Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
woensdag 8 januari 2020 om 15:49
Domme ik!! Er komt ook zoveel voorbij, dat ik dus blijkbaar niet meer naar datums kijk

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
woensdag 8 januari 2020 om 15:52
Sjaantje37 schreef: ↑08-01-2020 10:01Klopt, maar pitbull Bridget bewaakt haar nieuwe hapje met ferme poot!

Zie maar aan het feit dat ze Dre gewoon tijdens z'n werk opzoekt in België. Die jongen krijgt geen lucht meer.
woensdag 8 januari 2020 om 18:01
Klopt en op dat filmpje is duidelijk te zien dat ze zich geen houding weet te geven, en zijn aandacht naar het worstelen op tv probeert te verleggen, zag voor het eerst onzekerheid bij haar.Yasmeenah82 schreef: ↑08-01-2020 15:52![]()
Zie maar aan het feit dat ze Dre gewoon tijdens z'n werk opzoekt in België. Die jongen krijgt geen lucht meer.

woensdag 8 januari 2020 om 18:56
Laat ze er maar lekker mee doorgaan, weet ze sneller waar ze aan toe is, en hij ook.Yasmeenah82 schreef: ↑08-01-2020 15:52![]()

woensdag 8 januari 2020 om 19:00
Filmpje is alweer van zijn insta af, vond ze kennelijk toch niet zo leuk zoals ze erop stond.Sjaantje37 schreef: ↑08-01-2020 18:01Klopt en op dat filmpje is duidelijk te zien dat ze zich geen houding weet te geven, en zijn aandacht naar het worstelen op tv probeert te verleggen, zag voor het eerst onzekerheid bij haar.
woensdag 8 januari 2020 om 19:27
Precies!Jojanneke12 schreef: ↑08-01-2020 18:56Laat ze er maar lekker mee doorgaan, weet ze sneller waar ze aan toe is, en hij ook.
woensdag 8 januari 2020 om 19:34

donderdag 9 januari 2020 om 08:27
Begrijp niet waarom ze dat iedere keer doen, het is toch al opgepikt door de media. Daarbij moet ze inzien dat de twintigers van deze tijd graag alles filmen en posten.Jojanneke12 schreef: ↑08-01-2020 19:00Filmpje is alweer van zijn insta af, vond ze kennelijk toch niet zo leuk zoals ze erop stond.

donderdag 16 januari 2020 om 07:54
Voor de liefhebber:

En dan haar reactie: dit is oorlog met een smiley.
Toch jammer dat ze zowel bij Hazes als bij Maasland vergeten zijn om er wat hersens inhoud in te pluggen. Ik heb de indruk dat ze vooral maar geniet van het genereren van dit soort (negatieve) aandacht. Zo lekker provocerend...

En dan haar reactie: dit is oorlog met een smiley.
Toch jammer dat ze zowel bij Hazes als bij Maasland vergeten zijn om er wat hersens inhoud in te pluggen. Ik heb de indruk dat ze vooral maar geniet van het genereren van dit soort (negatieve) aandacht. Zo lekker provocerend...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 16 januari 2020 om 09:05
Dit doet mij als grafisch vormgever pijn aan de ogen.
Als je een tekst mooi wil plaatsen dan doe je NOOIT achter een zin met een punt maar 1 kort woord. Dus de 'IK' had op de volgende regel gemoeten.
Is echt een ongeschreven regel. Heel lelijk.
Als je een tekst mooi wil plaatsen dan doe je NOOIT achter een zin met een punt maar 1 kort woord. Dus de 'IK' had op de volgende regel gemoeten.
maleficent wijzigde dit bericht op 16-01-2020 09:06
1.22% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 16 januari 2020 om 09:05
Ik snap hem ook niet

donderdag 16 januari 2020 om 09:07
Ik denk dat ze het gevoel hebben dat zij samen tegen de rest van de wereld zijn ofzo.
Vanwege alle negatieve reacties die ze kregen via social media.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 16 januari 2020 om 09:10
Zo interpreteerde ik het ook... en ook als niet grafisch ontwerper doet dit plaatje mij pijn aan de ogen... eeeuuuukkk!Maleficent schreef: ↑16-01-2020 09:07Ik denk dat ze het gevoel hebben dat zij samen tegen de rest van de wereld zijn ofzo.
Vanwege alle negatieve reacties die ze kregen via social media.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

donderdag 16 januari 2020 om 09:13
Maleficent schreef: ↑16-01-2020 09:05Dit doet mij als grafisch vormgever pijn aan de ogen.
Ik zie het idd ook.. een alleenstaande, grote 'IK'..
Nou ja, dat past in ieder geval wel bij hem.

donderdag 16 januari 2020 om 09:20
Ja, Mij ook.Pindakaasjes schreef: ↑16-01-2020 09:11Het leek mij eerder een foto om te laten zien dat hij een bierbuik krijgt!
Dat ze zogenaamd oorlog met hem krijgt omdat ze een dikke buik foto plaatst.

donderdag 16 januari 2020 om 09:22
Billy_Mean schreef: ↑16-01-2020 09:20Ja, Mij ook.
Dat ze zogenaamd oorlog met hem krijgt omdat ze een dikke buik foto plaatst.
Ja, zoiets idd.

donderdag 16 januari 2020 om 09:29
Dat valt niet op, je moet eerst dat boek op zijn buik ontcijferen.... Echt, zo lelijk dit.Pindakaasjes schreef: ↑16-01-2020 09:24Het is in ieder geval een lelijke foto. Alsof hij zwanger is van teveel kratjes pils.. en het lijkt wel alsof hij borsten heeft op deze foto!
Ik zie toch een dikke, behaarde tiet onder dat lapje stof vandaan komen?
donderdag 16 januari 2020 om 09:31

donderdag 16 januari 2020 om 09:40
Ach jeetje.. wat een drama allemaal..