Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
maandag 6 januari 2020 om 20:01
Heb behoefte om even iets heel anders te delen, mijn lieve kater heeft nierfalen en nog maar een paar maanden te leven vertelde de dierenarts mij vanochtend. Ben echt zo verdrietig ervan.
Op zo'n moment is single zijn dus gewoon ruk, want heb behoefte aan een knuffel en iemand die het verdriet met me kan delen.
Kan me gewoon niet voorstellen als hij straks wegvalt, ik ben de hele dag met dat beestje bezig. Hij is zo'n grote knuffel, volgt me overal en heb al meerdere mensen hier thuis gehad die niet echt een kattenvriend waren. Maar mijn lieve kater hoefde vrij weinig te doen, alleen maar zijn lieve zelf zijn en ze waren verliefd.
Heb hem gelukkig nog even bij me en kan dus voorzichtig afscheid nemen, maar het voelt nu echt verdrietig.
Op zo'n moment is single zijn dus gewoon ruk, want heb behoefte aan een knuffel en iemand die het verdriet met me kan delen.
Kan me gewoon niet voorstellen als hij straks wegvalt, ik ben de hele dag met dat beestje bezig. Hij is zo'n grote knuffel, volgt me overal en heb al meerdere mensen hier thuis gehad die niet echt een kattenvriend waren. Maar mijn lieve kater hoefde vrij weinig te doen, alleen maar zijn lieve zelf zijn en ze waren verliefd.
Heb hem gelukkig nog even bij me en kan dus voorzichtig afscheid nemen, maar het voelt nu echt verdrietig.
maandag 6 januari 2020 om 20:01
Heb zaterdag afscheidsdate; hoe dichterbij het komt hoe minder leuk ik het stiekem ga vinden. Ondertussen wel heel tof voor/ van hem dat hij dit gaat doen, jarenlange droom en zijn kans gegrepen tussen 2 banen in.
Ook heel leuk; we facetimen tussendoor elke dag even, wil hij komende maanden blijven doen....en hij heeft al allerlei dateplannen voor als hij terug is.
Ook heel leuk; we facetimen tussendoor elke dag even, wil hij komende maanden blijven doen....en hij heeft al allerlei dateplannen voor als hij terug is.
maandag 6 januari 2020 om 20:02
Date is in de maak, met iemand van Happn. We appen lange berichten naar elkaar en ik merk zijn enthousiasme. Dus heb er zin in.
maandag 6 januari 2020 om 20:04
O wat een vreselijk bericht, en inderdaad rot dat je daar in je eentje mee moet dealenQiyara schreef: ↑06-01-2020 20:01Heb behoefte om even iets heel anders te delen, mijn lieve kater heeft nierfalen en nog maar een paar maanden te leven vertelde de dierenarts mij vanochtend. Ben echt zo verdrietig ervan.
Hoe heet hij?
maandag 6 januari 2020 om 20:06
Thx voor de knuffel. Z'n naam hou ik privé, als ik die noem dan herkennen bekenden mij gelijknoumoe2019 schreef: ↑06-01-2020 20:04O wat een vreselijk bericht, en inderdaad rot dat je daar in je eentje mee moet dealen![]()
Hoe heet hij?
maandag 6 januari 2020 om 20:08
Ja zeker wel een enthousiast gevoel en aantrekking! Hij appt ook elke dag lief hoe m’n dag was etc. Ik herken een hoop verhalen hier over gevoel vergelijken.. Merk dat ik dat ook wel snel doe, het gevoel van de chemie, een zoen etc. Is best lastig! Maar merk dat het wel helpt om te daten, en op deze manier met mijn nieuwe date heb ik er wat meer een heldere kijk op. Gelijk vlinders kan een hoop zaken verbloemen, bij mij komt er dan ook een onzeker gevoel bij. Nu wat meer rustQiyara schreef: ↑06-01-2020 08:37Vivi welkom! Jammer van de teleurstelling.
Leuk dat je weer contact hebt met iemand. Twee dates is super pril, zolang alles leuk is, jij hem aantrekkelijk vindt zou ik het niet afschrijven nog. Verliefdheid of liefde kan groeien. Als ik head over heals ben meteen dan gaat dat vaak niet goed. Zelf vind ik het prettig eerst te zien wie hij is en bij mij groeit verliefdheid iets later. Maar ik ben wel vaak helemaal enthousiast, als mijn enthousiasme er niet is, dan houdt het op. Voel jij je enthousiast als hij appt? Of heb je veel zin in jullie volgende date?
Leuk om te lezen dat meerdere nu net zijn begonnen met een nieuw persoon daten! Ik heb lang het gevoel gehad dat ik ‘beschikbaar’ moest blijven voor mijn ex, hebben jullie dat ook gevoeld?
maandag 6 januari 2020 om 20:09
Dat is dan een goede proef op de som Noumoe. En hij vindt je blijkbaar meer dan leuk genoeg, want hoe vaak ik op Viva wel niet heb gelezen dat een dame verliefd wordt op een man die gaat reizen en die man daar dan niet voor open staat.
Maar als je iemand echt leuk vindt dan kan ik me niet voorstellen dat je dat zegt.
Maar als je iemand echt leuk vindt dan kan ik me niet voorstellen dat je dat zegt.
maandag 6 januari 2020 om 20:11
Jazeker, zelfs iemand na 1 appje van ex meteen opzij gezet. Spijt van.Vivi3338 schreef: ↑06-01-2020 20:08Ja zeker wel een enthousiast gevoel en aantrekking! Hij appt ook elke dag lief hoe m’n dag was etc. Ik herken een hoop verhalen hier over gevoel vergelijken.. Merk dat ik dat ook wel snel doe, het gevoel van de chemie, een zoen etc. Is best lastig! Maar merk dat het wel helpt om te daten, en op deze manier met mijn nieuwe date heb ik er wat meer een heldere kijk op. Gelijk vlinders kan een hoop zaken verbloemen, bij mij komt er dan ook een onzeker gevoel bij. Nu wat meer rust![]()
Leuk om te lezen dat meerdere nu net zijn begonnen met een nieuw persoon daten! Ik heb lang het gevoel gehad dat ik ‘beschikbaar’ moest blijven voor mijn ex, hebben jullie dat ook gevoeld?
Maar verder: dit “exemplaar” klinkt fijn
Enjoy!
maandag 6 januari 2020 om 20:11
Hey volgens mij hadden wij toen hetzelfde meegemaakt met na een aantal dates dat hij meldde ‘het gevoel niet hebben’ in het andere topic. Leuk om te lezen dat je ook verder bent gegaan! Het was achteraf niet makkelijk.. Maar heb het wellicht ook wel erg zitten romantiseren terwijl het voor hem blijkbaar niet zo bijzonder was.RedRoseThorn schreef: ↑06-01-2020 06:54Ik meld me ook hier! In het andere topic liet ik al vallen dat ik gisteren een date had en het was leuk! Heel leuk. We hebben ergens iets gegeten en daarna zijn we nog een stukje gaan lopen en heb ik hem naar het station gebracht. Daar hebben we nog een hele tijd gekletst en gezoendwederom wil ik niet te hard van stapel lopen, maar we hebben veel gemeen, vooral onze humor is echt eng hetzelfde. Hij vroeg al of ik vandaag wilde afspreken, helaas laat werk dat niet toe...
maandag 6 januari 2020 om 20:15
Ach wat erg! Wat een naar idee dat je weet dat hij nog maar kort bij je is. Je huisdier is je maatje, en biedt troost en warmte. Wat zwaar voor je. Ik kan me goed voorstellen dat het hele daten nu even in de ijskast gaat, of heb je er juist nu behoefte aan?Qiyara schreef: ↑06-01-2020 20:01Heb behoefte om even iets heel anders te delen, mijn lieve kater heeft nierfalen en nog maar een paar maanden te leven vertelde de dierenarts mij vanochtend. Ben echt zo verdrietig ervan.
Ik heb een huisdier wat op leeftijd is en er ook geen jaren meer zal zijn.
maandag 6 januari 2020 om 20:15
Ach jeetje, ik heb zelf ook een kat en kan me voorstellen dat het heel heftig voelt! Ene kant wel fijn dat je nog even tijd hebt om afscheid te nemen, maar je weet ook dat het eraan zit te komen..Qiyara schreef: ↑06-01-2020 20:01Heb behoefte om even iets heel anders te delen, mijn lieve kater heeft nierfalen en nog maar een paar maanden te leven vertelde de dierenarts mij vanochtend. Ben echt zo verdrietig ervan.
Kan me voorstellen dat een knuffel van een fijne vent wel even fijn zou zijn, hopelijk helpt een ‘virtuele hug’ ook!
maandag 6 januari 2020 om 20:16
Oh, wat een verdrietig nieuws! Heb zelf ook zo'n knuffelkat thuis, mijn steun en toeverlaat. Een vriendin, die normaal geen fan is van dieren is op deze kat helemaal verliefd. Dus herkenbaar wat je omschrijft. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe verdrietig je bent om dit nieuws. Is het een kat op leeftijd? Heel veel knuffelen aankomende tijd! Sterkte...Qiyara schreef: ↑06-01-2020 20:01Heb behoefte om even iets heel anders te delen, mijn lieve kater heeft nierfalen en nog maar een paar maanden te leven vertelde de dierenarts mij vanochtend. Ben echt zo verdrietig ervan.
maandag 6 januari 2020 om 20:16
Nee we kwamen er nog niet uit. Denk dat het toch iets gaan eten wordt. Ik stelde schaatsen voor maar dat wil hij liever niet.
maandag 6 januari 2020 om 20:18
Dat komt wel erg dichtbij. Maar wel superleuk hoeveel moeite hij doet. Dat is wel heel liefdevol. En je weet dat de tijd vliegt. Voor je het weet is hij terug!noumoe2019 schreef: ↑06-01-2020 20:01Heb zaterdag afscheidsdate; hoe dichterbij het komt hoe minder leuk ik het stiekem ga vinden. Ondertussen wel heel tof voor/ van hem dat hij dit gaat doen, jarenlange droom en zijn kans gegrepen tussen 2 banen in.
maandag 6 januari 2020 om 20:19
Hmm, klinkt inderdaad niet als makkelijker. Maar in ieder geval bedankt voor het delen van jouw verhaal/ervaring!noumoe2019 schreef: ↑06-01-2020 19:26Makkelijker niet echt eigenlijk, opnieuw de drama doorgegaan, ondertussen op mijn tenen lopend om niet weer dezelfde fouten te maken of in dezelfde patronen te vervallen. Hard werken en totaal niet ontspannen. Gedoemd te mislukken (achteraf gezegd dan hè). Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat jouw situatie ook zo is en je niet opnieuw zou moeten proberen, er zijn ook vast situaties waarin het heel goed heeft uitgepakt. Je bent niet voor niets zo lang samen geweest.... in mijn geval waren er ook wel heel wat onoverkomelijke factoren (oa vreemdgaan, liegen etc) Heb wel veel gehad aan anderen die een beetje met common sense op mij in hebben gepraat...niet dat ik daar toen veel mee heb gedaan maar achteraf hadden ze wel gelijk
maandag 6 januari 2020 om 20:20
Schaatsen had wel leuk geweest! Maar wellicht kan hij het niet zo goed en wil hij niet voor paal staan haha. Leuk vooruitzicht in ieder geval. Drukke date periode voor iedereen
maandag 6 januari 2020 om 20:22
Hij wordt in augustus 12 dus ook al redelijk oud. Ik was voor dit bekend werd echt zo leuk aan het kletsen met iemand op Happn dus dat laat ik wel doorgaan. Maar nieuwe mensen, daar heb ik helemaal geen zin in nu nee.Julus schreef: ↑06-01-2020 20:15Ach wat erg! Wat een naar idee dat je weet dat hij nog maar kort bij je is. Je huisdier is je maatje, en biedt troost en warmte. Wat zwaar voor je. Ik kan me goed voorstellen dat het hele daten nu even in de ijskast gaat, of heb je er juist nu behoefte aan?
Ik heb een huisdier wat op leeftijd is en er ook geen jaren meer zal zijn.
Heel raar idee te weten dat hij dood gaat, je weet het natuurlijk, maar nu is het ineens zo echt en ben er continue mee bezig als ik hem knuffel en zie liggen etc. etc.
Een virtuele helpt ook zeker, lief. Dank je wel!Vivi3338 schreef: ↑06-01-2020 20:15Ach jeetje, ik heb zelf ook een kat en kan me voorstellen dat het heel heftig voelt! Ene kant wel fijn dat je nog even tijd hebt om afscheid te nemen, maar je weet ook dat het eraan zit te komen..
Kan me voorstellen dat een knuffel van een fijne vent wel even fijn zou zijn, hopelijk helpt een ‘virtuele hug’ ook!![]()
Dank je wel! Fijn dat jullie het allemaal herkennen en zelf ook dierenliefhebbers zijn. Hij wordt 12, dus best op leeftijd ja. Al had ik gehoopt dat de mijne minstens 20 zou worden...Eennieuwestart schreef: ↑06-01-2020 20:16Oh, wat een verdrietig nieuws! Heb zelf ook zo'n knuffelkat thuis, mijn steun en toeverlaat. Een vriendin, die normaal geen fan is van dieren is op deze kat helemaal verliefd. Dus herkenbaar wat je omschrijft. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe verdrietig je bent om dit nieuws. Is het een kat op leeftijd? Heel veel knuffelen aankomende tijd! Sterkte...![]()