Auto verkocht
dinsdag 7 januari 2020 om 17:49
Hallo ik heb gisteren een auto verkocht voor 350 euro. Het is een auto van 16 jaar oud pas nog apk gehad. En nu krijgen we op eens een bericht dat de koppeling kapot is . Dat was gisteren middag nog niet zo. De reden van verkoop was dat wij een auto van onze werk hebben gekregen. En nu krijgen we allemaal nare berichten met dreigen . En ben alleen thuis met onze zoontje en ik voel mij er niet lekker bij. Ook hebben ze geen proefrit gemaakt ze hebben hem gestart en gelijk over geschreven hoe sterk staan wij hier in? Sorry voor het rommelige bericht .typ dit even snel op mijn telefoon
dinsdag 7 januari 2020 om 18:59
dinsdag 7 januari 2020 om 19:00
dinsdag 7 januari 2020 om 19:04
Hebben wij er bij gedaan ze hebben er niet om gevraagd maar we doen dat er automatisch bij als we een auto verkopen .

dinsdag 7 januari 2020 om 19:05
Goed opgelost. Zou nog even ze terug appen dat je de politie heb ingeschakeld, kans dat ze dan nog voor je deur staan lijkt mij heel klein, zijn gewoon oplichters, anders zouden ze het wel op een normale manier proberen op te lossen.XxprisjuhxX schreef: ↑07-01-2020 18:59Bedankt voor de reacties ! Zoontje ligt op bed heb de gordijnen dicht gedaan en net even de politie gebeld en mag 112 bellen als ze voor de deur staan ! Ook is er geadviseerd om niet de deur open te doen. Was ik ook zeker niet van plan. Ben wel blij als mijn vriend thuis is .

dinsdag 7 januari 2020 om 19:10
Goed gedaan. Ik hoop dat het bij de vervelende berichtjes blijft, en dat je verder geen last meer van hen hebt. Sterkte vanavond, ik kan me voorstellen dat je nu liever niet alleen zou zijn.XxprisjuhxX schreef: ↑07-01-2020 18:59Bedankt voor de reacties ! Zoontje ligt op bed heb de gordijnen dicht gedaan en net even de politie gebeld en mag 112 bellen als ze voor de deur staan ! Ook is er geadviseerd om niet de deur open te doen. Was ik ook zeker niet van plan. Ben wel blij als mijn vriend thuis is .

dinsdag 7 januari 2020 om 19:29
is dat zo T.OMadeliefjees schreef: ↑07-01-2020 19:24Ja daag. Het zijn gewoon oplichters die met dreigementen en chantage hun geld terug willen.
wat voor mensen waren het ?

dinsdag 7 januari 2020 om 19:51
Ik zeg ook niet dat TO dat moet doen, ik zou heel snel afscheid nemen van dat soort figuren.Madeliefjees schreef: ↑07-01-2020 19:24Ja daag. Het zijn gewoon oplichters die met dreigementen en chantage hun geld terug willen.
dinsdag 7 januari 2020 om 20:10

dinsdag 7 januari 2020 om 20:24
omdat een koppeling op de sloperij 80 euro kost?
(ik zou die moeite ook niet ervoor over hebben overigens. Zeker niet als ik eerst 350 euro moet investeren om een andere auto te kopen).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?

dinsdag 7 januari 2020 om 20:31
Juridisch, dat was denk ik je 1 ste vraag, hebben ze geen poot om op te staan. Praktisch, je hebt het prima opgelost door de politie in te schakelen. Overigens moet de politie zo hun gegevens kunnen achterhalen aan de hand van het kenteken, neem aan dat je de auto hebt laten overschrijven (en een vrijwaringsbewijs hebt..).

dinsdag 7 januari 2020 om 20:40
haarklover schreef: ↑07-01-2020 20:24omdat een koppeling op de sloperij 80 euro kost?
(ik zou die moeite ook niet ervoor over hebben overigens. Zeker niet als ik eerst 350 euro moet investeren om een andere auto te kopen).
Nou dat. Er zijn snellere manieren om met minder moeite die 350 euro te verdienen.

dinsdag 7 januari 2020 om 20:49
Een tweedehands auto vind ik toch echt wat anders. Zelfs als de kopers bij een bedrijf hadden gekocht, hadden ze geen poot om op te staan. Tenzij ze een garantie erbij af zouden sluiten, maar die zou al duurder zijn dan de auto zelf.Liesettes schreef: ↑07-01-2020 20:41Dat zou best kunnen, dat is dan vette pech. Wij hebben een bedrijf (niet in de autobranche) en niet goed geld terug is ons motto, al komt dat nagenoeg niet voor. Zo ook privé, ik heb helemaal geen zin in gezeik en al helemaal niet met oplichters en/of mensen die bedreigingen uiten. Mijn gevoel van veiligheid is veel meer waard. Maar dat ben ik he, iedereen pakt dat anders aan.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...