Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 27 december 2019 om 18:45
Oh wat flauw.
Je doet daar net of iedereen debiel is en jij wel even komt vertellen hoe het zit en hoe het heurt.
En dan hier miepen. Wat zurig. Ik had je hoger ingeschat.
vrijdag 27 december 2019 om 18:56
Verontwaardigd? Ik reageer nooit verontwaardigd! En de respons is enigszins voorspelbaar. Mensen vinden het niet leuk om gestoord te worden in hun vegetatief voortbestaan.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 27 december 2019 om 18:58
Zuur? Ik vond jou nu juist erg zuur. Niemand is debiel denk ik. Wel zijn weinigen bewust van het feit dat de vrije wil maar zeer beperkt aanwezig is. Maar de meeste psychologen weten dat dat laatste de bittere waarheid is.PoesinBoots schreef: ↑27-12-2019 18:45Oh wat flauw.
Je doet daar net of iedereen debiel is en jij wel even komt vertellen hoe het zit en hoe het heurt.
En dan hier miepen. Wat zurig. Ik had je hoger ingeschat.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 27 december 2019 om 18:59
Dus je zegt het alleen om reacties uit te lokken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 27 december 2019 om 19:06

vrijdag 27 december 2019 om 19:08
Ik heb aangegeven in mijn reactie waarom ik niet gaan vliegen niet in alle gevallen een goede oplossing vind voor het klimaat. En over die gevolgen hoor ik niemand, maar geen toeristen in Afrikaanse landen heeft waanzinnige gevolgen.Ook op het klimaat. D.w.z. dat ik er niet over nadenk maar de oplossing is niet zo simpel als niet gaan vliegen. Ook op economisch gebied is het rampzalig als toeristen wegblijven maar ook daar hoor je niemand over. De enige oplossing is om te zorgen dat vliegtuigen schoner worden.
vrijdag 27 december 2019 om 19:11
Het lijken mij voornamelijk smoezen om je gevlieg goed te praten.Yasmin1974 schreef: ↑27-12-2019 19:08Ik heb aangegeven in mijn reactie waarom ik niet gaan vliegen niet in alle gevallen een goede oplossing vind voor het klimaat. En over die gevolgen hoor ik niemand, maar geen toeristen in Afrikaanse landen heeft waanzinnige gevolgen.Ook op het klimaat. D.w.z. dat ik er niet over nadenk maar de oplossing is niet zo simpel als niet gaan vliegen. Ook op economisch gebied is het rampzalig als toeristen wegblijven maar ook daar hoor je niemand over. De enige oplossing is om te zorgen dat vliegtuigen schoner worden.
Ging het zoveel slechter met Afrika voordat de toeristen kwamen?
Mss kun je je geld gewoon overmaken en er dan niet naar toe vliegen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 27 december 2019 om 19:13

vrijdag 27 december 2019 om 19:14
Ik durf te wedden dat het heel veel beter netbsd natuur daar ging

vrijdag 27 december 2019 om 19:15
Ach je kunt daar de klok op gelijk zetten hoor in vakantietopics. Na 135 keer weten de meeste domme forumstertjes wel dat vliegen impact heeft op het milieu.
Weinig verrassend meer dat commentaar en ik vind het vooral een enorm 'kijk mij eens goed zijn' gehalte hebben.

vrijdag 27 december 2019 om 19:20
Yes, ik ben ook ergens eindelijk goed in.PoesinBoots schreef: ↑27-12-2019 19:15Ach je kunt daar de klok op gelijk zetten hoor in vakantietopics. Na 135 keer weten de meeste domme forumstertjes wel dat vliegen impact heeft op het milieu.
Weinig verrassend meer dat commentaar en ik vind het vooral een enorm 'kijk mij eens goed zijn' gehalte hebben.

Al 12 jaar niet gevlogen.

vrijdag 27 december 2019 om 19:21
Met deze zeer eens. Al snap ik dat mensen reizen fijn vinden, ik deel die lust niet en zie ook dat echt niet goed is. Maar vind wel begrijpelijk.
Maar ik snap vooral al die zakenreisjes niet, dat kan echt voor 90% gewoon met Skype geregeld worden.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-12-2019 19:23
28.14% gewijzigd
vrijdag 27 december 2019 om 19:22
Ik vind het vooral verschrikkelijk hypocriet.PoesinBoots schreef: ↑27-12-2019 19:15Ach je kunt daar de klok op gelijk zetten hoor in vakantietopics. Na 135 keer weten de meeste domme forumstertjes wel dat vliegen impact heeft op het milieu.
Op FB waagde ik het om een kritische noot te schrijven over Greta Thunberg, niet over haar boodschap, wel over de manier waarop.
Ik werd bijna gelyncht.
Kritiek op Greta staat bijna gelijk aan 6x per jaar naar Thailand vliegen.
En de volgende dag boekten diezelfde mensen weer massaal hun vakantietripjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 27 december 2019 om 19:23
Luci_Morgenster schreef: ↑27-12-2019 19:20Yes, ik ben ook ergens eindelijk goed in.![]()
Al 12 jaar niet gevlogen.![]()
Goed zo!!
Ik eet al 38 jaar geen vlees en geen kinderen. Daarom vlieg ik

vrijdag 27 december 2019 om 19:24
PoesinBoots schreef: ↑27-12-2019 19:23Ik eet al 38 jaar geen vlees en geen kinderen. Daarom vlieg ik![]()
Niet zo happen, lekker laten gaan.

anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-12-2019 19:24
5.49% gewijzigd

vrijdag 27 december 2019 om 19:24
Je eet geeneens kinderen? Je verdient een medaille!PoesinBoots schreef: ↑27-12-2019 19:23Goed zo!!
Ik eet al 38 jaar geen vlees en geen kinderen. Daarom vlieg ik![]()

vrijdag 27 december 2019 om 19:26
nee hoor, ik heb geen smoes nodig en praat mijn gedrag ook niet goed. Het enige wat ik zeg is dat een probleem meerdere kanten heeft en dat daar niet naar wordt gekeken. Ook op ander gebied heeft het ook gevolgen en anti poaching units en conservation management, eco toerisme wordt door toeristen betaald. En het is niet zo ter zake doend hoe het in Afrika ging voor er toeristen waren, want Nederlanders komen er sinds 1652 en het stropen zoals we het nu kennen was toen een veel minder groot probleem.

vrijdag 27 december 2019 om 19:27
Oh doe ik ook.
Ik vlieg gewoon een keer extra dit jaar.