Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
31-12-2019 14:47
Hou gewoon op. Echt, hoe moeilijk kan het zijn.

Kun je ook zelf doen natuurlijk.
RikM schreef:
31-12-2019 14:48
Ja, het is goed met jullie. Als het een foto van een dun persoon was geweest dan was dit topic heel anders verlopen.
Of als het een bekend iemand was geweest, dan mag je mensen blijkbaar wel afzeiken.

Precies. Behoorlijk eenzijdig allemaal.
Ah, je wil het laatste woord. Nou vooruit, geniet ervan.
RikM schreef:
Ja, het is goed met jullie. Als het een foto van een dun persoon was geweest dan was dit topic heel anders verlopen.
Of als het een bekend iemand was geweest, dan mag je mensen blijkbaar wel afzeiken.
Wat mij betreft, zeer zeker niet.
Life is short. Eat dessert first.
RikM schreef:
nee hoor, ook dan zeg ik er geregeld iets van. En Roosje hiervan te beschuldigen, is wel heel apart
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nogal een mening hebben over iemand die iets vind van het uiterlijk van iemand anders is ook oordelen.
Star² schreef:
31-12-2019 14:49
Ah, je wil het laatste woord. Nou vooruit, geniet ervan.

Ik hoef geen laatste woord. Ik hou van een eerlijke discussie. Met argumenten. Steekhoudende argumenten. Geen lange tenen-werk waar dan vervolgens niemand een mening over mag hebben want dan moet je erover ophouden. Ik lees hier allerlei aannames, beschuldigingen die geen steek houden. En antwoord geven mag dan niet want dan grief je mensen.
Hou toch op joh.
herfstappeltaart schreef:
31-12-2019 14:52
Ik hoef geen laatste woord. Ik hou van een eerlijke discussie. Met argumenten. Steekhoudende argumenten. Geen lange tenen-werk waar dan vervolgens niemand een mening over mag hebben want dan moet je erover ophouden. Ik lees hier allerlei aannames, beschuldigingen die geen steek houden. En antwoord geven mag dan niet want dan grief je mensen.
Hou toch op joh.
:rofl:

Roomboterappeltaart.

https://m.youtube.com/watch?v=Os8o2JKsO0o
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
-Shifty- schreef:
31-12-2019 14:52
Nogal een mening hebben over iemand die iets vind van het uiterlijk van iemand anders is ook oordelen.
klopt, ik heb ook nergens gezegd dat ik oordeelloos ben
rosanna08 schreef:
nee hoor, ook dan zeg ik er geregeld iets van. En Roosje hiervan te beschuldigen, is wel heel apart

Was niet aan Roosje gericht maar aan iedereen die hier op zijn achterste poten staat omdat er een keer wat gezegd wordt over een dik persoon.

Kom op zeg, het was een foto van een moddervet mens in een snackbar. Doe even rustig. Het is niet persoonlijk.
RikM schreef:
31-12-2019 14:55
Was niet aan Roosje gericht maar aan iedereen die hier op zijn achterste poten staat omdat er een keer wat gezegd wordt over een dik persoon.

Kom op zeg, het was een foto van een moddervet mens in een snackbar. Doe even rustig. Het is niet persoonlijk.
een keer? Tuurlijk joh, wat jij wil
feow schreef:
:rofl:

Roomboterappeltaart.

https://m.youtube.com/watch?v=Os8o2JKsO0o

Heerlijk filmpje, Nog even wachten tot mei :biggrin: :daisy: B-)
RikM schreef:

Echt, wat heb jij een plank voor je kop. Ongelooflijk. En een hele nare houding/denkwijze over je medemensen. Bah.
doornroosje9 schreef:
Wat mij betreft, zeer zeker niet.
Natuurlijk niet. Als dat een foto van een slank persoon was geweest had rik vast niets gezegd over slablaadjes. :facepalm:
RikM schreef:
Ik weet het, het is mijn stokpaardje (non pun)... maar ook 'dunne' mensen krijgen de onbeschofste dingen naar hun hoofd gegooid. Oordelen op uiterlijk is gewoon fout. Altijd.
En ja, iedereen 'denkt wel eens wat', maar dat hoef je niet uit te spreken of te schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
foutje
moonenz wijzigde dit bericht op 31-12-2019 15:04
97.81% gewijzigd
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
[...]

Wat voor pakketje verwacht je?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2019 15:24
Reden: Quote verwijderd
61.80% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
31-12-2019 13:26
Lust ik niet.
Dan leer je dat maar te lusten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
RikM schreef:
Nee. Ik haat het sowieso als mensen worden afgezeken om hoe ze eruit zien. Weet je hoe kut het voelt als mensen je uitschelden omdat je lelijk zou zijn?! Ik wel, jarenlang. En ik wil niemand dit kutgevoel geven.
Oudblond schreef:
31-12-2019 15:01
Ik weet het, het is mijn stokpaardje (non pun)... maar ook 'dunne' mensen krijgen de onbeschofste dingen naar hun hoofd gegooid. Oordelen op uiterlijk is gewoon fout. Altijd.
En ja, iedereen 'denkt wel eens wat', maar dat hoef je niet uit te spreken of te schrijven.
Ja, dat is zo. En net zo goed not done.
Maar dat mag je blijkbaar niet vinden.
Solomio schreef:
31-12-2019 15:03
Nee.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
Precies, onaangepast gedrag.
Elfje* schreef:
Nee. Ik haat het sowieso als mensen worden afgezeken om hoe ze eruit zien. Weet je hoe kut het voelt als mensen je uitschelden omdat je lelijk zou zijn?! Ik wel, jarenlang. En ik wil niemand dit kutgevoel geven.

Nee niemand toch.Maar het punt is: dat werd niet gedaan.
Eigenlijk gaat het al pagina's lang over niks.
rosanna08 schreef:
31-12-2019 13:42
jij ziet dat echt los van elkaar? Sorry, maar dat lijkt me echt godsonmogelijk. Jij ziet bij een dik iemand dichtgeslibte aderen en lillend vet, maar je hebt geen waardeoordeel over die persoon?
Ik zie bij een roker zwarte longen.
Ook geen waardeoordeel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Maud*de*Braose schreef:
Ja, dat is zo. En net zo goed not done.
Maar dat mag je blijkbaar niet vinden.

Van wie niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven