Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
@Wojak: Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar gaan kijken! Ziet er inderdaad wel heel schattig uit.
Alle reacties Link kopieren
Super Mario maker 2 (of hoe die ook heet) kan je zelf je levels maken en lijkt heel erg op het oude. Je kan ook levels van andere spelers spelen. Deze levels zijn niet in een open wereld maar echt zoals je het vroeger speelde. Ben niet heel erg bekend met het spel, maar dit kwam in me op omdat je graag het oude vertrouwde wilde spelen ;)
Alle reacties Link kopieren
@Bowgirl: Dat lijkt me dan weer niks zelf levels maken. Ik denk dat ik ze liever zelf speel. Maar bedankt voor de tip!
Sorry dat ik inbreek, maar ik twijfel over de aanschaf van een switch, wat zijn jullie ervaringen, en de belangrijkste vraag, is het de moeite waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Switch heel fijn :) Ik zit vaak lang in de trein (zo’n 2,5 uur naar m’n vriend) en het is ideaal om de tijd te doden.
Verder komen de nieuwere Nintendo games vaker alleen voor de Switch uit (de nieuwste Pokémon game, de nieuwe Animal Crossing) en alleen al voor die games vond ik hem de moeite waard.

Sinds een paar weken dus Just Dance ontdekt en die vind ik ook heel leuk ;-D Voor deze heb je wel echt de normale Switch nodig, omdat je de joy-cons nodig hebt.

Ik vind het dus een ideaal ding voor onderweg en thuis. Wel lees ik steeds meer problemen over de joy-cons van de eerste oplage van de Switch, deze gaan ‘driften’. Ze wijken dan een beetje af, gaan bijvoorbeeld naar links ipv rechtdoor. De nieuwe oplages schijnen dit minder tot niet te hebben. :)
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-01-2020 21:33
Ik vind het dus een ideaal ding voor onderweg en thuis. Wel lees ik steeds meer problemen over de joy-cons van de eerste oplage van de Switch, deze gaan ‘driften’. Ze wijken dan een beetje af, gaan bijvoorbeeld naar links ipv rechtdoor. De nieuwe oplages schijnen dit minder tot niet te hebben. :)
Yep dat hebben wij bij beide Joy cons, super irritant. Onze poppetjes lopen geheel de andere kant op. Maar Nintendo schijnt het gratis te repareren, en voor nu hebben wij een goedkope vervanger gekocht.

Ik blijf de switch een fantastisch ding vinden. Wij hebben er sinds een jaar echt al heel veel plezier van gehad. En raad hem echt iedereen die van gamen houd aan.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
05-01-2020 21:24
Sorry dat ik inbreek, maar ik twijfel over de aanschaf van een switch, wat zijn jullie ervaringen, en de belangrijkste vraag, is het de moeite waard?
Ik heb nu paar weken mijn switch lite en ik vind het een leuk ding. Wanneer je altijd alleen speelt en geen vrienden/familie hebt met wie je gaat spelen zou ik een lite overwegen, scheelt je toch ongeveer 100 eu. Op dit moment twijfel ik of ik nog een mario game koop en ik wacht op animal crossing.
En bij de spellen ben ik achter gekomen goed vergelijken op internet want er kan echt veel verschil in prijs in zitten.
Shiverrr schreef:
05-01-2020 22:32
Ik heb nu paar weken mijn switch lite en ik vind het een leuk ding. Wanneer je altijd alleen speelt en geen vrienden/familie hebt met wie je gaat spelen zou ik een lite overwegen, scheelt je toch ongeveer 100 eu. Op dit moment twijfel ik of ik nog een mario game koop en ik wacht op animal crossing.
En bij de spellen ben ik achter gekomen goed vergelijken op internet want er kan echt veel verschil in prijs in zitten.
Mis je het dan niet dat je het niet op tv kunt aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
05-01-2020 22:38
Mis je het dan niet dat je het niet op tv kunt aansluiten?
Ik werd pas geïnteresseerd in een switch toen de Lite werd aangekondigd. Ik speel veel liever handheld dan op een tv, dus tot die tijd heb ik mij altijd met de 3DS vermaakt.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
05-01-2020 21:24
Sorry dat ik inbreek, maar ik twijfel over de aanschaf van een switch, wat zijn jullie ervaringen, en de belangrijkste vraag, is het de moeite waard?
Ik heb zo getwijfeld.. een maand of 3 geleden gekocht en ik ben er heel erg blij mee! Ik denk wel dat het heel erg afhankelijk is van wat je van een console verwacht. Ik ben heel erg dol op de spellen van Nintendo zelf zoals kart, party en toad.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
05-01-2020 22:38
Mis je het dan niet dat je het niet op tv kunt aansluiten?
Nee eigenlijk totaal niet. Ik vind dit veel fijner spelen eigenlijk. Als ik een groter beeld zou willen dan kan ik net zo goed mn ps4 gebruiken in principe.
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Ik heb mezelf een cadeautje gegunt en ik heb hyrule warriors gekocht.
Ben eigenlijk altijd wel een fan van Zelda geweest.

En BOTW is zooo verslavend. Het heeft wel ff geduurd voordat ik dat boogschieten onder de knie had :mrgreen:

@Shiverrr:
Ik heb de Pokemon Switch spel zelf nog niet.
Geen idee of ik nu Sword of Shield zou willen hebben...
Alle reacties Link kopieren
@Cinnamonnswirl: Ik heb voor shield gekozen op basis dat ik de pokemon er daar schattiger eruit vond zien. Dus dat is een slecht voorbeeld denk ik :P
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
06-01-2020 13:07
@Cinnamonnswirl: Ik heb voor shield gekozen op basis dat ik de pokemon er daar schattiger eruit vond zien. Dus dat is een slecht voorbeeld denk ik :P
Zo heb ik ook shield gekozen. Ik vond de legendary veel mooier dan van sword. En shield heeft een super schattige ponyta :flirting:
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
06-01-2020 13:13
Zo heb ik ook shield gekozen. Ik vond de legendary veel mooier dan van sword. En shield heeft een super schattige ponyta :flirting:
Ik vond die van Sword dus leuker, en m'n vriend heeft daardoor Shield gekozen ;-D Al krijg je de versionn exclusives best makkelijk door te traden!
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
06-01-2020 13:13
Zo heb ik ook shield gekozen. Ik vond de legendary veel mooier dan van sword. En shield heeft een super schattige ponyta :flirting:
Ik ging ook overstag door die ponyta haha :-D
Alle reacties Link kopieren
Op de 1 of andere Manier neig ik Meer naar sword :D

Maar hier in DE koop ik geen Pokemon spel.
Vraag me niet waarom, Maar de namen van alle Pokémons zijn hier in DE anders...

Een Charmender is voor mij een Charmender en niet Glumanda. O_o
Alle reacties Link kopieren
Je kan de taal gewoon op Engels zetten? ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
cinnamonnswirl schreef:
08-01-2020 12:29
Op de 1 of andere Manier neig ik Meer naar sword :D

Maar hier in DE koop ik geen Pokemon spel.
Vraag me niet waarom, Maar de namen van alle Pokémons zijn hier in DE anders...

Een Charmender is voor mij een Charmender en niet Glumanda. O_o
Dan kan je beter ook geen mystery trades gaan doen want dan krijg je ook Pokémon in Japanse namen en letters. Vooral als het een nieuwe is is dat best lastig. En je kan het niet zelf veranderen
Alle reacties Link kopieren
cinnamonnswirl schreef:
08-01-2020 12:29
Op de 1 of andere Manier neig ik Meer naar sword :D

Maar hier in DE koop ik geen Pokemon spel.
Vraag me niet waarom, Maar de namen van alle Pokémons zijn hier in DE anders...

Een Charmender is voor mij een Charmender en niet Glumanda. O_o

Kan je de PAL versie niet importeren? Of is dat lastig? Geen idee waar DE voor staat :-$
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
08-01-2020 12:42
Je kan de taal gewoon op Engels zetten? ;-D
Dit. Ik woon ook in Duitsland en dat weerhoud mij er niet van om spellen te kopen. Zodra je het spel voor de eerste keer opstart, vraagt het systeem in welke taal je wilt spelen. Layton speel ik ook in het Engels. Zelda in het Nederlands.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Pokémon Sword uitgespeeld, nu door met Link's Awakening :heart:
Alle reacties Link kopieren
Echt? Ich dacht die spelletjes zijn expres in het Duits :D
:$

En ik heb ook sinds laaaaange tijd geen trades Meer gedaan... :geek:
Alle reacties Link kopieren
@Wageningen, wij zijn ook heel blij met onze switch! Sowieso houden we van nintendo spellen, maar daarnaast is de combinatie van op tv/handheld/elders met losse joycons voor ons echt ideaal. We spelen vooral samen, dus handheld doen we niet zo veel, maar is wel handig als je bijv in de trein zit. We gebruiken hem ook in onze camper, dan zetten we het schermpje neer en dan kun je dus alsnog met zijn tweeën Mario karten enzo. Bevalt super goed dus!
stokbootje schreef:
09-01-2020 18:06
@Wageningen, wij zijn ook heel blij met onze switch! Sowieso houden we van nintendo spellen, maar daarnaast is de combinatie van op tv/handheld/elders met losse joycons voor ons echt ideaal. We spelen vooral samen, dus handheld doen we niet zo veel, maar is wel handig als je bijv in de trein zit. We gebruiken hem ook in onze camper, dan zetten we het schermpje neer en dan kun je dus alsnog met zijn tweeën Mario karten enzo. Bevalt super goed dus!
Ik heb hem ook sinds vandaag, en ja het is inderdaad erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven