Auto verkocht
dinsdag 7 januari 2020 om 17:49
Hallo ik heb gisteren een auto verkocht voor 350 euro. Het is een auto van 16 jaar oud pas nog apk gehad. En nu krijgen we op eens een bericht dat de koppeling kapot is . Dat was gisteren middag nog niet zo. De reden van verkoop was dat wij een auto van onze werk hebben gekregen. En nu krijgen we allemaal nare berichten met dreigen . En ben alleen thuis met onze zoontje en ik voel mij er niet lekker bij. Ook hebben ze geen proefrit gemaakt ze hebben hem gestart en gelijk over geschreven hoe sterk staan wij hier in? Sorry voor het rommelige bericht .typ dit even snel op mijn telefoon
zondag 12 januari 2020 om 10:28
Dit heb ik vorig jaar ook meegemaakt.
12 jaar Oude Auto verkocht. Die man was zelf monteur en had alles goed nagekeken voordat hij kocht.
Deal gesloten.
Na een paar dagen kregen wij een bericht dat de koppeling vervangen moest worden. Dat wij de helft van de kosten moesten betalen.
Ik heb hem vriendelijk gezegd dat het eigen risico is op mp kopen.
Gelukkig geen gezeik meer gehad maar snap je gevoelens.
12 jaar Oude Auto verkocht. Die man was zelf monteur en had alles goed nagekeken voordat hij kocht.
Deal gesloten.
Na een paar dagen kregen wij een bericht dat de koppeling vervangen moest worden. Dat wij de helft van de kosten moesten betalen.
Ik heb hem vriendelijk gezegd dat het eigen risico is op mp kopen.
Gelukkig geen gezeik meer gehad maar snap je gevoelens.
maandag 13 januari 2020 om 14:51