ik heb iets geks
woensdag 15 april 2009 om 21:48
Ik schrijf rare woorden in mijn texten .
Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)
Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.
Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.
Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.
Maar zelfs dat gaat niet meer op!!
Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.
Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.
What's going on?
Hebben jullie dat ook wel eens?
En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.
Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees
Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)
Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.
Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.
Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.
Maar zelfs dat gaat niet meer op!!
Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.
Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.
What's going on?
Hebben jullie dat ook wel eens?
En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.
Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees
Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
woensdag 15 april 2009 om 21:54
quote:Livre schreef op 15 april 2009 @ 21:50:
Iry, ik vermoed dat je sneller denkt dan schrijft. Als je dan in gedachten al een paar stappen verder bent, vergeet je soms om al die stapjes ook op te schrijven. Zou dat het kunnen zijn?
En anders: hoe oud ben je? Daarom lees ik altijd mijn posts nog ff snel na
Iry, ik vermoed dat je sneller denkt dan schrijft. Als je dan in gedachten al een paar stappen verder bent, vergeet je soms om al die stapjes ook op te schrijven. Zou dat het kunnen zijn?
En anders: hoe oud ben je? Daarom lees ik altijd mijn posts nog ff snel na
woensdag 15 april 2009 om 21:54
woensdag 15 april 2009 om 21:58
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 april 2009 @ 21:54:
Ik schrijf ook wel eens verkeerde woorden in een zin. Dan wil ik bijvoorbeeld 'miskoop' schrijven en dan typ ik 'misschien', omdat mijn vingers op de een of andere manier qua typvaardigheid heel goed zijn in het woord 'misschien' .
Nou dat is het treffende voorbeeld!!
Gewoon echt een heel ander woord typen,en als ik dat dan terug lees kan ik mij niet eens herinneren dat ik dat getypt heb.
Ik schrijf ook wel eens verkeerde woorden in een zin. Dan wil ik bijvoorbeeld 'miskoop' schrijven en dan typ ik 'misschien', omdat mijn vingers op de een of andere manier qua typvaardigheid heel goed zijn in het woord 'misschien' .
Gewoon echt een heel ander woord typen,en als ik dat dan terug lees kan ik mij niet eens herinneren dat ik dat getypt heb.
woensdag 15 april 2009 om 22:02
quote:Dushi74 schreef op 15 april 2009 @ 21:56:
Iry, het is geen wedstrijd hier hoor. Ik corrigeer mijzelf ook regelmatig.
Dat is ook wel zo dush,
En dat ik grammaticaal niet zo sterk ben snap ik van mijzelf dus dat stoort minder.
Maar als ik nu mijn posts niet zou editen zouden jullie denken dat ik of volledig van het padje af raak,of gezopen heb.
Iry, het is geen wedstrijd hier hoor. Ik corrigeer mijzelf ook regelmatig.
Dat is ook wel zo dush,
En dat ik grammaticaal niet zo sterk ben snap ik van mijzelf dus dat stoort minder.
Maar als ik nu mijn posts niet zou editen zouden jullie denken dat ik of volledig van het padje af raak,of gezopen heb.
woensdag 15 april 2009 om 22:02
quote:iry schreef op 15 april 2009 @ 21:58:
[...]
Je moet dus maar zó denken: dat is omdat je gewoon heel goed bent in sommige woorden
Overigens kan ik op de een of andere manier niet gewoon 'niet' typen, dat wordt altijd neit
(wel raar dat 'niet' nu eerst 'neit' werd, terwijl 'neit' zomaar 'niet' was... )
[...]
Je moet dus maar zó denken: dat is omdat je gewoon heel goed bent in sommige woorden
Overigens kan ik op de een of andere manier niet gewoon 'niet' typen, dat wordt altijd neit
(wel raar dat 'niet' nu eerst 'neit' werd, terwijl 'neit' zomaar 'niet' was... )
Peas on earth!
woensdag 15 april 2009 om 22:03
woensdag 15 april 2009 om 22:05
Oja niet wordt bij mij vaak ook neit. Hahahaha.
Weet je Iry, bij mij zul je ook veel fouten tegenkomen. Ik ben een ster in D's, DT's (niet dus) Daar zitten mijn grammaticale fouten. En ik heb er maling aan. Probeer erop te letten maar foutloos is het niet. Pech! Ik forum voor de fun en ontspanning, niet omdat ik deelneem aan het nationaal dictee.
Weet je Iry, bij mij zul je ook veel fouten tegenkomen. Ik ben een ster in D's, DT's (niet dus) Daar zitten mijn grammaticale fouten. En ik heb er maling aan. Probeer erop te letten maar foutloos is het niet. Pech! Ik forum voor de fun en ontspanning, niet omdat ik deelneem aan het nationaal dictee.