Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
25-01-2020 09:37
Ja daar heb je gelijk in hoor, bol.com is wel heel betrouwbaar!

Weet 1 van jullie of je voor animal crossing een online lidmaatschap nodig hebt?
Voor zover ik heb kunnen ontdekken niet. Alleen een goede online verbinding als je met meer personen wil spelen. Je kan tot 8 personages via online als in game op je eiland hebben. Maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
24-01-2020 16:48
Ik speel Mario Odyssey. In begin vond ik het niet zo'n leuk spel. Ik vond het erg lastig en snapte het niet zo goed. De manen kon ik nooit vinden en ik kwam naar mijn idee ook niet verder. Uiteindelijk heb ik toch verder gespeeld en nu vind ik het leuk. Weet ook beter waar ik de manen moet zoeken. Ik behaal vaak alleen het minimum aantal manen en daarna reis ik door naar de volgende wereld. Om ze allemaal te vinden, zou ik wel erg lastig vinden. Maar het is wel een spel waarin je veel uitdaging hebt. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Want wil je wel alle manen per wereld vinden, dan ben je langer bezig en heb je veel uitdaging.

Wanneer je vastloopt kan je altijd dingen vinden op youtube.
Is het ook te spelen zonder tv? Want ik speel altijd alleen handheld, vroeg me af of dat het lastiger maakt?
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Lee_ schreef:
25-01-2020 19:10
Is het ook te spelen zonder tv? Want ik speel altijd alleen handheld, vroeg me af of dat het lastiger maakt?
Ik heb de switch lite en kan alleen maar handheld spelen. Zelf vind ik het geen probleem dat ik niet op de tv kan spelen.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
25-01-2020 20:51
Ik heb de switch lite en kan alleen maar handheld spelen. Zelf vind ik het geen probleem dat ik niet op de tv kan spelen.
Ah super!! Bedankt, dan gaat die zeker op het verlanglijstje
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Lee_ schreef:
26-01-2020 11:31
Ah super!! Bedankt, dan gaat die zeker op het verlanglijstje
Zou ik zeker doen!
Wat speel je nu voor spellen?
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
28-01-2020 22:37
Zou ik zeker doen!
Wat speel je nu voor spellen?
Ik heb nu spyro en mario maker! Erg veel plezier aan tot nu toe :biggrin:
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Ik heb animal crossing besteld! :) Ben echt heel benieuwd of ik het leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
01-03-2020 07:21
Ik heb animal crossing besteld! :) Ben echt heel benieuwd of ik het leuk vind.
Ik ben verliefd op de special edition animal crossing switch. Ik hoop dat ze de joy-cons ervan ook los gaan verkopen :love:

Als je de mobiele versie al leuk vind dan valt deze zeker niet tegen. De mobiele versie is leuk maar naar mijn idee is het net niet de volledige versie. Ik mis er iets aan. Weet alleen niet wat.

Ik heb voor de tussentijd unravel 2 via de e-shop gekocht. Erg leuk spelletje en kost maar €7,49.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
01-03-2020 08:07
Ik ben verliefd op de special edition animal crossing switch. Ik hoop dat ze de joy-cons ervan ook los gaan verkopen :love:

Als je de mobiele versie al leuk vind dan valt deze zeker niet tegen. De mobiele versie is leuk maar naar mijn idee is het net niet de volledige versie. Ik mis er iets aan. Weet alleen niet wat.

Ik heb voor de tussentijd unravel 2 via de e-shop gekocht. Erg leuk spelletje en kost maar €7,49.
Ja ik zag hem, die is leuk!

Ik vond de mobiele versie wel leuk alleen na een aantal weken bleef je beetje hangen en was alles hetzelfde. Daarom hoop ik wel dat het spel op de switch "groter" is zodat je langer bezig bent. Want bij de mobiele versie kon je 2 tenten neerzetten en dat was het.

Weet jij of bij elke animal crossing die beperking van spullen dragen heeft?

Unravel2 ziet er ook wel grappig uit en niet duur.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
01-03-2020 08:45
Ja ik zag hem, die is leuk!

Ik vond de mobiele versie wel leuk alleen na een aantal weken bleef je beetje hangen en was alles hetzelfde. Daarom hoop ik wel dat het spel op de switch "groter" is zodat je langer bezig bent. Want bij de mobiele versie kon je 2 tenten neerzetten en dat was het.

Weet jij of bij elke animal crossing die beperking van spullen dragen heeft?

Unravel2 ziet er ook wel grappig uit en niet duur.
Als ik het me goed herinner heb je idd een max om spullen mee te nemen, maar je kan je tas wel legen als je een kast in je tent hebt staan. En anders veel verkopen bij Nook. (Het is al even geleden dat ik een volledige versie heb gespeeld)

Heb je op YouTube al naar filmpjes gekeken over animal crossing? Daar krijg je een aardige impressie over het spel.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten op Animal Crossing. Ik werd zo happy van de laatste Nintendo Direct!
Kan niet wachten om flower crowns te maken. :heart:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
01-03-2020 08:51
Als ik het me goed herinner heb je idd een max om spullen mee te nemen, maar je kan je tas wel legen als je een kast in je tent hebt staan. En anders veel verkopen bij Nook. (Het is al even geleden dat ik een volledige versie heb gespeeld)

Heb je op YouTube al naar filmpjes gekeken over animal crossing? Daar krijg je een aardige impressie over het spel.
Ja heb wel filmpjes gezien. Het ziet er heel schattig uit allemaal en krijg wel het idee dat er meer mogelijk is dan op je mobiel. Maar kan nog niet echt voorstelling maken. Ik zal gewoon 3 weken moeten wachten :)

Dat lijkt me wel handige functie dat je je tas kan legen. Want op je mobiel zat je gauw aan het max aantal spullen en dan kon je alleen verkopen in je marktkraam.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even uit m’n boekje gegaan en de animal crossing joy-cons gekocht. Was wel ff een rib uit m’n lijf maar dan heb je ook wel hele mooie. Het ook wil toch ook wat ;)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
04-03-2020 16:58
Ik ben even uit m’n boekje gegaan en de animal crossing joy-cons gekocht. Was wel ff een rib uit m’n lijf maar dan heb je ook wel hele mooie. Het ook wil toch ook wat ;)
Die zien er idd heel leuk uit!
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
04-03-2020 16:58
Ik ben even uit m’n boekje gegaan en de animal crossing joy-cons gekocht. Was wel ff een rib uit m’n lijf maar dan heb je ook wel hele mooie. Het ook wil toch ook wat ;)
Linkje?:D
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen met een ringfit? Heb deze van mijn vriend gekregen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lee_ schreef:
04-03-2020 17:49
Linkje?:D
Via eBay vind je er verschillende. Maar ze zijn echt heel prijzig hoor
chocoladerijstwafel schreef:
04-03-2020 19:48
Nog meer mensen met een ringfit? Heb deze van mijn vriend gekregen :proud:
Ja pas geleden gekocht, erg leuk hoor, zou je er echt van afvallen? ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
04-03-2020 19:48
Nog meer mensen met een ringfit? Heb deze van mijn vriend gekregen :proud:
Ik heb hem sinds een maandje maar moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 3 keer gebruikt heb :$ . Als ik ermee bezig ben vind ik hem leuk, maar wil het niet doen wanneer er iemand thuis is haha. Woon vlak aan een weg dus ook de gordijnen gaan elke keer dicht haha.

Ik heb Toad treasure tracker bijna uit nu, zo jammer .. heeft iemand tips voor spellen die hier enigszins op lijken? Het puzzelen/zoeken vind ik zo leuk..
Alle reacties Link kopieren
Sansi schreef:
04-03-2020 20:10
Ik heb hem sinds een maandje maar moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 3 keer gebruikt heb :$ . Als ik ermee bezig ben vind ik hem leuk, maar wil het niet doen wanneer er iemand thuis is haha. Woon vlak aan een weg dus ook de gordijnen gaan elke keer dicht haha.

Ik heb Toad treasure tracker bijna uit nu, zo jammer .. heeft iemand tips voor spellen die hier enigszins op lijken? Het puzzelen/zoeken vind ik zo leuk..
Mario Odyssey? Daar moet je ook op zoek naar sterren. Je kan naar het minimale aantal zoeken om naar de volgende wereld te gaan. Maar je kan ook door blijven gaan tot je er meer of allemaal hebt gevonden. Er zit echt uitdaging in vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Sansi schreef:
04-03-2020 20:10
Ik heb hem sinds een maandje maar moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 3 keer gebruikt heb :$ . Als ik ermee bezig ben vind ik hem leuk, maar wil het niet doen wanneer er iemand thuis is haha. Woon vlak aan een weg dus ook de gordijnen gaan elke keer dicht haha.

Ik heb Toad treasure tracker bijna uit nu, zo jammer .. heeft iemand tips voor spellen die hier enigszins op lijken? Het puzzelen/zoeken vind ik zo leuk..
Professor Layton al eens bekeken?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
04-03-2020 20:30
Mario Odyssey? Daar moet je ook op zoek naar sterren. Je kan naar het minimale aantal zoeken om naar de volgende wereld te gaan. Maar je kan ook door blijven gaan tot je er meer of allemaal hebt gevonden. Er zit echt uitdaging in vind ik.
Klinkt goed, daar ga ik mij eens in verdiepen!

Layton heb ik aL uitgespeeld. Eerdere versies ook. En hoewel ik de puzzels echt ontzettend leuk vind vond ik het veel te veel gepraat in de laatste. Misschien eerder ook wel, maar bij de Switch game viel het me gewoon ook heel erg op.
Alle reacties Link kopieren
Sansi schreef:
05-03-2020 07:36
Klinkt goed, daar ga ik mij eens in verdiepen!

Layton heb ik aL uitgespeeld. Eerdere versies ook. En hoewel ik de puzzels echt ontzettend leuk vind vond ik het veel te veel gepraat in de laatste. Misschien eerder ook wel, maar bij de Switch game viel het me gewoon ook heel erg op.
Ik moest er regelmatig youtube bij pakken omdat ik vast liep. Voordeel hiervan is er zijn heel veel walkthroughs te vinden. Maar uiteindelijk krijg je het wel beetje door waar ze dingen in verstoppen. Al haalde ik het minimale en ging verder. Ik vond dat lastig genoeg. Elke wereld is totaal anders. Ik vond ook niet elke wereld even leuk.
Alle reacties Link kopieren
Sansi schreef:
05-03-2020 07:36

Layton heb ik aL uitgespeeld. Eerdere versies ook. En hoewel ik de puzzels echt ontzettend leuk vind vond ik het veel te veel gepraat in de laatste. Misschien eerder ook wel, maar bij de Switch game viel het me gewoon ook heel erg op.
Ik speel nu weer de oudere versies en daar is de verhouding text/puzzel echt veel beter.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alvast Animal Crossing gereserveerd! Lijkt ons erg leuk :-) Die speciale Animal Crossing editie van de Switch hadden we wel erg graag willen hebben... maar ja, we hebben al een Switch :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven