Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ha heb uitgevonden hoe ik notificaties moet aanzetten.. handig!

Maar jongere mannen: zelf geen ervaring mee, heb een goed vriendinnetje en die zweert erbij (ze is 24, freund 19), en mijn oma is 87 en opa 80. Maar dat is misschien niet zo'n goed voorbeeld want oma weet niet zo veel meer.

Goeie muziekjes: shake it metro stationhttp://www.youtube.com/watch?v=Hh1FcBJaNeI

Ben niet zo van de musicals al vond ik de lion king wel heel leuk!
Indi dat is het nummer dat Susan Boyle zong!
Grappig...ken de muziek van War of the Worlds wel...maar nooit geweten dat het zo heette

Ik ga in juni naar Ciske de Rat....AH actie met collega's!

Ze hebben nu ook 25 euro paaskorting deze week op diverse musicals!
quote:__Elisabeth__ schreef op 14 april 2009 @ 23:09:

en mijn oma is 87 en opa 80. Maar dat is misschien niet zo'n goed voorbeeld want oma weet niet zo veel meer.

Dat is de meest briljante zin die ik ooit heb gelezen
Ahhh Elisabeth.....ik baal nog steeds dat ik niet naar de Lion King ben geweest
Ja klopt..MP! Heel mooi vind ik dat!

En The lion king was een hele leuke musical!

Ik geloof dat ik bij best veel musicals geweest ben.. Miss Saigon, Elisabeth, Aida, Tarzan, The Lion King, Turks Fruit, Doe maar, Saturday night fever, Copacabana...The phantom staat dus nog steeds op mijn lijstje net als Les Miserables..

En nu ga ik echt naar bed!

Trusten!
Truste Indi!
Doeg indi,

Lekker nummertje trouwens elizabeth, luister daar altijd graag naar
Slaap lekker Indi!!!

Ben toch wel benieuwd hoe het met Xen is.....
quote:__Elisabeth__ schreef op 14 april 2009 @ 23:09:

... en mijn oma is 87 en opa 80. Maar dat is misschien niet zo'n goed voorbeeld want oma weet niet zo veel meer...

Ik hoop voor je opa en oma dat oma zich toch een hele tijd wel iets herinnerd heeft en dan is het net een goed voorbeeld
Goedemorgen!

Kinders naar school, keuken aan kant, mama naar de sportschool. 12 minuten hardgelopen, uurtje gepumpt. Nu in de tuin uitdampen met een kopje kamille!

Iemand nog?
Ik ik ik!

Net terug van de notaris, ben nu in het bezit van heeeeel veel sleutels
Wooooowie! Feli PV, wat goed! Wanneer mag je er in? Heb je al helemaal plannen voor hoe het moet worden?
Ik kan er per direct in en wil dat ook..maar moet even wachten tot mijn nieuwe huurder langs is geweest om wat afspraken te maken

Ben dus nu maar wat aan het opruimen, inpakken en koffie drinken om de tijd te doden.

Plannen...wel een hoop ideeën maar ik verhuis eerst mijn oude spulletjes en ga dan vervangen
PV .. ga je nu niet direct beginnen met behang af trekken , verven, sausen e.d ?

Gefeliciteerd met je sleutel .. eh laat je ons ook fotos zien van je mooie stulpje ? Ben wel nieuwsgierig :P
zeker, er komt een collectie van foto´s van begin tot eind

Vanmiddag ga ik kijken wat ik aan verf moet halen en de komende avond(en) wordt het schoonmaken en verven!
Prik, gefeliciteerd met je sleutel!! Nu kan het échte werk beginnen, succes met cleanen, verven en de rest..

Ik ben helemaal heppie de peppie, gister zei date dat ie blij met me is ( heeft nog nooit eerder iemand tegen me gezegd)

Was leuk om te horen, zie 'm zondag weer....
Tp : leuk geniet er van !!
Ik ga ff mijn keuken schoonmaken en daarna lekker in de hangmat slapen/liggen/hangen
Hi,

Even gauw berichtje van mij (zit op mijn werk..helaas!). Ik heb een bericht in de Group gezet!!

PV...gefeliciteerd met je huis!! Nu is het helemaal van jou!! Succes met verhuizen/verbouwen/verven etc. etc.

En iedereen die lekker vrij is...NIET forummen maar ga lekker van de zon genieten!!!

Ik ga weer gauw verder met werken!! Tot later X
....
anoniem_70723 wijzigde dit bericht op 15-04-2009 12:48
Reden: Iets tefanatiek geklikt ;-)
% gewijzigd
Heb gereageerd op de group
Zo ik vind het mooi geweest voor vandaag! Ik ga lekker naar huis, bikini aan en richting het strand!

Of we gaan ergens in een duinpan liggen! Ook lekker!!

Nu nog even genieten van het mooie weer!!

PV....GEFELICITEEEEEEERD !!!!

TP....Super fijn zijn zulke dingen om te horen! Geniet ervan! Wat gaan jullie zondag doen?
PV gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TP leuuuuuuuk!!!!!!!!

Nu naar zonnetje
Men wat is het warm op mijn balkon ... net keek ik ff is het 28graden .. mennn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven