Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

dinsdag 31 december 2019 om 07:26

Eens met de reacties. Je huwelijk redden na vreemdgaan is al zwaar genoeg, de vriendschap met dit stel (en dan met name met haar natuurlijk) lijkt mij echt een brug te ver.
Je zult altijd pijnlijk herinnerd worden aan hun affaire als je haar en jouw man samen in 1 ruimte ziet.
Ik zou de vriendschap verbreken, of je huwelijk het redt of niet.
Met zulke vrienden heb je toch geen vijanden nodig??
Je zult altijd pijnlijk herinnerd worden aan hun affaire als je haar en jouw man samen in 1 ruimte ziet.
Ik zou de vriendschap verbreken, of je huwelijk het redt of niet.
Met zulke vrienden heb je toch geen vijanden nodig??
Vrienden niet. Ze was een bekende.
Mijn man is met haar vreemd gegaan.
Ze is nog steeds een bekende. We groeten elkaar, maken soms een praatje.
No hard feelings.
Vreemd gaan die he omdat je eigen relatie niet goed zit. Daar kan de ander weinig aan doen.
Hoewel ik het wel laf vind van iemand die zo dicht bij jullie staat.
Wat vind de partner van jullie vriendin?
Of jullie worden fwb van elkaar, kan ook nog.
Mijn man is met haar vreemd gegaan.
Ze is nog steeds een bekende. We groeten elkaar, maken soms een praatje.
No hard feelings.
Vreemd gaan die he omdat je eigen relatie niet goed zit. Daar kan de ander weinig aan doen.
Hoewel ik het wel laf vind van iemand die zo dicht bij jullie staat.
Wat vind de partner van jullie vriendin?
Of jullie worden fwb van elkaar, kan ook nog.
de wereld wacht om ontdekt te worden

dinsdag 31 december 2019 om 07:31
dinsdag 31 december 2019 om 07:37
Hoe lang zat er tussen affaire en het uitkomen ervan? Is er iemand anders op de hoogte van geweest voordat jij op de hoogte was? Hoe kwam je erachter, en waarom heeft je man het niet uit zichzelf opgebiecht? Of vriendin? Is er regelmatig seks geweest of eenmalig, en waar? Waren/zijn ze echt verliefd?
Dit zouden essentiële vragen zijn voor mij, waarvan het antwoord bepaalt of huwelijk te redden is en hoe verder met die vriendschap. Dat laatste zou ik niet kunnen overigens, maar ik ben nogal gesteld op mijn trots.
Dit zouden essentiële vragen zijn voor mij, waarvan het antwoord bepaalt of huwelijk te redden is en hoe verder met die vriendschap. Dat laatste zou ik niet kunnen overigens, maar ik ben nogal gesteld op mijn trots.

dinsdag 31 december 2019 om 07:41
Lijkt me enorm lastig. Ik ben zelf ooit vreemdgegaan en ik kan me niet voorstellen dat ik mijn relatie en een vriendschap met iemand wie je seks hebt gehad kon behouden. Die seksuele aantrekkingskracht en spanning met die ander blijft aanwezig lijkt mij. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om het niet weer te doen en je relatie moet 100% goed zitten.

dinsdag 31 december 2019 om 07:55
Dat vraag ik me ook af. Staat hij er hetzelfde in? Dat hij zowel zijn relatie als de vriendschap wil behouden?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
dinsdag 31 december 2019 om 08:10

dinsdag 31 december 2019 om 08:23
Alle “3”? Je wil toch niet beweren dat haar man van niets weet..???
Daarnaast: waarom wil je eruit zien te komen met een man die naar een ander gaat als het ‘wat minder’ tussen jullie gaat? En die zogenaamde ”vriendin”..,tjonge ik vind je wel heel erg naïef. Bovendien gaat je dit op de lange termijn niet lukken om dit te vergeten. Ja, NU denk je dit te willen maar dat is alleen maar omdat je bang bent voor de echte gevolgen..
Daarnaast: waarom wil je eruit zien te komen met een man die naar een ander gaat als het ‘wat minder’ tussen jullie gaat? En die zogenaamde ”vriendin”..,tjonge ik vind je wel heel erg naïef. Bovendien gaat je dit op de lange termijn niet lukken om dit te vergeten. Ja, NU denk je dit te willen maar dat is alleen maar omdat je bang bent voor de echte gevolgen..
anoniem_6643168982c66 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 08:29
0.23% gewijzigd
dinsdag 31 december 2019 om 08:23
Goede vraag !Lievejetje schreef: ↑31-12-2019 08:07Nou idd eens met de rest.
Waarom zou je dat willen? En haar man, weer hij dit ook allemaal? Wil hij die “vriendschap” ook gaande houden?
dinsdag 31 december 2019 om 08:27