyzz als voorbeeld:

Maakt het uit welke kleur broek hij draagt? Of hij op een hek zit? Of er uilen op zijn shirt staan?
Nee, dat maakt geen bal uit. Want met zo een lichaam kun je makkelijk vrouwen via Tinder ontmoeten.
Dus mijn tip zou zijn om naar de sportschool te gaan.
Neem Zyzz als voorbeeld:

Maakt het uit welke kleur broek hij draagt? Of hij op een hek zit? Of er uilen op zijn shirt staan?
Nee, dat maakt geen bal uit. Want met zo een lichaam kun je makkelijk vrouwen via Tinder ontmoeten.
donderdag 19 december 2019 om 11:24
En waar valt de ( of specifiek deze ) vakantielook dan onder ? Nu weet je toch nog niet wat TO “ normaal “ draagt ?pamelacourson schreef: ↑19-12-2019 11:01Dan is het toch juist goed dat TO zijn kleding niet aan gaat passen aan wat de gemiddelde Viva-vrouw vindt dat hij aan moet trekken? Als je een kakker bent, lijkt het me ook zinvol om als kakker op Tinder te gaan. Niet dat je met een vrouw die op kakkers valt afspreekt en dat je dan opeens je eigen kleding weer aan hebt en zij erop afknapt. Ik neem aan dat TO een vrouw wil die op hem valt met zijn eigen kleding.
donderdag 19 december 2019 om 11:24
syntax18 schreef: ↑19-12-2019 11:23Of je kan wat spieren bouwen, ik bedoel, zat vrouwen die vallen op een man met sterke armen en een sixpack.
Neem Zyzz als voorbeeld:
Ik zie alleen maar zijn hoofd en dat vind ik erg lelijk. Dan kan iemand nog zo gespierd zijn, ik heb dan liever iemand als TO.
donderdag 19 december 2019 om 11:25
Je kunt er toch wel uit afleiden wat voor type hij is. Het is niet zo dat hij alleen maar in zijn zwembroek op de foto staat.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-12-2019 11:24En waar valt de ( of specifiek deze ) vakantielook dan onder ? Nu weet je toch nog niet wat TO “ normaal “ draagt ?
donderdag 19 december 2019 om 11:29
Misschien voor jouw, of de vrouwen van viva. Maar op Tinder? Kom op, een man met zo een lichaam kan gemakkelijk vrouwen vinden op Tinder. ONS of vaste relatie maakt niet uit.pamelacourson schreef: ↑19-12-2019 11:24Ik zie alleen maar zijn hoofd en dat vind ik erg lelijk. Dan kan iemand nog zo gespierd zijn, ik heb dan liever iemand als TO.
donderdag 19 december 2019 om 11:31
donderdag 19 december 2019 om 11:33
Oké? Zoals ik zei, TO heeft het over Tinder (en andere online datesites). Ik begrijp dat veel vrouwen hier zullen zeggen dat ze dat helemaal niet aantrekkelijk vinden.
Maar een man met zo een lichaam kan de kleding dragen die hij wil, zitten waar hij wil, en hij zal makkelijk matches krijgen via online daten.
En dat is niet eens hoe ken er uit ziet, in feite, Ken is niet eens zo gespierd, bij lange na niet:
https://i.etsystatic.com/13021935/r/il/ ... 8_gdna.jpg
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 11:34
17.35% gewijzigd
donderdag 19 december 2019 om 11:34
Dat doe ik pas 2,5 jaarsyntax18 schreef: ↑19-12-2019 11:23Of je kan wat spieren bouwen, ik bedoel, zat vrouwen die vallen op een man met sterke armen en een sixpack.
Neem Zyzz als voorbeeld:
donderdag 19 december 2019 om 11:39
online daten is niets anders dan solliciteren, je gaat ook niet in je gele bermuda solliciteren want je wil de beste indruk maken. Dat je op de kerstborrel je gele bermuda draagt met een rendiergewei is prima, maar je MOET EERST BINNENKOMENpamelacourson schreef: ↑19-12-2019 11:25Je kunt er toch wel uit afleiden wat voor type hij is. Het is niet zo dat hij alleen maar in zijn zwembroek op de foto staat.
donderdag 19 december 2019 om 11:40
Ik heb het erover hoe die benen erin geplopt zijnsyntax18 schreef: ↑19-12-2019 11:33Oké? Zoals ik zei, TO heeft het over Tinder (en andere online datesites). Ik begrijp dat veel vrouwen hier zullen zeggen dat ze dat helemaal niet aantrekkelijk vinden.
Maar een man met zo een lichaam kan de kleding dragen die hij wil, zitten waar hij wil, en hij zal makkelijk matches krijgen via online daten.
En dat is niet eens hoe ken er uit ziet, in feite, Ken is niet eens zo gespierd, bij lange na niet:
https://i.etsystatic.com/13021935/r/il/ ... 8_gdna.jpg
donderdag 19 december 2019 om 11:41
Natuurlijk kan hij dat. Maar zijn lijf concurreert wel met de rommelige achtergrond. Het eerste wat je opvalt zijn de spieren. als je niet zo'n lijf hebt blijf dan weg bij de korte broeken, rommelige achtergronden en de total shots, ga voor middeluitsnede en neutrale kleding.
donderdag 19 december 2019 om 11:59
Op zich heeft hij een leuk gezicht, maar zijn lijf vind ik echt drie keer niks. Ik vind zo'n soort getrainde buik echt foeilelijk.
Dus je ziet maar hoe verschillend smaak is!
wij slapen nooit.
donderdag 19 december 2019 om 12:05
syntax18 schreef: ↑19-12-2019 11:33Oké? Zoals ik zei, TO heeft het over Tinder (en andere online datesites). Ik begrijp dat veel vrouwen hier zullen zeggen dat ze dat helemaal niet aantrekkelijk vinden.
Aan z'n lijf te zien zit hij voornamelijk in de sportschool. Die heeft helemaal geen tijd om te daten.
donderdag 19 december 2019 om 12:06
Dus denk jij dat hij niet gemakkelijk tientallen matches zou krijgen op Tinder?alongwiththesunshine schreef: ↑19-12-2019 11:59Op zich heeft hij een leuk gezicht, maar zijn lijf vind ik echt drie keer niks. Ik vind zo'n soort getrainde buik echt foeilelijk.
Dus je ziet maar hoe verschillend smaak is!
Want smaken kunnen verschillen maar ik denk dat als TO net zo gespierd was, hij nooit meer hoefde te zoeken naar de perfecte combo kleding, belichting of glimlach.
Zyzz stond bekend om zijn populariteit, hij en zijn vrienden maakte veel youtube videos waarin ze random nummers kregen van meiden op straat.
En hij hoefde niet eens te daten, hij werkte als mannelijke stripper - vrouwen betaalde hem. Idd hij deed niet echt aan daten, hij had wel zat ONS daarintegen.