Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 december 2019 om 13:42
jij ziet dat echt los van elkaar? Sorry, maar dat lijkt me echt godsonmogelijk. Jij ziet bij een dik iemand dichtgeslibte aderen en lillend vet, maar je hebt geen waardeoordeel over die persoon?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 31 december 2019 om 13:43

dinsdag 31 december 2019 om 13:44
Zeur niet. Ovenwant over je hoofd, dekbed om en gaan. De kindjes in Aleppo moeten ook gewoon naar buiten.Maud*de*Braose schreef: ↑31-12-2019 13:43Ik ga nog even naar buiten. Pakketje ophalen en naar de bieb. Bah, het knalt hier al flink.
Ik ook niet. Ik versta gewoon meer mensen dan Hollanders doen en ik ben blij dat ze in het ganse land leren schrijven in mijn uitspraak.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ik zie geen dichtgeslibte aderen bij een dik persoon hoorherfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 13:43Ja dat kan prima hoor. Dat jij dat niet kunt zegt meer over jou.

dinsdag 31 december 2019 om 13:51
Bijna juist!
Hier knalt het al sinds vannacht. Zo leuk dat er net aan 'ons' hoge gebouw een pleintje en een veldje is waar de knallers zich verzamelen want dat echoot zo leuk tegen het gebouw op...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 31 december 2019 om 13:55
In jouw ogen zeg ik iets lelijks, terwijl dat niet zo is. Kan je niks aan doen, dat is het beeld dat jij door je eigen associatie krijgt door mijn opmerking. Om dezelfde reden kan ik er niks aan doen dat ik ernstig overgewicht associeer met het beeld van een ongezond stukje vlees. Of de persoon in kwestie ook daadwerkelijk ongezond is, weet ik natuurlijk niet. Misschien heb ik net zo zeer ongelijk als jij. Maar dat is de gedachte die bij me opkomt.
dinsdag 31 december 2019 om 14:02
Jij vult in voor mij. Klopt niet.yette schreef: ↑31-12-2019 13:55In jouw ogen zeg ik iets lelijks, terwijl dat niet zo is. Kan je niks aan doen, dat is het beeld dat jij door je eigen associatie krijgt door mijn opmerking. Om dezelfde reden kan ik er niks aan doen dat ik ernstig overgewicht associeer met het beeld van een ongezond stukje vlees. Of de persoon in kwestie ook daadwerkelijk ongezond is, weet ik natuurlijk niet. Misschien heb ik net zo zeer ongelijk als jij. Maar dat is de gedachte die bij me opkomt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 31 december 2019 om 14:24
Ik weet niet of je daar blij van moet worden .. ze speelt 'trek eens aan mijn vinger' ..

dinsdag 31 december 2019 om 14:24
In jouw ogen zeg ik iets lelijksyette schreef: ↑31-12-2019 13:55In jouw ogen zeg ik iets lelijks, terwijl dat niet zo is. Kan je niks aan doen, dat is het beeld dat jij door je eigen associatie krijgt door mijn opmerking. Om dezelfde reden kan ik er niks aan doen dat ik ernstig overgewicht associeer met het beeld van een ongezond stukje vlees. Of de persoon in kwestie ook daadwerkelijk ongezond is, weet ik natuurlijk niet. Misschien heb ik net zo zeer ongelijk als jij. Maar dat is de gedachte die bij me opkomt.
Dat is het beeld dat jij
Door je eigen associatie
Ik weet zeker dat ik heel anders denk dan jij voor mij invult dat ik denk.
Ik denk: denken aan binnenkant is gek. Zie je dan lappen vlees voor je? Lappen vlees=eten. Van sommige eten, of denken aan sommig eten kun je misselijk worden.
Kannibaal.
Is een puber dan een sappige biefstuk? Kinderdagverblijf associeert met lamsstoof?
Nee feow, dat kan je niet posten, wissen die hap.
Oké, maar de uitdrukking lekker hapje bestaat wél.
Maar ik ga niet doen alsof ik die uitspraak oké vind, ik vind die uitspraak denigrerend.

dinsdag 31 december 2019 om 14:26
Dat is ook zo. Misschien zelf vaak gekwetst op dit gebied en daardoor overgevoelig geworden en achterdochtig voor de bedoeling erachter. Jammer niks aan te doen. Niet jouw schuld.

dinsdag 31 december 2019 om 14:27
feow schreef: ↑31-12-2019 14:24In jouw ogen zeg ik iets lelijks
Dat is het beeld dat jij
Door je eigen associatie
Ik weet zeker dat ik heel anders denk dan jij voor mij invult dat ik denk.
Ik denk: denken aan binnenkant is gek. Zie je dan lappen vlees voor je? Lappen vlees=eten. Van sommige eten, of denken aan sommig eten kun je misselijk worden.
Kannibaal.
Is een puber dan een sappige biefstuk? Kinderdagverblijf associeert met lamsstoof?
Nee feow, dat kan je niet posten, wissen die hap.
Oké, maar de uitdrukking lekker hapje bestaat wél.
Maar ik ga niet doen alsof ik die uitspraak oké vind, ik vind die uitspraak denigrerend.
Wat een vreemde post. Je lijkt Pumps wel.

dinsdag 31 december 2019 om 14:29
Laat gaan joh. Obesitas ligt gewoon ontzettend gevoelig op dit forum, ik tuin er ook elke keer weer in. Beter maar gewoon niks zeggen.
dinsdag 31 december 2019 om 14:29
In mijn logica denk ik nu:
Hmmm, appeltaarten zijn lekkerder dan oliebollen.

dinsdag 31 december 2019 om 14:30
ok, dit laat ik even niet gaan. Wat dit houdt in dat je nooit hoeft na te denken over wat je zegt en dat het het probleem is van de ander hoe hij of zij iets hoort.herfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 14:26Dat is ook zo. Misschien zelf vaak gekwetst op dit gebied en daardoor overgevoelig geworden en achterdochtig voor de bedoeling erachter. Jammer niks aan te doen. Niet jouw schuld.
Tot op zekere hoogte is dat ook zo, maar dat betekent niet dat je zo maar alles kunt zeggen

dinsdag 31 december 2019 om 14:30
Uiterlijk ligt bij mij extreem gevoelig door mijn verleden.herfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 14:26Dat is ook zo. Misschien zelf vaak gekwetst op dit gebied en daardoor overgevoelig geworden en achterdochtig voor de bedoeling erachter. Jammer niks aan te doen. Niet jouw schuld.