Nintendo Switch

dinsdag 14 januari 2020 om 09:44
Goed! Het is echt een verslavend spel, zo leuk. Alleen die manen vinden ,dat is lastig, ik ben nu in de tuin, 3de level. Ik zit er ook aan te denken fit ring te kopen, het enige wat mij tegenhoudt is de prijs, 73 euro. Veel plezier met Mario bros, laat je weten hoe het spel is?
dinsdag 14 januari 2020 om 10:39
Ja de manen vinden is soms echt lastig! Al heb ik nu wel door dat je overal wat achter moet zoeken infeite. Soms gebruik ik nog youtube om iets op te zoeken of iets te behalen. Maar de laatste tijd lukt het grotendeels zonder en dat is wel leuker! Ik zal laten weten of het iets is.Wageningen1985 schreef: ↑14-01-2020 09:44Goed! Het is echt een verslavend spel, zo leuk. Alleen die manen vinden ,dat is lastig, ik ben nu in de tuin, 3de level. Ik zit er ook aan te denken fit ring te kopen, het enige wat mij tegenhoudt is de prijs, 73 euro. Veel plezier met Mario bros, laat je weten hoe het spel is?
De fit ring ken ik niet, is wel prijzig. Misschien wat reviews lezen of het leuk is?

dinsdag 14 januari 2020 om 17:25
Het is vandaag niet bezorgd. Dus nu hoop ik maar dat het morgen is. Ik heb al wel mail ontvangen dat het is verzonden.
woensdag 15 januari 2020 om 13:16

woensdag 15 januari 2020 om 15:14
Fijn dat die goed bevalt, ja probleem heeft Mario Odessey ook, kun je weer overnieuw beginnen, heel irritant,
woensdag 15 januari 2020 om 15:40
Je kan dan wel kiezen naar welk vlaggenpunt je terug wil he. Dus bij mario odyssey heb ik meer het gevoel dat ik kan stoppen wanneer ik wil.Wageningen1985 schreef: ↑15-01-2020 15:14Fijn dat die goed bevalt, ja probleem heeft Mario Odessey ook, kun je weer overnieuw beginnen, heel irritant,

vrijdag 17 januari 2020 om 17:21
Hmm, als ik zo lees, is het wel leuker als je het met anderen kan spelen. Ik denk dat het een soort Mario Party idee is, kan alleen, maar is leuker met anderen.Wageningen1985 schreef: ↑17-01-2020 14:44Heeft er iemand het spel go vacation? Is dat ook leuk voor in je eentje?
¡Apagando las luces!

zondag 19 januari 2020 om 15:27
Ik ben ook aan het wachten op animal crossing. Heb animal crossing pocketcamp en dat vind ik heel leuk om te doen. Ben benieuwd of het op de switch ook zo leuk is.
@Wageningen: Welk lvl ben je?

zondag 19 januari 2020 om 15:33
In de stad dat Mario 4 muzikanten moet vinden, ik heb er 3 gevonden, de laatste zit ergens heel hoog ergens, maar die lukt niet.
zondag 19 januari 2020 om 15:35
Die staat op een dak!Wageningen1985 schreef: ↑19-01-2020 15:33In de stad dat Mario 4 muzikanten moet vinden, ik heb er 3 gevonden, de laatste zit ergens heel hoog ergens, maar die lukt niet.
Je moet op een knop springen waardoor er balkjes verschijnen waardoor je naar het andere dak kan lopen als ik me het goed herinner. Je moet op de daken zoeken.

zondag 19 januari 2020 om 16:24
Weet je toevallig ook hoe je een missie moet doen waarbij je alleen kunt voelen zeg maar? Ik ben nu ergens met een slak die zegt dat ik moet voelen maar heb werkelijk geen idee hoe dat verder moet, moet je springen/ graven?