Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 14 april 2009 om 23:09
ha heb uitgevonden hoe ik notificaties moet aanzetten.. handig!
Maar jongere mannen: zelf geen ervaring mee, heb een goed vriendinnetje en die zweert erbij (ze is 24, freund 19), en mijn oma is 87 en opa 80. Maar dat is misschien niet zo'n goed voorbeeld want oma weet niet zo veel meer.
Goeie muziekjes: shake it metro stationhttp://www.youtube.com/watch?v=Hh1FcBJaNeI
Ben niet zo van de musicals al vond ik de lion king wel heel leuk!
Maar jongere mannen: zelf geen ervaring mee, heb een goed vriendinnetje en die zweert erbij (ze is 24, freund 19), en mijn oma is 87 en opa 80. Maar dat is misschien niet zo'n goed voorbeeld want oma weet niet zo veel meer.
Goeie muziekjes: shake it metro stationhttp://www.youtube.com/watch?v=Hh1FcBJaNeI
Ben niet zo van de musicals al vond ik de lion king wel heel leuk!
dinsdag 14 april 2009 om 23:14
Ja klopt..MP! Heel mooi vind ik dat!
En The lion king was een hele leuke musical!
Ik geloof dat ik bij best veel musicals geweest ben.. Miss Saigon, Elisabeth, Aida, Tarzan, The Lion King, Turks Fruit, Doe maar, Saturday night fever, Copacabana...The phantom staat dus nog steeds op mijn lijstje net als Les Miserables..
En nu ga ik echt naar bed!
Trusten!
En The lion king was een hele leuke musical!
Ik geloof dat ik bij best veel musicals geweest ben.. Miss Saigon, Elisabeth, Aida, Tarzan, The Lion King, Turks Fruit, Doe maar, Saturday night fever, Copacabana...The phantom staat dus nog steeds op mijn lijstje net als Les Miserables..
En nu ga ik echt naar bed!
Trusten!
woensdag 15 april 2009 om 06:38

woensdag 15 april 2009 om 11:30
Ik kan er per direct in en wil dat ook..maar moet even wachten tot mijn nieuwe huurder langs is geweest om wat afspraken te maken
Ben dus nu maar wat aan het opruimen, inpakken en koffie drinken om de tijd te doden.
Plannen...wel een hoop ideeën maar ik verhuis eerst mijn oude spulletjes en ga dan vervangen
Ben dus nu maar wat aan het opruimen, inpakken en koffie drinken om de tijd te doden.
Plannen...wel een hoop ideeën maar ik verhuis eerst mijn oude spulletjes en ga dan vervangen
woensdag 15 april 2009 om 12:38
woensdag 15 april 2009 om 12:45
Hi,
Even gauw berichtje van mij (zit op mijn werk..helaas!). Ik heb een bericht in de Group gezet!!
PV...gefeliciteerd met je huis!! Nu is het helemaal van jou!! Succes met verhuizen/verbouwen/verven etc. etc.
En iedereen die lekker vrij is...NIET forummen maar ga lekker van de zon genieten!!!
Ik ga weer gauw verder met werken!! Tot later X
Even gauw berichtje van mij (zit op mijn werk..helaas!). Ik heb een bericht in de Group gezet!!
PV...gefeliciteerd met je huis!! Nu is het helemaal van jou!! Succes met verhuizen/verbouwen/verven etc. etc.
En iedereen die lekker vrij is...NIET forummen maar ga lekker van de zon genieten!!!
Ik ga weer gauw verder met werken!! Tot later X
woensdag 15 april 2009 om 13:28
Zo ik vind het mooi geweest voor vandaag! Ik ga lekker naar huis, bikini aan en richting het strand!
Of we gaan ergens in een duinpan liggen! Ook lekker!!
Nu nog even genieten van het mooie weer!!
PV....GEFELICITEEEEEEERD !!!!
TP....Super fijn zijn zulke dingen om te horen! Geniet ervan! Wat gaan jullie zondag doen?
Of we gaan ergens in een duinpan liggen! Ook lekker!!
Nu nog even genieten van het mooie weer!!
PV....GEFELICITEEEEEEERD !!!!
TP....Super fijn zijn zulke dingen om te horen! Geniet ervan! Wat gaan jullie zondag doen?