Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:fleurtje schreef op 14 april 2009 @ 10:19:

Dat er bepaalde dingen bijgehaald worden, uit andere topics, kán ook in je voordeel werken.

Iig in het voordeel vand e andere forummers; die hoeven ons gekat niet meer te lezen

En in het voordeel van in dit geval Intiem, zij is van mij 'af'

En -last but not least- in mijn voordeel, ik snap waar mijn ergernis vandaan komt
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Kon me het laatste al niet voorstellen HPL.

Nou ja, in dat geval vind ik eigenlijk dat het het risico van het forummen is, Intiem. Ik bedoel, het staat allemaal op Viva, gewoon onder jouw nick. Dus mensen leren je op een bepaalde manier kennen en als iemand dat relevant vindt in een andere discussie kan het er wel worden bijgehaald.

Zo is het in een discussie over kinderen wellicht relevant dat iemand wel of juist geen kinderen wil, of dat iemand bijv problemen heeft met opvoeden, of er een zeer losbandig leven op na houdt waarbij kindlief vaak alleen is, etc.

Kijk, het is wat minder relevant in een discussie over kinderen om te vermelden dat iemand 'ook al zo'n slechte kledingsmaak heeft'.
Intiem, ik heb de vraag gisteren ook al in dat topic gesteld en ik ben bloedserieus!

Is 't voor jou wel handig dat je op een forum schrijft? Je slaat echt verschrikkelijk door.
En voor mij is het relevant omdat ik a) nu begrijp waarom mijn gedrag op Intiem werkt als de bekende rode lap en b)waarom haar gedrag dat bij mij doet.
Nou, uitgaande van punt a) dan heeft 90% van het forum borderline HPL

(herkenbaar voor jou of niet? )
In mijn geval tikken mensen gewoon niet lekker in hun kupke als ze mij niet lief vinden. Een hoop gekkies op dit forum dus
Niet lekker in je kop tikken, borderline, HSP, HPL, allemaal 1 pot nat
Min zolang jij bij mij hier tot diep in de nacht vrolijk kletsend staat af te wassen vind ik je best lief hoor
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Kijk, VC tikt dus prima in dr kupke, dat blijkt maar weer

Finjouooklief
quote:HoiPippiLangkous schreef op 14 april 2009 @ 11:05:

Niet lekker in je kop tikken, borderline, HSP, HPL, allemaal 1 pot nat
Intiem,

Dit was toch ook niet nodig geweest.

Hoewel ik wel deel dat het niet relevant was borderline erbij te halen (of ik vond het jammer,want het legt gelijk alles in jou schoot neer) en dit ook niet in je posts doorsijpelde

Dit kon toch ook onderling uitgesproken worden? of zo niet bestaat de negeer modus toch.

Die jullie allebei wel eerder in hadden kunnen schakelen.

Jullie beten allebei wel vast in wat jullie schreven en dat liet weinig ruimte over voor begrip, of op zijn minst aan kunnen nemen dat de ander er nu eenmaal zo instaat en dat te accepteren.
Iry, ik heb allang gezegd dat ik het níet bij Intiem neerleg. Niet alleen bij haar tenminste.

Vind het jammer dat je het zo blijft zien.
Er is niet altijd goed of fout,zwart of wit!

En dat lijkt haast bijzonder dat ik met stempel dat zeg

(volgens mij klopt die stempel ook niet,denk ik steeds vaker )
Nee hpl,

Ik lees wel dat jij ook zegt dat je gewoonweg niet goed kan omgaan met het gedrag wat volgens jou bordeline heeft.

In die zin leg je het ook bij jezelf.

Maar evenal vind ik inderdaad dat het zo "makkelijk " klinkt.

Oh..vandaar dat ik zo fel werd of bleef vastbijten....

Snap je?
quote:iry schreef op 14 april 2009 @ 11:18:

Er is niet altijd goed of fout,zwart of wit!

En dat lijkt haast bijzonder dat ik met stempel dat zeg

(volgens mij klopt die stempel ook niet,denk ik steeds vaker )Pfff, lekker verwarrend zeg! Wil jij gewoon ff conform je etiketje reageren. Zo raak ik helemaal in de war.
Wij zijn het eigenlijk ook nooit eens met elkaar he
quote:floor72 schreef op 14 april 2009 @ 11:23:

[...]

Pfff, lekker verwarrend zeg! Wil jij gewoon ff conform je etiketje reageren. Zo raak ik helemaal in de war.

Haha!,kun je nagaan hoe verwarrend het voor mij dan is !

Etiketje plakt ook niet zo goed.
Iry ik snap best dat het makkelijk lijkt. Zo is het voor mij iig niet.
Waarschijnlijk is het gedrag van Intiem een trigger voor HPL, om wat voor reden dan ook en dat doet er ook niet toe, en het gedrag van HPL weer een trigger voor Intiem. Omdat de interaktie over en weer vooral gericht is op de voor de ander "negatieve" gedragingen, worden diezelfde gedragingen juist steeds prominenter in de discussie. Wat vervolgens een nog fellere reactie uitlokt bij de ander. Het is een neerwaartse spiraal waar men dan in terecht komt en het is heel moeilijk om daar dan uit te stappen en de boel even objectief te bekijken.

In zo'n geval kun je niet direct over schuld spreken, aangezien het van beide kanten misloopt, op vrijwel dezelfde manier.
Snelcursusje psychologie bij de LOI gehad vandaag Min?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:helemaal schreef op 14 april 2009 @ 09:55:

@moderator:

Ik zie nu dus dat ik zelf mijn teksten weg kan halen, maar ik zie ook dat als iemand anders mijn teksten citeert ik daar niks meer aan kan doen.

Is het mogelijk mijn hele topics te laten verwijderen van het internet? Mijn anonimiteit is nu weg en ik vind het heel naar dat mijn tekst via de citeermogelijkheid dus alsnog gelezen kan worden. Ik snap dat dat het risico van het vak is door op een forum te posten, maar ik wil toch vragen of het mogelijk is de topics die ik zelf geopend heb in hun geheel te verwijderen?

Ik hoor het graag, bedankt alvast!Ik heb ze voor je verwijderd.
@HPL en Intiem

We hebben het bekeken en het er vandaag over gehad, maar vinden geen dingen die een waarschuwing of erger waard zijn. Waar ik me wel aan stoor is de discussie die hier vervolgens is losgebrand en waardoor de serieuze opmerkingen bijna verloren gaan. Als jullie over iets willen discussieren, open er dan een topic over en doe het niet hier.
Nou ik vind die spychologie van minny best hout snijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven