Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Lieve forum-vriendinnetjes... heb heel slecht nieuws... mijn vriend is onvruchtbaar en wij zullen dus nooit samen kinderen kunnen krijgen........ Dat is er uit de TESE gekomen........

De dag zijn we wel goed doorgekomen, de TESE onder alg. narcose is mijn vriend erg meegevallen, hij werd rond 10.00 uur opgehaald en om 11.50 uur kwam hij de zaal weer op.

Om 14.15 uur kwam de uroloog met de uitslag... er zijn wel zaadcellen gevonden, maar hele jonge, dus niet rijp. Hier kunnen ze dus ook niks mee met ivf/icsi... Hier houd het voor ons op.............

Het dringt nog niet zo heel erg tot me door........ Maar dat komt wel......... en dan moeten wij eens gaan bekijken hoe we dit kunnen verwerken en een plekje kunnen geven.........

Dank jullie wel voor al jullie steun!! Jullie zijn geweldige meiden!!! Ik ga niet weg bij dit topic hoor, lees jullie nog graag. Maar ga het wel even rustig aan doen........
Ik zat al op je te wachten....

Dit is een klap zeg. GVD. Sorry heb hier geen woorden voor. Alleen tranen. En die laat ik nu dan ook de vrije loop. God vrouw, wat had ik op een ander bericht gehoopt. Zit echt voor jullie te huilen hier.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
lieve, lieve dread. Wat ontzettend, ontzettend... tsja.. ik weet eigenlijk niet eens wat ik er van moet zeggen. Maar ik vind het echt heel erg voor jullie.

Ook ik had zo erg op een ander bericht gehoopt en had een goed bericht ook eigenlijk wel een beetje verwacht... damn! Wat erg.

Heel erg veel succes met het proberen om het een plekje te geven.

Een hele dikke knuffel.

tsjee... mijn hoofd tolt er helemaal van...
ach dreadje, wat een ontzettend slecht nieuws. Ik kan me voorstellen dat het nog niet volledig tot je doordringt, het is ook wel heel veel om in een keer te bevatten. Ik hoop dat jullie het samen goed een plekje kunnen geven. Voor je vriend zal dit ook wel heel moeilijk zijn. Heel heel veel sterkte met het verwerken! (woorden schieten op zo'n moment toch altijd tekort)

en ook een hele dikke knuffel van mij
Bedankt voor de lieve woorden!!! Doet me èrg veel goed! Godver de godver............. sorry............ maar moest er even uit.....

Niet te bevatten dit.............. zit in een hele rare droom volgens mij.........
oh mèn........... ik schrik me het apezuur... wat een kutbericht zeg! meissie toch, ik heb er geen woorden voor.. ik kan me voorstellen dat je het nog niet beseft. wat heftig! het is echt niet fair!!!!

pfff.. ik zit dingen te schrijven en weer weg te halen, ik weet echt niet wat ik moet zeggen.... ik kan alleen vanuit het diepst van mijn hart zeggen: lieve, lieve dread. ik hoop dat jullie ook nu samen sterk staan en dit samen een plekje kunnen geven. en onthou goed dat je een hele lieve familie hebt die jullie door dik en dun steunen. zij trekken jullie hier wel doorheen.... en wij zijn er ook nog, je forum-vriendinnetjes zijn er ook altijd voor je... ik wens je heel veel sterkte en probeer een beetje te slapen straks. hou je taai lieve dread!

xxx
quote:dreadlokje schreef op 14 april 2009 @ 19:38:

Bedankt voor de lieve woorden!!! Doet me èrg veel goed! Godver de godver............. sorry............ maar moest er even uit.....

Niet te bevatten dit.............. zit in een hele rare droom volgens mij.........
Shit..........................

Dit is iets wat ánderen altijd gebeurt, ver weg op tv ofzo, in een programma opgenomen in amerika ofzo...

Niet bij iemand waar je om geeft!!! Dit wens je echt niemand toe!!!

Oh jee...

't is een enorme klap in mijn gezicht, ik kan me ook bijna niet voorstellen wat er dan door jou heen zal gaan...

Ik had dit echt nooit verwacht...

Dr is toch tegenwoordig altijd wel wat te doen (dacht ik) en dan dit....

............

Lieve dread, je bent hier altijd welkom voor dikke knuf en steun.. Je kan hier alles zeggen, ook al is het 4x het zelfde achter elkaar... Echt waar, als je dat maar niet vergeet!

Misschien een stomme vraag hoor, maar zo'n tese doen ze maar 1x en dan is het echt definitief bekeken?
Lieve Dread,

Ik hoop dat jullie een beetje redelijk de nacht zijn doorgekomen. Hoe is het nu met je? Je zult wel in een achtbaan van emoties zitten. En je vriend vast ook. Ik blijf er steeds mee bezig in mijn hoofd. Vind het zo shit voor jullie. Gelukkig zijn jullie wel een heel sterk koppel heb ik gemerkt.

Ik begrijp het als je afstand neemt van dit topic. Heel goed zelfs. Al zal ik je wel missen. Maar ik kan me de belasting wel voorstellen.

Dikke zoen.

Oja, wat Bloempje zegt, is er echt niet iets wat ze verder kunnen doen? Kunnen ze onrijpe zaadcellen niet laten rijpen via een of andere methode?
Nee Dread, wat ongelooflijk kut zeg!!! Het is precies wat Bloempje zegt; dit is iets wat alleen ver weg hoort te gebeuren, niet bij iemand die je kent en om wie je geeft. Dit wens je echt niemand toe! Wat moet dit vreselijk moeilijk voor jou en je vriend zijn, Dread! En wat vreselijk oneerlijk!

Hoe voel je je vandaag? En kunnen ze echt niks meer doen? Er zijn toch mogelijkheden om zaad te bewerken? En jong zaad kan toch ouder worden (oh, ik weet het ook allemaal niet hoor, ik hoop zo dat er toch nog iets is wat kan...) Ik snap het heel goed als je even wat afscheid neemt hoor, dit is echt heel heavy...

Och meis, dikke knuf en hopelijk horen we snel van je!

X Lode

ps. Gisteren was ik er te erg van onder de indruk om te kunnen reageren, kon ik de woorden niet vinden. Net als winter blijf ik er ook steeds mee bezig in mijn hoofd. (ik ben dan misschien niet zo'n fanatiek schrijfster, maar denk wel vaak aan jullie) Nu besef ik dat het niet gaat om wat we zeggen, maar om dat we er voor je zijn (voor zo goed en zo kwaad als wij dat kunnen).
Wat een superlieve berichtjes van jullie! Heb vannacht wel aardig goed geslapen. Vandaag werken ging ook wel aardig.

De tranen biggelen mij nu over de wangen, het besef komt er langzaam door... de pijn ook... helaas, ze kunnen ècht niks meer voor ons doen... nergens ter wereld bestaat er iets voor om te behandelen. En tegen de tijd dàt ze wat vinden... dan zijn wij alweer te oud...

Dus dit is het voor ons... adopteren of sperma-donor willen wij niet, daar hebben we al een half jaar over gepraat. Voelt gewoon niet goed. De deur zit dicht, potdicht.......

Ik neem geen afscheid van jullie hoor! Echt niet!! Maar het kan zijn dat ik soms wat minder aanwezig ben, dan weten jullie er vast van. Ik had niet gedacht dat mij dit zou overkomen, tuurlijk heeft het in ons achterhoofd wel geleefd... want we moesten er wel rekening mee houden. Maar dit....... ongelofelijk!
oh lieve dread, ik schrik helemaal van je bericht. Wat een vreselijk nieuws. Wat een vreselijke schok voor jullie.... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Daarom een dikke knuffel en alle kracht van de hele wereld...
Nee Dread, dat hadden wij ook niet verwacht. Ik vind het ook ongelooflijk. Ben er nog steeds mee bezig. Het laat me niet los.

Ik wou dat ik je even kon troosten. Een echte knuffel kon geven. Je moet het maar doen met een virtuele maar zeker geen minder oprechte.
Ik kom nog even een dikke knuffel aan Dread + vriendje geven
dreadje, ik denk aan je...
Hier ook nog steeds de gedachten bij Dreadlokje.
Echt lieve forum-vriendinnetjes zijn jullie!!! Ik ben nu vreselijk moe... bah! Moet nog heel veel doen... morgen ga ik een weekendje weg (zonder vriend )... Pfffffffffff... Heb nog geen zin... maar het is wel goed dat ik ga. Heb met vriend afgesproken dat wanneer het niet gaat (met hem òf met mij) dat ik dan eerder naar huis kom. Dat geeft mij meer rust.

Dus dit weekend lezen jullie mij niet, ben er zondagavond weer!
Dread, ik hoop dat je een beetje afleiding zal kunnen vinden op je weekendje weg.

En toch ook wens ik je veel plezier.

Wel goed van je dat je toch gaat, maar ik kan me voorstellen dat je het ook erg moeilijk vind zonder je vriend...

Gaat hij ook wat leuks doen dit weekend?
@ Troela, ik zag je blog toevallig op hyves... Leuk je echo-foto!

ik ben alleen zo'n suffert die nooit er wat op herkent alleen... Maar toch leuk!
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt Dreadlokje. Misschien juist wel even fijn om in een andere omgeving te zijn. Misschien voor jullie beiden wel even goed. Althans, ik merk dat wanneer ik verdrietig ben, ik er soms behoefte aan heb om juist alleen te zijn. Of in ieder geval niet mijn vriend om me heen. En als het niet gaat, dan ben je toch ook zo weer thuis. Goed dat je het in ieder geval gewoon probeert. Ik hoop dat je een goed weekend hebt.

En Bloem, al iets gehoord over je assesment?

Troela, ook gezien op je Hyves, leuk!
Wat lief dat je er naar vraagt winter

Het assessment was goed! Dus nu heb ik vrijdag of maandag een gesprek om dit t bespreken... echt een super lange procedure is het hoor, maar wel grappig om eens mee te maken. Zeker de resultaten van het assessment (heb ik per mail binnen gekregen) zijn heel leuk om te lezen en te kijken of je je er in herkent.
Leuk om eens mee te maken inderdaad! Zeker als je ook de resultaten krijgt thuis gestuurd. En herkende je jezelf er in?
Dreadje, wat een vreselijk triest nieuws. Hoe moet je daar nou mee omgaan. Zo lang een wens te hebben gehad en die droom valt stort nu in. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel en wij denken allemaal aan je.

Liefs Sari.
Nou maar hopen dat Dreadlokje een fijn weekend heeft. In ieder geval, een weekend met wat afleiding.

Jeetje zeg, ik blijf het zuur vinden. Het kan iedereen overkomen, maar Dreadje, altijd zo begaan met anderen, volgens mij type oer-moeder en ook nog eens de enthousiaste topicopener hier.

Ik wil wel even zeggen dat ik de moeders uit dit topic echt allemaal schatten vind. Sari, Lode, Sungirl, Meggie enz. Jullie hebben allemaal mee geschreven vanaf het begin en hebben inmiddels kinderen maar blijven toch steeds even kijken hoe het hier met de dames gaat die maar onderaan dat schema blijven hangen. Jullie zijn echt lieverds.

Bloempje, we zijn hier de laatste der Mohicanen in feite. Ik verwacht morgen of overmorgen weer teleurgesteld te worden (dat is de nieuwe term die ik voortaan gebruik voor "ongesteld"). Ik wacht even de goeie timing af (niet tijdens voetbal ) om toch maar eens met mijn vriend te praten over hoe of wat. Het duurt te lang en ik ben erg geschrokken van Dread's verhaal. Daarnaast wordt echt iedereen in mijn omgeving maar zwanger en zwanger. Ik denk dat wij nu toch echt ook eens een zaadonderzoek moeten gaan aanvragen. Toch maar eens opperen van de week. En nu heeft hij maar gewoon een keer mee te werken. Ik wil weten waar ik aan toe ben.

xxx
Winter, ik snap je helemaal... Ik ben ook heel erg geschrokken van dread's verhaal... Maar ik was voor mezelf al de eerste stappen aan het nemen die mij eerder onmogelijk leken: temperaturen. Wij zijn nog nooit naar de arts hiervoor geweest en ook om mijn vriend voor tebereiden heb ik gezegd dat ik bereid ben 2 maanden te tempen en dan wil ik daarmee naar de arts. Ik wil daar niet aankomen en terug gestuurd worden voor die lijstjes...

Nouja, enhet 1e templijstje zal dit weekend afgesloten worden (nod = 19 april). dan nog 1 zo'n lijstje en ik zit echt met hembij de arts! Dat heb ik besloten en hem zachtjes al verteld... Ik geloof dat hij me wel begreep. Ergens frustreert het hem ook dat het ons niet lukt.

Maar dread's verhaal heb ik niet aanhem verteld, hij is al bang genoeg dat het aan hem ligt...

Weetje, ik lees zo nog eens jou stukje... en nu pas komt het besef dat wij echt als de laatste 2 onderaan het lijstje staan!!! stom he...

Ohja, en het assessmet: ikkon me er idd zo goed als volledig in herkennen, dus het was wel een goede ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven