Het Grote Viva Katten Topic deel 2

01-05-2019 21:17 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier ;-D
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.

Happy New Miauw!
Afbeelding

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
31-12-2019 21:47
Hij is terug!!! Was aan het roepen achterin de tuin en toen kwam hij aanzetten over de schutting, zat bij de buren.
Oh my…. wat een opluchting :cheer2:

Nou de jouwe nog Justlikesnow, ik blijf duimen!
:jump: :jump:
Justlikesnow schreef:
31-12-2019 21:40
Ohh ik join de kattenstress.

1 van de 3 is buiten.. vanmorgen naar buiten gegaan toen het nog rustig was en niet meer terug gekomen 🥴 is sws wel een buitenkat maar denk dat hij ergens nu heel bang is en niet naar huis durft.. al halve avond buiten aan het lopen en roepen.
:hug:
Oh hij is terug! Wat superfijn! :cheer2:

🤞blijft uiteraard staan voor Justlikesnow.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Bedankt voor het meeleven allemaal, echt zó lief! :cat:
Calamitycat schreef:
Hij is terug!!! Was aan het roepen achterin de tuin en toen kwam hij aanzetten over de schutting, zat bij de buren.

OMG!!!! Gelukkig!!!!!
Yeaaahj. Wat een opluchting.
Nu kun je eindelijk weer hapjes eten, nu de stress weg is.

Justlikesnow; wat naar. We duimen verder hier....
Mijn kat is sinds vanmorgen ook weg...
de laatste dagen durfde hij niet eens naar buiten en was super bang... maar toch weten te ontsnappen met zn domme koppie :(

Hele dag al lopen roepen en schudden met zn brokjes. Hopen dat hij morgen terug komt?! Kan iig niet slapen vannacht!

Fijne jaarwisseling allemaal🎇
Anoniem_18jaar schreef:
31-12-2019 21:57
de laatste dagen durfde hij niet eens naar buiten en was super bang... maar toch weten te ontsnappen met zn domme koppie :(

Hele dag al lopen roepen en schudden met zn brokjes. Hopen dat hij morgen terug komt?! Kan iig niet slapen vannacht!

Ach, bij jou ook al... Wat een ellende. :( :hug:
Calamitycat schreef:

Pfff.
Nou lekker oliebollen eten.

We duimen door voor jou Justlikesnow.
Ik duim hier voor alle lieve beestjes... wat een zorgen. Bah.
Anoniem_18jaar schreef:
31-12-2019 21:57

Nog eentje. Ik duim ook voor jou.
We duimen ook voor jou Anoniem! Hoop dat je kat snel weer thuis is. Sterkte :hug:
Oh superfijn calamitycat!! Ik ga dalijk nog een rondje lopen.
Nothing worth having ever comes easy
Wat heerlijk dat hij weer thuis is, CC. Ik duim voor alle andere katten die nu buiten zijn, hopelijk komen ze allemaal weer veilig thuis!

Hier gaat alles nog steeds goed. Ik loop om het half uur even naar boven om te kijken of het nog goed gaat en poes ligt elke keer gewoon lekker in haar mandje. Wat een kanjer heb ik :) :heart:
Succes Justlikesnow, doe voorzichtig. Kom je het hier nog even laten weten als hij weer thuis is?
Wat fijn dat hij thuis is calamitycat! Vond het maar schrikken toen ik het las, maar zal voor elk baasje zo zijn. Anoniem hoop dat jouw kat ook snel terecht is. Vreselijk !

Mijn dochter heeft sinds enkele maanden een kitten. Zwerfkatje uit Frankrijk. Ze is nu 6 maanden en laat zich niet gek maken. De hond slaapt ook, dat is voor het eerst in 5 jaar tijd. Wat een rust!
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
parachutes schreef:
31-12-2019 22:18
Wat heerlijk dat hij weer thuis is, CC. Ik duim voor alle andere katten die nu buiten zijn, hopelijk komen ze allemaal weer veilig thuis!

Hier gaat alles nog steeds goed. Ik loop om het half uur even naar boven om te kijken of het nog goed gaat en poes ligt elke keer gewoon lekker in haar mandje. Wat een kanjer heb ik :) :heart:
Hoe fijn is dat! Stoere poes hoor :)
Ik heb gelukkig nu weer trek gekregen en zit aan de hapjes en heb een oliebol op. ;-D
Quaintrelle schreef:
31-12-2019 22:23
Wat fijn dat hij thuis is calamitycat! Vond het maar schrikken toen ik het las, maar zal voor elk baasje zo zijn. Anoniem hoop dat jouw kat ook snel terecht is. Vreselijk !

Mijn dochter heeft sinds enkele maanden een kitten. Zwerfkatje uit Frankrijk. Ze is nu 6 maanden en laat zich niet gek maken. De hond slaapt ook, dat is voor het eerst in 5 jaar tijd. Wat een rust!
Nou, ik zat ook behoorlijk in de rats hoor maar maak me wel snel zorgen waar het mijn katten aangaat :$
Hij is wel overduidelijk ergens flink van geschrokken trouwens, heeft wat gegeten en ligt nu bovenaan de trap met grote ogen in de rondte te kijken. Hij is niet op zijn gemak. Maar goed, hij is thuis, dat is wat telt. Ik heb hem al bijna stuk geknuffeld.

Ik heb een klein glas wijn op, misschien zal het daaraan liggen, maar ik moest grinniken om wat je schreef, de hond slaapt voor het eerst in 5 jaar tijd. Ik moest het eerst nog een keer lezen voordat ik begreep voor het eerst sinds 5 jaar op oudejaarsavond en niet dat hij al 5 jaar niet geslapen had :proud: :facepalm: Fijn dat de kitten zo rustig is.
Wat een ellende vandaag ... kat helemaal van slag al een hele dag aan het verstoppen in kast bijna niets eten verstoppen in de bank hoe lang gaat dit nog duren feliway helpt hier helaas niet
Met mijn katten gaat het wel goed tot nu toe. Ze zijn gelukkig niet bang. Ben trots op die stoere beestjes. Een nieuw huis waaraan ze nog niet gewend zijn en nu al die knallen.
Het is wel bizar dat ze zó extreem bang zijn voor mensen en nu eigenlijk gewoon best relaxed zijn.
Vanmiddag was mijn vader hier om te klussen en zaten ze allebei heel bang weggekropen in een hoekje/holletje. De hele tijd...
Blij dat het nu goed met ze gaat.
Daar ben ik ook blij om Miss P. Hier gaat het ook best goed nu. Lapje ligt te slapen beneden in haar doosje, de rooie ligt boven te pitten en zwartwitte op de trap, nog enigszins alert.

Alaynee, laat ze zich maar verstoppen, op een goede schuilplek in huis wordt de kat misschien wat rustiger. Ze vinden meestal hun goede plekjes wel. Over een paar uur is het ergste voorbij hoop ik... het is een rotdag voor onze huisdieren dit, gelukkig maar één keer per jaar.
Mijn kat heeft zich boven verstopt. Heb de gordijnen dicht en de lampen aan. Ze zijn al flink bezig hier.....
Nou het blijft hier ook steeds maar doorgaan. Ik woon nu bijna 20 jaar in dit huis, maar heb het nog nooit zo erg meegemaakt. :|
Poes lag net even op schoot, maar heeft zich nu weer verstopt. Kater heeft zich nog niet weer laten zien.
Echt he, wat een hel is dit toch :( Hier ook nog nooit zo erg meegemaakt maar lees ook net dat er voor 77 miljoen euro vuurwerk verkocht is. Absurd gewoon. En dan die luchtvervuiling en bende en overlast. Er zijn ook al weer volop hulpdiensten bekogeld met vuurwerk. Op dit soort momenten schaam ik me er gewoon voor Nederlander te zijn. Bah.
Nou ik ga mijn Angel niet meer krijgen voor vanavond. Stad en land afgezocht.. maar nergens te bekennen. :/
Hier overigens ook alleen maar knal vuurwerk. om gek van te worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven